Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kriza prihaja
-
MarketingKomentarji: 6 12.05.2007
Povprečnemu potrošniku se bo začel v glavah prikazovati plazma TV. Lep, tanek televizor bo opazil v vsaki izložbi. Čez nekaj časa bo plazma TV opazil tudi pri sosedu v bloku. In kriza bo vse hujša. Na koncu bo pritisk tako močan, da bo potrošnik podlegel. Odpravil se bo v trgovino, potegnil iz žepa kreditno kartico in KRIZA bo mimo.
Nakup televizorja, ki je seveda čisto čustvena odločitev, bo potrošnik upravičil z gospodarnejšo izrabo kvadrature svojega stanovanja – saj z nakupom takšnega televizorja praktično prihraniš dva kvadratna metra prostora. To pa je pri današnji ceni kvadratnega metra stanovanja že zelo veliko. Vsekakor trikrat več, kot je cena televizorja …
Potem pa bo v glavi tega istega potrošnika nastopila nova KRIZA. Opazil bo, da se vse več ljudi vozi s terenskimi vozili. Moderno se tem vozilom, ki porabijo več goriva, ki imajo slabšo lego na cesti, ki slabše pospešujejo, ki slabše zavirajo, ki jih je težje parkirati, ki so bolj neudobna … reče tudi SUV. Na začetku se bo sicer upiral, potem pa bo pritisk postal nevzdržen … Dovolj bo že majhna okvara na starem avtu, ali kaj podobnega. Kriza bo premočna in na koncu bo na še enem slovenskem dvorišču parkiran še en brezvezen, neuporaben kup pločevine.
Dobri prodajalci znajo v glavah potrošnikov ustvariti KRIZO. Ko kriza enkrat nastopi, je namreč vsako upiranje zaman, potrošnik prej ali slej podleže.
Da vi niste takšni? Premislite malo, kaj ste govorili o prvih slovenskih direktorjih in šminkerjih, ki so si kupili mobilne telefone za 10.000 nemških mark. Čez nekaj let ste si sami privoščili isto stvar. Za nekaj manj denarja sicer, ampak imate ga pa vendarle, mar ne? Ja, ja vem, rekli boste, da brez mobilnega telefona ne gre več. Morda res ne, ampak kupili ste ga takrat, ko je bila v vaši glavi KRIZA tako močna, da se več niste mogli in želeli upirati.
Pravi prodajalci znajo ustvariti KRIZO v glavah potrošnika!
Tale blog je meni nova scena in istočasno izredno zanimiva. Se mi pa poraja eno vparasanje, ki se je pojavilo ob Ljubovem komentarju: Koliko prakse oziroma kilometrov potrebujes, da si sposoben ustvarjati prave Krize!?!