Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Televizor za več kot 13 tisočakov?
-
MarketingKomentarji: 1 21.04.2008
Zakaj na vhodu v tehnično trgovino postavijo televizor, ki stane več kot 13.000 evrov in ga najverjetneje nihče ne bo kupil?
Ker tako dvignejo povprečno vrednost nakupa pri tistih, ki kupujejo televizor za »normalnih« 1.300 evrov. Potem ko vidiš televizor za 13.000 evrov, se ti zdi nakup televizorja za tisoč ali dva tisoč evrov čisto racionalna odločitev. Namesto da kupiš televizor za 790 evrov, kupiš malo dražjega za 1.490 evrov. »Saj je itak na 24 obrokov, pa še precej cenejši je od tistega pregrešno dragega televizorja, ki so ga nastavili na vhod …«
Vsak izlet v trgovino je marketinška lekcija. Trgovci veliko razmišljajo in testirajo. Police niso po naključju tam, kjer so. Tudi izdelki niso naključno tam, kjer so. No, drage moje, pa sem vam ponudil še en dober razlog za obhod po trgovinah.
Zato sem jaz vedno mojim potnikom razlagal, da ni vse v nizki ceni. Če je človek, ki prodaja, že sam prepričan, da ima neko stvar drago ali nekvalitetno, bo zelo malo prodal.
Na isti sistem delajo v avtomobilskih salonih. Razstavljen imajo avto z vso dodatno opremo ali večino dodatne opreme, potem pa ga vzameš z malo manj opreme in še nekaj ti podarijo namesto popusta, pa si že srečen in zadovoljen, kako ugodno in dobro si kupil.
Lep pozdrav g. Aleš.