Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Članek ali oglas?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 9 19.05.2008
Dokazano je, da tisti oglasi, ki so zelo podobni člankom, delujejo bolje kot običajni oglasi. Pri običajnih oglasih je bralcu takoj jasno, da gre za oglas. Bralci pa branje oglasov seveda radi izpuščamo. Tako kot TV gledalci, ko naletimo na oglasni blok, preprosto premaknemo na drugi kanal.
Če naredimo oglas podoben članku, povečamo branost oglasa.
To pa lahko vodi do boljšega odziva. Seveda je vprašanje, če je takšno oglaševanje etično. O tem naj
razmišljajo predvsem uredniki. Nekateri uredniki takšne oglase dopuščajo, drugi ne. V Sloveniji posebej radi takšne oglase dopuščajo v brezplačnikih in brezplačnih prilogah časopisov.
Poglejte ta dva oglasa oziroma članka, ki sem ju iztrgal iz One. Težko je povedati, kaj je oglas, kaj pa članek. Marsikdo bo rekel, da gre v obeh primerih za plačan oglas. Samo v enem primeru je to z mikro črkami napisano, v drugem pa gre za prikrito oglaševanje, kjer novinar nepristransko navija za določen izdelek.
Nauk? Če želite, da vaš oglas prebere več ljudi, ga naredite podobnega novinarskim prispevkom v tem mediju. Pri tem pa seveda pazite, da bralca ne razočarate z vsebino. Vzbuditi pozornost je eno, prepričati v nakup pa je veliko težje.
Še dva razloga, zakaj se splača narediti oglas podoben članku? V člankih je veliko besed in malo praznega prostora. Prazen prostor ne prodaja, prodajajo besede. Če boste povedali celo zgodbo, boste prodali več. Drugi razlog pa je preprosto ta, da bo vaš oglas drugačen. Večina oglasov ima namreč veliko slik, malo besed in že s svojo pojavo bralca opozarjajo, da gre za oglas.
Naprimer v filmih se zadnje case oglasuje na veliko, spomnimo se zadnjega filma o agentu 007, nekje sem bral clanek za kaj vse se je delala tam reklama, clovek skoraj ne more verjeti....
AMPAK.....
Tukaj je slo za dobesedno "prikrita" sporocila....
Npr.: ce ima agent 007 neko tocno znamko in model ure.... jo moras imeti, ce hoces biti coool :)
Pa se nekaj je...
Ce recimo "Pepsi" napis v enem filmu vidis 10x (in to cisto slucajno) je to "pranje mozganov", vsaj kar se mene tice :)
1. oglaševanje ne more biti prikrito, saj se oglaševalec vedno razkrije oz. je sam namen oglaševanja, da se ve, kdo stoji za njim.
2. pri oglaševanju v obliki člankov gre za popolno zavajanje potrošnikov in je v nasprotju s slovenskim oglaševalskim kodeksom, tako da tega nikakor ne bi smeli priporočati ostalim oglaševalcem!!
Se pa product palcement pojavlja tudi pri nas, na primer v Naši mali kliniki je bilo prav zanimivo opazovat, kako je kamera kot ozadje lovila plakat ene od zavarovalnic...
Verjamem, da je to s strani proizvajalca oglaševanega izdelka dobro plačano.