Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Million Dollar Mailings
-
Dobre knjigeKomentarji: 4 12.03.2007
Denny Hatch ni normalen ... V zadnjih 15 letih je prebral in analiziral preko 600.000 mailingov. Doma ima arhiv z 200.000 mailingi.
Knjiga, ki jo predstavljam danes, je zelo, zelo poučna. V tej knjigi je Denison Hatch predstavil samo mailinge, ki so se ponavljali vsaj 3 leta - to pomeni, da so bili uspešni. Jasno, da knjige nisem prebral (ima preko 500 strani!) v celoti. Jo pa velikokrat vzamem v roke, ko iščem kakšno idejo. Knjiga ima primerno ceno, $86.
Še zanimivost. Denny pravi, da se je direktni marketing rodil 11. junija, leta 1194, ko je požar uničil Katedralo Chartres. Škof Regnault de Moucon, je napisal "prodajno" pismo s katerim je plemiče v Angliji in Franciji prosil za donacije. Vsem, ki so kaj prispevali, se je zahvalil s personaliziranim barvnim oknom na obnovljeni katredrali ...
Kako se že reče takemu principu oglaševanja? Prikrito oglaševanje??
Večkrat se pojavi v filmih, in ko stranka to vidi v "trgovini" to kupi.
Ali pa je le splet okoliščin...
=D
Popravek cene - na Amazonu jo je dobiti za 62,30$, rabljene izvode celo od 44,24$ dalje