Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

01.12.2009 @ 19:27 Peter
Aleš... se strinjam s tabo prav v vsem. Moraš priznat pa da tudi marketingarji izdajamo že preveč sivih sporočil, sam da pritegnemo pozornost in da zveni lepše. Včasih si grem sam sebi na bruhanje. Včasih mi je pa vse skupaj genialno (predvsem ko akcije vžgejo).
01.12.2009 @ 18:12 Borut
@Tomaž: se strinjam s tabo, morda je resnica še bolj kruta (ampak to ne spada več na ta blog).

Samo tej stvari, ki si jo farmacija polni z evri in dolarji, se ne reče šparovček. :-)
01.12.2009 @ 16:51 Roman
"What's Right Meeting"

Dejstvo je, da se mora vsak sam pri sebi odločiti, ali se bo cepil ali ne. Vsak sam pri sebi. Mogoče mu bo na podlagi tega Aleševega članka lažje, ker bo lažje pretehtal obe plati.

In drugo dejstvo:

če se z mislimi in čustvi na kakršenkoli način v kakršnikoli obliki osredotočaš na g _ _ _ o in na vse, kar je povezano z njo, potem si vede ali nevede na vibraciji, v okviru katere lahko deluje ta šment. To je past.

Kar z drugimi besedami pomeni, da je bolj pametno osredotočati se na zdravje, ker potem si na vibraciji zdravja. Kar seveda ne vpliva na to, ali naj se posameznik gre cepiti ali ne, dobro pa je biti na vibraciji zdravja.

Spomnite se, kaj je rekla pred 14 dnevi Terri Levine: "What's Right Meeting". Se pravi vsakodnevni 15 minutni jutranji sestanek, na katerem je dovoljeno govoriti samo o tem, kar gre v firmi dobro. In to deluje, še posebej, če se "What's Right Meeting" raztegne čez ves dan.
01.12.2009 @ 16:26 Tomaž
V bistvu gre po mojem mnenju za marketinško potezo farmacije, ki jim sicer ni najbolje uspela saj se cepiva niso izkazala kot učinkovita.Že sam virus je ustvarjen namenoma v laboratorijih, da si farmacija napolni šparovček.
lp
01.12.2009 @ 15:57 Rudi Drevenšek
ker se naši zaposleni dobro počitijo v čevljih, oblekah...ter jim pomagajo pri dobrem počutju, nosijo čevlje, obleke.... kateri so na policah.
01.12.2009 @ 15:00 Aleš Lisac
Zvonko in Sivolasi, z obema se strinjam. In prepričan sem, da bi se vsi trije lepo pogovarjali, če bi se pogovarjali v živo. E-mail komunikacija in komunikacija preko komentarjev je zahtevna in dvorezna zadeva. Veliko sporočil se pri takšni komunikaciji izgubi. Hvala vsem za komentarje, vaša mnenja rad prebiram in se iz njih učim. Resno, iskreno in brez ironije tole govorim! Hvala.
01.12.2009 @ 14:17 Grega
Kakšna svinjska gripa? Vezano to na svinje - živali ? Mimo usekano.
Cepivo se ne prodaja, ampak gre za preventivni ukrep glede preprečitve pandemije v Sloveniji.
Glede na vsa dogajanja po izbruhu gripe in načinu plasiranja cepiva na trg, pa je rezerviranost državljanov povsem pričakovana.
01.12.2009 @ 14:07 Andrej
članek verjetno govori o novi gripi - dela krivico prašičem, ki niso nič pri tej gripi sodelovali, le del (1/4) genoma virusa je enak, sicer pa gre za ptičjo gripo. Ker deluje nevoščljivost, so "ptičji" želeli pokopati "prašičje", ali pa ker ptičji ni deloval, so šli na svinjsko... Medicinska znanost pa je bila obakrat za, da bi več prodala, ob tem pa ruši gospodarsko panogo - kmetijstvo, ki je sicer edina osnova za zdravo življenje (mleko, ki je dar živali za človeka, ima sestavine, ki delujejo proti virusom in bakterijam (po navedbi dr. Rogelj iz BF), vendar mora biti neprekuhano - s prekuhavanjem ali homogenizacijo se večina dobrega uniči).
01.12.2009 @ 13:49 Zvonko Pukšič
sivolasi,

moje "teze" vsekakor držijo. Bistvo vsega, kar sem hotel povedati je to, da si popolnoma vsak človek lahko ustvari prihodke, kot si jih želi. In na problematiko, o kateri govorimo, gledam skozi posameznika, ne skozi množico delavcev. Ne smemo pozabiti, da nizka plača ni problem, ampak posledica. Problem je nekaj drugega. Problem je tisto, kar posameznik ni naredil, da bi imel lahko višjo plačo.

Se pa strinjam, da sem z uporabo besede "zadovoljstvo" malo zgrešil. Ker, tako kot pravite, je nezadovoljstvo ali povedano drugače - višji cilji - lahko res motivator za akcijo.

Obilo radosti želim in zadovoljstva in tudi hvaležnosti:)
01.12.2009 @ 13:30 Jernej
Mene bi mediji prepričali samo, če bi povedali koliko ljudi je v Sloveniji umrlo zaradi gripe v lanskem in predlanskem letu. Ta podatek sem že iskal in ga nisem dobil... le zakaj?

Sicer pa odličen prispevek - ob pravem času o temi ki zanima vse (četrta marketinška lekcija).
na vrh