Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Modna revija
-
MarketingKomentarji: 2 27.06.2008
Namesto da bi nas po končanem izletu odpeljali nazaj v hotel, so nas v Istanbulu peljali na modno revijo. Samo za nas so v tovarniški trgovini proizvajalca usnjenih oblačil priredili modno revijo. Seveda je bilo vse, kar smo videli, in še veliko več, možno kupiti.
Kako enostavno si je turistična agencija povečala prihodek, prodajalec jaken pa zagotovil stalen vir strank! Sodelovanje dveh podjetij, ki na videz nimata nič skupnega. Turki so dobri prodajalci. Vedo pa tudi, da se vse začne s tem, da pripelješ stranke v trgovino. Če stranke ne pridejo same od sebe, pač poiščeš nekoga, ki je v stiku s tistimi, ki imajo čas in tudi denar za novo usnjeno jakno.
Avtobus za avtobusom ... Če nič ne kupiš, te takoj odpeljejo v hotel, če pa dolgo kupuješ, te čaka drug avtobus. Mislili so na vse.
Če stranke ne pridejo same od sebe, poiščeš nekoga, ki ti jih pripelje.
Zanimivo, imam dobre izkušnje, da se je včasih dobro odpovedati dobičku, ko stranka prvič kupi pri tebi in ves denar nakazati človeku, ki ti je pripeljal stranko (v trgovino)...
Namreč vsak dober trgovec ve, da se dobički delajo pri velikokratnih ponovnih nakupih.
Torej vprašati se moramo, kje stranke kupuje, preden pride k tebi in kje kupujejo za tem, ko kupijo pri tebi.
S prodajalci, ki imajo sorodno dejavnost in niso tvoji konkurenti, je dobro skleniti
strateško partnerstvo.
Princip je isti v politiku -> deli in vladaj.
Lep pozdrav!
Robert Pal, marketinški svetovalec in trener
www.DoubleYourSuccess.com