Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Tržna niša - drugič
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 22.01.2008
Odločil sem se, da si kupim nove nogavice za igranje nogometa.
Jasno, da imajo posebne nogavice za nogomet, kaj ste pa mislili. :) Ampak v tej trgovini na Poljskem, jih niso imeli. Imeli so vse druge športe, samo nogometa ne.
Imeli so recimo nogavice za trekking. In tudi "multisport" nogavice, ki bi bile verjetno dovolj dobre za igranje nogometa. Mislite, da sem kupil multisport nogavice? Seveda ne.
Toliko časa bom iskal, dokler ne dobim svojih nogometnih nogavic. Ker gre za posebne nogavice, posebej sešite za nogometaše. Na eni piše L (leva noga), na drugi piše R(desna noga). Za te svoje nogavice sem seveda pripravljen plačati petkrat več, kot za običajne nogavice. V bistvu običajnih nogavic sploh nočem.
Če želite prodajati dražje, če želite imeti lojalne stranke, si izberite tržno nišo. To je nauk tele zgodbice.
Po neuspešnem nakupovanju nogavic, sem šel še po špecerijo. Ker sem na Poljskem tokrat sam, brez žene, sem si zaželel študentske hrane. Ampak v tej poljski trgovini so vsi preveč zares vzeli prejšnji nasvet o tržnih nišah.
Prodajajo milijon vrst lešnikov, milijon vrst rozin, nihče se pa ni spomnil, da bi vse to zapakiral v eno vrečo, naredil kombinacijo vsega in to potem dražje prodajal pod imenom "študentska hrana".
Nasvet? Če se gredo vsi nišne produkte, potem vi naredite univerzalno kombinacijo. Hm, morda pa tiste "multisport" nogavice niti niso tako slaba ideja. :) Pazite tudi kako poimenujete svoj nišni produkt. Recimo, da prodajate nogavice za nogomet. Če želite še povečati ceno in se iti še bolj nišni produkt, potem se splača uvesti še: nogavice za dvoranski nogomet, nogavice za napadalce, nogavice za levičarje, itd. Odločno pa odsvetujem uvedbo nogavic za začetnike. Ker si pač nihče noče priznati, da je začetnik, da nima pojma. Zato recimo tudi jaz nimam marketinške delavnice za začetnike. Ker nočem nikogar žaliti in ker misim, da se takšna delavnica ne bi dobro prodajala. :) Seveda ni rečeno, da se ne motim, recimo svojo ženo sem spoznal na začetnem tečaju italijanščine (ona je bila učiteljica ...).
Ampak kako naj človek ve, ali bodo šle določene nogavice in podobno dobro v prodajo? Odgovor je enostaven:
Verujte v enega boga! - Marketinškemu bogu je ime TESTIRANJE. Tale izjava je moja in se pod njo podpišem. Lahko me seveda citirate.
Potreben je drugačni pristop ki bo privabil stranke, ki bo ponudil strankam natanko to, kar bi si sami želeli..
Že pred časom sva se s kolegom pogovarjala o načrtih in planih, pa je čisto slučajno naneslo o govoru v pivnicah in idejah ki se porajajo za šankom.
Da ne boste mislili da nekdo ki gre na pir ali dva po službi v pivnico, da nima genialnih idej. Imajo, ampak večinoma ljudi se zgolj pogovarja, briljantne ideje ter načrti pa so slej ko prej pozabljeni.
Vsi imamo enake možnosti in vsi imamo neke svoje ideje, razlika med nami vsemi je da nekdo svojo idejo realizira nekdo drugi pa ne. Največji problem je strah pred porazom, ter mnogih vprašanj ki vzpodbudijo dvom v idejo.
Ne dvomite ampak reskirajte, mogoče ste pa ravno vi tisti ki bo izpeljal idejo do neba in še čez.
Se pridružujem Alešovim besedam, testirajte, reskirajte, investirajte v svojo prihodnost. :)
Čas bo slej ko prej na vaši strani, če ne prvič pa drugič, če ne drugič pa tretjič...
LP, Sašo
Kraft Milka cholate with Natz
Obsodili so ga nazizma.
kakav čkoduje fuzbalu. Very important person Stanislav