Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Toyota ali pacient?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 3 14.04.2008
Kdo ima več možnosti, da pride živ iz »popravila«, toyota ali pacient v bolnišnici?
Pacient ima definitivno manj možnosti, da preživi!
Pravkar berem zanimivo medicinsko raziskavo.* V ZDA zaradi medicinske napake vsako leto v bolnicah umre med 44.000 in 98.000 ljudi. Medicinske napake so 8. najhujši morilec v ZDA.
Kako je s tem pri nas? Pri nas morda vsako leto zaradi medicinske napake umreta dva človeka. Za več kot dva namreč ne slišimo. Če pa ameriške številke preprosto prevedemo na slovenska dva milijona ljudi (Američanov je 300 milijonov), potem lahko sklepamo, da v bolnicah vsako leto pomorimo med 293 in 653 ljudi (pacientov).
Preden se naslednjič odpravite v bolnico, dvakrat premislite. Več možnosti imate, da vas ubijejo v bolnici, kot da umrete na cesti …
Zakaj pišem o vsem tem? Zadnjič me je grobo nahrulil eden od naših kupcev, ker ni dobil knjige pravočasno. Priznam, da smo naredili napako. Knjigo je dobil pozneje, pa še opravičilo in dodatno knjigo za nagrado. Ja, tudi v mojem podjetju delamo napake, veliko napak. Čeprav ga vodi marketinški guru …
Ker vseh napak nikoli ne bomo odpravili, je pomembno, kako se obnašamo potem, ko do napake pride. Stranke vedno odpustijo napako, če jo ustrezno popravimo. Hitro, z opravičilom, s kakšno drugo pozornostjo. In tako iz nezadovoljne stranke naredimo stranko, ki se vrača in vrača. V poslu ni toliko pomembno, da ne naredimo prve napake, pomembno je, da napake ne ponovimo in pomembno je, kako se obnašamo takrat, ko napako naredimo.
Zgoraj napisano seveda ne velja za bolnice. Bolnice, bi predvsem morale delati na tem, da bi bilo napak čim manj. Recimo v tovarnah, kjer izdelujejo toyote, je na vsakih milijon izdelanih delov 50 takšnih z napako. Pri ameriških izdelovalcih avtomobilov je na vsakih milijon delov 1000 takšnih z napako. Zato pa Japonci porabijo samo 3% proizvodnega proračuna za popravilo napak, Američani pa za odpravo napak porabijo od 6 do 24% vseh proizvodnih stroškov.
Ja, splača se delati čim manj napak … Imaš več zadovoljnih strank pa tudi manj stroškov z odpravljanjem napak.
Če si bolnica, potem napak recimo ne priznaš in tako prihraniš stroške za odpravo napak. Itak pa je v njihovem primeru za odpravljanje napak prepozno … Jutri peljem ženinega priusa na servis, na menjavo zimskih gum. Prepričan sem, da bo toyota poseg preživela. Morda bi bilo dobro, če bi država, namesto, da z višjimi kaznimi dviguje prometno varnost, kakše evro več vložila v zmanjševanje števila zdravniških napak.
Marketinški nauk vsega skupaj? Delajte čim manj napak. Vzpostavite sisteme, ki preprečujejo napake. Ko pa do napake pride, jo priznajte, pokesajte se, stranki povrnite vse stroške in še kaj dodajte iz vašega žepa. In poskrbite, da napake ne ponovite, vsaj ne na isti stranki. :)
Kje sem dobil vse te podatke? http://qshc.bmj.com/cgi/content/full/12/5/359
Če boste želeli prebrati celoten članek, se boste morali logirati (brez skrbi, je brezplačno).
*Institute of Medicine2 estimated in 1999 that between 44 000 and 98 000 people die in hospitals each year due to mistakes, and that medical mistakes are the 8th top killer in the nation. In the same report hospital errors alone have also been estimated to cost the nation $8.8 billion a year.
V zvezi z napakami v zdravstveni panogi sem pa sledečega mnenja: dokler bodo na položajih direktorjev zdravstvenih ustanov zdravniki brez opravljenega MBA, se nam za kakršnekoli izboljšave ni treba bati! Žal....
Velikokrat se "sumljive" kemikalije, ki se uporabljajo pri proizvodnji živil ne umaknejo iz prometa takoj, ampak se počaka na "dokončne dokaze", da je zadeva res škodljiva.
In kaj ima to skupnega z marketingom?
Kakšen je namen marketinga? Verjetno zaslužek. In kdo zasluži, če minister za zdravje dovoli uporabo določenega pesticida ali aditiva? Mislim, da vam je vsem jasno.
In verjetno vam je jasno tudi to, kdo plača ceno vsega tega sprenevedanja.