Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Tiskani oglasi ne delujejo več?
  Veliko se je spremenilo v zadnjih desetletjih ... Pred kratkim sem šolal prodajalce oglasnega prostora, ki so se pritoževali, da stranke ne ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

04.01.2013 @ 21:58 Biokmetovalec
Tudi jaz sem hvaležen za ta zapis. Sem postal kar motiviran takoj po branju.
Zelo dobri nasveti.
Tudi nasvet sivolasega o samonagrajevanju se mi zdi pravi.
In res je, čisto vse, kar potrebujemo za svoj uspeh, imamo v sebi. Pravzaprav po 15 letih raziskovanja uspeha ugotavljam, da v RESNICI neuspeh sploh ne obstaja. Dokazano.
03.01.2013 @ 10:33 Tomaž
Super članek!

Tudi sam si vsako novo leto (in tudi še kdaj vmes) zadam (včasih tudi napišem na svoj blog) cilje. Žal pa imam težavo, da se vsega skupaj bolj težko držim.

Tale članek me je vzpodbudil, da se bom tokrat lotil zadeve bolj resno!
02.01.2013 @ 13:24 sivolasi
Zelo koristni nasveti, mag. Lisac!

Posebej ta z nakazilom sovražni politični stranki. Mislim sicer, da bi bilo mogoče bolje v preimeru neuspeha 2000 evrov nakazati za dobrodelne namene, oziroma 2000 evrov donirati eni ali dvema konkretnima družinama, ampak potem se verjetno človek ne bi toliko potrudil, ker bi, če ne bi uspel, pravzaprav vseeno naredil dobro delo (drugim).
Če pa doniraš 2000 evrov sovražni stranki, pa vsekakor ne narediš dobrega dela, narediš celo zelo slabo potezo!

Je pa prava doza, odnosno količina dela, ki si ga naložimo - težek projekt.
Po eni strani bi radi čimprej uspeli, po drugi strani nas včasih nekaj dobesedno "vleče v žur". Pod žur mislim tudi mentalno in fizično lenarjenje.

Jaz rešujem to tako, da se vsakih nekaj ur nagradim, pa naj bo to kava v kafiču (solo ali ob debati z nekom), ali pa kakšen telefonski pogovor z prijetnimi dobesednicami.

Take nagrade namreč (vsaj name) DELUJEJO. Kar je najbolj pomembno...
20.12.2012 @ 10:31 MarcusNed
Pozdravljeni vsi
XRumer 7.0.12 postal prestar zdaj
Ta različica programa ni učinkovito v trenutku :(

Kje lahko prenesete najnovejšo različico , dejansko XRumer?
Hvala !

P.S Mimogrede, bo cena po XRumer 2013/01/05 zraste do 650 $ ...
Torej, če kdo želi prodati to , pišejo mi na PM ali Skype Mr.MarcusNed17
05.12.2012 @ 15:30 Gregor
Aleš bo "končal" bogat, tisti, ki bo pa knjige kupil, pa pač ne. Knjige bi moral RAZDAT, manj kot imaš, manj lahko izgubiš. Le znanje ostane, ampak to zgodbo že veste.
24.11.2012 @ 18:34 Biokmetovalec
Prodajanje državi ni nujno dober posel. Še posebej prodajanje informacij preko raznih projektov. Tam so urne postavke za predavatelje zelo nizke. In tudi motivacije za učenje med prejemniki informacij ponavadi ni. Ker velikokrat pridejo zato, ker je zastonj. In ne zato, ker bi se zavedali, da informacije krvavo potrebujejo...
23.11.2012 @ 11:10 jm
Še en faktor je. Na nekih podcastih stalno poslušam, kako so par let nazaj v annual reportih vsa velika pharma podjetja pisala, da so cepiva tista prava (profitabilna) prihodnost. Ker je veliko bol "naporno" r&d-jat zdravila, ki morajo res pomagat pri neki konkretni bolezni in jih prodajat (le) tistim ki so bolani, kot naredit cepiva (npr za razne gripe) in masovno cepit vse povprek (namesto marketinga tu uporabiš vzbujanje panike - a to mogoče deluje le par sezon). Delajo se tudi razna neklasična cepiva, proti kajenju, kokainu, itd.. in v US je bil lani zelo marketiran "HPV vaccine", celo obvezen za mlada dekleta v neakterih njihovih državah.
22.11.2012 @ 11:16 DJ Lovro
Bravo, Dr. Gorec!
22.11.2012 @ 11:13 DJ Lovro
Odlična oddaja, Aleš! Super motivacija, dobri nasveti. Na koncu koncev pa še mega kombinacija vijoličaste kravate na črno obleko... Skrivnost, zaradi katere je š Marko Ipavec uspešen v svojih poslih - glej sliko! (www.mediapoparena.com)

LP!
22.11.2012 @ 10:37 DJ Lovro
Ja, na koncu, prav žalostno, da država še ni kupila vsaj nekaj tega znanja... Pa prav država bi potrebovala zvite (Lis(j)ac-ove) marketinške nauke, saj nas, po več kot dvajset letih samostojnosti, v svetu še ne "porajtajo" dovolj... Kaj je potrebno, če ne ravno marketing?
na vrh