Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kdo je najboljši sosed?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 8 13.06.2008
Po mojem so arhitekti vhod v nov Supernovin center postavili na napačno stran. Odgovor Leclerca pa je prav zabaven.
Prav pred nos, pred vhod v Supernovo, so postavili 20 tabel. Seveda vse kupce usmerjajo v Leclerc. Duhovita in drzna akcija. V Leclercu vedo, da ponavljanje deluje. Vedo, da je 20 tabel bolje kot ena ali nobena tabla. Lepo so se lotili konkurence. Tudi če si redna stranka Supernove, boš enkrat popustil pred 20 tablami, ki te vsakič ko prideš v to trgovino, opomnijo, da si se napačno odločil.
@Ana
Mogoče pa se bo vaš mož, vaši otroci, bratji/sestre, kakšna druga žlahta. In mogoče bodo našli en sam produkt, ki je neizmerno boljši in/ali veliko cenejši in vas tako na word-of-mouth način pregovorili, da jim vseeno date možnost. :)
In če že mislimo na kupce vedno in povsod, potem moramo misliti na njih tudi ko postavljamo table, da jim bomo nekaj skomunicirali. Če bi jih jaz postavljala, bi se vsaj zapeljala okoli njih, da bi se prepričala, kako se bodo moji kupci sukali okoli njih in če bi me kaj motilo, bi verjetno znalo motiti tudi moje kupce, sploh to, da jim močno zakrivajo pogled na cesto. Kot ''Leclerc'' ne bi želela, da imajo moji kupci zaradi tabel ali česarkoli drugega morebitne neušečnosti.
Očitno so mislili nanje samo v smeri proti trgovini, ko so prihajali, po opravljenem nakupu pa ko vas j...
Tako je sporočilo med vrsticami.
LP
Deljujejo precej prepričljivo in po mojem marsikaterega prepriča.
Z podobnimi akcijami so začeli tudi pri McDonald's, velike table na zelenicih z prikazano "okusno" hrano.
Upam da se bodo podobnih akcij spomnili tudi tam, kjer imajo neizkoriščene zelenice :)
Prostora je veliko samo izkoristit ga je treba na pravi način.
LP
LP