Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

15.12.2009 @ 14:34 lidija
Moje mnenje je, da je tudi na področju "estradništva" nastal kapitalizem in konkurenca in kvaliteta estradnikov je preprosta posledica tega dejstva. Kjer so zelo dobri, so tudi zelo slabi, največ pa jih je vmes. Estrada ima verjetno malo stičnih točk s kulturo in težnji po kvaliteti. Delajo pač to, kar se prodaja. Kar se tega tiče, ne vidim posebne razlike med D. Murkom in Lado+Juretom.

Ob prebiranju teksta sem se spomnila na prejšnji zapis iz dnevnika, ki se nanaša na govorenje o konkurenci. Če slabo govoriš o konkurenci ali se iz nje norčuješ in mislim, da je bilo vsem jasno, da sta se L+J norčevala in se z D. Murkom sploh nista pogovarjala, to ne more dvigniti lastnega imidža. Občutek imam, da se L+J istovetita s kakovostnima "estradnikoma" ali še bolj natančno rečeno, imata samopodobo velikih umetnikov in si mislita, da je njuna "glavna" publika pametna, inteligentna in razgledana, ki takoj najde puščico med vrsticami. Prepričana sem, da s takšnimi ciničnimi potezami odganjata ravno takšno publiko. Kdo pa še gleda to oddajo? Kdo je koga izkoristil za večjo prodajo? D. Murko L+J ali obratno?! Tudi jaz sem gledala to oddajo - iz znanstvenih razlogov - čeprav je ne gledam že več kot 1 leto.

Vprašanje je, kdo je marketinški zmagovalec? Aleš, mislim, da si prav namignil, da je Murko mojster in ignorantstvo ter distanca L+J sta mu v hudournikih točila vodo na mlin.

Pa še o nečem sem razmišljala. Zakaj je kvaliteta estrade takšna, kot je? Za pojavljanje na tej sceni je relativno malo vstopnih ovir in mislim, da posebne sposobnosti niso pogoj. Kje pa nastopajo "velike zvezde"? Po najbolj preprostih lokalih v vsaki vasi. Verjetno hitro pride do vprašanja: "In zakaj ne bi tam nastopal/-a še jaz?"
11.12.2009 @ 16:54 martin plesničar
Pa še nekaj. Če pljuvamo po konkurenci, povemo običajno več o sebi, kot o njih.
09.12.2009 @ 19:40 sivolasi
G. Katarina, vemo, vemo...
.. da v ta blog pišemo v glavnem taki, ki se kakorkoli ukvarjamo s trženjem in marketingom.

In večina nas ve, da je (na teh nalogah) delati 12 ur dnevno velik nesmisel, ki ne more prinesti kvalitete!

Nekdo, ki poleg svojega osnovnega dela piše še oglase, slogane, dela internetno stran (najbrž tudi fotografira in snema za to stran), nima pojma, da mora tako različna dela realizirati team....

Kot posledica takega razmišljanja (one man band) imamo v Sloveniji mnogo slabih, posledično neučinkovitih spletnih strani, mnogo neduhovitih in zgrešenih sloganov, pa še kaj ne štima.

Bog pomagaj firmi, kjer računovodje delajo internetne strani!
05.12.2009 @ 07:13 peter
zakaj precednik vlade ni naredil publicity stunta?...ker je politik, dosti govori zelo malo naredi...:-)
04.12.2009 @ 07:50 katarina
sivolasi:

ne boš verjel, a jaz sem v moji zadnji firmi delala tudi oglase in slogane za kampanjo, pa int. stran .... poleg komerciale, plačil, naročil, dobav ... pa sem imela 8 ur premalo. lahko bi delala 12 in več ur. dela ni nikoli konec. če ga seveda hočeš videt.

kvantiteta / kvaliteta ... govora je bilo o času, ki sem ga preživla z otrokoma.

zanimivo. imam zelo močan občutek, da vsi tuakj zgoraj sodelujoči vidijo samo eno vrsto dela, samo eno vrsto ljudi, ne pa drgih pokicev, drugega dela. kot da ne veste da obstaja še veliko drugih stvari od ... trženja, marketinga.
03.12.2009 @ 20:53 Tom
cepljenje na domu (brez stroškov prevoza)
:)
03.12.2009 @ 14:55 Aljaz
Želel bi komentirati "nakup mora biti enostaven" - no, v primeru cepljenja temu vsekakor ni tako. Nesmiselni urniki, naročanje po telefonu nikakor ne prispevajo k temu, da bi bilo enostavno priti do cepljenja. Da grem pa v kilometrsko vrsto na ZZV, mi pa ne pride na kraj pameti, saj obstaja precej velika verjetnost, da je med čakajočimi kakšen, ki je že okužen z virusom gripe, le simptomov še ni razvil. Cepljenje bi moralo biti najmanj v vsakem zdravstvenem domu vsak dan od 8h do 20h (tudi med vikendi). Ne pa takole, ko se človek hoče cepiti, potem pa ugotovi, da mora bodisi vzeti dopust v službi, bodisi tvegati, da se okuži kar med čakanjem na cepljenje.
03.12.2009 @ 13:51 marija
popolnoma pravilna obrazložitev.Tamiflu deluje samo 24 ur po okužbi, potem je neučinkovit, pa to povedo samo magistre v lekarnah, javnost nič ne ve o tem. Tukaj je zrešena investija zdravstvenega zavarovanja in dodatna obremenitev davkoplačevalcev.
Tudi napoved, da bo gripa izbruhnika med praniki je jalova.
03.12.2009 @ 12:05 Bobo
Tudi z moje strani: Zelo dober članek. Čestitam.

Pozabljajo tudi na psihologijo prodaje, če že omenjamo prodajo. Bolj vsiljuješ nek izdelek, bolj se narod distancira. Kaj naredš na domačih vratih s terenskim prodajalcem nečesa, ki te posiljuje z izdelki?
Sekira me pa to, kako bodo tole količino cepiva (rok trajanja 1 leto) spravili v promet. Z interventnim zakonom, da zaščitijo kao gospodarske interese? ...in bomo šli kot kure na tekočem traku na 'rezanje' glav, proti svoji volji do življenja.
Dodal bi še samo tole. Če umre letno 1000 ljudi za navadno gripo v Sloveniji, bi lahko vsak dan brali o treh smrtih v povprečju čez celo leto. Če strnemo to ajde v tri mesece, ko kosi gripa, je to 10 smrti/dan, 10 novic o smrti sezonske gripe na dan.
Torej panike (še) ni. Morda je letos ne bo potrebno zganjati, me pa sekirajo krivulje managerjev, ki so si jih zadali za naslednjo rundo.
03.12.2009 @ 08:17 Lojze
Nekateri gostinci iz ex Yuge so se na novo gripo dobro prilagodili...
na vrh