Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Kdaj ste nazadnje v gostilni pili malinovec? Leta 1989 v Bolgariji, je moj odgovor. Natakar mi je v kozarcu prinesel mlačen malinovec. Takrat so imeli v ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

24.11.2012 @ 18:34 Biokmetovalec
Prodajanje državi ni nujno dober posel. Še posebej prodajanje informacij preko raznih projektov. Tam so urne postavke za predavatelje zelo nizke. In tudi motivacije za učenje med prejemniki informacij ponavadi ni. Ker velikokrat pridejo zato, ker je zastonj. In ne zato, ker bi se zavedali, da informacije krvavo potrebujejo...
23.11.2012 @ 11:10 jm
Še en faktor je. Na nekih podcastih stalno poslušam, kako so par let nazaj v annual reportih vsa velika pharma podjetja pisala, da so cepiva tista prava (profitabilna) prihodnost. Ker je veliko bol "naporno" r&d-jat zdravila, ki morajo res pomagat pri neki konkretni bolezni in jih prodajat (le) tistim ki so bolani, kot naredit cepiva (npr za razne gripe) in masovno cepit vse povprek (namesto marketinga tu uporabiš vzbujanje panike - a to mogoče deluje le par sezon). Delajo se tudi razna neklasična cepiva, proti kajenju, kokainu, itd.. in v US je bil lani zelo marketiran "HPV vaccine", celo obvezen za mlada dekleta v neakterih njihovih državah.
22.11.2012 @ 11:16 DJ Lovro
Bravo, Dr. Gorec!
22.11.2012 @ 11:13 DJ Lovro
Odlična oddaja, Aleš! Super motivacija, dobri nasveti. Na koncu koncev pa še mega kombinacija vijoličaste kravate na črno obleko... Skrivnost, zaradi katere je š Marko Ipavec uspešen v svojih poslih - glej sliko! (www.mediapoparena.com)

LP!
22.11.2012 @ 10:37 DJ Lovro
Ja, na koncu, prav žalostno, da država še ni kupila vsaj nekaj tega znanja... Pa prav država bi potrebovala zvite (Lis(j)ac-ove) marketinške nauke, saj nas, po več kot dvajset letih samostojnosti, v svetu še ne "porajtajo" dovolj... Kaj je potrebno, če ne ravno marketing?
04.11.2012 @ 17:57 Goran
Marko lep pozdrav. Tudi sam sem prebral Arihovo knjigo. Koncept je dober. Si pa postavljam to vprašanje:

Kako doseči navdušenost mnenjskega voditelja da jo bo širil naprej, razen z informacijo, da prvi uporabljajo izdelek?

Prav tako, kako vzpodbuditi ambasadorja, da začne po naših željah širiti novico o nas. (Razen s testiranjem, pošiljanjem njemu demo izdelka in upoštevanjem njegove pripombe)
03.11.2012 @ 09:06 martina
Spremeni mišljenje, imej pozitivno mnenje o sebi in močno voljo, pa je uspeh pričakovan ! Čestitam Sari ! Super članek !
03.11.2012 @ 07:38 Marko
Pozdravljeni Aleš ! Dobra oddaja za obnovo znanja in nove ideje. Prav na vašem predavanju v Monsu sem izvedel za Arihovo knjigo in jo tudi prebral. Vaši nasveti mi prav gotovo razmigajo možgane. Hvala vam in uspešno delo vam še naprej želim ! Marko
02.11.2012 @ 22:08 Aleš Lisac
Hvala Lovro!
02.11.2012 @ 13:06 DJ Lovro
Eno malenkost bomo že dodali... Velikokrat sem na to "foro" že pridobil ljudi na svojo stran, ampak "delodajalci" tega niso razumeli in niso znali "ponavljat" takih dogodkov, tako, da, praktično, imam "bazo ljudi", ki je večina ne zna izkoristit. Raje zaupajo neznancem, samo, da plačajo manj, ha, ha, ha, ...

P.S.

Če ste te dni na Facebook-u sodelovali v moji nagradni igri za nove "Like", "Všeč mi je" klike, boste morda med nagrajenci za CD.

P.S. II

"Podjetnik leta" je zame Aleš lisac iz podjetja Lisac & Lisac!

Hvala za navdih, LP!

Lovro.
na vrh