Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

16.12.2009 @ 14:01 STELA
ne vem kako to, da nihče ne razume nianse, ki vso zadevo bistveno spremeni - vsa tista množica ljudi ( vključno z nama), ki je gledala nedeljsko oddajo ni gledala zato, da bi videla Murka, ampak je gledala zato, da bi videla kaj bosta Jure in Lado \"naredila\" z njim, kako bo odreagiral na njuno, včasih res prefinjeno zezanje. Ampak tokrat sta nas razočarala....baje, govori se, pravijo tako, da so podpisali pogodbo v kateri sta se morala voditelja odpovedati zezanju - kaj nam to pove? al pa to, da je v celi oddajo dobil 3x al 4x možnost, da je povedal po en stavek? men to pove, da sta ga fino zeznila in da ni bil, kot pravijo nekateri, car oddaje - daleč od tega:)
16.12.2009 @ 12:25 Urša
Hihihi, iz znanstvenih razlogov ;)
Jaz nisem gledala, nisem vedela za Murka.
Imaš pa čisto prav. No, populizem in popularnost iz napačnih razlogov sta se zagrizla celo v politične, pravniške in druge strokovne vode, kjer bi se morali res držati stroke in strokovnosti, ne pa javno ukvarjati se z botoksom, plastičnimi operacijami, petjem itd .
Kakovostni igralci, pevci, itd. so se pa skrili ali pa so jih umaknili, ker pri nas naj ne bi bili tržno zanimivi.
16.12.2009 @ 11:20 Miha R
Kdo je pa rekel, da je TV tista, ki določa kvaliteto. Če bi rad nekdo meril kvaliteto estradnikov, mora to narediti tako, da prešteje koliko je kdo prodal vstopnic za koncert, knjig, izvodov časopisov... Skratka, po mojem mnenju je najbolj relavanten pokazatelj kvalitete to, koliko so dejansko ljudje pripravljeni sami, is svojega žepa plačati za nekoga. Vsak bo nekaj gledal po TV, če je zastonj, v gledališču bo pa težko prodal vse karte nekdo, ki ni kvaliteten.
16.12.2009 @ 10:39 peter
ne vem koliko ima tak kup "slavnih zvezdnikov" od naše radovednosti...bore malo...
16.12.2009 @ 09:06 Petra
Živjo,

po mojem pa nekateri niso dojeli poante oddaje - L&J sta namreč nalašč na kup zvabila tretjerazredno ligo zvezdnikov, da sta jim pokazala, kakšni bedniki so s tem, ko želijo biti vse - od pevcev, do pisateljev, menedžerjev in še česa. Menda so prav vsi gostje mislili, da bodo prav oni osrednji gost (poleg Murka so bili še Pajničeva, Fašinkova, Ferfolja, Jakšičeva ipd.). Ne glede na to so se pustili, da sta jih L&J fino zafrkavala vse do konca. Niti eden ni vstal vmes in rekel, da zapušča studio. Zdaj pa ne vem, ali bodisi niso dojeli bodisi niso upali vstati in zagovarjati svojega ponosa.
Kakor koli, oddaja je bila odlična. Še posebej, ko je Zrnec za piko na i nastopil kot Jurij Garač.

lp
16.12.2009 @ 03:01 Tomo
To, da kvantiteta in kvaliteta nista nujno povezani nesporno drži. Drugo pa je, kaj je za nekoga bolj pomembno. Za oglaševalca bo verjetno bolj smiselno, da se pojavlja na spletni strani Damjana Murka, kot pa na spletni strani neke resnično kvalitetne pevke, ki pa žal ni popularizirana tako kot Štajerski Slavček. Oglaševalcu torej kvantiteta omogoča, da svoja sporočila plasira širšemu krogu potencialnih odjemalcev, zanj je torej edino kvalitetno merilo kvantiteta.
15.12.2009 @ 18:24 Zvone M
Zaradi povečanja kvantitete se kvaliteta ni izboljšala, se je pa podražila.
15.12.2009 @ 16:10 Marjan Račnik
In tega bo še več. Ker se možnosti za dosegljivost slave in populizma še povečujejo. Sedaj imam še jaz šanse, da postanem slaven. Mislim si: \\\"Če uspeva Murku, bo pa še meni!\\\" A ni to kul?
15.12.2009 @ 15:45 sivolasi
Dejstvo št. 1 je, da je z prihodom in razvojem interneta kvantiteta (praktično vsega) dosegla neverjetne razsežnosti.

Dejstvo št. 2 je, da (prevsem) mlada generacija ne loči zrn od plev, da je nesigurna, zmanipulirana, da kar nekaj išče in ni čisto prepričana, da je tisto, kar je našla, tisto pravo in jo malce najeda dvom, da je nekje (na spletu, ali kje drugje izven spleta) še nekaj, za kar še ne vedo in kar zna biti dosti boljše od tistega, kar konzumirajo v tem trenutku.

Dejstvo št. 3 je, da ne bo nikoli več tako, kot je bilo. Nikoli več ne bo dejanska kvaliteta tudi dejansko priznana za kvaliteto. Ter nekvaliteta spoznana kot nekvaliteta. Samo en dokaz od mnogih: ogromna gledanost Kmetije, ki je potolkla vse rekorde.

Manipulacija poblike (državljanov in državljank) je v Sloveniji (in širše) zavzela največji možen obseg in je mnogo bolj uspešna, kot kdajkoli, če jo primerjamo z 20, ali 50 let nazaj.

Kam to pelje, naj si prognozira vsak sam zase.

Osebno mislim, da bodo zagotovo zmagali tisti petelini, ki bodo (kakorkoli) najbolj glasno kikirikali, pa četudi bodo manj kvaliteteni, ali celo nekvalitetni.
Zmagali bodo tisti, ki bodo največ v medijih, ki se bodo največ trkali po prsih, ter delali največje neumnosti.

To, da pevci danes fušajo, da stand up komiki (pogosto) nimajo potrebnega talenta, danes (ŽAL) ni več pomankljivost. Očitno prej prednost...

Edini možni komentar je: adijo pamet!
15.12.2009 @ 15:12 Roman
Jaz iz razlogov, ki odpirajo ta članek, nisem gledal teh dveh,

ne vem, kdo je Murko (sicer sem že nekaj slišal, ampak po faci ga ne poznam in si samo predstavljam, da naj bi pel al' kaj?),

ne vem, kaj se je včeraj zgodilo,

ne vem, kaj se danes dogaja,

ne vem, kakšna je napoved vremena in me ne zanima, saj itak nikoli ne zadanejo,

ne vem, kaj je na jumbotih,

ne vem, kaj mi ponujajo s 100% popustom na televiziji,

ne vem, kaj je v časopisih, ker dva dobivam zastojn domov, pa imam oba za podlago za pod slamo za v kletko od zajčka,

nekaj časa sem uspel delati selekcijo zunanjih vplivov preko RSS novic, pa je bilo vse tako krvavo, da sem še to skenslal (spomnim se naslova Zbil ga je kot kegelj - in takrat sem se odjavil še od tega), ker je vse prirejeno za ta banalen svet,

odfukal sem tričetrt naročnikov in se ukvarjam samo še s tistimi, so tako in drugače uspeli ostati v tem svetu pozitivni (bravo vsem!)

skratka, sam kreiram svoje življenje

in sam sem svoj gospod - v dobro tega sveta!
na vrh