Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj 190 SIT za zvestobo
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 12 04.11.2006
Saj jih ne kritiziram, z računom je bilo vse v redu. Samo en nasvet za vse,
190 SIT za zvestobo?
Danes sem v E.Leclercu kupoval špecerijo. Za ne čisto do vrha poln voziček sem plačal 31.460,00 SIT. Račun je bil dolg približno pol metra. Na koncu računa pa me je čakalo prijetno presenečenje. Pisalo je: »VAŠ HIPERMARKET E.LECLERC LJUBLJANA VAM PODARJA BON V VREDNOSTI 190 SIT. Skupaj euro: 0,79.
Saj jih ne kritiziram, z računom je bilo vse v redu. Samo en nasvet za vse, ki si želite kupiti zvestobo strank. Zvestoba je dandanes zelo redka. In za zvestobo se moramo potruditi. 190 SIT enostavno ni dovolj. Če stranke nagrajujete, če jih želite motivirati za ponoven obisk, storite to z gesto, ki si jo bodo zapomnile. Dajte veliko, ali pa nič. Mlačnih 190 SIT za zvestobo ne bo dovolj. Ker je zares premalo, ker drugje dobim piko ali zvezdico, ker …
Z darili v poslu je tako kot v osebnem življenju. Darilo mora biti dano od srca. Ni toliko pomembna cena darila, pomembno je, da je od srca. Če podarimo nekaj kar tako, ker pač moramo in ker to počnejo vsi, s takšnim darilom ne bomo naredili vtisa.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Če ne drugo, si bodo stranke zapomnile trgovino (E.Leclerc) zaradi teh 190sit in ko bodo imeli čez recimo 5 mesecev na izbiro tri trgovine, kam nakupovat, se bodo spomnile samo še E.Leclerc-a in se odločili zanj (teh 190sit so pa že zdavnaj pozabili).
Mogoče bo pa ravno to, ker je darilo tako "banalno" pripomoglo k večji prodaji?! ;)
Moje mnenje ;)
LP
s_matija
Pri 31.460 SIT nakupa zbrati samo toliko akcijskih artiklov, da dobiš bednih 190 SIT? Zelo narobe je pred nakupom ne vzeti Leclercove katice zaupanja in pridobiti dodatnih 15% na teh ušivih 190 SIT.
Torej dve nakupovalni napaki na kupu. Za primerjavo: na mojem računu so mi napisali: "V letu 2006 ste dobili skupaj, zahvaljujoč kartici E.LECLERC, 48698.34 T Zahvaljujemo se vam za vašo zvestobo". Pa sem zelo "zagaman" nakupovalec in striktno preverim cene pred nakupom. Vseeno, kaj menite, ali je 48698.34 tolarjev dovolj nagrade za mojo zvestobo? Bolje kot 190 SIT, ne?
Leclerc namreč odobrava bon popuste samo na izdelke v katalog akcijah: poleg cenovnega popusta na akcijskem izdelku namreč prizna kupcu še dodatni bon popust, vnovčjiv kadarkoli. S tem dvojnim popustom se razlikuje od ostalih trgovcev. Akcijska mehanika je prenešena iz Francije. Včasih to lahko izpade simpatično: ko se ti nabere dovolj bon popustov in jih skleneš vnovčiti, se znajdeš v situaciji, da doplačaš samo malenkost in občutek, da si danes kupil pa skoraj zastonj, zna biti tudi simpatičen.
Pa ne zaradi bonov ampak:
-kvalitetnih izdelkov po nižjih cenah od najboljšega soseda in avstrijcev
-najboljše ribarnice od vseh hipermarketov v Ljubljani
-otroške konfekcije solidne kvalitete po ugodnih cenah
Na vhodu v hipermarket je informacijska točka, kjer brezplačno - pred prvim nakupom prejmeš kartico, s katero so nakupi veliko cenejši.
Prihranek bi moral znašati vsaj 2.000 SIT, vsaj toliko znese pri meni ob nakupu tolikšne vrednosti.