Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Bosanec, Američan in Slovenec
-
MarketingKomentarji: 2 04.11.2006
se pogovarjajo o marketingu. Bosanec se pohvali, da pri njih vsak, ki vrne pištolo ali kakšen drug kos orožja, sodeluje v nagradnem žrebanju za
Bosanec, Američan in Slovenec
se pogovarjajo o marketingu. Bosanec se pohvali, da pri njih vsak, ki vrne pištolo ali kakšen drug kos orožja, sodeluje v nagradnem žrebanju za hladilnik. Američan pripomni, da se tu jasno pokaže bosanska zaostalost. V Ameriki ti South West Bank zato, ker pri njih odpreš račun, podari puško. Slovenec skomigne z rameni in pravi: »Po mojem so Bosanci vseeno pametnejši od Američanov, vsaj orožja se bodo znebili. V Slovenji smo se takšnemu primitivnemu marketingu že zdavnaj odpovedali. Pri nas ti recimo banka, če vzameš kredit v vrednosti nad 20 milijonov, podari skuter. Precej bolj civilizirano …«
Nauk?
Nagradna žrebanja in darila delujejo povsod, po vsem svetu. Uporabite jih lahko za pospeševanje prodaje izdelkov, za prepričevanje gledalcev, naj plačajo TV naročnino (Hrvaška), za pospeševanje zbiranja orožja, za prodajo tunine … Vprašati se morate, kaj si stranke želijo, katera »podkupnina«, darilo jih bo pripravilo do tega, da naredijo tisto želite, da naredijo.
Bosanci se bodo za hladilnik odpovedali pištoli, Američani so za puško pripravljeni celo opreti račun v banki, Slovenci pa smo za Tefalovo ponev pripravljeni narediti praktično vse …Novica iz Večera o bosanski nagradni igri:
http://www.vecer.si/vecer2006/default.asp?kaj=6&id=2006110305127641
Komentarji:
- 07.11.2006 @ 07:28 rajko
- imate prav zares ljudje so prepričani, da res nekaj dobijo, ne pomislijo, da so prodajalci dobili njih.
- 09.11.2006 @ 11:12 siniša
- Občutek da si nekaj zamenjal,ne le dal in tako ostajaš v ravnovesju,sam s sabo