Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Računalnik mi je poizkušal prodati toner!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 3 01.05.2008
Pravkar sem pregledoval trenutne rezultate glasovanja oziroma glasovanje na www.prvak.si, ko mi je računalnik poskušal prodati toner za tiskalnik.
Dober poskus. Res je, da odkar sem tiskalnik kupil – gre za majhen tiskalnik v moji pisarni – tonerja nisem zamenjal.
Kako hudiča računalnik ve, da je morda čas za zamenjavo? Morda kakšen program beleži število natisnjenih strani? Morda to sporočilo po določenemu številu dni pošljejo vsem kupcem?Kaj vem … Vsekakor gre za dobro uporabo podatkov o kupcu. Biti v pravem času na pravem mestu je 80% uspeha v prodaji. Kupci kupujemo takrat, ko nam ustreza, in ne takrat, ko ustreza prodajalcu. Tale poskus računalnika je v pravi smeri, dalo bi se zadevo še izboljšati, ampak vseeno, dober poizkus ...
No, v realnem svetu pa je pomembno, da svojim strankam čim večkrat pišemo - četudi ni utemeljene potrebe.
IT strokovnjaki so očitno zasledili kak dober marketinški nasvet...
Pri tem sporočilo je tudi en problem. Program namreč prikazuje koliko barve je še v kartuši, ko program prikazuje "0 kopij na voljo" prikaže sporočilo da je kartuša prazna.
Mislim da imajo postavljeno neko število natisnjenih strani in na podlagi tega deluje tudi program.
Se pravi da ne prikazuje optimalne uporabe, saj lahko brez problema printaš še kar nekaj časa.
LP