Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Ob prebiranju teksta sem se spomnila na prejšnji zapis iz dnevnika, ki se nanaša na govorenje o konkurenci. Če slabo govoriš o konkurenci ali se iz nje norčuješ in mislim, da je bilo vsem jasno, da sta se L+J norčevala in se z D. Murkom sploh nista pogovarjala, to ne more dvigniti lastnega imidža. Občutek imam, da se L+J istovetita s kakovostnima "estradnikoma" ali še bolj natančno rečeno, imata samopodobo velikih umetnikov in si mislita, da je njuna "glavna" publika pametna, inteligentna in razgledana, ki takoj najde puščico med vrsticami. Prepričana sem, da s takšnimi ciničnimi potezami odganjata ravno takšno publiko. Kdo pa še gleda to oddajo? Kdo je koga izkoristil za večjo prodajo? D. Murko L+J ali obratno?! Tudi jaz sem gledala to oddajo - iz znanstvenih razlogov - čeprav je ne gledam že več kot 1 leto.
Vprašanje je, kdo je marketinški zmagovalec? Aleš, mislim, da si prav namignil, da je Murko mojster in ignorantstvo ter distanca L+J sta mu v hudournikih točila vodo na mlin.
Pa še o nečem sem razmišljala. Zakaj je kvaliteta estrade takšna, kot je? Za pojavljanje na tej sceni je relativno malo vstopnih ovir in mislim, da posebne sposobnosti niso pogoj. Kje pa nastopajo "velike zvezde"? Po najbolj preprostih lokalih v vsaki vasi. Verjetno hitro pride do vprašanja: "In zakaj ne bi tam nastopal/-a še jaz?"
.. da v ta blog pišemo v glavnem taki, ki se kakorkoli ukvarjamo s trženjem in marketingom.
In večina nas ve, da je (na teh nalogah) delati 12 ur dnevno velik nesmisel, ki ne more prinesti kvalitete!
Nekdo, ki poleg svojega osnovnega dela piše še oglase, slogane, dela internetno stran (najbrž tudi fotografira in snema za to stran), nima pojma, da mora tako različna dela realizirati team....
Kot posledica takega razmišljanja (one man band) imamo v Sloveniji mnogo slabih, posledično neučinkovitih spletnih strani, mnogo neduhovitih in zgrešenih sloganov, pa še kaj ne štima.
Bog pomagaj firmi, kjer računovodje delajo internetne strani!
ne boš verjel, a jaz sem v moji zadnji firmi delala tudi oglase in slogane za kampanjo, pa int. stran .... poleg komerciale, plačil, naročil, dobav ... pa sem imela 8 ur premalo. lahko bi delala 12 in več ur. dela ni nikoli konec. če ga seveda hočeš videt.
kvantiteta / kvaliteta ... govora je bilo o času, ki sem ga preživla z otrokoma.
zanimivo. imam zelo močan občutek, da vsi tuakj zgoraj sodelujoči vidijo samo eno vrsto dela, samo eno vrsto ljudi, ne pa drgih pokicev, drugega dela. kot da ne veste da obstaja še veliko drugih stvari od ... trženja, marketinga.
:)
Tudi napoved, da bo gripa izbruhnika med praniki je jalova.
Pozabljajo tudi na psihologijo prodaje, če že omenjamo prodajo. Bolj vsiljuješ nek izdelek, bolj se narod distancira. Kaj naredš na domačih vratih s terenskim prodajalcem nečesa, ki te posiljuje z izdelki?
Sekira me pa to, kako bodo tole količino cepiva (rok trajanja 1 leto) spravili v promet. Z interventnim zakonom, da zaščitijo kao gospodarske interese? ...in bomo šli kot kure na tekočem traku na 'rezanje' glav, proti svoji volji do življenja.
Dodal bi še samo tole. Če umre letno 1000 ljudi za navadno gripo v Sloveniji, bi lahko vsak dan brali o treh smrtih v povprečju čez celo leto. Če strnemo to ajde v tri mesece, ko kosi gripa, je to 10 smrti/dan, 10 novic o smrti sezonske gripe na dan.
Torej panike (še) ni. Morda je letos ne bo potrebno zganjati, me pa sekirajo krivulje managerjev, ki so si jih zadali za naslednjo rundo.