Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Natančnost
-
MarketingKomentarji: 8 12.11.2006
V najbližji trgovini sem kupoval špecerijo. Žena mi je naročila, naj ji kupim tudi Novo. Dvakrat sem pregledal stojalo z revijami, vendar Nove nisem našel. Vprašal sem prodajalko, ali so vse Nove prodali. Odgovorila je, da sigurno ne, da morajo nekje biti. Nekaj je še zagodrnjala, da se v resnici ne spomni, da bi kakšno danes prodali.
Stojalo sem pregledal še enkrat. In odkril cel kup revij!
Verjetno tisti dan, čeprav je bila ura že skoraj 7 zvečer, niso prodali niti ene revije. Ker jih je tisti, ki je revije zlagal, zložil tako, da je bila s stojala vidna zadnja stran revije z oglasom, ne pa prva z udarnimi naslovi.
Včasih lahko narediš vse prav, potem pa ena nesposobna ali nevestna oseba vse pokvari.
V poslu je treba biti natančen. Veliko je treba kontrolirati in vse mora biti pripravljeno tako kot za pilote. Piloti dolgo hodijo v šolo, veliko vadijo. In čeprav znajo leteti, čeprav znajo vse postopke na pamet, morajo pred vzletom in pred pristankom brati iz opomnika (check liste), kaj morajo narediti. Kopilot lepo bere, pilot pa odgovarja. Zato piloti zelo redko delajo napake.
Bodite natančni in poskrbite, da se natančnosti v vašem podjetju ne boste mogli izogniti.
Pa brez zamere in lep pozdrav! ;)
In čeprav sem jo tudi jaz namenoma napisal narobe, jo bo vsak (no, izjemam je opravičeno) pravilno prebral. Ko beremo, nikoli ne preberemo vsake črke v besedi ampak jo preberemo v celoti... Beseda je prebrana pravilno ali pomankljivo napisana, naslovnica pa ni bila vidna... Če bi bila revija postavljena na glavo bi lahko bila razprodana :().
Verjetno bi lahko založniki enkrat naredili test in namenoma napisali narobe naslovnico, kakšen bi bil rezultat?
Opomba: Z beesdo natačnost je plorebm, ker nima eanko dožlino kot natančnost. ;)