Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Dober in slab napis na avtobusu
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 12.05.2008
Včeraj sem ob cesti v Opatiji opazil parkiran avtobus. Na avtobusu sem poslikal dva napisa. En napis je primer odličnega komuniciranja koristi storitve za stranko, drug napis pa je primer slabega slogana.
Ta napis je odličen, ker zelo natančno pove,kakšna je glavna prednost tega avtobusa. Samo 36 sedežev in vsak sedež ima veliko prostora za noge. Ta izjava je dobra, ker je jasna, neposredna, natančna, specifična.
Slogan na tem avtobusu pa je nekaj povprečnega. To pa zato, ker bi ta slogan lahko uporabilo praktično katero koli podjetje. Če uporabite slogan, ki je primeren praktično za vse panoge, potem niste izumili nič edinstvenega, nič takšnega, kar bi potencialnim kupcem ostalo v spominu. Ta slogan tudi ni dovolj natančen, specifičen – iz izjave ne vemo točno, za kaj vse poskrbijo.
Vem, vem … malo se mi že trga, še mimo avtobusa ne morem, ne da bi našel kakšen dober, ali slab primer. Vse za vas, dragi moji. In tudi malo zase delam vse tole. Priznam. Ker me pisanje zabava, ker me sili v izobraževanje, razmišljanje. Skratka pišem, ker upam, da s pomočjo mojih zapisov vsi skupaj osebnostno in strokovno rastemo.
Dobro, da imamo Vas, g. Aleš, da opazujete za nas. Še enkrat hvala.
Simpatičnost prvega slogana je res v tem, da je zelo konkreten in specifičen, vendar je to bolj napis za sam avtobus kot za znamko Shearings. Namreč, če pogledamo njihovo spletno stran (washearings.com) se vidi njihova širina, ki vsekakor presega zgolj avtobusne prevoze. :) Zato pa se mi zdi po drugi strani ta "slogan" celo preveč ozek za na avtobus - ko si enkrat na avtobusu, si že kupil. Povprečen mimoidoči pa dvomim, da se bo odločil za to agencijo zgolj zaradi legrooma. Po drugi strani pa je spet cool, ker je takoj spodaj naslov spletne strani - kamor boš šel pogledat, WTF je zgodba s temi šestintridesetimi luxurious sedeži. :) :)
Kakšen pa je ta zgornji, večji napis, ki je malo odrezan in se ga ne da v celoti prebrati?