Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Dejstva pripovedujejo, zgodbe prodajajo!
-
MarketingKomentarji: 3 02.03.2007
Preberite tale tekst:
»Ko začnejo spomladi, po zimskem počitku, sokovi zemlje prek korenin pronicati po žilah smrekovega debla in se v iglicah začenja proces rasti, smrekovi vršički zrastejo do želene velikosti in sočnosti. Nabrane vršičke postavimo v steklene posode in jih umešamo s čebeljim medom. Pripravljeno mešanico maceriramo tri mesece na Endovitalovi ekološki kmetiji v Seču na Kočevskem. Kozarci so s to vsebino izpostavljeni energijam sonca in piramid. V treh poletnih mesecih, v katerih izluži med iz smrekovih vršičkov njihove sestavine, se dogajajo na kmetiji tudi mnogi drugi procesi in dela. S skrbnim negovanjem narave skrbimo, da imajo čebele, ki so tu, obilo dela z nabiranjem čebeljih dobrot. Na njivicah gojimo zelenjavo, med katero je tudi rdeča pesa, ki jo kasneje uporabimo za izdelavo nepasteriziranega sirupa. V vsem tem času se na kmetiji zvrsti veliko srečanj z uporabniki Endovitalovih izdelkov, saj neokrnjena narava in naše delovanje v njej ponujata mnogo lepih občutkov. Ko se poletje počasi prevesi v jesen, se dejavnosti na kmetiji umirjajo in tudi Macerat iz smrekovi vršičkov dobi končno podobo. Kozarce z vsebino odnesemo v naš proizvodni laboratorij in tam dobljeni sirup stisnemo in ga z ljubeznijo zapakiramo v manjše stekleničke, ki jih nato prek lekarn ali specializiranih prodajal v roke dobijo ljudje, ki Macerat iz smrekovi vršičkov potrebujejo za svoje boljše počutje in zdravje.«
Lepo, mar ne? Mislil sem, da pijem navaden sirup, sedaj mi je jasno, da gre za nekaj čisto posebnega. Dejstva pripovedujejo, zgodbe pa prodajajo. In zgoraj je ena lepa zgodbica. Bravo! Ste zaznali komaj opazno uporabo malo bolj strokovnih izrazov (»maceriramo«), ki še dodajo vrednost izdelku?
Prodajalci, ki pojma nimajo, pa nas napadajo s 158 stransko Power Point prezentacijo polno podatkov in dejstev.