Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Naredite obratno!
-
MarketingKomentarji: 2 24.01.2008
Če želite doseči nadpovprečne rezultate, morate biti drugačni. Narediti morate nekaj, kar nihče drug v vaši panogi ne dela.
Ta oglas sicer ni tipičen primer za »naredite obratno«, je pa dober primer nečesa drugega. Mnogi oglaševalci si ne upajo v oglasih povedati resnice.
Pentax v tem oglasu prizna tisto, kar itak vsi vemo. Priznajo, da niso eden od dveh vodilnih proizvajalcev fotoaparatov. Iz te pomanjkljivosti naredijo prednost. Večina nakupnih odločitev je čustvenih. Pentax v tem oglasu pritisne na pravi gumb pri tistih, ki nočejo imeti, kar imajo vsi ostali.
Obstajajo ljudje, ki so pripravljeni plačati več, za malenkost slabši izdelek, samo, da ne bodo imeli isto stvar, kot jo ima že njihov sosed in vsi sodelavci v službi.
Velike tiskane črke v tem oglasu pa so velika tehnična napaka oglasa. VELIKE TISKANE ČRKE ZMANJŠUJEJO BRANOST IN ODZIV. DOKAZANO. Velike črke uporabljajte samo, če želite poudariti kakšen stavek, nikakor pa ne zapišite celega teksta z velikimi tiskanimi črkami.
Uf, v tem zapisu pa kar mrgoli nasvetov:
- naredite obratno
- priznajte pomanjkljivost vašega izdelka, ali storitve
- ne pišite daljših odstavkov z velikimi tiskanimi črkami
Komentarji:
- 24.01.2008 @ 19:53 Borut
- Ja, pa še nekaj se lahko naučimo iz tega zapisa: ponavljanje deluje! Aleš je naredil na koncu še povzetek zapisa. Ne samo, da je ponovil vsebino zapisa, ponovil jo na drugačen način in s tem še povečal možnost, da si jo bomo zapomnili. Hvala Aleš.
- 25.01.2008 @ 19:11 Saso 2
- Tudi bel tekst na rdečem ozadju ni ravno optimalna rešitev. Sicer se sklada z njihovo CGP, ampak glede na raziskave je črn tekst na belem ozadju najbolj berljiv.