Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Juha za guruja ...
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 1 18.10.2007
Včeraj sem priloženo v Finance zopet dobil juho. Pisano juho z deviškim oljčnim oljem in zelišči. 80% zelenjave! Sedaj, za uživanje v zelenjavi, ne potrebujem svojega vrta!
V iskalnik (spodaj levo) vtipkajte "juha" in poglejte kaj sem o tem zapisal pred približno enim letom, ko se je Knorr lotil podobne akcije. Na zapis sem dobil 60 komentarjev. Knorrova akcija je odlična. Morda pa bi z mini spremembo zaslužiil kakšen evro več. :) V iskalnik vpišite "juha", ali pa kliknite.
Se spomnem en dober primer, že nekaj časa nazajo ko so bile volitve je LDS uporabil nadvse dobro potezo prepoznavnosti in to je bila kava v modri barvi ter gor napis LDS.
To je po mojem eden izmed dobrih in učinkovitih načinov prepoznavnosti in samopromocije.