Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Intimno
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 12.04.2007
Zelo intimno, zelo Chilly
V bistvu preveč intimno. Videl sem TV oglas za intimno milo Chilly. Oglas sem si zapomnil, ker to milo v oglasu priporoča »Slovensko združenje porodničarjev in ginekologov«. In sem naredil to, kar naredi marsikdo.
Šel sem na najdi.si, potem še na google in poskušal poiskati kaj o tem milu in Slovenskem združenju porodničarjev. Iskal sem dolgo in praktično zaman …
Milo sem po dolgem iskanju komaj odkril na spletni strani Skupine Bolton Adriatic. Gre za podjetje, ki nam prodaja znane blagovne znamke: Rio Mare, Neutro Roberts, WC Net … Ampak nič o tem, da to milo priporočajo porodničarji in ginekologi. Pa tudi pri porodničarjih in ginekologih nisem našel nič o tem intimnem milu.
Podjetje, ki zastopa takšne blagovne znamke, mora vedeti, kaj dela. Ampak vseeno. Če investiraš denar v TV oglase (veliko denarja), se splača urediti tudi predstavitev taistih izdelkov na internetu.
Splača se poskrbeti, da bodo iskalniki tvoj izdelek našli pred izdelki konkurence ali pa recimo, da bodo izdelek sploh našli. Ljudje takšnih izdelkov ne kupujemo preko interneta, ampak informacije pa iščemo. Dokaz za to so diskusije o intimnih milih na mnogih forumih.
Nasvet marketinškega guruja? Usklajene akcije v več medijih delujejo bolje kot oglaševalske akcije, ki se izognejo tako pomembnemu mediju, kot je danes internet. Več zelo dobrih primerov o tem, kako integrirati klasično oglasno akcijo z aktivnostmi na internetu, sem večkrat slišal na predavanjih Roka Hrastnika. Več dobrih zapisov na to temo pa lahko preberete na blogu Boštjana Cokana.
Sicer pa sem mislil pohvaliti oglas, ki se sklicuje na priporočilo avtoritete – v tem primeru »Slovenskega združenja porodničarjev in ginekologov«.Ampak, da bi bila zadeva še bolj kredibilna, bi človek moral kaj o tem priporočilu kje najti. Saj veste, ljudje smo čedalje večji skeptiki … V marketingu že dolgo ni več dovolj, da nekaj trdiš, svoje trditve moraš tudi dokazati. Kot na sodišču. Tisti, ki dokažejo, prodajo (še) več.
Blog marketinškega guruja priporoča tudi ZDRUŽENJE ZA LETALSKO IN VESOLJSKO MEDICINO SLOVENIJE SZD!Lažem … Tole sem si izmislili. Je pa res, da tudi to združenje obstaja. Kompleten seznam združenj Slovenskega zdravniškega društva (lahko vam pride prav, morda kakšna sekcija priporoči, kar prodajate …) lahko najdete na http://www.szd.si/sekcije.shtml