Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Cenejše zavarovanje za izkušene voznike!
-
MarketingKomentarji: 6 01.03.2007
Tukaj je! Cenejše zavarovanje za izkušene voznike!
Zavarovalnica Generali me zadnje čase navdušuje. Za zavarovalnico imajo zelo dobre oglase. Kaj mi je pri njihovem oglasu všeč? Vsak lahko trdi, da ima 30% cenejše zavarovanje. V takšne trditve ljudje ne verjamemo več. Ampak, če pojasniš, da je zavarovanje cenejše za izkušene voznike, potem trditev postane veliko bolj verjetna.
Oglas je dober tudi zato, ker ne poskuša prodajati zavarovanj vsem povprek. Namenjen je samo izkušenim voznikom. Taista zavarovalnica je imela tudi oglas, ki je bil namenjen samo voznicam. Zopet dobra poteza. Bolj specifični ste v oglasih, bolj natančno poveste, komu je oglas namenjen, bolj kredibilen in učinkovit bo oglas.
mene pa ta oglas odvrača in menim, da ni primeren za to ciljno publiko. Kadar ga slišim najperej pomislim, da se izkušeni vozniki zavedajo pomena varnosti in zavarovanja v prometu, posledično avtomatično pomislijo "mal denarja mal muzike". Preoričan sem, da izkušeni vozniki raje dajo kakšen tolar več za zavarovanje. Se pa strinjam, da je treba oglas naslovit na ciljnega kupca.
LP!