Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kreativci
-
MarketingKomentarji: 4 26.06.2007
Kreativni direktor najprej pove nekaj besed, pove, od kod ideja in zakaj je ta ideja dobra. Nato pokaže rešitev in jo komentira. Pojasni vsako podrobnost na oglasu, pojasni, da gre res za odlično rešitev. Nato nastopi tišina. Čaka se na komentar stranke. Če je stranki oglas všeč, je zadeva zaključena. Prodano. Oglas se bo začel vrteti v izbranih medijih.
Ta zgodbica, ki se ponavlja iz dneva v dan, ima eno napako. Agencije prodajajo stranki – direktorju podjetja ali marketinškemu direktorju. Direktor seveda ni nujno tudi stranka, ki te izdelke kupuje, ni nujno ciljna skupina. To je prva napaka. O oglasu sodi nekdo, ki ni kupec.
Druga napaka je v spremnem tekstu. Ko agencija predstavi tekst naročniku, je poleg oglasa še 45 minut spremnega teksta, pojasnjevanja kreativnega direktorja, zakaj je ta oglas dober. Potencialni kupec seveda nikoli ne sliši zgodbice, ki jo pripoveduje kreativni direktor naročniku.
Kako jaz kupujem kreativne rešitve agencij?
Preprosto. Ko prinesejo oglas, jim rečem, naj ga pustijo na moji mizi. Nato oglas v miru brez komentarjev pogledam. Potem oglas pokažem še desetim, petnajstim potencialnim strankam. Brez komentarja, samo pokažem in jih potem vprašam, kaj so videle. Če vedo, za kateri izdelek gre, če vedo, zakaj se ga splača kupiti, če celo vprašajo, ali je vse to res in ali bo zadeva res naprodaj tako ugodno, potem sem na pravi poti.
Seveda kreativci iz agencij ne marajo mojega načina dela. Ampak moj odgovor je zelo enostaven. Jaz bom poslušal vašo zgodbo o tem, zakaj je oglas dober, samo če jo boste povedali tudi ostalim 90.000 potencialnim strankam. Če pa vas v teh 90.000 primerih ne bo zraven, potem ni nujno niti, da zgodbo o tem, kaj oglas predstavlja, slišim jaz.
A kako jaz predstavim svoje kreativne rešitve naročnikom? Res je, tudi jaz občasno nastopam v vlogi kreativca. Pokažem, kaj sem napisal in potem sem lepo tiho. Po prvem komentarju stranke pa povem svojo zgodbo, če je potrebno …
Da, v oglaševanju je to dobro vidno - in na splošno v poslovnem svetu. Včasih se lahko le še nasmejem, ko vidim v raznih podjetjih, v kakšne potankosti se določeni ljudje vtikajo, svoja področja pa zanemarjajo.
Strinjam se, da bi morale oglase izbirati testne skupine potencialnih potrošnikov in ne le direktorji. Mogoče bi bil že napredek, če bi imeli pri odločanju vsaj večinski glas komercialisti v podjetju, saj le ti dosti več vedo o tem kaj, kako in zakaj gre nek izdelek ali storitev v promet...
Se pa še vedno strinjam, da je kritik številka 1 za oglase seveda kupec.
Hvala pa seveda guruju za komentar in lep pozdrav vsem.