Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Bodite uporniki!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 14 27.12.2007
V letu 2008 vam želim vse najboljše. Poleg normalnih želja (zdravje, sreča, itd.), pa imam za vas še eno željo, oziroma predlog.
Bodite uporniki!
Prekršite kakšno pravilo, napisano ali nenapisano. V poslu zares uspejo tisti, ki kršijo pravila, uspejo tisti, ki si upajo. Če boste v letu 2008, delali podobne stvari, kot jih dela vaša konkurenca, boste povprečno uspešni. To pa ni tisto, kar si želite.
Podobno velja za osebno življenje. Kdo pravi, da se morate obnašati, tako kot se obnašajo vsi ostali? Naredite nekaj drugačnega, presenetite svojega partnerja, moža, ženo, otroke. Če vsi kupujejo, to ne pomeni, da morate tudi vi. Če vsi ostali nimajo časa, to ne pomeni, da tudi vi ne smete imeti časa, za svoje bližnje. Bodite otročji (vsaj kdaj), pokažite veselje, čustva!
Lep, simpatičen primer kršenja pravil, je tale plakat.
Kdo pravi, da se ne da, kdo pravi, da ni možno?
Kdo pravi, da je nemogoče?
Vse je mogoče, samo malo kreativnosti in poguma je potrebno imeti.Odvetniki so v 22. člen svojega statuta zapisali: »Odvetniki tekmujejo med seboj le s kakovostjo svojega dela.« Oglaševati ne bi smeli … Katere odvetnike poznate? Tiste, ki oglašujejo, tiste, ki se pojavljajo na televiziji, ali tiste, ki se držijo pravil?
Pogumni kršijo pravila. Pogumni niso povprečni, pogumni tudi zaslužijo več.
Ta oglas je dvojni primer kršenja pravil. Prvič se oglašuje, nekaj kar se ne bi smelo in drugič gre za oglas, ki ima obliko članka. Opozorilo, da gre za oglasno sporočilo manjka. Oglasi, ki na prvi pogled delujejo kot članki, DOKAZANO delujejo bolje.
Morda je objava takšnih oglasov malce sporna … ampak, pogumni si upajo, pogumni testirajo meje, pogumni kršijo pravila.V letu 2008 prekršite vsaj kakšno pravilo! Pa pazite, da bo kršitev etično in moralno sprejemljiva. Predvsem pa pazite, da ne boste prekršili kakšno od desetih božjih zapovedi. :)
Na zdravje!
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Obdržite otroka v sebi in se res igrajte v življenju, saj je življenje z igro vedno zanimivo in srečno- stalno boste nasmejani :)
Hvala
in tudi tebi
vse najboljše v letu 2008! ;)
Za tega za g3spirits sem prišel do zaključka, da je oglas popolnoma zanič :)
Kaj ta oglas naredi dober ? Meni dolgo ni bilo jasno kaj sploh oglašuje.
Verjamem, da je pri oglaševanju alkohola in cigaret kreativnost zelo omejena s predpisi, ampak je res dovolj, da se pojavi nek brand ali asociacija na brand ? Tak plakat res prodaja ?
Sem se včeraj ravno pogovarjal z jagrom pa je Jagermaister njihova najbolj zaželjena pijača.
Če bi bil distributor te pijače bi definitivno obiskal lovske družine in jim ponudil pijačo po "Super Ceni" ali po ponudbi 5 za ceno 4, mislim da bi bilo povpraševanje precej veliko :)
Saso2 sam nisem ljubitelj te pijače pa sem si jo predvsem zapolnil po reklamah, po nemškem komadu "5 kleine Jagermaister" (vem da so po tem komadu veliki začeli piti to pijačo), pub party, priporočilo da je pijača zdravilna...
Pijačo bi lahko recimo še bolje promovirali z podobnim partijem kot je že parkrat bilo za JD..
Skratka oglas je dober, je na meji med zakonitim in nezakonitim oglasom vendar s svojo izvirnostjo vsekakor bolj veščega oblikovalca prepriča da ne gre za prekršek ampak le drugačno predstavitev podjetja. Sporno pa ni zaradi tega ker podjetje prodaja tudi brezalkoholno pijačo.
Izvirno ni kaj ;)
LP
G. Lisac skoraj v vsaki drugi objavi piše o tem, da slike niso dovolj, da prodaja text, da je treba uporabljati CTA, predstaviti prednosti in produkta in kako se razlikuje od drugih... Tudi, če bereš kakšno tujo knjigo svetovnih marketinških mojstrov se vedno pojavljajo te iste stvari.
Ni torej dovolj, da je oglas drugačen ali zabaven. Ni dovolj da ga vsi opazijo in, da jim je všeč. Mora vsebovati neko sporočilo, ki kupce pripravi do tega, da kupijo več produktov, bolj pogosto za več denarja.
Na pamet mi pade primerjava z zadnjimi simobilovimi plakati. Na njih piše, da so ljudje, ki jim mi zaupamo njihovi naročniki in tako skušajo odpraviti tisto miselnost, da simobila nijče ne uporablja. Poleg tega je gor običajno še kakšna ugodna ponudba za telefon in nizka cena pogovorov.
Ta jelenček me pa samo spomni na Jägermeister in to je vse. Napis ne pove nič uporabnega za kupca. Danes je itak že vsaka druga stvar naravna in veliko se jih že razglaša za mojstre. IMHO bi bilo veliko bolje če bi s številko povedali koliko je zadeva naravna (vsebuje 235 različnih rožic) ali pa bi utrdili pozicioniranje v kategoriji kamor spadajo.
Glavno vprašanje je, če je takšna promocija blagovne znamke res učinkovita. Če je, zakaj se potem nekatere druge, tudi precej uveljavljene znamke trudijo s plakati, teksti, pozicioniranjem... namesto, da bi enostavno nalepili svoj logo na sredino plakata (tako kot pred nekaj meseci butan plin, če se kdo spomni).
Če zadeva deluje ali ne bodo vedeli itak samo pri G3spirits, verejtno so dovolj pametni, da natančno merijo vsako tako akcijo :) Ampak mene kot popolnega začetnika na področju marketinga tole zelo bega.