Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Malenkosti
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 15.11.2007
Veste kaj me je pri tem kompletu, ki sem ga dobil v Ceasars Palace v Las Vegasu, še posebej navdušilo?
Sukanec je že vtaknjen skozi šivankino uho! Kako pozorno. Tisti, ki je ta komplet sestavil, natančno ve, da mnogi ljudje slabše vidimo. In da je luknjico v šivanki težko zadeti.
Če se boste postavili v kožo kupca, ne boste nikoli naredili napake. Hotelski gost, ki mu odpade gumb, si ne želi šivanke, niti sukanca. Želi imeti prišit gumb. Šivanka, v kateri je sukanec že potegnjen skozi luknjico, je najboljša možna bližnjica k zašitemu gumbu. Naslednja možnost, ki seveda tudi obstaja, pa je hotelski krojač.
Sukanec potegnjen skozi šivankino uho. Pozornost, ki je izvabila nasmeh na mojih ustnicah. :)
Komentarji:
- 15.11.2007 @ 11:15 ervinator
- Že, že, ampak nekatera podjetja se v kožo kupca postavijo na drugačen način: "če mu tega in tega ne damo, ali se bo vseeno še vrnil k nam, ali lahko še kje kaj privarčujemo, mu kaj odtegnemo ..." :(
- 15.11.2007 @ 11:23 Zvoni
- To pomeni, da je grosupeljski Kongo eden izmed boljših hotelov. Tudi od tam sem prinesla domov kompletek šivalnega pribora z leopardjim vzorcem...:-)
- 15.11.2007 @ 13:37 Aleš Lisac
- Morda pa je bil lastnik Konga že kdaj v Las Vegasu in je kakšno zadevo samo prenesel v Slovenijo ... :)
- 16.11.2007 @ 20:29 anja
- Tole s šivalnim priborom se mi ne zdi nič posebnega, saj tak primer najdemo že v vsakem "malo" boljšem hotelu... In to že dober čas. Seveda ne v tistem s tremi zvezdicami.