Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Marketinška amnezija
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 7 06.11.2006
ali je res pametno, da so prijave zaključene? Mislim, da si naredil napako. Prepričan sem, da bi se sedaj, ko je jasno, kakšna je konkurenca, prijavilo še več ljudi.
Ali pa vsaj eden : jaz. :)
Ta izjava je dobra.... mislim pa da ni problem samo pri nepremičninskih posrednikih, ampak kar povsod. Zadnje čase sam osebno to podobno "marketniško amnezijo" opažam pri prodajalcih avtomobilov, predvsem pri avto salonih. Kjer prodajajo "kakovost in varnost", me pa čudi zakaj strank ne obveščajo o servisnih storitvah po nakupo vozila. Škoda, a ne? No podobno se še dogaja... pač nismo sposobni tržit poprodajnih storitev...
Postavlja se mi vprašanje kdaj (po kolikem času) in na kak način, da nisi preveč vsiljiv, je pametno stopiti v ponovni stik s stranko. Ker če te nekdo kar naprej zasipa s pošto, tudi če je osebna, ni prijetno...
Edita, skoraj nikoli ni prepogosto. Tuš, Mercator in podobni vas vsak dan zasipajo z letaki, pa jim ne zamerite. Sicer pa poskrbite za to, da je vsaj vsak drugi kontakt vašega podjetja do stranke, neprodajni. Recimo če prodajate oglasni prostor, enkarat pošljete ponudbo, potem vstopnici za Viktorje, potem ponudbo, potem nekaj oglednih izvodov revije ... Še eno pravilo - komunicirajte s strankami tako pogosto, kot s prijatelji. S prijatelji vedno premalo komuniciramo, mar ne?
pozdravljena Edita, ker ravnokar prevajam knjigo genija Draytona Birda "Commonsense Direct Marceting" in sem v njej naletela na zelo modro misel na to temo, vam jo povzamam;
Drayton na vprašanje, kako pogosto bi morali komunicirati s strankami, odgovarja takole:
"... to je popolnoma odvisno od tega, kako prijateljski ste z njimi. Bi svojega dobrega prijatelja, torej stalno stranko, poklicali samo enkrat na leto? Ali enkrat na pol leta? Mislim, da ne. Po drugi strani pa, bi nekoga, ki vam je pravzaprav tujec, torej potencialna stranka, kontaktirali vsak dan? Mislim, da ne."
Drayton predlaga, da stranke komunicirate takrat, ko jim imate kaj zanimivega za povedat.
Vprašanje pogostnosti komunikacije je torej odvisno od vašega odnosa s stranko.
Meni se zdi Draytonova misel naravnost genialna in zelo pravilna. Upam, da tudi vam, Edita.
P.s.: Ali lahko urediš glede piškotkov, da ne bo treba vsakič vpisovati vzdevka in e-naslova?