Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
Pred leti sem sodeloval v resničnostnem šovu. Ne kot udeleženec, bil sem v vlogi tistega, ki je postavljal naloge.
Moje delo je bilo zabavno, ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Guru, prosim za oceno!
To pravijo stranke same. Jaz pravim, da stranke le povrnejo oziroma plačajo stroške, ki jih je posrednik imel, da vam je omogočil ugoden nakup. Ima pa vsaka stranka izbiro ali vzame posrednika ali ne. Če ima dovolj časa potem lahko ves trg pregleda sama, najame odvetnika ali notarja, da "ubije" svoje strahove in posel zmagoslavno uredi sama. Tudi jaz se večkrat se vprašajte, ZAKAJ mora biti vse tako, kot je sedaj. Zakaj nebi vsak opravljal svoje delo, s tem mislim delo za katerega je najbolje usposobljen in hkrati odgovor. G. Lisac a mogoče veste, da v trgovini prodajajo pijačo vsaj polovico ceneje kot je v "gostilni". Pa kdo je tako trapast, da ne zna v vsej tej krizi v trgovino kupiti recimo pivi, si ga postreži in použici. ODGOVOR veste vsi, ki ste bili vsaj kje na kavi.
NE NE to je čisto nekaj drugega kriči verjetno vsaj polovica vseh, ki berejo ta komentar. Sevede se strinjam z vami, ZAKAJ mora biti vse tako?
lp,
Janez
Sem bila pa presenečena tudi letos v Harrodsu, saj nisem imela kartice s seboj. Ni bilo težav, poiskal v računalniku, opravil klice, dal številko kartice, če še kdaj pozabim kartico ... Drug način. Res se moramo še veliko naučiti.
Nekateri moški na to še vedno tripamo. In nam je težko čakati do aprila, maja... :)
Treba bo tudi sesuti mantro: Če nimaš FB profila in nisi na Twweeterju, te ni.
Obstajajo še mnogi drugi načini/kanali za promocije izdelkov.
Pa tudi na IM (internet mojster) forumu lahko preberemo, da pogosto tudi 10.000 lajkov na naši "prodajni" Fb strani lahko pomeni LE 2, 5, ali celo 0 prodanih artiklov.
Kajti daleč najlaže je lajkati.
Podobno lahko in enostavno, celo brezosebno, kot pes na VSAKEM vogalu spusti nekaj kapljic. Da naznani, da je bil tam...
Nemogoče je namreč pokriti vse uporabnike.
Poleg tega smo izvedeli, da mlajši množično zapuščajo Fb. Ker so na Fb odprli profile starejši, pogosto njihovi očetje, ali mame.
Mulci in mule pa so na Fb objavljali (tudi) fotografije, za katere jih bodo starši potegnili za ušesa.
In so pisali tekste, za katere bodo mnogi starši rekli: sram me je, da si moj sin, ali hči.
Torej: nič več ne bo tako, kot je bilo. Pravzaprav že ni več tako...
Skratka, manj (še bolje NIČ Fb-ja in Tweetra), pa bo.
In, če smem kaj svetovati: razmišljajte o drugih, nekonvencionalnih načinih promocije in prodaje.
LP, MM