Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Bi leteli?
-
MarketingKomentarji: 6 28.05.2007
Bi leteli s to letalsko družbo? Fantje oglejte si slike na naslednji strani in povejte. :)
Za vas bo poskrbela lepa posadka.
Udobni sedeži, lepe sanje.
Storitve, ki jih druge letalske družbe ne nudijo.
Lepo, mar ne? No takšna letalska družba (žal) ne obstaja. Šlo je za duhovito marketinško akcijo s katero so povečevali prodajo deodoranta.
Akcija je bila večkrat nagrajena na raznih festivalih, menda pa je Lynx deodorant dosegel 84% tržni delež (v Avstraliji mislim). Skratka zadeva je delovala odlično, čeprav morda tisti, ki so akcijo pripravili malo pretiravajo pri prikazanih rezultatih.
Zakaj pišem o vsem tem? Ker gre za prodajo "koncepta". Ne prodajaš značilnosti izdelka, v bistvu tudi koristi izdelka niso tisto, kar prodajaš.
Prodajaš čisto nekaj drugega, idejo, ki je tvoji ciljni skupini všeč, idejo, ki pripravi ciljno skupino da kupijo izdelek, čeprav je o izdelku samem malo govora.
Ko je recimo Joe Sugarman v 80-ih letih prejšnjega stoletja prodajal madžarsko elektronsko igrico, ni prodajal koristi igrice, pač pa koncept. Zadevo je dobro povezal z g. Rubikom, ki je v tistih časih zaslovel s svojo kocko. Joe je "prodajal madžarsko zaroto" in svoj oglas zaključil s tem stavkom: "Anybody who buys this thing is a real idiot."
In vseeno, oziroma prav zaradi tega, prodal veliko! :)
V kratkem še več primerov uspešne prodaje koncepta!
P.s.: Češke sanje se mi zdijo dober film le kot seminarska naloga (na primer za AGRFT), sicer pa brez udarnega sporočila. Zgodba opisuje, kako sta režiserja k sodelovanju privabila agencijo, ki je zanju zastonj pripravila marketinško akcijo. Bolj kot potegavščina navadnih ljudi se mi uspeh ravno to, da je agencija zastonj delala. Ljudi pa so naplahtali z oglaševanjem glede občutno nižjih cen kot pri konkurenci: pri razposlanih letakih ni bilo pomembno oblikovanje, besedilo ali domiselnost - pač pa zgolj nizke cene. Edini delujoči koncept so bile nizke cene.