Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Naš kuža in koze
 Naš kuža in koze Naš kužek je svoje poznanstvo s kozami začel precej nesrečno. S smrčkom se je dotaknil električne mreže, s katero so ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

05.11.2013 @ 04:16 mRobert
Torej sedaj vemo, za koga Žurnal "navija".
17.10.2013 @ 23:35 Matija Zajšek
Pozdravljen, že včeraj bral o tej igri in uspešni prodaji v Sloveniji. Ali sem spregledal ali pa ne najdem možnosti, da se ta in, prepričan sem, kopica drugih dobrih nasvetov in vaših produktov ne prodaja kot affiliate. Srčno vesel bi bil razlage. Lp Matija
01.10.2013 @ 23:50 Miha
Tisto oglaševanje preko emaila je pa malce za lase privlečeno, saj je potrebno poslati več 1000 emailov, da bi bil sploh kak efekt... Mislim, da mi ni potrebno razlagai, da večina teh emailov konča v spam folderju in da je CTR iz emailov zelo nizek...

Če recimo pošljemo 1000 emailov in da stran obišče 50 obiskovalcev (kar je že veliko) in da je Adsense CTR okoli 5% dobimo iz tega naslova 2-3 klike...

Torej ?
11.09.2013 @ 16:46 Matjaž
> Ena od značilnosti podjetnikov je tudi ta da smo trmasti in da imamo svoj prav. :)

No, tole pa lahko potrdim. Sva že dva :)
11.09.2013 @ 08:42 Aleš Lisac
Matjaž, hvala za komentar in nasvet. Nov design bo enkrat prišel na vrsto. Ena od značilnosti podjetnikov je tudi ta da smo trmasti in da imamo svoj prav. :) Tudi, če mogoče nimamo prav. Igra se trenutno zelo dobro prodaja in tisti, ki jo imajo so zadovoljni. Prostora za izboljšave pa imamo še veliko. Pripravljamo nove verzije ... Hvala! lp
Aleš
07.09.2013 @ 19:50 Matjaž
Aja, še tole. Primerjava z Monopolijem ne vzdrži. Takrat, ko je ta igra prišla na tržišče, je bil njen design res nekaj najboljšega na tem področju - vrhunska tipografska obravnava, avtorske ilustracije, domišljeno barvno kodiranje in še zdaj velja za presežek, poleg tega pa ga stalno posodabljajo.

PS Me veseli da je Gigi zdaj na varnem :)
07.09.2013 @ 19:46 Matjaž
Aleš, Ana ima še kako prav. Vem, da ste navajeni vi svetovati, ampak vseeno mislim, da sem vam ta nasvet dolžan, ker sem tudi jaz od vas na tem blogu že pobral kak dober nasvet.

Premnogi ljudje, starši, podjetniki, ki jih poznam (ne oblikovalci) v Firma Kids vidijo katastrofo zgolj zaradi tega designa. Tudi pri potencialnih kupcih (sploh v tujini) bo enako, verjemite mi (delam sam precej na tem področju). Ta dizajn je treba zamenjati, ne dodelati, ker tukaj ni konkurenčna ne barva, ne ilustracije ne tipografija - nič od tega.

Meni osebno se ideja (koncept) zdi briljantna. In je je zelo škoda. In, če je na prvem mestu ideja, kaj je potem lahko na naslednjih osmih mestih toliko pomembnejšega od njene izvedbe, da se je revica znašla šele na 10-tem?

Me pa zanima, po čem sklepate o profesionalnosti svoje oblikovalke? (ta odgovor me res zanima, prisežem, ne gre za sarkazem - za ta odgovor bi bil morda pripravljen celo plačati).

PS Tudi nemško-angleška skovanka Firma Kidz meni zveni malo grobo, sploh za znamko, ki targetira (tudi) otroke.
05.09.2013 @ 15:03 Aleš
Verjeli ali ne, petelin Gigi je po tednu dni spanja zunaj dojel!. Sedaj zna priti v kurnik, nisem pa videl, kako mu je to uspelo, morda ga je kakšna kura naučila ... :)
03.09.2013 @ 11:13 Aleš Bedene
;))
02.09.2013 @ 20:45 Aleš Lisac
Aleš, a veš da ne vem ... mnenja so deljena, večina pravi, da lisica ne bo šla na dilco. Vsekakor vas bom obvestil, če bodo žrtve, sploh, če bo Gigi kot zunanji stražar padel za svobodo ...
na vrh