Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Wartburg tourist 353W
-
Obujamo spomineKomentarji: 5 22.10.2007
Samo spomine obujam. Ta prispevek ne vsebuje marketinškega nasveta.
Fotografija prvega gurujevega avtomobila. Wartburg tourist 353W, letnik 1978. Slika je nastala v glavnem mestu Bolgarije. Avto je imel dvotaktni motor, tri cilindre in okoli 50 konjev. Kuril je takrat ekološko neoporečno mešanico olja in bencina. Avto ni imel servo volana, ni imel servo zavor, nobenih električnih oken in podobnih nepotrebnih dodatkov. Prestavna ročica ob volanu. Navzdol se je prestavljalo brez sklopke. Po dolgih klancih navzdol sem preprosto ugasnil motor in varčeval z gorivom. Ne poskušajte tega narediti pri današnjih avtomobilih (volan ne bo deloval, zavore tudi ne …). Kljub vsemu je bila poraba okoli 9,5 litrov na 100 kilometrov. Klimatsko napravo je avto imel – v vročih poletnih dneh, je bila klima v avtu tropska. :)
Avtoradia v tem avtu nisem imel nikoli. Avto je prvič zaribal pri 160.000 prevoženih kilometrih. Na koncu sem ga drago prodal zidarju, ki je z njim opravil nekaj deset hudo obteženih voženj na Krk, potem pa se je potožil moji mami, da je avto nepričakovano razpadel. Pritožbe niso bile resno mišljene, s svojim nakupom je bil kar zadovoljen.
Vseeno majhna marketinška lekcija? Tega avta sem bil verjetno bolj vesel kot vseh naslednjih skupaj. Še sedaj se živo spominjam, pravzaprav v rokah čutim plastiko volana, slišim zvok motorja, čutim ergonomijo voznikovega sedeža … Še nepolnoletni mulc si seveda najbolj želi avta. Sploh pa je ta želja velika, če je do avta težko priti.
V prodaji je – bolj kot kar koli drugega – pomembno ugotoviti, kaj si stranke želijo. Potem pa jim to tudi ponudite. Vzhodnoevropski avtomobili so bili seveda zanič (ne tako zanič, kot je trdil gospod Martin Česenj v Avtomagazinu.
Ampak, ker do avta ni mogel priti vsak (pomanjkanje vedno dvigne ceno), smo si te redke dobrine zelo želeli.
Prodajajte, kar si ljudje goreče želijo. Dvignite vrednost tistemu, kar prodajate, tako da (umetno) zmanjšate ponudbo.
V prodaji je – bolj kot kar koli drugega – pomembno ugotoviti, kaj si stranke želijo. Potem pa jim to tudi ponudite. Vzhodnoevropski avtomobili so bili seveda zanič (ne tako zanič, kot je trdil gospod Martin Česenj v Avtomagazinu.
Ampak, ker do avta ni mogel priti vsak (pomanjkanje vedno dvigne ceno), smo si te redke dobrine zelo želeli.
Prodajajte, kar si ljudje goreče želijo. Dvignite vrednost tistemu, kar prodajate, tako da (umetno) zmanjšate ponudbo.
Eden od načinov za povečanje cene, ustvarjanje vrednosti iz nič, je zavesa na letalih, ki označuje poslovni razred. Teh sedežev je manj, kot običajnih. So tudi dvakrat (ali še več) dražji. In nekateri to z veseljem plačujejo. Ta zavesa, je eden najboljših primerov kako se da iz nič ustvariti v€€€liko evrov.
A smo ga res vsi vozili? Moj stric je imel takšnega, ki je imel na menjalniku okvaro - ni se dalo prestaviti v "rikverc". Rad se je pošalil, da je "rikverc" prodal...
No, to bi bil verjetno tudi za našega guruja kar pravi izziv - prodati nekaj takšnega...
Šalo na stran. Treba je priznati. Aleš Lisac je umetnik in pika.
Iz stare, odslužene "kripe" narediti zanimivo in poučno branje...
Zdaj sem se pa res od srca nasmejal!
Pravzaprav sem se skoraj zadavil s korenčkom...
Aleš, ali tale mali škratek z mojim vzdevkom pomeni, da se moram prijaviti na državno prvenstvo?
Ha,ha...