Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
Pred leti sem sodeloval v resničnostnem šovu. Ne kot udeleženec, bil sem v vlogi tistega, ki je postavljal naloge.
Moje delo je bilo zabavno, ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Če recimo pošljemo 1000 emailov in da stran obišče 50 obiskovalcev (kar je že veliko) in da je Adsense CTR okoli 5% dobimo iz tega naslova 2-3 klike...
Torej ?
No, tole pa lahko potrdim. Sva že dva :)
Aleš
PS Me veseli da je Gigi zdaj na varnem :)
Premnogi ljudje, starši, podjetniki, ki jih poznam (ne oblikovalci) v Firma Kids vidijo katastrofo zgolj zaradi tega designa. Tudi pri potencialnih kupcih (sploh v tujini) bo enako, verjemite mi (delam sam precej na tem področju). Ta dizajn je treba zamenjati, ne dodelati, ker tukaj ni konkurenčna ne barva, ne ilustracije ne tipografija - nič od tega.
Meni osebno se ideja (koncept) zdi briljantna. In je je zelo škoda. In, če je na prvem mestu ideja, kaj je potem lahko na naslednjih osmih mestih toliko pomembnejšega od njene izvedbe, da se je revica znašla šele na 10-tem?
Me pa zanima, po čem sklepate o profesionalnosti svoje oblikovalke? (ta odgovor me res zanima, prisežem, ne gre za sarkazem - za ta odgovor bi bil morda pripravljen celo plačati).
PS Tudi nemško-angleška skovanka Firma Kidz meni zveni malo grobo, sploh za znamko, ki targetira (tudi) otroke.