Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Največje slovensko marketinško predavanje!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 29 19.01.2008
Dnevnik marketinškega guruja se vam splača brati. Ker vam na tem mestu odkrijem veliko. Zelo veliko. Marsikdo mi pravi, da celo preveč. Dnevnik marketinškega guruja je vaš pogled v zakulisje. Od leta 1989, ko sem s tremi partnerji ustanovil svoje prvo podjetje, sem videl in izkusil marsikaj. In se tudi kar nekaj naučil.
In večino tega kar vem, kar znam, sem vam pripravljen povedati. Mnogi se bojijo deliti znanje. Ampak zakaj? Ko nekoga nekaj naučite se zgodi dvoje: oseba, ki ste jo nekaj naučili je bogatejša, zna več. Vi pa zato, ker ste nekomu nekaj povedali, ne veste nič manj. Običajno celo veste več. Učitelji (guruji) od samega procesa učenja, odnesejo celo več kot učenci.
Skratka pripravljen sem vam priznati vse kar vem o marketingu. Ker vas cenim, ker vam želim dobro in ker vse to koristi tudi meni. Vse jasno, mar ne?
Drug teden bomo prešteli vstopnice (vsak je oddal vstopnico, ali povedal podatke) in povedali natančno število udeležencev. Prvi podatki kažejo, da smo se zelo približali, če ne celo presegli številko 4000! Poglejte sami in presodite.Kliknite na sliko.
Še par besed o četrtkovem seminarju. Šlo je za največje slovensko dobrodelno, marketinško, motivacijsko predavanje vseh časov. Prijavljenih je bilo nekaj čez 4200 udeležencev. Osip je bil, glede na to, da vstopnine ni bilo, zanemarljiv. Bravo, čestitam vsem, ki ste (so) prišli.
Udeleženci so bili z dogodkom zelo zadovoljni. Kako vem? Povedali so mi. :)
Eno uro po predavanju sem udeležencem podpisoval svojo novo knjigo in so mi povedali. Videlo se jim je v očeh. In preko 3000 udeležencev je oddalo zapiske s predavanja. In mnogi so v zapiskih zapisali, da so se ravno včeraj odločili, da bodo v svojem osebnem ali poslovnem življenju nekaj SPREMENILI. In na to sem ponosen, zelo ponosen.
Seminar je bil dobrodelen. Udeleženci so darovali preko 120.000 evrov. Vsak po svoji vesti in svojih zmožnostih. Lisac tega denarja ni videl. Spet sem v praksi dokazal, da tisto o čemer govori, tudi delam. Naredite obratno, bodite uporniki, sem povedal udeležencem seminarja. In ta seminar je dokaz uporništva, dokaz, da se da narediti vse ravno nasprotno, kot to delajo vsi ostali v panogi in ob tem še zaslužiti.
Kaj smo naredili obratno? Praktično vse.
Slovenci se v poslu pogosto izogibamo sodelovanju. Ne vem zakaj, ampak tako pač je. S Smiljanom sva pokazala, da je sodelovanje koristno, zabavno in neškodljivo za ego enega in drugega. :)
Obratno je to, da vsi ostali za seminarje prodajajo vstopnice, mi pa smo zadevo naredili brezplačno. Obratno je to, da je bilo na seminarju dvestokrat več ljudi, kot na običajnih seminarjih. Obratno je bilo to, da smo vsakemu udeležencu podarili knjigo in CD. Drugačno je bilo mesto prireditve, običajni seminarji se ne dogajajo v Hali Tivoli. Na običajnih seminarjih ni glasbenih vložkov in govora župana. Običajnih seminarjev ne snemajo s 4 kamerami (DVD bo na voljo v kratkem :)). In še kaj bi se našlo.
Marketinška razlaga dogodka? Vse skupaj lahko razumemo tudi kot en velik, dolg, učinkovit oglas. Oglas, ki ga nihče od prisotnih ne bo pozabil. Nikoli. In o svoji izkušnji bodo tudi povedali znancem, sodelavcem, prijateljem. Oglas, ki je trajal dobre tri ure, oglas, ki je bil poučen, na koncu pa še darili za vsakega udeleženca.
O največjem marketinškem predavanju vseh časov bom seveda še pisal. Če ste zadevo zamudili ali pa, če želite vse skupaj videti še večkrat, potem imam za vas dobro novico. DVD s posnetkom bo kmalu na voljo. :)
O največjem marketinškem predavanju vseh časov bom seveda še pisal. Če ste zadevo zamudili ali pa, če želite vse skupaj videti še večkrat, potem imam za vas dobro novico. DVD s posnetkom bo kmalu na voljo. :)
Aleš, vedno bom govoril, da si car.
KAPO DOL!
Pa hvala Saši za sedež v prvi vrsti.
No, zašinfal bom le zato, ker ne bi stalo čisto nič, če bi:
- glavna kamera stala na sredi sedežev, ker je bilo moteče, da govorniki in njegova slika zadaj na platnu nista usklajena - enako obrnjena! Na platnu je bil govorec obrnjen drugam, ker ga je bližnja kamera snemala pod kotov in si mel občutek, da zadaj gledaš nekaj drugega!
Možgani pač pričakujejo isto sliko
in marketing se ubada s tem, kako delajo možgani.
g. Mori pa je bil prenaglas naštelan.
Ni fajn poslušat, če je jakost premočna - se težko koncentriraš na vsebino
in tudi petje njegove žene bi lahko izpustili (vem, da ste nas opozorili, da naj se njemu žalimo, a tu že pišem komentar in ne bom iskal njegove), sicer ste se podpisali pod vabilo Vi.
Odmor - če se reče 10 minut, ne gredo ženske na WC, če pa je potem dolg kr 20 minut, jih pa jezi, da niso šle!
Pravite, da ste dobili cca. tisoč manj zapiskov od obiskovalcev.
Verjetno zato, ker jih niso zamenjevali na vseh štantih (oni zadaj nič, zato prevelika gužva spredaj)
in ker "kupec sodi z nogami", se je marsikateri spremislil in odšel, namesto.
Jaz sem vztrajal in pasal je CD (drug dan) poslušat v avtu in knjiga potem, le da NI skoraj nič novega bilo slišat in prebrat, če redno berem vaš blog!
Četudi je bilo darilo zastonj, bi želel zvedet več!
In na koncu se sprašujem, če bi isto napisal, če bi plačal drago vstopnino.
Mislim, da bi - ker je to pozitivna kritika uporabna za naslednič!
Vrzite nas ŠE kdaj na finto - s kakšnimi predavanji ali audio CDji ali zvočno knjigo (za v Garmina)!!
PS: če nisem izvedel skoraj nič novega, a sem zrel za sodelavca (pri vas)??
Splačalo se je peljati iz Maribora v Ljubljano samo zavoljo tega predavanja.
Še 1x čestitke za organizacijo!
- da zbrereš na kupu toliko ljudi nekaj moraš obvladat. :)
- res, nič novega slišal. Bom pa zdaj začel uporabljat. :)
"Zadeva mora prodajat!" :)
opravičujem se da se nisem mogel udeležit res čudovitega seminarja
kot sem prebral iz komentarja drugih, katerega se iz poslovnih razlogov
nisem mogel udeležit.Želel bi pa kupiti knjigo katero ste predstavili na seminarju.
Vnaprej se Vam lepo zahvaljujem.
Peter Varga, Mladinska 48, 9000 M. Sobota
Lep pozdrav in veliko poslovnih uspehov.
Peter
Glede na pretekle izkušnje (Aleševi seminarji) in ponujeno literaturo moram reči, da sem bila s "show-off" predstavo v četrtek razočarana nad Aleševim pristopom do svojih poslušateljev/bralcev. Oprostite, ampak že ko sem se bližala hali Tivoli in ko sem vstopila, sem se počutila na suho nat.... Verjetno je bil še kdo kdaj udeleženec na kakem "piramidnem" sestanku/predstavitvi kje in se mi zdi, da bi se strinjali, da je manjkala le še skladba "We are the champions" da bi imeli še bolj podobno sliko.
S tem kometarjem ne želim žalit, res veliko truda, energije in sposobnosti je potrebno, da se tak dogodek zorganizira. Vendar g. Lisac, če nas že imate za sposobne bodoče marketingarje, nas tako prosim tudi tretirajte.
Pa bo kaj še podobnega? Tm nekako septembra? ;)
Imam pa samo eno pripombo, ki je sicer namenjena Smiljanu bolj (se priporocam za posredovanje ;))
Jugo tuc tuc, splosni tuc tuc in motivacijski tuc tuc njegove zene prav gotovo ne prestavi ljudi v receptive mood. Well, vsaj mene ne. Hvala bogu je bilo vmes vsaj nekaj dobrega rocka.