Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Dražja Elektrika
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 8 22.11.2007
Elektrika bo spet dražja. Sedaj, ko je 13.6% gospodinjstev dobilo brezplačno varčno žarnico (ostalih 72.4% gospodinjstev ni našlo dovolj volje in energije, da bi kakšnega člana gospodinjstva poslalo po brezplačno žarnico ...), je čas za podražitev elektrike.
Prodajalci elektrike vedo, da je v vsakem poslu možno zaslužiti samo na 3 načine:
1. pridobiš več strank - to opcijo so v glavnem že izčrpali, vsi smo že priključeni
2. stranko pripraviš do tega, da pri tebi kupuje pogosteje - tudi ta opcija je v glavnem izčrpana, kupujemo ves čas ...
3. stranki prodaš več, tistega, kar prodajaš - in tudi ta opcija je v glavnem izčrpana, čeprav se bi dalo še kaj narediti
Dvig cen, je lepo nadomestilo za točko 2 in 3. Za isto reč pač zaračunaš več. In zaslužiš več. Dolžnost vsakega podjetja je, da tisto kar prodaja prodaja čim dražje. S čim višjim dobičkom. Seveda morajo biti cene takšne, da dolgoročno (preveč) ne odganjajo strank.
Problem nastane, če ni konkurence. Tam, kjer konkurenčen trg deluje, ponudniki elektrike pridobivajo stranke tudi z NIŽJIMI CENAMI. Če ne verjamete, si oglejte spodnji oglas, ki sem ga pred tednom dni iztrgal iz ameriške revije.
"very attractive electric rates"
Torej dragi moji, če vam cene elektrike pri nas niso všeč, veste kam morate preseliti svojo tovarno. :) Konkurenca je res lepa in zdrava stvar. V bistvu elektrika sploh ni draga. Ne ni. Če bi bila predraga, bi se vi lepo odpravili po brezplačne varčne žarnice. Tako se pa niste, ker vam je vseeno.
In dokler se kupci ne upirajo, do takrat je potrebno dražiti. Nasvet za tiste, ki imate v vaših podjetjih vpliv na cene. Če se vaše stranke ne pritožujejo nad vašimi cenami, potem ste prepoceni. Preprosto, mar ne? Če se ne upirajo, če ne odhajajo drugam, ste prepoceni. Amen.
Ali pa morda drži, napis, ki sem ga dobil na embalaži za osvežilne robčke, v restavraciji Hooters.
Predvsem je bil dober nekdo, ki je te žarnice prodal elektro podjetjem.
Kot pred letom ali dvema, ko je Tosama odlično prodala "neobhodno nujen in znanstveno dokazano potreben komplet prve pomoči". Pa če si imel celo lekarno v avtu, to ni bilio dovolj, potrebnno je bilo (je) imeti tisto škatlico od Tosame.
To pa je drugi del marketinga, ki s končnimi potrošniki načelno nima nič skupnega. Lobiranje pri zakonodaljalcih, v prvem primeru elektro podjetjih. A vendar ideja, ideja je tisto pravo.
Če bi bile elektrarne čisto tržno usmerjene (brez diktata države) bi bilo (po 1. juliju je to mogoče) zelo enostavno menjati ponudnika električne energije. V takem konkurenčnem boju bi se sigurno našel kdo, ki bi iz takšnih ali drugačnih razlogov uspel imeti nižjo ceno od ostalih in tako večino uporabnikov. Dvomim pa da bi bile, četudi v takem poslovnem okolju, cene kaj nižje kot bodo zdaj.
1) Oglašujemo, da bomo podarili brezplačno varčno žarnico
2) Če bo odziv dober pomeni, da so cene previsoke in ljudje hočejo znižati stroške. Cene bomo pustili takšne kot so.
3) Če bo odziv slab pomeni, da ljudi mesečni račun za elektriko ne moti preveč in bomo cene še malo "našponali"
:)
Glede konkurence se pa definitivno strinjam, okolje v katerem deluje neko podjetje ki ima vse pod nadzorom in ki nima prave konkurence, lahko svoje cene navija kolikor želi.
V našem primeru gre za elektrarno ki pa nam enostavno ne ponuja opcij izbire, ker je eletrika pomemben življenski vir brez katere na žalost ne moremo živeti, jo tako moramo vzeti po takšni ceni kot je (ali po 50€ ali 500€, v vsakem primeru bi jo plačevali).
Kje vidim konkurenco?
Sončna energija (kolektorji).