Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prepovedano parkiranje!
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 7 28.09.2007
Tale prometni znak sem posnel danes na poti na Šmarjetno goro, kjer sem predaval do šestih zvečer. Saj veste, da imam rad prometne znake. Sploh takšne, ki vsebujejo kakšno pomembno marketinško lekcijo.
Verjetnost, da ljudje prometni znak upoštevajo se poveča, če razložimo, ZAKAJ morajo ta znak upoštevati. Pri prodaji se običajno splača povedati celo zgodbo. Strankam se splača razložiti, zakaj prav vaš izdelek in zakaj se ga splača kupiti ravno pri vas.
Ni pa vedno nujno, da poveste čisto vse. Recimo pri prometnem znaku, ki ga boste videli, če kliknete na celotno zgodbo, je dovolj, da je človek pismen. In ve, kaj sme in česa ne sme narediti.
Sedaj pa še malo daljša razlaga, zakaj nekateri parkirajo na parkiriščih za invalide. Zgodbica, ki sem jo objavil pred približno dvemi leti, a je še vedno zelo aktualna.Če bi vedeli, ne bi parkirali ...
Zadnjič sem pil pivo v enem od velikih trgovskih centrov. In skozi okno opazoval voznike, ki so parkirali na prostorih za invalide. Vozniki, ki so ignorirali talno oznako in tablo, so bili vseh vrst. Stari in mladi, tisti z dobrimi avtomobili in tisti z navadnimi koretami. Med njimi je bilo tudi veliko žensk, tako da težko rečem, kakšna vrsta ljudi parkira na prostorih, rezerviranih za invalide.
Kaj mislite, zakaj ljudje ne upoštevajo oznak?
Zakaj nočejo prehoditi dodatnih dvajset metrov?
Zakaj otežujejo parkiranje invalidom?Moj odgovor je naslednji:
Zdravi ljudje parkirajo na parkiriščih za invalide, ker se ne zavedajo, kakšne so posledice njihovega dejanja. Večina ljudi ne ve, zakaj imajo invalidi posebej označena parkirna mesta.
Sploh ne gre za to, da so ta parkirna mesta bližje vhodu.
Skrivnost je v širini parkirnih mest.
Invalidi ne morejo iz avta in v avto, če parkirajo na navadnih parkirnih mestih. V avto se lahko spravijo le, če imajo ob strani dovolj prostora.
Če parkirate na prostoru za invalide, invalid ne more v trgovino. Čeprav sta kje drugje dve prazni mesti, si tam ne bo upal parkirati, saj ne bo mogel v avto, če bo kdo parkiral zraven njega.Marketinška lekcija?
Seveda!
Ni dovolj, da ljudem samo poveste kaj o vašem izdelku ali storitvi. Če želite, da bodo verjeli, če želite, da bodo kupili, MORATE POVEDATI CELO zgodbo.Če bi pod tablo, ki prepoveduje parkiranje neinvalidom, pisalo, kakšne bodo posledice neupoštevanja predpisa (ne mislim na kazen, temveč na posledice za invalida), bi takšno prepoved upoštevalo veliko več ljudi kot sedaj. Samo najarogantnejše barabe bi kršile predpis. Sedaj pa na parkirnih mestih za invalide parkirajo tudi tisti, ki so prepričani, da res ne gre za omembe vreden prekršek.
Triletnemu otroku lahko prepoveste skakati s pločnika na cesto. Morda bo ubogal, morda ne. Verjetnost, da vas bo poslušal, povečate, če mu razložite, zakaj mora ubogati. Vem, vem, še vedno morate paziti, ampak vseeno razložite, zakaj ...Prosim, ne parkirajte na parkirnih mestih za invalide!
Ker običajna parkirna mesta niso dovolj široka ...
Če želite prodati več, povejte ljudem celo zgodbo. Razložite jim, zakaj se splača kupiti pri vas. Povejte, v čem ste boljši, pojasnite, kaj vse ste za stranko pripravljeni narediti.Začnite svojo predstavitev z naslednjim stavkom: "Ko boste postali naša stranka, se vam bo zgodilo naslednje ..."
P.s.: Tudi v Nemciji se najdejo pacienti, ki narobe parkirajo na mestih za invalide.
Ali se samo meni zdi, da je obljubil nagrado za stavke s sedmimi besedami ala Hemingway.
Aleš ali si bil razočaran nad idejami in nisi našel nič koristnega zase????
Sem bil prepričan, da boš uvedel cenzuro in jo nisi! :)
Bi šlo mogoče , da napišeš še kaj o provokativnosti v marketingu?
In pa o človeškem faktorju pozabljivosti seveda.... ;)
Kako se da uporabit ta dva faktorja, oziroma kje lahko računaš na njiju.
Lp