Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Poker
-
Dobre knjigeKomentarji: 5 13.08.2007
Blefira ali ne blefira?
Sem pa tja odigram kakšno partijo pokra. Na internetu pa tudi v živo. Ko sem se nad pokrom navdušil, sem si seveda kupil kup knjig. Knjige so dobra bližnjica in v primeru pokra se ti investicija v kakšno knjigo hitro izplača.Knjiga, ki je zabavna in poučna – ne samo za igralce pokra, pač pa za vse, ki nas zanima psihologija – je CARO'S BOOK OF POKER TELLS. Knjiga govori o psihologiji, o govorici telesa v pokru. Na kratko povedano, so v knjigi navodila, s pomočjo katerih lahko odkrijete, ali ima nekdo dobre ali slabe karte, ali bo igral agresivno ali ne, ali blefira ali ne …
Poker je igra razpoznavanja pravih informacij. Soigralci ti hote ali nehote izdajajo svoje karte in svoje namere. Če poznaš signale – »tells«, povečaš verjetnost, da domov odkorakaš z več denarja v denarnici, kot si ga prinesel za igralno mizo.
Knjiga mi je všeč, ker so primeri prikazani s fotografijami igralcev. Na koncu je tudi foto kviz, kjer lahko ugibate, kako bo kdo igral, kdo blefira in kdo ne …
Nekaj Carovih modrosti:
• Tisti, ki imajo žetone lepo poravnane, igrajo konzervativno. Igralci z razmetanimi žetoni več tvegajo.
• Če nekdo, medtem ko stavi, karte pokaže recimo prijatelju iz občinstva, običajno ne blefira in ima dobre karte.
• Prisrčen nasmeh pomeni dobre karte, ponarejen nasmeh pa slabe.
• Bolj prijazen je tisti, ki stavi, večja je verjetnost, da blefira.
• Igralci, ki strmijo v vas, so manj nevarni, kot tisti, ki gledajo stran.
• Če se nekomu, medtem ko stavi, zelo tresejo roke, NE blefira!
Zabavna in poučna knjiga, iz katere se lahko veliko naučimo tudi prodajalci, pogajalci, vsi, ki imamo veliko opravka z ljudmi.
Poker je igra razpoznavanja pravih informacij. Soigralci ti hote ali nehote izdajajo svoje karte in svoje namere. Če poznaš signale – »tells«, povečaš verjetnost, da domov odkorakaš z več denarja v denarnici, kot si ga prinesel za igralno mizo.
Knjiga mi je všeč, ker so primeri prikazani s fotografijami igralcev. Na koncu je tudi foto kviz, kjer lahko ugibate, kako bo kdo igral, kdo blefira in kdo ne …
Nekaj Carovih modrosti:
• Tisti, ki imajo žetone lepo poravnane, igrajo konzervativno. Igralci z razmetanimi žetoni več tvegajo.
• Če nekdo, medtem ko stavi, karte pokaže recimo prijatelju iz občinstva, običajno ne blefira in ima dobre karte.
• Prisrčen nasmeh pomeni dobre karte, ponarejen nasmeh pa slabe.
• Bolj prijazen je tisti, ki stavi, večja je verjetnost, da blefira.
• Igralci, ki strmijo v vas, so manj nevarni, kot tisti, ki gledajo stran.
• Če se nekomu, medtem ko stavi, zelo tresejo roke, NE blefira!
Zabavna in poučna knjiga, iz katere se lahko veliko naučimo tudi prodajalci, pogajalci, vsi, ki imamo veliko opravka z ljudmi.
Več kot očitno pa je, da je za uspeh na tem področju dobro poznati govorico telesa. Pa tudi intuicija verjetno prav pride...
A se lahko danes od tega živi?
Lastnosti, ki jih potrebuješ za uspeh so zelo podobne tistim, ki jih potrebujemo za uspeh v poslu:
- poznavanje teoretičnih osnov, strategij (to se da naučiti iz številnih knjig, spletnih izobraževalnih portalov)
- zelo dobro poznavanje samega sebe, svojih zmožnosti in velika mera samokontrole ter vztrajnosti
- po mnenju nekaterih je zelo pomemben osebnostni značaj; po mojem mnenju je ključnega pomena zmožnost hitrega razmišljanja, logike in dobrega spomina
- in seveda: veliko in še enkrat veliko kilometrine. Poker je sestavljen iz nešteto odločitev, na začetku na odločitev vpliva nekaj opaženih indicov, več ko imaš izkušenj, več indicov opaziš in lažje se pravilno odločiš. In kot je rekel priznani borzni miljarder Andre Kostolany (ja tudi borza je podobna štorija) - pomembno je, da se vsaj v 51% primerov odločim pravilno.
Caro-va knjiga predstavlja nadgradnjo, ki jo (na srečo:) poznajo redki. In takih knjig je še dosti. Tako kot v poslovnih pogajanjih pa je vse relativno. Načelne stvari veljajo za začetnike, neizkušene pogajalce/pokeraše, tisti bolj izkušeni jih uporabljamo sebi v prid.
Gre za igro v katero investiraš denar (upoštevajoč, da na enkrat na mizi nimaš več kot 2,5% poker proračuna), čas, znanje in izkušnje z namenom, da lahko, ker si boljši od nasprotnikov, svoja sredstva dolgoročno dobro oplemenitiš.
Še odgovor Biokmetovalcu - govorica telesa je zgolj eden izmed indicev, ki pa je za moje pojme med manj pomembnimi. Intuicija ne obstaja - obstaja odločitev na podlagi X indicev, s kateri na določeno verjetnost oceniš možnosti in glede na višino stav izračunaš ali nekaj plačaš ali ne. Kdor se zanaša na intuicijo ostane za vedno med tistih 95%...
Toliko na hitro, če koga karkoli zanima pa na dan z vprašanji:)
Že teh nekaj osnovnih modrosti, ki veljajo pri igri pokra, se mi dragocenih. Zagotovo v nekem prenesenem smislu veljajo tudi v marketingu.
Marko Maher, spoštujem vse ljudi. Tiste, ki se s trdim delom povzpnejo med najboljše na katerem koli področju, pa še posebno.
Torej, pri pokru velja dobesedno "znanstveni pristop".
Intuicija se torej ne sme upoštevati.
Kaj pa, če bi se kdo zadeve lotil drugače? Z znanstvenim pristopom povečal intuicijo na največjo možno raven in bi potem dobesedno natančno vedel, kakšne karte imajo nasprotniki.
Hecam se.
Namreč z usmerjanjem misli, se dejansko da "privleči" energijo pravih kart... Sama sicer to občasno poskušam v bolj družabnih igrah (ko ne gre za zaslužek) kot so remi ali jamb, a ponavadi deluje :)
Tudi igre so kot življenje...kar misliš to dobiš - če v to verjameš in seveda misliš namensko...