Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kje je nastala ta fotografija?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 20.10.2006
Kako povečati zvestobo strank?
Kako "preprečiti" stranki, da bi kupovala še kje drugje? Podkupnine delujejo. Če so tekoče toliko bolje. Mnoga podjetja delajo napako, ker nimajo sistema, nimajo orodij, s katerimi bi stranke zadržali. Tudi malenkosti pomagajo. Klubi, nagrade, ugodnosti, žrebanja ... Vse to deluje. Kje je torej nastala zgornja fotografija? Bi vi raje tankali tam, kjer vam podarijo pivo, ali tam, kjer vam ne podarijo ničesar?
Dobim pivo? :)
Pa da še kaj pridodam. Tudi sam vsak dan opažam efektivnost trženja z včlanevanjem v razno-razne klube. Zanimiv se mi zdi sistem trgovin Tuš.
Npr.:
- Umetno dvigovanje cen določenih artiklov za 'navadne' stranke in prodajanje z popusti za imetnike kartice. Na koncu se ti zdi da je to magična kartica s katero dobiš vsako normalno stvar ceneje.
- 'Teženje' prodajalk ob vsakem nakupu, če imamo kartico. Po eni strani te s tem vedno opominja, da bi ob vsakem nakupu lahko z njo tudi prihranil.
- Kakšna potovanja ali žrebanja za imetnike kartic. Efekt isti kot pri Lotu. "Kaj pa če bom jaz...", "Saj nič ne stane..."
Po drugi strani pridobi tudi Tuš veliko: - Tisti popusti v prvi točki ga itak ne stanejo skoraj nič, ker bi jih imel verjetno tudi drugače.
- V kupcih zbuja občutek pripadnosti in zvestobe. Tako se kupcem zdi da z kartico vedno nekaj pridobijo in se veselo vračajo.
- Na podlagi številke kartice (serijska številka) lahko analizira nakupovalne navade kupcev in s tem še bolj 'optimizira' svojo ponudbo.
Še posebej ta zadnja stvar se mi zdi da je vredna veliko. Se spomnim enega članka ki ga je v enem svojih nasvetov priporočal g. Lisac in govori ravno o tem. Gre se o lastniku kmetijskega časopisa, katerega rezultati ankete, ki jo je opravil med svojimi bralci, so vredni ogromno. Na koncu ga prevzame ena večja časopisna hiša samo zato da se lahko prikopa do teh podatkov o potencialnih kupcih - kmetih.
No. Dosti bodi. Sem samo podal svoja opažanja. :)
Lep pozdrav.
In tudi komentar ni od muh. Bravo.