Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Siddharta
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 3 11.11.2006
Včeraj sem predaval v koprskem Koloseju. Dvorana je bila polna, vzdušje odlično. Po predavanju mi je eden od udeležencev zastavil zanimivo vprašanje. Povedal mi je, da ima glasbeno skupino.
Zanimalo pa ga je, kako v glasbenem poslu uspeti.
Moj odgovor je bil kratek: Sidartha.
Včeraj sem predaval v koprskem Koloseju. Dvorana je bila polna, vzdušje odlično. Po predavanju mi je eden od udeležencev zastavil zanimivo vprašanje. Povedal mi je, da ima glasbeno skupino.
Zanimalo pa ga je, kako v glasbenem poslu uspeti.
Moj odgovor je bil kratek: Sidartha.
Prva naloga, ki jo mora narediti vsak podjetnik je, da si dobro ogleda konkurenco. Predvsem tiste, ki so v poslu uspešni. Glasbeniku sem postavil naslednja vprašanja:
1. ste si ogledali Sidarthnino spletno stran?
2. ste opazili, da Sidartho podpirajo številni sponzorji, med drugim Mitsubishi, Drogerie mart, Fructal , Hit in še nekaj drugih?
3. ste opazili, da ima Sidartha neverjetno dober PR in da mediji, kot po naključju spremljajo vsak njihov korak?
4. ste opazili, da je Sidartha ena redkih slovenskih glasbenih skupin, ki se oglašuje?
5. ste opazili, da so vstopnice za Sidartho na voljo v DMju? Kaj mislite zakaj ravno tam?
Sedaj, ko tole pišem, gledam Hribarjevo oddajo. Med oglasi, kot po naključju oglas za koncertno turnejo Sidarthe ...
Sidartha je živ dokaz, da za uspeh običajno ne potrebuješ najboljšega izdelka ali storitve.
Za uspeh je bolj kot odličen izdelke pomemben odličen marketing.
Uspešni glasbeniki so tisti, ki se z glasbo relativno malo ukvarjajo. Večino časa posvetijo razmišljanju, kako bodo svoje nerazumljivo vpitje prodali.
Sidartha je odličen primer povprečne glasbe in odlične marketinške ekipe, ki ve kaj dela. In prav zato so všeč tudi meni. Dober marketing naredi iz glasbene skupine, ki ni nič posebnega zaželeno blago.
Preden me napade kakšen Sidarthin oboževalec (z odličnim marketingom prej ali slej prideš do skupine zvestih strank, ki so prepričane, da dobro poješ …) naj vam povem še tole.
Garfield!
Finančno najuspešnejši strip vseh časov. Letno prinese med 700 milijoni in milijardo dolarjev prihodkov. Jim Davis – kreator Garfielda je priznal, da se je že od vsega začetka z risanjem stripa ukvarjal 13 ur na teden. 60 ur tedensko pa je posvetil marketingu. In poglejte kam je prilezel.
Danes, ko ima več časa in več denarja, se seveda s risanjem stripa ukvarja, he he še manj. Samo 3 dni v mesecu. Ostalo pa razmišlja, kako Garfielda še bolje prodati.
Če želite v poslu uspeti, se morate več ukvarjati z marketingom.
Branje mojega dnevnika tudi šteje med marketinško koristno preživet čas. Zato vam seveda čestitam. Želite še več marketinškega znanja, po ceni, ki bo všeč vašemu finančnemu direktorju?
Na voljo je še nekaj brezplačnih vstopnic za moja predavanja v Ljubljani (13.11 in 20.11.), Velenju (15.11.), Mariboru (16.11.) in zopet v Ljubljani (20.11). Trenutno imamo 3077 prijavljenih udeležencev. V Novem mestu in Kopru smo bili prejšnji teden. Če vas zanima, mi pišite ali pa med delavnikom pokličite 080 1509.
Aja, pa še ena glede Sidharte. Ime sem namerno zapisal napačno. Ste vedeli, da je beseda Sidartha med najbolj iskanimi besedami na najdi.si (preko 131.000 iskanj v letu 2005)? Poizkusite na najdi.si vtipkati "Sidartha" tudi vi. Domače strani Siddharte ne boste našli ... Naključje? Moram vprašati prijatelje na najdi.si. Celo njim se je zapisalo napačno ime (http://www.najdi.si/mediacentre/article_6713.html). Visoko se uvrstiš, če si zelo popularen, pomaga pa tudi, če tvoji oboževalci ne vedo, kako zapisati ime skupine ... Premeteno.Da ne boste iskali še vi ... www.siddharta.net.
Gotovo - pa saj marketing v širšem smislu kot proces pomeni tudi to, da izboljšuješ svoj produkt, tako da zadostiš (in presežeš) pričakovanja potrošnikov. V tem smislu je marketing celotni nabavni, proizvodni, prodajni, poprodajni, kadrovski itn. proces. :)
Kar uspešen glasbeni ustvarjalec vseeno PREDVSEM rabi je kvalitetna, izstopajoča (ali po virtuoznosti, ali po zanimivi drugačnosti, ali po tem da pač najboljše ujema trenutni "duh časa") glasba. Tudi na primeru Siddharte jih je izstrelilo ravno to. Marketing je prišel pozneje in je samo nadaljeval že pridobljeno publiciteto.
Ko enkrat vlak spelje mu ni več težko brzeti naprej. Vsekakor pa se brez nadalje vloženega truda, čez čas sam ustavi.
Sicer se Siddharta verjetno res premalo ukvarja z marketingom in preveč z besedili (odlična) ter glasbo, saj bi drugače bili bolj znani v tujini.