Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Zadnji komentarji na objave

25.04.2013 @ 01:48 DJ Lovro
Tako je.
24.04.2013 @ 21:35 Aleš Lisac
Hvala Stevo!
24.04.2013 @ 16:16 stevo pavlovic
Hvala Aleš za odlične nasvete. V teh časim smo vsi vsaj malo v dilemi. Po teh nasvetih, dileme ni več. Niti malo.
Stevo Pavlovič
20.04.2013 @ 00:33 Aleš Lisac
Tomaž, recimo, da se odločaš med Mikovimi, Ajmjevimi in Termoglasovimi okni ... In na koncu (v resnici podzavestno že takoj) izbereš okna proizvajalca, kjer ti je prodajalka najbolj simpatična ... :) Možno?
19.04.2013 @ 20:02 Tomaž
Mislim, da ravno vse ljudje le ne kupujejo z čustvi. Z čustvi kupujejo avto, obleke, potovanja,... Najbrž neka pvc okna za hišo pa ne kupujejo z čustvi, ampak bolj z tistim kar je v denarnici. Razen redkih izjem.
17.04.2013 @ 21:05 Matjaž
Super... se strinjam!
19.03.2013 @ 12:09 Tešky
se pravi, če bi hoteli postavit na malo manj tresoče noge našo čisto razmajano državico, bi morali skrajšati roke?
ali vseeno odpustiti lene uradnike. Ker če bi oni tebi poslali plačilni nalog pol leta prej, bi ga ti vseeno plačal v roku, država pa bi imela denar 6 mesecev prej ...

mogoče ni samo sistem za diplomante kriv, ker pač nim rokov ...

je pa rok tudi najpogostejše slovensko ime ... najdemo ga na vseh embalažah ;)
16.03.2013 @ 09:44 Igor
Spodbuden zapis :)
06.03.2013 @ 16:01 Ostav
Ostav!

p.s. Ostav je bistveno lažje prezvečiti kot NE! Je pa v bistvu isto
23.02.2013 @ 15:00 Aleš Lisac
Widmann, lep primerek. :)
na vrh