Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Budget
-
MarketingKomentarji: 2 06.06.2007
Upam, da je odgovor da.
S podjetniki se veliko pogovarjam. Opazil sem, da večina ne dela z vnaprej določenim marketinškim budžetom. Napaka. Moj današnji zapis bo kratek, vendar vsebuje pomemben nasvet:
Določite koliko denarja boste v naslednjem letu investirali v marketinške aktivnosti. Potem pa se tega držite. Če vam gre bolje, kot ste načrtovali, lahko budžet povečate. Če vam gre slabše, budžeta ne smete zmanjšati, lahko ga le razporejate drugače, kot ste načrtovali.
Sicer pa ime budžet (budget) izhaja iz francoske besede bougette. Pomeni pa aktovko v kateri je angleški finančni minister (že od leta 1760 naprej) nosil zapise o tem koliko denarja se je namenil porabiti in koliko ga je v resnici porabil in seveda "zaslužil" z davki.
Skratka kupite si aktovko, vanjo spravite marketinški načrt in ga vsake toliko časa tudi poglejte in primerjajte načrtovano z uresničenim.
Vem, to kar sem danes napisal je tako enostavno, da kar boli. Ampak v resnici se tega drži le malo podjetij. Največkrat tisti, ki jim ne gre dobro, zmanjšajo marketiški budžet. In potem jim gre seveda še slabše ...
Komentarji:
- 08.06.2007 @ 04:06 Lovro
- Komentarjev ni, vsi so se spet zamislili nad sabo, kot da ne bi nikoli slisali Aleša reci: "vse to so pred sto in vec leti ze vedeli, mi pa na to pozabljamo"...
- 09.06.2007 @ 06:05 Mitja
- Se popolnima strinjam s tabo Aleš. Varčevanje na račun izdatkov za marketing se ti slej kot prej vrne v obliki zmanjševanja tržnega deleža, ki je posledica slabega cateringa obstoječih - stalnih in seveda potencialnih novih strank. Tu ne zagovarjam razsipništva za namene oglaševanja, prav nasprotno; definiranje marketinške strategije, ki bo prinašala kar največjo odzivnost in seveda long-tem benefits. Prepogosto smo zavedeni s kratkoročnimi cilji, ker se preprosto ne znamo odmakniti in pogledati 'the big picture'...