Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prodajajte dražje!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 1 14.02.2007
Ponedeljek, 12. februar 2007. Sedim v Adriinem letalu na sedežu 7A in razmišljam … Razmišljam o tem, kako ustvariti vrednost iz nič ...
Večerni let z Dunaja v Ljubljano. Pred menoj v drugi in tretji vrsti sedijo štirje potniki. Trije moški in ena ženska. Po govoru sodeč, dva tujca in dva Slovenca. Na videz čisto navadni ljudje …
Ampak moram priznati, zavidam jim.
Za vozovnico so plačali (ali pa nekdo drug v njihovem imenu) trikrat več kot jaz. V Ljubljano bomo seveda prileteli skupaj … Oni bodo popili kozarec penine, jaz pa pomarančni sok.
Svet (marketinga in prodaje) ni pravičen. Oni lahko plačajo trikrat več kot jaz. Trikrat več, samo zato, da je med nami majhna neugledna zavesa. Zavesa, ki prevozniku omogoči, da isto storitev proda trikrat dražje.
Kaj bi vi, dragi moji prijatelji, lahko naredili v vašem poslu, da bi delovalo tako neverjetno dobro, kot deluje zavesa v Adriinem letalu?
Ustvariti vrednost iz nič, to je prava (marketinška) umetnost!
Komentarji:
- 14.02.2007 @ 13:14 natalie
- Adriina zavesa je po mojem mnenju prav ekstremen primer, kako ustvariti vrednost iz nič - že kar na meji arogance ... ampak deluje