Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Mamin rojstni dan
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 12 25.10.2006
Včeraj je moja mama praznovala sedemdeseti rojstni dan.
Vnučki so še premajhni, da bi ji poslali čestitko. Ji je pa zato pisal optik Krstič.
Se vam zdi čudno, da je mama ugotovila, da potrebuje nova očala? Uganite kam jih bo šla iskat. Kaj mislite kateri optik ima po maminem mnenju najboljšo ponudbo?Ste dobili kakšno marketinško idejo? Konec novice.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Moj bratranec je dobil takšno voščilo iz gostilne, znane po zbiranju pijančkov! Po reakciji svojih domačih (pa čeprav ni član omenjenega kluba)se je ogiba kot hudič križa. Gostilničar je bil zelo prijazen, ampak...
Sicer pa drži - imamo cele baze podatkov o znanih in potencialnih strankah, pa jih slabo izkoristimo. Če so slabe, zakaj se bojimo, da bi jih v roke dobili konkurenti? Če niso slabe, zakaj jih ne uporabimo? Če bi si na list papirja zapisovali vse možnosti, ki se nam ponujajo za zadovoljevanje strank bi velikokrat nastal velik plakat. Res niso vse ideje dobre, ampak, kamen na kamen....
Lahko pa se pred uporabo določene marketinške ideje posvetujete s strokovnjakom. Recimo kakšnim gurujem, ki piše svoj spletni dnevnik. :)
LP
Ali ni to nelegalno zaradi zakona o varovanju osebnih podatkov?
Razen, če nimamo pisnega privoljenja stranke.
Želim vam še veliko idej. Sicer pa, ljudje smo iz iste snovi kot sanje... :)
Kupci si želimo stika s podjetji, kjer radi kupujemo. Če vas podjetje, ki vam je prodalo avto, povabi na brezplačen zimski pregled, s tem ni nič narobe, če vas pokliče vaš osebni zdravnik in vam sporoči, da bi bilo pametno, če pridete še enkrat na pregled, vam to lahko reši življenje.
Sej avto ne kupujemo 1x na leto ampak, ko se odločaš o nakupu se boš sigurno oglasil najprej pri tistemu ki je polagal pozornost na te zadeve.
Zavedam se , da je veliko bolj pomembno obdržati stranke in da je to bolj pomebno.... Toda kako pridobiti stranke?