Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Oglas za traktor
Poučen članek v prilogi Kmečkega glasa. Na sliki vidite star oglas za traktor Waterloo Boy – one man tractor. Že iz imena produkta je jasna ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Prodajati dražje je lažje!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   1 21.08.2012

Prodajati dražje je lažje!

Prodajati dražje je lažje!

Jutri grem kupit novo motorno žago. Kar nekaj časa sem se odločal.

Medtem sem celo dal v popravilo staro očetovo motorno žago (starost približno 40 let), ki sedaj spet odlično deluje. Ker pa je nekoliko težka za manevre po visokem sadnem drevju, sem se vseeno odločil za nakup nove motorne žage.

Katero sem izbral?

Lahko bi kupil motorno žago v Hoferju za 89 evrov. Ali pa motorno žago za 110 evrov, katere blagovno znamko sem že pozabil. Lahko bi kupil Husquarno za 200 evrov, prijatelj mi je celo rekel, da je to dober nakup. Nazadnje pa sem se odločil za Stihl, ki stane 240 evrov. Priznam, da je precej pomagalo ženino prigovarjanje. Verjemite, ta ženska se hudimano spozna na nakupovanje: »Kupi nekaj, da ti ne bo žal in da ne boš ponovno kupoval čez nekaj let.« Sicer ne vem, zakaj sama non-stop nekaj kupuje, ampak nasvet se mi je zdel dober ...

Seveda bom nakup opravil v njihovi specializirani trgovini. Ker Stihlovih motornih žag niti ne prodajajo v Merkurju, Obiju, Baumaxu in podobnih trgovskih centrih.

stihl

Poglejte tudi kopijo oglasa, ki sem ga pred leti izrezal iz USA Today. Stihl se pohvali s tem, da se njihovih motornih žag ne da dobiti v trgovskih centrih. To je ena od njihovi prednosti! Večina proizvajalcev želi prodajati v velikih trgovskih centrih, Stihl pa se zaveda, da je težko prodati najdražjo žago, če usposobljen prodajalec kupcu ne pove celotne zgodbe. Zato raje ne prodajajo tam, kjer bi imeli manj možnosti.

Zakaj bom kupil najdražji izdelek v razredu?

Ker sem bom potem dobro počutil, ker verjamem, da je to pametna odločitev. Mislim si, da bom verjetno malo preplačal, ampak občutek bo tisti pravi … 

Pridružil sem bom profesionalcem, ki žagajo samo s Stihlovimi žagami. Kot po naključju sem v tem tednu zagledal dva gozdarja, ki sta tudi imela (eden na pickupu, drugi pa na gozdnem traktorju) vsak svojo »štilerco«. Saj veste, kako je, ko se začnete zanimati za nekaj – kar naenkrat opazite stvari, ki jih sicer ne bi.

Nauk?

V vsaki panogi obstajajo različni cenovni razredi. Podobne izdelke in storitve ljudje kupujemo po različnih cenah. Nismo vsi kupci enaki. Upoštevajte to pri vaši prodaji!

In najpomembnejše? Lažje in donosneje je prodajati dražje.

Zanič šole in zanič marketing
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 21.08.2012

Zanič šole in zanič marketing

Zanič šole in zanič marketing …


Celoten šolski sistem je vse slabši. Učenci znajo vse manj, kljub temu da za njihovo šolanje porabimo vedno več!

Kako si upam to trditi?
Preprosto. Pogledati moramo, koliko nas stane osnovnošolec ali srednješolec, in znesek primerjati z zneskom, ki so ga plačevali pred na primer štiridesetimi leti.

Spomnim se, da nas je bilo v razredu malo več kot trideset. Za večino predmetov smo imeli učbenik, delovnih zvezkov pa v glavnem ni bilo.

Kako je danes?

Moja sinova bosta šla letos v 2. in 5. razred osnovne šole. Vsak ima manj kot 20 sošolcev, torej vsaj 10 manj, kot sem jih imel jaz. Pri vsakem predmetu imata več učbenikov in tudi več delovnih zvezkov. Razložite mi, prosim, zakaj petošolec potrebuje kar 3 knjižne rekvizite za glasbo (učbenik, delovni in vadni zvezek) …

Da nekdo s tem služi, končni izdelek – šolarčkovo znanje glasbe – ni zaradi treh delovnih zvezkov nič boljši.

Ko sem hodil v prvi razred osnovne šole, nas je učiteljica ocenjevala. Sedaj otroci do 4. razreda nimajo ocen. Tako so učitelji odgovornost za neznanje elegantno preložili na starše oziroma na učitelje v višjih razredih.

Končni rezultat? Učenci znajo manj.

Moja trditev, ki jo zlahka dokažem, je naslednja. Končni izdelek (osnovnošolec, srednješolec – ki nekaj zna), je danes precej dražji, kot je bil pred 40 leti. V absolutnih in relativnih številkah.
Šolski sistem je vsako leto dražji, rezultati niso boljši.

Kaj bodo odgovorni za šolstvo predlagali kot rešitev?
Razrede z 10 učenci, 6 delovnih zvezkov za glasbo, nič ocenjevanja do 3. letnika gimnazije? V 4. letniku gimnazije pa se bodo morali z ocenami strinjati tako starši kot učenci, sicer ocene ne bodo veljale?

Povezava z marketingom in prodajo?

Tudi v marketingu in prodaji se nam dogaja nekaj podobnega. Za novo stranko porabimo vse več denarja. Včasih je novo stranko dobil prodajalec, za kar je dobil plačo in nekaj denarja za potne stroške. Ali pa je podjetje nekaj malega oglaševalo, se odpravilo na kakšen sejem in prodaja je stekla.

Danes podjetja oglašujejo, se gredo optimizacijo na internetu, pospešujejo prodajo s pomočjo Facebooka in Twiterrja, raziskujejo trg, najemajo drage konzultante itn.

Rezultat? Slabša prodaja kot pred leti, predvsem pa bistveno višji stroški za marketing in prodajo na prodani izdelek ali storitev.

 


Kot v šolstvu smo tudi v prodaji pozabili na bistvo! Zdrava kmečka pamet je šla na dopust.

Sedaj je prišel čas, da se vsaj podjetniki vrnemo h koreninam in začnemo prodajati! Da, prodajati, in to brez izgovora.
Glede šolstva sem obupal, hitrih sprememb na tem področju ne pričakujem.

Podjetniki pa moramo nekaj spremeniti, sicer bomo lačni. In če bomo lačni mi, bodo čez nekaj časa lačni tudi učitelji, ravnatelji, ministri …

Kaj spremeniti, kaj narediti, da boste v zadnjem četrtletju 2012 prodali več …


Kako se dobičkonosno priključiti ritualu?
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 18.06.2012

Kako se dobičkonosno priključiti ritualu?

Kavo pijemo mnogi. Redno. Redno pomeni za prodajalca stalen prihodek. Starbucks je podjetje, ki mu je uspelo (predvsem Američane) prepričati, da kava za 5 in še več dolarjev ni predraga. Verjetno gremo tudi mi po tej poti. Se še spomnite kave za 60 tolarjev?

Ampak danes bomo govorili o nečem drugem. Poglejte fotografijo, ki sem jo posnel pri najboljšem sosedu. Pri blagajni so mi poskušali (poseben osvetljen napis!) prodati žvečilne gumije. No, to ni nič posebnega, boste rekli. Seveda ni nič posebnega, ampak ideja, da povežejo ritual pitja kave z žvečenjem, je nedvomno vredna omembe. V najlepših sanjah Orbitovega direktorja marketinga vsi zemljani, ki pijemo kavo, po kavici v usta vtaknemo žvečilni gumi. In potem nekaj minut "zafrkavamo" želodec. Saj veste, želodec misli, da bo nekaj dobil, ker prežvekujemo, dobi pa ne nič ... zato zafrkavanje. Moje osebno mnenje o žvečilnih gumijih.

orbit

Ideja je odlična! Gre za poskus priključiti se ritualu. Zakaj zjutraj mnogi pijejo pomarančni sok? Ker so nas floridski proizvajalci pomaranč uspeli prepričati, da se pomarančni sok pije pri zajtrku in da je zdrav za organizem. Kaj želijo doseči pri Orbitu? Prepričati nas želijo, da je dobro za naše zobe in zdravje, če po kavici še malo žvečimo. Želijo povezati eno razvado s še eno ... Morda jim bo tudi uspelo. Boste videli, verjetno bodo nekaj časa pri kavici brezplačno delili žvečilne gumije, še dodatno oglaševali. In na koncu bodo poleg kave vedno zraven še žvečilni gumiji. Kot je na mizah v gostilnah poleg popra vedno tudi sol.

Če jim bo seveda uspelo. Se lahko tudi vi, dragi bralci, pri prodaji svojih izdelkov, priključite kakšnemu običaju, navadi, trendu?

 

 

 

In smo spet ujeli Američane ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 13.06.2012

In smo spet ujeli Američane ...

Napisi po ameriško.

Twitter je krasna zadeva. Pravzaprav mi je od vseh "novih" medijev še najbolj všeč. Če želite kaj sporočiti preko Twitterja, imate na voljo samo 140 znakov.

Znate na Twitterju povedati, kaj prodajate, komu je to, kar prodajate, namenjeno, zakaj naj kupijo pri vas in kaj morajo vaši kupci narediti? Vse s samo 140 znaki. Če ne znate, začnite vaditi. Ali pa si za primer vzemite tale oglas dekleta, ki se ukvarja z najstarejšo obrtjo (sicer prepisan iz starega Salomonovega oglasnika).

"24-letna študentka, podobna Pameli Anderson, iščem premožne gospode za diskretna srečanja. Pokličite na telefon 040XXXYYY." Vse je jasno; kaj in komu prodaja, kako izgleda to, kar prodaja, kaj morajo kupci narediti ...

Seveda Twitter ni namenjen (neposredni) prodaji vaših izdelkov in storitev. Na Twitterju se splača predvsem slediti eksperte, znane osebnosti, ki vas zanimajo. Če želite koga slediti na Twitterju, ni treba, da imate svoj račun na Twitterju, niti ne rabite potrditve oseb, ki jih želite slediti. Kot recimo na Facebooku, kjer vas morajo prijatelji najprej potrditi, da lahko berete in pišete po njihovih zidovih.

Prostor je v resnici vedno omejen.

Danes moramo v čim krajšem času povedati bistvo. Navdušiti stranke, prepričati bralca, da bere naprej. Poglejmo primer malo slabše izrabe prostora.

iskra

Na motorni žagi prostora za razne napise ni veliko. Če podjetje porabi najbolj viden in praktično edini prostor za tale napis, lahko rečemo, da so na svoji najboljši lokaciji, na svoji najboljši parceli postavili kozolec. Namesto da bi tam stal hotel, restavracija ali vsaj luksuzna vila ...

Kaj bi namesto tega napisa morali napisati? Če že kaj v zvezi z gorivom, bi lahko napisali, katera vrsta goriva sodi v to motorno žago ...

Sedaj pa poglejte svojo spletno stran, brošuro, prodajno pismo, plakat. No, kaj ste napisali na svojo najboljšo lokacijo?

Aja, še nekaj ... :) Poiščite me na Twitterju.

"Dnevi ekstremnega varčevanja"
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 13.06.2012

"Dnevi ekstremnega varčevanja"

Kaj ja glavna tema pogovorov med vašimi potencialni strankami? Če ne veste, je vaša prva naloga, da to izveste.

Ko enkrat veste, o čem se pogovarjajo vaše stranke, se morate kot dobri prodajalci vključiti v pogovor, ki med vašimi strankami že poteka.

rutarekstremno

Tisti, ki redno spremljajo poročila in berejo ter poslušajo dnevne novice (trenutno še večina prebivalstva), vsak dan z vseh strani poslušajo, da bomo morali varčevati. V socializmu je bila magična beseda "stabilizacija". Ta beseda nam je prinesla bone, par/nepar, pomanjkanje kave, banan, goriva in hladilnikov ... Kaj nam bo prinesla trenutna modna beseda evropskih politikov - varčevanje - bomo še videli. Vsekakor pa vemo, da bomo vsi morali varčevati. Sedaj bomo morali varčevati še malo bolj, ker bomo v kratkem poleg Grkov tudi Špancem posodili milijarde evrov. Potem pridejo na vrsto naši zahodni sosedje ...

Beseda varčevanje trenutno vzbuja pozornost. In pri Rutarju to vedo. Zato so besedo varčevanje uporabili za nagovarjanje ljudi, naj kupijo še več. Čeprav zveni nekoliko kontradiktorno, da vas z besedno zvezo "ekstremno varčevanje" vabijo k nakupom, pa je beseda varčevanje sedaj tako moderna, da vzbudi pozornost.

Kaj nas je že naučil stari dobri Robert Collier? "When you write copy, you want to join the conversation already taking place in the reader’s mind." Pri Rutarju očitno poznajo nasvete starih marketinških mojstrov in jih spretno uporabljajo za povečanje prodaje.

Kaj pa vi? Kako trenutno nagovarjate svoje kupce?

"Padel še zadnji velikan"
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 13.06.2012

"Padel še zadnji velikan"

Primerjati se s konkurenco ni niti pametno niti dovolj, če želimo biti v poslu dolgoročno uspešni. Primorje je bilo za nekaj mesecev boljše od SCT-ja. SCT je bil za kakšno leto boljši od Vegrada. Kaj jim to pomaga? Najboljši v panogi je znal samo za nekaj mesecev odložiti svojo smrt. Boljši je bil ravno tako dolgo, da je še lahko videl pogreb konkurence, potem pa se je že znašel na svojem.

primorje

Kaj torej narediti? V poslu se moramo primerjati s konkurenco zgolj toliko, da vidimo, da smo korak ali dva pred njimi. In če smo - to je vsekakor dober znak - si moramo potem poiskati nekoga ali nekaj drugega, s katerim ali s čimer se primerjamo.

Če smo na primer v storitveni panogi, se moramo primerjati s tisto panogo, ki najbolje ravna s strankami. Kje smo najbolje postreženi? Kje najbolje komunicirajo z nami? Kje nikoli ne pozabijo na nas? Kam se radi vračamo?

Če ste bolnišnica, se primerjajte s hotelom. V recepciji hotela z dvema zvezdicama boste prej na vrsti, kot če se znajdete z zlomljenim gležnjem ne UKC. Določite si višje standarde, kot jih ima vaša konkurenca.

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 10. oddaja
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 25.05.2012

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 10. oddaja

Posnetek moje zadnje oddaje na TV Vaš kanal. Moj gost je bil Edvard Kadič.

Med drugim boste izvedeli tudi, ali bo 2012 leta res konec sveta! Poglejte!

 

IPad zastonj? Nemogoče 3.0!
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 12.04.2012

IPad zastonj? Nemogoče 3.0!

Neverjetni uspeh iPada

V 4 dneh so jih v 11 državah prodali 3 milijone! Novi Ipad 3, bravo! Pa ne samo zato, ker jim je uspelo narediti izdelek, ki si ga kupci želijo. Bravo tudi zato, ker so to logistično izpeljali.
Si predstavljate, kaj to pomeni? Do začetka prodaje nekje skrivate vse te iPade, potem pa se prodaja odpre in vam uspe brez zapletov, brez pomendrane množice prodati milijone naprav.
 

Veliko načinov je, kako lahko podjetnik uspe v poslu. Enega izmed poslovnih modelov, ki utegnejo dobro delovati, lahko v enem stavku opišemo takole: »Prišlepajte se na izdelek, ki se odlično prodaja«.
Prvi primer: prodajanje okraskov za priljubljene crockse.
 

In drugi primer?
 

Ta pa je iz našega podjetja … Če se boste prijavili na najbolj priljubljeno marketinško delavnico Nemogoče 3.0 (tretja, izboljšana, prenovljena in posodobljena verzija), vam podarimo Apple iPad 3! Podrobnosti boste našli tukaj.
 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 9. oddaja
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 12.04.2012

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 9. oddaja

Posnetek moje zadnje oddaje na TV Vaš kanal. Moj gost je bil Igor Arih.

 

Pes ali mačka?
Marketing
Komentarji:   3 10.04.2012

Pes ali mačka?

Hišni ljubljenčki in oglaševanje

Kaj uporabijo glaševalci v oglasih, če jim zmanjka idej ali če so (človeški) zvezdniki predragi?
Hišne ljubljenčke.

kuza1

kuza2

Kuža bo seveda pritegnil pozornost. Tistih, ki ga doma imajo, in tudi tistih, ki ga nimamo. Prva črka v marketinški formuli AIDA (Atttention, Interest, Desire, Action) je torej »odkljukana«. Seveda pa prva črka še ne zadostuje. Oglasa sta všečna, ampak podjetniki, ki smo odvisni od rezultatov svojih oglasov, se moramo bolj potruditi.
 

Kaj ni zanimivo, da se kužki pojavljajo v krdelih? Sedaj pričakujem še serijo mačjih oglasov.
 

Kršite pravila!
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 10.04.2012

Kršite pravila!

Kršite pravila panoge, bodite uporniki.

Berem blog Setha Godina. Rad berem njegove zapise. Tokrat je pisal o tem, da moramo kršiti pravila panoge, v kateri nastopamo. O tem sem pisal že večkrat, tudi že leta 2007. In sam se tega pravila držim. Nekaj pravil panog, ki sem jih prekršil:

- Na Poljskem sem prvi začel zbirati bazo strank v akvaparku in prvi sem uvedel drugačen način zaračunavanja vstopnine (namesto po minutah, sem uvedel »vinjeto«, tj. triurno karto).
- Prvi sem v Sloveniji predstavil »First minute« pri prodaji turističnih paketov, potem so nas seveda posnemali vsi.
- Prvi sem v izobraževalni panogi uvedel velike brezplačne množične seminarje. Leta 2008 smo tako napolnili halo Tivoli (skoraj 4000 udeležencev na marketinškem seminarju).
- Ko sem bil direktor marketinga mobilnega operaterja, sem uvedel brezplačno klicanje v vsa omrežja ob petkih.
- Prvi sem uvedel brezpogojno 100% garancijo na naše seminarje: »Če niste zadovoljni, vam takoj in brez vprašanj vrnemo denar.«

In še bi lahko našteval. Dragi moji, poslušajte nasvet Setha Godina ali pa moj nasvet iz leta 2008 in kršite pravila, ki veljajo v vaši panogi.

S kršenjem pravil sem začel zgodaj … Največ podpisov v osnovni šoli, manj primerno vedenje … Ja, človek mora tudi z dejanji dokazati, da s svojimi nasveti misli resno.:)
 

Na planincah
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 10.04.2012

Na planincah

Na planincah
Ko ste v bližini police z jogurti Na planincah, zaslišite glasbo. Za polico, na kateri so jogurti, so v Mercatorju v ljubljanski Šiški namestili zvočnike, iz katerih odmeva napev Na planincah. Jogurti na planincah so tudi edini, ki so postavljeni na preprogo iz umetne zelene trave, vsi ostali jogurti so postavljeni na navadno polico.

na planincah

Danone se spozna na marketing. Vedo, da je treba vplivati na čim več človeških čutil. Res so strokovnjaki in res se jih splača posnemati. Ker se na psihologijo prodaje spoznajo.
Res pa je, da niso preveč etični, saj pogosto obljubljajo več, kot bi smeli. Pogosto trdijo nekaj, kar ni res. Dokaz? Lani so zaradi zavajajočega oglaševanja v ZDA plačali 21 milijonov dolarjev kazni in umakniti so morali svoje zavajajoče oglase za Actimel in Activio.

Z jogurtom Na planincah ni nič narobe, nobene trditve, da kaj zdravijo … Tole z glasbeno spremljavo pa je občudovanja vredno. Ker so se spomnili in ker so idejo uresničili.
 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 19.03.2012

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti

Posnetek moje zadnje oddaje na TV Vaš kanal. Moj gost je bil Smiljan Mori.

 

Družinski zakonik je slab
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 15.03.2012

Družinski zakonik je slab

Poglejte video v katerem razlagam zakaj je Družinski zakonik slab.

Tudi zato ga praktično nihče ne bo prebral ... Če bi želeli, da ljudje v resnici razumejo, bi se morali stvari lotiti drugače.

Klopni meningitis
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 15.02.2012

Klopni meningitis

Mamica je pri svojem 6-letnem sinčku našla klopa. Pod levo pazduho. Klop je bil že kar velik in zelo dobro pritrjen. Očitno se je gostil na sinčku že dan ali dva. Mamica je bila precej panična, takoj je videla črn scenarij.
 

Kaj pa, če je klop okužen?! Kaj je naredila takoj, ko je našla klopa?


- Poklicala je svojo mamo in jo vprašala, kako odstraniti klopa.
- Poklicala je taščo, upokojeno medicinsko sestro in jo vprašala, kako odstraniti klopa in kako ugotoviti, ali je okužen.
- Prebrskala je nekaj strani na internetu.
- Pogledala je v medicinski leksikon.
- Poklicala je otroško zdravico.
 

Kakšna je verjetnost, da bi mamica vse to naredila, če ne bi našla klopa na sinu?

Kaj vse boste letos izpustili?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 14.02.2012

Kaj vse boste letos izpustili?

Še vedno je nekaj bralcem mojega bloga in naših strank, ki še niso prijavljeni na marčevski Največji marketinški seminar. Morda je res še dovolj časa. A tokrat ne bomo govorili o tem, ali se splača udeležiti Največjega marketinškega seminarja.
Govorili bomo o posledicah, kadar določene aktivnosti ali dogodke izpustimo.
Na naš uspeh vpliva veliko dejavnikov. Eden izmed najpomembnejših dejavnikov so ODLOČITVE, ki jih dnevno sprejemamo. Danes bomo govorili o odločitvah, da se nečesa ne bomo udeležili in da bomo nekaj izpustili.
Velika podjetja vlagajo ogromne vsote denarja v oglaševanje, pozabijo pa na izobraževanje zaposlenih, pozabijo izšolati zaposlene. In potem se, če je oglasna kampanja uspešna, pri njih oglasi veliko kupcev, prodaje pa kljub temu ni. Ker zaposleni niso motivirani in ustrezno nagrajeni, ker nočejo in ne znajo prodajati.

Marketinško križarjenje
Seminarji
Komentarji:   1 06.02.2012

Marketinško križarjenje

 
Od 11. do 16. maja 2012
Misija? Narediti čim več zase in za svoj posel.
 
 
Odklop, marketinške ideje, uživanje, dobra hrana, Sredozemlje ... 
 
costa
 
“Predstavljajte si, kako zajtrkujete, jeste kosilo, večerjate, poležavate na plaži, raziskujete zahodno Sredozemlje s kolegi podjetniki, direktorji in seveda z mano. Vse to za manj, kot bi plačali samo za tedensko bivanje v hotelu.”
100 top tržnikov - 4. generacija
Seminarji
Komentarji:   0 06.02.2012

100 top tržnikov - 4. generacija

Danes zopet gledam video izjave zadovoljnih udeležencev prvih treh generacij.

In vedno znova dobim kurjo polt. Ponosen sem na program, ki smo ga pripravili.

Brezplačna predstavitev programa za četrto generacijo programa 100 top tržnikov bo 29 februarja ob 17.00 uri v Ljubljani.

Marketinška lekcija tega videa? Pokažite kaj o vas govorijo zadovoljne stranke. Izjave strank so izjemno močno prepričevalno orodje.

Program 100 top tržnikov je odlična priložnost za vse, ki želite postati boljši prodajalci, za vse, ki iščete odlične prodajalce in za vse, ki imate visoke cilje!

Bi bili radi boljši ljubimci?
Dnevnik guruja
23.01.2012

Bi bili radi boljši ljubimci?

ljubimci

V soboto sem na tretji strani v Žurnalu opazil tale oglas. Poglejmo ga skozi oči marketinškega strokovnjaka. Najprej poglejmo, v čem je oglas dober:

- Očitno deluje. Če ne bi deloval, ga oglaševalec ne bi ponavljal. Oglas torej prodaja. Točnih številk seveda ne poznamo, ampak verjetno je število naročil dovolj veliko, da se vse skupaj vsaj začasno splača.
- Oglas vsebuje sliko. Napol golo dekle z velikanskimi prsmi vedno vzbudi pozornost.
- Iz oglasa je hitro jasno, da prodajajo tabletke, nudijo tudi 100% vračilo denarja. 100% garancija je odlična poteza, ker na ta način prodajalec prevzame tveganje nase in poveča prodajo.
- V levem okvirčku so na rumeni podlagi s črnimi črkami naštete prednosti izdelka. Veliko obljubljajo. Velika obljuba pa je tudi eden izmed receptov za uspeh pri prodaji. Če veliko obljubite, boste prodali več.
- Dodani sta dve mnenji slovenskih uporabnikov tabletk. Mnenja zadovoljnih strank vedno povečujejo prodajo. Izjavi zvenita pristno.
- Na veliko sta izpisani telefonska številka in tudi spletna stran. Poudarjeno je, da dežurni telefon deluje 24 ur na dan.
- Naročite lahko različne pakete. Od 6 pa vse do 34 tablet. Dejstvo, da je na voljo več paketov, povečuje prodajo. Ker bralec ne razmišlja, ali bi kupil ali ne, ampak razmišlja o tem, kateri paket bo vzel.
 

V čem pa je ta oglas slab:

- Nikjer ni razvidno, kdo je prodajalec. Ljudje radi kupujemo od uglednih prodajalcev, ki jih poznamo, jim zaupamo. Če bi na primer takšen oglas objavilo kakšno znano farmacevtsko podjetje, bi bilo kupcev več.
- Mnenji zadovoljnih strank sta lahko izmišljeni, ker sta zapisani pod psevdonimom. Izjave s sliko in polnim imenom in priimkom so bolj kredibilne in bolje prodajajo.
- V prodaji moramo trditve tudi dokazati. Razen mnenj dveh strank, drugih dokazov o tem, da izdelek deluje, ni (na primer mnenje kakšnega zdravnika ali inštituta).
- Mobilna številka za naročila ne vzbuja toliko zaupanja kot brezplačna številka 080 ali običajna številka.
 

In glavna slabost oglasa?
Tako oglasu kot  celotnemu poslu lahko očitamo pomanjkanje kredibilnosti. Kredibilnost pomeni, da podjetje izpolnjuje svoje obljube. Dolgoročno ljudje kupujemo pri trgovcih, ki imajo visoka etična merila. Pri tem oglasu že na prvi pogled nekaj smrdi. Prodajalec preveč obljublja, skriva se za mobilno številko, izjave zadovoljnih strank so anonimne. Skratka, prepričani smo lahko, da bo zadeva tako, kot se je pojavila, tudi izginila. Verjetno pa bodo taisti prodajalci čez nekaj časa isti izdelek ponudili pod drugim imenom. Dokler jih ne bodo spravili na hladno …
 

Največji marketinški seminar 2012
Seminarji
Komentarji:   0 13.01.2012

Največji marketinški seminar 2012

celje

Tole včeraj v Celju je bilo samo ogrevanje za Največji marketinški seminar 2012!

"Prodali" smo tudi nekaj stojišč.:)

Predavanje je bilo v okviru "Festivala izobraževanja in zaposlovanja".

Bravo organizatorji.

Aja, ste se že prijaviil na Največji marketinški seminar 2012, ki bo v začetku marca?

www.najvecji-seminar.si

Pohitite, kot vedno bo tudi tokrat za zamudnike vstopnic zmanjkalo.

 

Bistvo marketinga in prodaje!
Marketing
Komentarji:   1 30.11.2011

Bistvo marketinga in prodaje!

V tem kratkem videu razlagam bistvo marketinga in prodaje!

Sicer pa je video samo delček ene izmed mojih oddaj na TV Vaš kanal.

V njihovem arhivu si lahko ogledate vse moje dosedanje oddaje.

Večina gledalcev pravi, da so oddaje poučne, zabavne, zanimive.

Janković, Janša, Virant?
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 24.11.2011

Janković, Janša, Virant?

Recimo, da bi v svoji priljubljeni restavraciji zagledali enega izmed slovenskih politikov, ki se trenutno bori za zmago na volitvah.

Bi pristopili k njemu, ga pozdravili, mu zastavili kakšno vprašanje? Bi ga prosili za avtogram, bi mu povedali svojo (veselo ali žalostno) zgodbo?
Odvisno od tega, koga bi zagledali, kajneda?
So politiki, ki so vsaj na videz bolj dostopni, in so tudi takšni, ki so videti malo manj dostopni.

zurnal

Pred časom so v Žurnalu izvedli anketo, v kateri so ljudje odgovarjali na vprašanje, katerega politika bi povabili k sebi na piknik.
 

Prej in potem
Marketing
Komentarji:   8 25.10.2011

Prej in potem

Poglejte obe fotografiji. Na obeh je isto dekle.

sara1

april 2011

sara22

september 2011

Prva je bila posneta letos aprila, druga pa letos septembra. Se strinjate, da je razlika očitna? Seveda se.
Slika je nastala kot del projekta »90-dnevna preobrazba« v organizaciji slovenskega podjetja THE Nutrition, ki je, priznam, tudi naša stranka. V podjetju, ki se ukvarja s prodajo prehrane za športnike in rekreativce, so pripravili izziv. Pod vodstvom trenerja Duška Madžaroviča je Sara Rutar od aprila do septembra s pravilno vadbo in prehrano spektakularno spremenila svoje telo. Sara je tako napredovala, da se bo letos udeležila svetovnega prvenstva v body buildingu, ki bo v Kopru.
Kar je naredila Sara, lahko naredi praktično vsako dekle. Tudi vsak fant ali moški lahko svoje telo oblikuje, kot želi.
Danes bomo govorili o več temah. Ena je marketinška. Pogovarjali se bomo o tem, ali takšne »prej in potem« fotografije delujejo. Če delujejo, zakaj delujejo, in v katerih primerih takšen pristop ne deluje. Druga tema pa je motivacija … Kako se prepričati, da narediš nekaj takšnega, kot je naredila Sara?
 

Pod okriljem cerkve ukradli 300.000 novorojenčkov
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 25.10.2011

Pod okriljem cerkve ukradli 300.000 novorojenčkov

So novinarji pokvarjeni, površni ali samo neumni?
Prejšnji teden (18. 10.) so v Žurnalu objavili novico, da so v Španiji ukradli 300.000 novorojenčkov. Seveda so novico povzeli še drugi mediji, saj novinarji radi prepisujejo eden od drugega …
Kaj je narobe s to zgodbo?
V Španiji se letno rodi približno 500.000 otrok. Tudi če so otroke kradli več desetletij, to še vedno pomeni, da so Špancem ukradli celo generacijo otrok. Če bi bilo to res, bi bila Španija med državami z največjo smrtnostjo … Vse te dojenčke so menda najprej razglasili za mrtve, potem pa so se čudežno rodili drugi materi. Torej bi morala biti tudi rodnost večja …
Da na razglabljam naprej. Številka je tako visoka, da bi se vsakomur z malo zdrave pameti moralo zazdeti, da je nekaj narobe.
V resnici so Žurnalovci prepisali novico, verjetno od NBC-ja, BBC-ja … Če na kateri od spletnih strani omenjenih medijev vpišete »Spain babies stolen«, boste videli, da poročajo o 30.000 ukradenih dojenčkih. Se pravi desetkrat manj. Ampak to je samo domneva. V resnici naj bi šlo za 261 primerov  iz časov po drugi svetovni vojni.

Današnji nauk, marketinški nauk?

Vse, kar objavijo v medijih, še zdaleč ni res. 90 % vsega, kar objavijo, je od nekod prepisano ali posredovano od spretnih PR agencij in posameznikov. Večina vsebine ni niti originalna niti preverjena.
Uredniki (slovenski in tuji) se, namesto da bi se vprašali, ali je res, vprašajo samo, ali je dovolj senzacionalistično, da bo prodajalo njihov medij. Ker se tako obnašajo, jim naklade padajo, zaupanje v medije pada.
Pri prodaji se splača biti iskren. Na dolgi rok je poštenost in iskrenost edina prava politika.

Podjetniki se moramo pred vsako odločitvijo vprašati: »Bo po tej odločitvi naše podjetje vredno več ali manj?« To je en tak lep kriterij, ki ga lahko upoštevamo pri svojem vsakodnevnem odločanju.
 

Kako prodati kar koli?
Dobre knjige
Komentarji:   0 25.10.2011

Kako prodati kar koli?

Knjiga Kako prodati kar koli? ameriškega pisca več Timesovih uspešnic Harryja Browneja je pravo olajšanje za tiste, ki mislite, da ne znate prodajati. Poglejte kaj pravi avtor:

  • Obratno od splošno sprejetega mnenja, prodajalčev entuziazem ni nobena vrlina – uniči več prodaj, kot jih ustvari.
  • »Pozitivno razmišljanje« je nerealna zmota. Prodajalec, ki razmišlja negativno, ima veliko večjo možnost za uspeh kot t. i. »pozitivni mislec«.
  • Uspeh pri prodaji ne prihaja iz prepričevanja ljudi, naj kupijo nekaj, česar nočejo.
  • Prodajalec, ki ima vedno odgovor za vse ugovore kupcev, se verjetno spopada tudi z zelo nizkimi dohodki.
  • Ekstravertirani ljudje niso najboljši prodajalci, introvertirani vedno prodajo več.
  • Če želite biti dober prodajalec, ni treba, da vam jezik teče kot namazan.
  • Želja biti sposoben motivirati druge je nerealna in neumna. Zares dober prodajalec ne bo nikoli poskušal nikogar motivirati.

 

browne

 

Zanimivo, mar ne. Več o tem Kako prodati kar koli, lahko preberete tukaj.

Idealna za pripravo otroške hrane!
Lisac Marketing Ekspres
18.10.2011

Idealna za pripravo otroške hrane!

Poglejte tale napis na steklenici naravne mineralne vode Costella:

costella


»M A M A Idealna za pripravo otroške hrane«.
Marketinško pravilo je zelo preprosto.

Če želite prodati več, morate stranki povedati več. Včasih morate povedati tudi kaj takega, kar je očitno ali velja za vse konkurenčne izdelke. Seveda je odlična voda idealna za pripravo otroške hrane.

Z zanič vodo bo tudi otroška hrana zanič. Res pa je tudi, da je verjetno še kakšna druga voda poleg Costelle primerna za pripravo otroške hrane. Takšen napis se lahko vseeno splača. Odgovor je pozitiven.
Kdo bo prodal največ mleka? Tisti, ki bo na embalažo napisal »sveže«.
Še dva primera, da si bomo tole lekcijo še bolj zapomnili.
Joe Sugarman, avtor knjigeSprožilci, človek, ki je prodal več kot 20 milijonov sončnih očal Blublockers, je uporabljal podoben trik. Na embalažo svojih očal je napisal: »According to the FDA, this sunglases are medical device«. Če bi na primer očala prodajal v Sloveniji, bi na embalažo zapisal: »Po mnenju Ministrstva za zdravje spadajo ta očala med potrjene medicinske pripomočke.« Seveda prav vsa očala, ki se prodajajo v ZDA, potrdi FDA in po njihovi klasifikaciji so vsa medicinski pripomoček …
Zgodb o tem, kako so spretni prodajalci, potem ko so seveda dobro preštudirali izdelek, to znanje uporabili in izpostavili neko korist, ki je konkurenca še ni izpostavila. Seveda moramo biti pri tem etični in moralni ter ne smemo zavajati kupcev. Danone je za svoje neresnične trditve o tem, da Actimel pomaga pri preprečevanju prehlada, plačal več kot 20 milijonov ameriških dolarjev kazni, v ZDA pa je seveda moral prenehati z zavajajočim oglaševanjem.
 

Današnja lekcija?
 

Dobro premislite, ali ste strankam zamolčali kakšno korist vašega izdelka. Morda večina strank ne ve, kako je vaš izdelek izdelan, morda je nekaj, kar je zanimivo, pa bi se dalo uporabiti za povečanje prodaje.

Razmišljanje o prodaji se splača, poslušanje strank tudi. Včasih je dovolj ena sama beseda, en sam stavek, pa že pomaknemo prodajno krivuljo navzgor.
Napišite v komentar, kaj je posebnost vašega izdelka ali storitve. Vse, ki boste poslali nekaj res izvirnega, nekaj, česar ne uporablja nihče izmed vaših konkurentov, bom nagradil z objavo v Lisac marketing ekspresu. To bo za vas dodatna brezplačna reklama.
 

Vislice
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   1 29.09.2011

Vislice

Pred kratkim je bila v Večeru objavljena moja kolumna, v kateri sem govoril o tem, kako je včasih posloval kostelski graščak.

vislice1

Kot vidite iz priložene fotografije, je imel graščak pooblastilo tudi za smrtno obsodbo. Seveda ne čisto za vsakogar, na smrt je lahko obsodil samo pripadnike nižjih slojev. No, kot vidite, ljudje nikoli nismo bili čisto enaki pred zakonom.

vislice2

Kaj je naredil kostelski graščak, ko je opazil, da ima kmet s tretjinske kmetije (majhna kmetija) v lasti dva konja? Kmeta je dal nekajkrat pretepsti in konja mu je vzel.

Zakaj? Ker je očitno, da se kmet ukvarja s tihotapljenjem soli, kako bi si sicer kupil konja in kje bi dobil dovolj krme za vzdrževanje konja? Graščakova finančna policija je bila učinkovita, dodatnih dokazov ni potreboval.
Kako bi se zgodba odvijala v današnjih časih? Verjetno bi moral graščak kmeta uloviti med tihotapljenjem, pa še potem bi se kmet z dobrim advokatom rešil ali pa bi podkupil sodnika in bi postopek zastaral …
No, pustimo sedaj to. Marketinška poanta današnje zgodbe?
Graščak je imel odprte oči in ušesa. Zbiral je podatke o svojih podložnikih. Na podlagi podatkov je hitro ugotovil, da mora ukrepati.
Kaj pa vi?
Katere podatke zbirate? Kaj veste o svojih strankah? Katere podatke uporabljate?
Tudi o teh vprašanjih bomo govorili na novembrski marketinški superkonferenci. Danes moramo – tako kot včasih, verjetno pa še bolj – spremljati pomembne podatke in primerno ukrepati.

Kaj pa vi menite o graščakovem ravnanju?

Lepo od njega, da tihotapčka ni dal obesiti, ampak ga je dal le malo prebunkati. Saj veste, škoda bi bilo ubiti kmeta, ki sicer redno plačuje davke (v tistih groznih časih, so bili davki večinoma okoli 10% …)
 

Šport in šah
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 25.09.2011

Šport in šah

Zakaj sem moral novico o tem, da v Rogaški Slatini gostimo praktično vso šahovsko elito izvedeti na ameriški spletni strani?
Ste se kdaj vprašali, zakaj truma slovenskih novinarjev poroča o pripravah slovenskih smučarjev, ki trenutno v svetovnem smučanju ne pomenijo nič? In vseeno se jim zdi vredno razpredati o njihovih pripravah, pričakovanjih …
O tem, da ta teden v Rogaški Slatini gostimo najboljše šahiste in šahistke na svetu, pa ne poroča praktično nihče.

rogaska1

Celo v Rogaški sem našel samo en plakat.
Marketinški nauk?
Lahko imate še tako dober dogodek, če se ne potrudite in o tem na pravi način in dovolj zgodaj ne obvestite novinarjev in urednikov, potem vašega dogodka ne bo opazil nihče. Zavedati se morate, da novinarji redko iščejo zgodbe. Običajno raje počakajo, da jih o zgodbah nekdo obvesti, še raje pa imajo, če jim zgodbo kdo napiše. Pomaga tudi, če jih na dogodek povabite, seveda plačajte stroške, dobro jih nahranite in pijača naj bo v izobilju.
Odnosi z javnostmi (PR) niti niso tako zapletena zadeva. Seveda pa vam mora biti najprej jasno, da 95 % novic, o katerih pišejo časopisi in poročajo televizije, pripravijo spretni PR-ovci.
O šahu se ne poroča, ker pri nas ni dovolj spretnih promotorjev, ki bi jih ta šport (ali dejavnost, če mislite, da šah ni šport) zanimal.
 

rogaska2

V Sloveniji trenutno igra praktično vsa svetovna šahovska elita (tabela najbojših po točkah):

Ponomariov, Ruslan UKR 2758
Grischuk, Alexander RUS 2757
Radjabov, Teimour AZE 2752
Gelfand, Boris ISR 2746
Mamedyarov, Shakhriyar AZE 2746
Svidler, Peter RUS 2740
Adams, Michael ENG 2733
Wang, Hao CHN 2733
Vitiugov, Nikita RUS 2726
Moiseenko, Alexander UKR 2726
Giri, Anish NED 2722
Nepomniachtchi, Ian RUS 2718
Jakovenko, Dmitry RUS 2716
Movsesian, Sergei ARM 2715
Shirov, Alexei ESP 2713
Jobava, Baadur GEO 2712
Caruana, Fabiano ITA 2712
Dreev, Aleksey RUS 2711
Malakhov, Vladimir RUS 2710
Tomashevsky, Evgeny RUS 2710
Naiditsch, Arkadij GER 2707
Berkes, Ferenc HUN 2706
Bacrot, Etienne FRA 2705
Andreikin, Dmitry RUS 2705
Wojtaszek, Radoslaw POL 2704
Efimenko, Zahar UKR 2703
Laznicka, Viktor CZE 2701
Zhigalko, Sergei BLR 2696
Inarkiev, Ernesto RUS 2692
Motylev, Alexander RUS 2690

rogaska3

Poglejte kako se je danes (za lepo zmago) mučil Shirov Alexei.

Odpustite vse javne uslužbence!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   20 14.09.2011

Odpustite vse javne uslužbence!

Naslov je pomemben. Naloga naslova je bralca pripraviti k nadaljnjemu branju.

Kot vidite, mi je z današnjim provokativnim naslovom uspelo pritegniti vašo pozornost.

javni

Zakaj bi morali odpustiti vse javne uslužbence?

Prejšnji teden mi je prijatelj, ki želi ostati anonimen, razložil takole:

»Aleš, saj veš, kako v državni upravi izbirajo dobavitelje, izvajalce raznih del? Zberejo ponudbe, potem pa običajno zmaga tisti, ki je najcenejši. Zakaj ne izbirajo na isti način tudi zaposlenih v javni upravi?

Preprosto bi za vsako delovno mesto razpisali pogoje, potem pa bi med vsemi, ki ustrezajo pogojem, izbrali tistega, ki bi bil pripravljen delati za najnižjo plačo. Tako bi davkoplačevalci veliko prihranili, službe pa bi dobili tisti, ki si jih res želijo.«

Zanimiva ideja mojega prijatelja, mar ne?

Če bi njegovo zamisel uresničili, se danes ne bi pogovarjali o stavki javnih uslužbencev in ne bi se pogovarjali o 4% znižanju njihovih plač. Prepričan sem, da bi mnogi z veseljem delali za manjše plače in imeli vse ugodnosti služb v javni upravi.

Najprej jih torej odpustimo, potem pa jih vzamemo nazaj v službo, s tem da na vsako delovno mesto zaposlimo tistega, ki je pripravljen delati za najmanjšo plačo.

Enostavna rešitev za kompleksen problem, kajneda?

Marketinška lekcija današnjega zapisa?

Vsaj dve sta.

Prva: če želite, da ljudje kaj preberejo in si zapomnijo, morate pisati provokativno in zavedati se morate, da je naslov zelo pomemben element besedila.

Druga lekcija: je s področja kreativnega razmišljanja. Inovacije na področju poslovnih modelov (in zgornji predlog je ravno inovacija s tega področja) po pisanju Harward Business Rewiev prinašajo najvišje donose. Nekaj, kar na primer velja v eni panogi, preprosto prenesete v drugo panogo. In lahko se zgodi, da boste iznašli nekaj res dobrega, dobičkonosnega. Vedno se morate tudi spraševati: »Zakaj je to tako? Kdo pravi, da tega ne moremo spremeniti? Je to logično? Kdo bo imel od tega koristi?«

V današnjem primeru smo samo princip izbire dobaviteljev, ki ga uporabljajo javni uslužbenci, uporabili še na njih samih.

Če vprašate mene, mislim, da bi sistem deloval genialno. Za boljše plačana delovna mesta bi se našli ljudje, ki bi celo plačali, da bi lahko delali v javni upravi. Koliko mislite, da bi nekdo plačal za ministrski stolček? :)

Še eno pomembno lekcijo tega marketinškega zapisa si velja zapomniti. Naslov je pritegnil vašo pozornost tudi zato, ker sem se s tem zapisom vključil v »pogovor«, ki v javnosti že poteka. Vedno je lažje vzbuditi pozornost, če je tema, o kateri govorite, že vroča. Ko nagovarjate stranke, se poskusite vključiti v pogovor, ki med strankami že poteka.

Smrkci
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   1 13.09.2011

Smrkci

Kaj imajo skupnega Smrkci, Gormiti, Petrol, Mercator, Interspar?
 

smrkci

Ko sem bil majhen, smo zbirali »Životinjska carstva« in pokrovčke steklenic Coca-Cole. Danes naše otroke (in posledično starše in stare starše) vsakih nekaj tednov zajame nova zbirateljska mrzlica.
Babica je mojima sinovoma iz Spara nosila magnetke s podobo Shreka, iz Tuša je moja mama za sinova prinesla Disneyeve sličice … Sedaj v Mercatorju nabiramo Smrkce.

Mrzličnega zbiranja slikic nogometašev ob svetovnem nogometnem prvenstvu pa tudi še nismo pozabili. Še sam sem nekajkrat pred ljubljansko Lepo žogo menjal sličice …
Želja po zbirateljstvu spada med zelo močne psihološke sprožilce. Ko nekaj začnemo zbirati, želimo priti do konca. Zbirateljstvo je prisotno povsod. Zase lahko rečem, da zbiram marketinške guruje.

V glavo sem si zapičil, da se bom osebno spoznal z večino ljudi, ki v svetu na področju direktnega marketinga in marketinga kaj pomenijo. Za sedaj sem kar na dobri poti, to zbirateljstvo sicer ni poceni, je pa po mojem mnenju dobra investicija v znanje in poslovne kontakte.

No, ali se vse to čisto splača, ne vem, saj veste, zbirateljstvo tudi malce zamegli racionalni um.
Vsekakor pa gre za metodo, ki pospešuje prodajo, ki povečuje lojalnost strank, ki poskrbi za to, da pridobimo nove stranke. Če stranki podtaknemo pravo zbirateljsko akcijo, jo lahko pripravimo do daljše zvestobe. Praktično se lahko z nami poroči.
Kraljeva poroka je tema naše novembrske marketinške superkonference, ki jo pripravljamo skupaj s pokroviteljem, s podjetjem Microsoft.
Marketinška superkonferenca je namenjena vsem, ki vas zanima, kako do novih strank in kako obstoječim strankam prodati več. Tako, da boste vedno korak pred konkurenco.
Konferenca je šele novembra, vstopnic pa bo kot kaže v nekaj tednih zmanjkalo.
Cena?
Tako nizka, da ne boste verjeli, da je to res. Za dvodnevno konferenco, ki bo na Bledu in ki vključuje tudi spanje, NE boste plačali 450 evrov. Ne, ne boste.
Cena je samo 170€ + DDV. Spanje v enem izmed boljših blejskih hotelov JE vključeno v to ceno! Zakaj tako nizka cena?
Ker naš glavni partner Microsoft sponzorira znanje, Sava Resorts pa spanje. Denar, ki smo ga dobili od pokroviteljev, smo se odločili pokloniti vam.
 

na vrh