Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
    Mnogi prodajalci so prepričani, da mora stranka v prodajnem razgovoru prodajalcu čim večkrat ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Pohlep …
Seminarji
Komentarji:   2 16.01.2013

Pohlep …

Naredil sem nekaj, česar ne bom več ponovil. Eksperiment. Pristal sem na predlog, da pripravim predavanje, ki ga oglašujemo na kuponko.si.

Tako se sedaj moje predavanje prodaja z 90% popustom. Sem pa v dobri družbi … Kračo lahko kupite s 85-odstotnim popustom, sol vam z avtomobila sperejo za 1 evro, tetovirate se lahko za 50 % ceneje (domnevam, da tatoo vseeno ostane za vse življenje), preoblikovanje telesa s 84-odstotnim popustom prav tako ni od muh.

Sami veste, da sem velik nasprotnik uporabe popustov v poslu. Ker s popusti navadno naredimo več škode kot koristi. Stranke se na popuste navadijo, prodaja je sicer nekoliko višja, zaslužek zaradi manjše razlike v ceni pa ne. Kaj vse lahko naredimo namesto dajanja popustov? Lahko izboljšamo storitev, bolj nagradimo prodajalce, več oglašujemo …

Ampak popusti, sploh zelo visoki, pritegnejo pozornost …

Zakaj sem torej pripravil predavanje, ki se oglašuje na kuponko.si?

  • Da vidim, kakšen bo odziv (prodajalci moramo vedno testirati).
  • Da »izkoristim« veliko bazo, ki jo ima kuponko.si, zame bodo sedaj prvič slišali tudi tisti, ki me še ne poznajo.
  • Da enkrat nastopim pred publiko, ki kupuje visoke popuste.
  • Da se preizkusim v novem žanru, predavanje bo preplet standupa in klasičnega predavanja. Odkrivam torej nov žanr.
  • Ker tudi jaz včasih ne znam reči ne in sem obljubil, da bom predaval.

 

Kako trenutno kaže moji ponudbi?

Prodali so že več kot 383 kuponov. Predavanje torej zanesljivo bo. Organizatorji pravijo, da bodo prodali še nekaj deset kuponov, potem pa konec.

Ne glede na to, koliko kuponov bodo prodali, ponudbe ne bom ponovil.

Če slučajno želite plačati 6,9 evra za moj 60-minutni nastop, kliknite na to povezavo in se prijavite.

Vsem, ki ste že dolgo v poslu, je jasno, zakaj to počnem. V 60 minutah lahko publiko navdušim, lahko povem marsikaj pametnega. Ampak to je šele začetek. Kdor želi več, kdor želi spremembo, ve, da se splača (resno in veliko) investirati v znanje.

Za vse, ki ste odločeni za spremembo, za vse, ki želite zaslužiti in prodati več, voditi uspešen posel, pa priporočam troje:

  1. Marketinška superkonferenca »Zdravo podjetje«. Dva dneva, 10 predavateljev – svetovalcev, druženje, zabava, znanje, priložnost za podjetnike.
  2. Marketinško križarjenje. 6 dni križarjenja po Zahodnem Sredozemlju v družbi marketinškega guruja in 40 podjetnikov. Predavanja, druženje, izleti, zabava.
  3. E-šola direktnega marketinga. Na voljo sta 6-tedenska in celoletna šola. To je nekaj za vse, ki želite znati o marketingu toliko, kot znajo najboljši, in želite to znanje tudi uporabiti v praksi.

 

Močna volja ni dovolj!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 16.01.2013

Močna volja ni dovolj!


Ste mož beseda? Imate močno voljo?
Potem vedno naredite tisto, kar ste si zadali, mar ne?
Ali pa tudi ne … :)
Verjetno se strinjate, da morate na določenih področjih v poslu in osebnem življenju kaj spremeniti. Ker le spremembe prinašajo napredek. Običajnega načina poslovanja, ki je bil dovolj dober zadnjih 15 let več ne prodajajo. Je izginil. Ni več učinkovit. Sprememba je nujnost. Ampak to že vsi vemo, o tem se že dolgo govori. Jaz pa vam bom danes povedal zakaj prepogosto ljudje ne uresničimo zadanih ciljev, zakaj ne uresničimo sprememb.

Problem je v tem, da še tako močna volja, še tako močna zaobljuba ni dovolj močna. Če želimo kaj spremeniti potem moramo narediti več, veliko več. Poglejmo primer namišljene osebe, na primer moškega, starega 35 let, ki si je zadnjih 8 let vsako novo leto obljubljal, da bo nehal kaditi in da bo svojo telesno težo s pretiranih 120 kilogramov zmanjšal na znosnih 95 kilogramov. Do lani mu je še vsako leto spodletelo. Ker samo volja, naj bo še tako močna, ni dovolj. Kaj pa se je zgodilo lanskega januarja, da je naš junak končno opustil kajenje, začel zdravo živeti in shujšal? In to ne samo na 95, pač pa na 85 kilogramov.

Kaj se je zgodilo?

Rahlo opozorilo v obliki infarkta, po katerem je možak dobil tako močno voljo, da je v naslednjih nekaj mesecih uresničil vse, česar mu prej ni uspelo v 8 letih. Le da ni šlo samo za močno voljo … Možaku so pripomogli naslednji dejavniki:

1. Že prej je sicer vedel, da 40 cigaret v kombinaciji z neštetimi kavami in dvema ogromnima nezdravima obrokoma na dan niso ravno dobri za njegovo zdravje. Po infarktnem opozorilu je prebral še nekaj knjig, pobrskal po internetu in vendarle dojel.
2. Po infarktu si je živo predstavljal, kakšno bo njegovo življenje (oziroma ga ne bo), če ne bo ničesar spremenil. Slika se je zbristrila. Ni šlo več za preventivo, temveč za reševanje situacije.
3. Prijatelji, ki so mu prej delali družbo pri kajenju in prenajedanju, so sedaj pokazali razumevanje in ga niso več silili v težave. Skratka, slaba družba se je spremenila v dobro družbo.
4. Začel se je družiti z mnogimi novimi ljudmi, ki so ga spodbujali k spremembi življenjskega sloga. Na začetku so bili to zdravniki in medicinske sestre na urgenci, potem medicinsko osebje na oddelku za menedžerske bolezni in osebje v zdravilišču, pa njegov novi osebni trener … Če se želimo spremeniti, moramo poiskati mentorja in čim več ljudi, ki nas pri spremembi podpirajo.
5. Pomagala je tudi zaobljuba, ki si jo je naš junak izmislil v bolnici. Obljubil si je, da bo vsakič, ko bo skrenil s poti (cigareta, nezdrava hrana, premalo gibanja …), politični stranki, ki je res ne mara, nakazal zajeten denarni znesek. Vsak teden, ko bo šlo vse po načrtu, pa si bo privoščil nekaj za svoj priljubljeni hobi.
6. Pomagala je sprememba fizičnega okolja. V bolnicah se manj kadi in bolj zdravo je … Tudi sicer pri odločitvah za spremembo pomaga, če se znebimo okolja, ki nas spodbuja k slabim navadam. Če želimo shujšati, je bolje, da se sploh ne približamo restavracijam s hitro prehrano, ker solate tam že ne bomo naročili.

Skratka, našemu junaku se je čez noč veliko spremenilo. In potem mu v kombinaciji z nekaj volje (ki jo je imel sicer že prej …) novega cilja ni bilo težko uresničiti. Vem, vem … bolje bi bilo ne čakati na infarkt. Ampak ljudje se težko spreminjamo, če ne poskrbimo, da na našo novo odločitev vpliva vseh 6 dejavnikov. Podobno je v poslu. Podjetniki pogosto vemo, kaj bi morali spremeniti, pa tega ne naredimo. Če res želimo spremembo, potem moramo:
sami sebi prikazati, kakšen bo naš posel čez nekaj let s spremebo ali brez nje,

• več izvedeti o predmetu spremembe, zbrati čim več relevantnih informacij,
• zmanjšati druženje z ljudmi, ki so proti spremembi, ki jim ustreza status quo,
• privabiti v svoje življenje ljudi, ki so naklonjeni spremembi,
• spremeniti tudi fizično okolje; če na primer delamo na lokaciji, ki nas »napeljuje« v to, da delamo, kar nam ne koristi najbolj, jo moramo zamenjati,
• nagraditi se moramo za mini spremembe in se kaznovati, če se ne držimo načrta.

Kako se vam zdi tole, kar ste prebrali do sedaj?
Če se vam zdi zanimivo in poučno, berite naprej … Preberite mail, ki sem ga dobil v odgovor prejšnji teden, potem ko sem pisal o novoletnih ciljih.

Najprej hvala za mail, ga je bilo prav fino prebrati.
Hja, tako je s temi novoletnimi obljubami, marsikaj si na tiho prisežemo, naredimo pa malo. :)
Sem pa ob branju maila pomislila tudi na moje izkušnje (verjetno se je vsak, ki je mail prebral, videl v tej zgodbi).
Že nekaj časa nazaj sem se aktivno ukvarjala s športom.Kot inštruktorica skupinske vadbe (bolj znane kot aerobika) in pilatesa sem videla in slišala 1001 zgodbo. Huda poškodba mi je žal onemogočila aktivno sodelovanje, kolikor lahko, pa kljub temu »sodelujem«.
Veliko žensk (bom kar omejila na ženske, ker v tej zgodbi resnično ne igra vloge niti en moški) je pristopilo k meni in me spraševalo za nasvet.
Kako naj shujšam? Zakaj se redim samo v trebuh ali zadnjico? Nič ne jem in se vseeno redim… in ogromno ogromno ogromno podobnih vprašanj/izgovorov je šlo skozi moja ušesa.
Naj poudarim, da nikoli nisem bila kakšen hud »fitness-freak«, ki šteje kalorije in se tehta vsakih 5 minut, zato so se rade obračale name.
Moj odgovor se je vedno začel enako: »Draga moja pupa (vse, od mladih do starejših sem zmeraj klicala pupa), kljub temu da se trudiš, se je očitno nekje zataknilo… Bova uvedli nekaj sprememb in verjemi, tvojih težav bo konec!«
Seveda noro navdušene nad idejo, da zdaj se pa nekaj BO! spremenilo, so se vse (in res VSE) strinjale z uvedbo super spremembe.
Da sem si lahko predstavljala življenski slog vsake posameznice, sem na začetku vedno prosila eno stvar in postavila en pogoj: kupiti so si morale zvezek ali beležko in 2 tedna vanj pisati popolnoma vse. Kdaj se zbudijo, kdaj in kaj jedo, kdaj in kaj pijejo, aktivnosti, služba, vikendi …vse, prav vse.
Na osnovi tega sem lahko sestavila prehranjevalno shemo, ki sem jo prilagodila vsaki posameznici.
Pogoj: jaz ne živim tvojega življenja, zato te preganjala, opominjala ali opozarjala ne bom. Vse kar narediš, narediš sama, jaz sem samo oseba, ki ti lahko pomaga začeti.
Ca. 80 % žensk se z zvezkom sploh ni prikazalo nazaj.
Tistim, ki so se vrnile, sem sestavila njim prilagojeno prehranjevalno shemo. To pomeni, da jim iz »menija« nisem vzela ničesar, kar so imele rade, sem jim pa količino drastično zmanjšala. Seveda so morale v zvezek zapisovati še naprej …
Od vseh tistih 20 % začetnih vztrajnic svojega življenja NI spremenilo niti 5 žensk v vsej moji »športni karieri«.
Kaj sem želela doseči?
• S tem ko so pisale v zvezek, so imele nadzor nad sabo. Točno so vedele, kaj so pojedle in koliko.
• Hrano sem razdelila na 5 manjših obrokov, ki so vsebovali tudi njihove najljubše jedi – želela sem jim dokazati, da svojega življenja ne rabijo popolnoma spremeniti, če bi želele uvesti eno »majhno« spremembo, zaradi katere bi se bolje počutile
• Dala sem jim svobodo odločanja – dokler se kadilec ne odloči, da bo nehal kaditi, ali pijanec nehal piti, bosta še vedno odvisnika. Dokler si ženske v glavi ne »poštimajo«, da bi rade spremembo, do sprememb tudi ne bo prišlo, pa sem lahko Dalaj Lama ali predsednik Obama (četudi to naredi s tem, da si zastavi cilj kot je plačati 2.000 € »gotof si« stranki …).
Tako kot ste rekli, g. Aleš, naše novoletne obljube samo čakajo pred vrati…Jaz sem za to, da jim odpremo vrata .
Barbara Čičak

Barbarino pismo je samo dokaz, da se je res težko spremeniti. Močna volja ni dovolj.

Za vas imam dva odlična predloga, ki vam lahko pomagata do spremembe v poslovnem in osebnem življenju. Pridružite se nam na marketinški superkonferenci ali na marketinškem križarjenju. Najbolje pa, da se prijavite na oba dogodka. Investicija je za vse, ki se ukvarjate s kakršnim koli poslom, tudi manjšim, zanemarljiva. Na obeh dogodkih bodo poleg vaše volje v smeri pozitivnih sprememb delovali tudi drugi zgoraj omenjeni dejavniki.

Spremenili boste fizično okolje, boste v družbi podobno mislečih, opremili vas bomo z novimi informacijami, za nekaj časa se boste izognili tistim, ki na vas slabo vplivajo … Skratka, vse okoliščine bodo naklonjene vaši želji po spremembi.
Tudi jaz vam bom s svojo ekipo pomagal kot mentor. Prepričan sem, da si boste na ta način dramatično povečali možnost za še uspešnejše 2013. Pridružite se nam!

Marketinška superkonferenca bo že 31. januarja
Na marketinško križarjenje pa gremo 26. aprila

Strici iz ozadja, zveze in poznanstva …
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 10.01.2013

Strici iz ozadja, zveze in poznanstva …

Bogatejši imajo več »stricev iz ozadja«, več zvez in poznanstev kot manj bogati ljudje. Ampak ne samo pri nas, po vsem svetu je zgodba enaka.

Po ameriških podatkih se povprečen (ne preveč bogat, »non-affluent«) Američan redno druži s približno 50 ljudmi. Povprečen premožnejši Američan (»affluent«) pa ima redne stike s 147 ljudmi. Drugače povedano, bogatejši imajo v povprečju trikrat širši krog ljudi, ki jih poznajo, kot revnejši.

Pustimo sedaj natančne definicije, kdo je bogat in kdo ne, pustimo tudi, kako je s tem v Ameriki in kako pri nas. Dejstvo je, da se splača imeti redne stike s čim več ljudmi. Dejstvo je tudi, da niti vi niti jaz ne bomo spremenili statistik. Kaj se lahko naučimo iz zgornje statistike? Splača se širiti mrežo svojih znancev, prijateljev, sodelavcev.

Če boste tako ali drugače pomagali več 100 ljudem, če se boste z njimi dovolj pogosto družili, boste s tem naredili velik korak k svojemu osebnemu in poslovnemu uspehu. Druženje s pametnimi in poštenimi ljudmi je zabavno in dobičkonosno.

Imate že kakšen načrt, kako boste povečali svoj nabor zvez in poznanstev, kako boste svoji mreži dodali še kakšnega strica iz ozadja?

Za vas imam 2 predloga. Poceni, zabavno, koristno, nepozabno …

a)    Greva skupaj na križarjenje po Sredozemlju? Na marketinško križarjenje, na katerem boste v 6 dneh dobro spoznali več deset sebi podobnih poslovnežev, podjetnikov. In še nekaj marketinških delavnic in predavanj bomo dodali v celoten paket. Več o drugem marketinškem križarjenju boste izvedeli tukaj. Poleg marketinškega znanja in oddiha za prvomajske počitnice je marketinško križarjenje idealna priložnost, da v svoj telefonski imenik dodate nekaj deset imen, s katerimi boste po novem »na ti«.

Pridružite se nam, ne bo vam žal.

b      Pridružite se nam na marketintinški superkonferenci 31. januarja in 1. februarja. Rdeča nit vseh predavanj in dogajanja na konferenci bo "zdravo podjetje" - kaj vse morate narediti, da boste ohranjali svoje podjetje v dobri kondiciji.Poleg novih marketinških tem in predavateljev so tokratna velika novost t. i. ordinacije specialistov, kar pomeni, da vam bo vsaj 10 različnih strokovnjakov na voljo ves čas konference, pri njih pa boste lahko naročili pregled za svoje podjetje. Več o konferenci si poglejte tukaj.

 

Novoletni cilji 2013?
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   3 01.01.2013

Novoletni cilji 2013?

Sklenili ste, da boste v novem letu več telovadili. Lep, koristen cilj. Ampak povejte mi, zakaj tako malo ljudi vztraja pri takšnih ciljih, čeprav so res koristni? Ker je veliko lažje delati vse po starem, ker je udobneje gledati televizijo kot se potiti v fitnesu! Sklenili ste, da boste prebrali vsaj dve knjigi na mesec. Vaš plemeniti cilj se izgubi nekje pri prebrani polovici prve knjige. Zakaj? Ker vas motijo otroci, ker nimate časa, ker … je veliko enostavneje nič spremeniti in ostati vklenjen v svoje ustaljene navade.

Kaj torej storiti, da boste uresničili cilje?

Pomaga vse troje:

1. Javna objava ciljev; cilji morajo biti jasni, količinsko in časovno določeni!
2. Partner, mentor, ki vam pri tem pomaga – veliko lažje je, če niste sami.
3. Kazen – kako se boste kaznovali, če cilja ne boste uresničili.

Moj znanec je shujšal 20 kilogramov v pol leta. In idealno težo ohranja že več kot leto dni. Kako mu je to uspelo?Na pikniku, kjer je bilo 20 ljudi, je javno povedal, da bo shujšal. Pri cilju se mu je pridružil prijatelj, ki je želel shujšati 10 kilogramov. Oba sta javno naznanila, da bosta politični stranki, ki jo oba izjemno sovražita, nakazala vsak po 2.000 evrov, če jima ne uspe. Si predstavljate, da bi morali tistim, ki so »gotofi«, nakazati 2.000 evrov iz svojega žepa? Poti nazaj ni bilo … :)

Cilje boste uresničili, če boste aktivni, če boste delali tisto, kar vas vodi k uresničitvi ciljev. Brez akcije ne bo nič. In še nekaj pomembnega.

Najprej vprašanje: Kako težko se vsako jutro pripravite k aktivnosti, ki ji pravimo umivanje zob? Nobenih težav nimate s tem, kajneda? Nobene posebne težave z motivacijo … Pa veste, zakaj nihče nima težav z motivacijo za umivanje zob? Ker je to ritual, na katerega smo se navadili! Vse, kar postane ritual, je tako preprosto kot dihanje. Kaj morate narediti, da bodo aktivnosti, ki vam v osebnem in poslovnem svetu prinašajo rezultate, postale ritual? Vztrajajte pri svojih novih aktivnostih vsaj 21 dni! Če boste vztrajali tri tedne, bo vaša nova aktivnost postala lahkotna, neboleča, sama po sebi umevna, tako kot je umivanje zob.

Pomoč? Imate pametni telefon, na primer iPhone ali nekaj podobnega? Sam uporabljam aplikacijo Live. V aplikacijo zapišete svoje cilje, novoletne obljube. Potem ko je naloga opravljena, enostavno označite, da je opravljena. Že samo dejstvo, da spremljate izvajanje ciljev, in užitek, ko na telefonu označite nekaj doseženega, naredita svoje … Kaj sem označil v svojem  iPhonu, kaj je postalo del mojega dnevnega rituala?

-        Branje, 30–60 minut dnevno.

-        Pisanje, vsaj 30 minut dnevno.

-        Pogovor z otroki (to rubriko sem dodal, ko sem prebral, da povprečna ameriška starša z otrokom govorita 3 in pol minute na teden. Jaz nočem prispevati k takšnim statistikam!)

-        Telovadba (s to rubriko nimam težav, ker dvakrat na teden igram nogomet, enkrat tenis in še kakšen sezonski šport se vrine zraven.)

Česar ne merite, ne morete kontrolirati … Kaj boste torej merili v letu 2013?

Lepo je tekmovati s samim seboj, občutek, ko v svoje življenje vnesete novo koristno navado, nov ritual, je neprecenljiv.

Vse je odvisno od nas samih! Veliko uresničenih ciljev v letu 2013 vam želim.

 

Konec sveta
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   1 05.12.2012

Konec sveta

Konec sveta - posebna dokončna razprodaja!

Verjetno veste, da bo 21. decembra 2012 konec sveta. Če še niste slišali, pobrskajte malo po spletu.
Celo japonska princesa je v svojem govoru priznala, da prihaja konec.
 

Glede konca sveta ljudje ne moremo nič narediti. Če bo konec, bo pač konec.

Vendar sem kot založnik prepričan, da bi bilo škoda končati s polnim skladiščem knjig,
zato sem se zaradi prihajajočega konca sveta odločil za popolno razprodajo knjig.

Vsi, ki boste do 14. decembra naročili 3 knjige iz naše založbe, boste plačali samo dve
(sami izberete, kateri dve) in tudi poštnina je za vas brezplačna.
Knjige boste prejeli pred koncem sveta. Kaj boste z njimi naredili, je vaša odločitev.
Lahko jih podarite (trenutek je idealen za obdarovanje), lahko pa še pred koncem sveta kaj koristnega preberete.
Knjige morate plačati pred koncem sveta, torej pred 21. decembrom. Ker vas po koncu sveta ne mislim več terjati.
In če 21. decembra ne bo konca sveta?
Naj bo, knjige seveda lahko obdržite, pa še veseli bomo, da še ni konec. In četudi bo 21. decembra vsega konec,
vam za nekaj evrov, ki jih boste investirali v tole smešno Liščevo akcijo, zagotovo ne bo žal.

 

Je cepljenje res škodljivo
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   3 21.11.2012

Je cepljenje res škodljivo

Odgovora na to, ali je cepljenje otrok res škodljivo ali ne, ne poznam. Ker nisem strokovnjak.
Glede na to, da je moja mama izgubila bratca in sestrico, ki sta umrla za davico, lahko rečem edino,
da je cepljenje prineslo tudi kakšno korist. Ali je tudi danes potrebno tolikokrat cepiti, res ne vem.


O cepljenju pa se lahko pogovarjamo tudi z marketinškega stališča. S stališča marketinga in prodaje
je cepljenje za farmacevte idealno. Vsako leto se jim rodi toliko in toliko strank, ki morajo kupiti njihov preparat.
Z državo so se dogovorili za obvezno cepljenje.


Kot so na primer dimnikarji dosegli, da je njihov obisk na domu enkrat letno obvezen.
Tudi TV naročnino vsi plačujemo, ker je tak zakon …


Ali na primer vsakoletno odmetavanje 400.000 cepiv za lisice iz letal.
Odličen posel za izdelovalca cepiv, pilote in še koga …


Poslovni model »cepljenja« je torej odličen. Stranke MORAJO kupiti, kar prodajate.
Model je odličen, ker vašemu poslu prinaša stabilnost. Dokaj natančno lahko veste,
koliko boste prodali, koliko prihodkov boste imeli.


Ta način prodaje ima eno veliko pomanjkljivost. Odvisni ste od enega kupca.
V marketingu in prodaji pa je številka ena najslabša številka. Se še spomnite,
kaj se je zgodilo s podjetjem, ki je tiskalo potne liste za slovensko državo?
Ko se je zamenjala vlada, je koncesijo za tiskanje potnih listov dobil nekdo drug.
Podjetje, ki je do takrat cvetelo, je bankrotiralo. Ker je vse stavilo na enega samega kupca.


Naj bo »cepljenje« še tako mikavno, vsako pametno podjetje tveganje zmanjša tako,
da ima več kupcev.
V našem podjetju je že tako, imamo zelo veliko majhnih kupcev.
Po drugi strani pa si lahko očitam, da sem slab prodajalec, ker državi nisem uspel
še praktično ničesar prodati.

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 14. november 2012
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 21.11.2012

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 14. november 2012

Iz vsebine oddaje:  Kako se obleči za poslovni uspeh? Kako prodati več cvička? Zakaj je priporočilo najmočnejše marketinško orodje? Kako do denarja za vašo idejo? in še kaj ...

Paranoja
Lisac Marketing Ekspres
12.11.2012

Paranoja

Podjetniki moramo biti paranoični. V kakšnem smislu? Ko razmišljamo o novem projektu, ko razmišljamo o novem izdelku, ki ga bomo ponudili na trgu, moramo seveda biti optimistični. Če bi bili paranoični že pri kreiranju novih idej, nikoli ne bi razvili nič novega.

Ko pa enkrat razvijemo idejo, ko mislimo, da smo pripravljeni, je pravi čas za paranojo. Lepa primerjava bi bila na primer s potovanjem. Ko se odpravljamo na dopust, ko se odločamo, kam bomo potovali, je dovoljeno optimistično razmišljanje in sanjarjenje. Zamislimo si, kam bi šli, kaj vse bomo tam počeli, in na koncu se odločimo, kje in kdaj bomo preživeli dopust.

Potem pa pride čas za paranojo. Računati moramo tudi na to, da bo šlo med dopustom kaj narobe. Postaviti si moramo več deset pravih vprašanj. Recimo, kje bo med dopustom naš pes, ali smo zavarovani za primer bolezni v tujini, smo avto peljali na servis, imamo s sabo dovolj gotovine itn. itn.

Razumljivo. Enako je v poslu. Ko razvijamo novo idejo, je dovoljeno vse. Ko se odločamo o tem, ali bomo zadevo izpeljali, pa je prav, da nasproti sebe posedemo največjega skeptika v podjetju in še največjega skeptika med našimi sorodniki in jima rečemo, naj povesta ali zapišeta, kaj vse bo šlo pri projektu narobe, zakaj projekt ne bo uspešen.

Temu jaz pravim zdrava paranoja. Ali pa še bolje, natančno razmišljanje. 

Malenkosti so pomembne!
Marketing
02.11.2012

Malenkosti so pomembne!

Ne zgodi se zelo pogosto, da lahko z eno mini spremembo dramatično povečamo dobičkonosnost posla, projekta. Se pa dogaja. Najprej poglejte video, ki je bil posnet kot del moje oddaje na TV Vaš kanal. Video smo posneli v zobozdravniški ordinaciji.
 


 

Kot ste videli, se zobozdravniki delijo v dve veliki skupini. Prva skupina ve, da z eno procesno malenkostjo lahko privabimo v zobozdravniško ordinacijo več strank. Dosežemo lahko, da pridejo pogosteje. Če bi bili vsi zobozdravniki izpostavljeni tržnim zakonitostim, bi bila prva skupina dobro preskrbljena, posel bi cvetel, druga skupina pa bi imela lačne otroke.
Danes govorimo o izboljšavah procesa. Delo s strankami lahko primerjamo s proizvodnjo ali pa na primer s pripravo hrane. Tako kot pri pripravi hrane sploh ni vseeno, kdaj dodamo kakšno začimbo, ali postrežemo jed toplo ali hladno, v kakšni posodi jo postrežemo … tudi v poslu štejejo malenkosti!
 

Pred časom sem pomagal stranki z majhno spremembo dramatično povečati prodajo. Šlo je za prodajo medicinskega pripomočka. Stranka je pospeševala prodajo s kupončki za 20% popust, jaz pa sem ji svetoval, naj kupone s popustom zamenja za brezplačni izdelek. Zakaj? Ker prodaja potrošni izdelek in če stranka dobi stekleničko zastonj, po navadi takoj kupi še eno. Ali pa se vrne po nove, ko porabi prvo stekleničko. 20% popust je precej slabša spodbuda kot brezplačni izdelek. No, ta malenkost je petkratno povečala prodajo!
Še ena procesna razlika za razmislek. Kaj mislite, je bolje, da vas optik najprej pošlje k okulistu, ki vam bo predpisal pravo dioptrijo, ali je bolje, da najprej izberete očala in vas šele potem napoti k okulistu? (Seveda tu predpostavljamo, da okulist in optik nista ena in ista oseba.) Verjetno se boste strinjali, da je bolje najprej izbrati okvir. Če gre stranka najprej k okulistu, se lahko na poti od njega ustavi pri drugem optiku. Običajno se ne, lahko pa se zgodi.

V poslu JE pomembna vsaka malenkost.
 

Te informacije vam lahko zelo pomagajo!
Seminarji
Komentarji:   10 15.10.2012

Te informacije vam lahko zelo pomagajo!

Vabim vas na brezplačen spletni seminar – webinar s Tomažem Gorcem.
 

tomazdr

"Tomaža sem oblekel primerno tematiki naše marketinške superkonference - Zdravo podjetje. Tomaž nastopa v vlogi specialista, pri katerem bo možen tudi brezplačen pregled brez čakalne vrste!"

 

Tomaž bo govoril o tem, kaj se vam danes splača narediti, da bo vašo spletno stran opazilo več strank,
ki imajo denar in željo po nakupu vaših izdelkov in storitev.
 
Na področju spletne optimizacije (SEO) in oglaševanja na Googlu je vsak dan nekaj novega.
Brezplačno boste izvedeli nekaj trikov, s katerimi se da kar veliko zaslužiti.
 
Webinar prirejamo za vas v sklopu predavanj, ki se povezujejo s temo marketinške superkonference Zdravo podjetje,
na kateri bo Tomaž tudi med specialisti predavatelji. Na sami konferenci pa bo imel Tomaž tudi svojo specialistično ordinacijo.
 
Webinar bo na sporedu v sredo, 17. 10., ob 15.00. Prijavite se takoj,
ker je število mest omejeno na 100, običajno pa imamo dvakrat več prijav.

S takojšnjo prijavo si boste tudi zagotovili, da vam bomo poslali povezavo do posnetka webinarja!

 

Z eno potezo do preveč strank!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 15.10.2012

Z eno potezo do preveč strank!

Ja, včasih je enostavno. Tudi z eno samo potezo je možno priti do dotoka dobičkonosnih strank!

Pravkar sem se vrnil iz Londona, kjer sem že tretje leto predaval na Evropski akademiji za direktni in interaktivni marketing. Tri dni intenzivnega šolanja, ekskluziven nabor predavateljev, potem pa še celo leto izobraževanje preko spleta – webinarjev. Odličen program! Mimogrede, če želite sodelovati naslednje leto (www.eadim.com), vam lahko uredim lep popust, še lepši od tistega, ki se trenutno oglašuje. Pišite mi, če vas zanima.

Vendar vam ne pišem zaradi tega, temveč zato da vam povem, kako je možno z enim samim ukrepom rešiti vse marketinške in prodajne probleme. Eden od predavateljev na EADIM je pokazal primer angleškega obrtnika, ki je vse svoje marketinške težave rešil z nakupom pametnega telefona!

Obrtnik je večino povpraševanj vedno dobival po elektronski pošti. Ampak na pošto je običajno odgovarjal enkrat na dan, ali pa še to ne. Saj veste, obrtnik na terenu preprosto nima časa niti računalnika, da bi se lahko posvetil elektronski pošti.

Včasih je minilo celo nekaj dni, preden je oddal ponudbo. S ponudbami večinoma ni bil uspešen, morda je bila uspešna samo vsaka deseta. Pogosto je stranke tudi vprašal, zakaj niso izbrale njega. In mnoge stranke so mu odgovorile, da je bil prepozen. Da so ga drugi prehiteli in se z njegovo ponudbo niti niso več ukvarjali.

In našemu angleškemu obrtniku je kapnilo! Šel je v trgovino, si kupil pametni telefon in si uredil prejemanje elektronske pošte na telefon. Nastavil je tudi alarm, da je telefon vibriral ob vsakem elektronskem sporočilu.

Po novem je na večino mailov, v katerih so ga prosili za ponudbo, odgovarjal takoj. Najprej je poklical stranko, se pozanimal, kaj v resnici želi, potem pa takoj odgovoril s ponudbo. In kar naenkrat je bilo strank preveč. Ugotovil je, da je v njegovem poslu HITROST precej pomembnejša kot kar koli drugega. Niti cena niti način izvedbe ali kakovost niso bili tako pomembni kot dejstvo, da stranka takoj dobi ponudbo in da se z njo nekdo takoj ukvarja.

Je možno tudi v vašem poslu z enim samim ukrepom drastično zvišati prodajo in dobiček?

Po pravici povedano, dvomim. Običajno je treba narediti simultano kar nekaj zadev, če želimo doseči (prodajne) cilje.
Kot ne moremo ozdraveti in postati fit kar čez noč, tudi v poslu večinoma nič ne gre hitro. Vseeno pa sem tudi jaz v svoji (svetovalski) praksi že kar nekajkrat rešil težavo podjetnika (podjetja) z eno samo učinkovito potezo. Podobno kot je to naredil angleški obrtnik. Ampak tudi ena sama poteza je vedno povezana za aktivnostjo. Ideja, izboljšava, brez akcije ne pomaga.

 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 12. oddaja
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 10.10.2012

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 12. oddaja

Iz vsebine današnje oddaje:

-        Kako prodajati dražje? Cenovni razredi obstajajo povsod, izberite cenovni razred, v katerem želite tekmovati.

-        Intervju z Zvonkom Pukšičem, biokmetovalcem. Med drugim boste izvedeli, da celotno klasično kmetijstvo temelji na napaki, napačnem znanstvenem zaključku. Umetna gnojila in pesticidi so marketinški izum in so kot droge, ko enkrat začneš, jih potrebuješ vedno več in več.

-        Intervju z Matejo Zorko o knjigi, ki jo je napisala skupaj s Francijem Pliberškom. Videli pa boste tudi njenega sina Maja, ki ga je pred nekaj meseci posvojila v Gani.

-        Za vas sem pripravil poseben prispevek, posnet na zobozdravniškem stolu. Govorim o razlikah med (marketinško) dobrimi zobozdravniki in običajnimi zobozdravniki.

-        QR koda, zgodovina, kaj je to, kako jo uporabiti za pospeševanje prodaje.

-        Odgovori na vprašanja gledalcev. Tokrat sta me gledalca vprašala, kje dobiti dobrega prodajalca in kaj narediti, če je strank vse manj in manj.

Kliknite in si oglejte oddajo.

 

Zdravo podjetje
Seminarji
10.10.2012

Zdravo podjetje

Kaj si ljudje najbolj želimo?

Zdravja.

O zdravju lahko govorimo tudi v kontekstu podjetja. Zdravo podjetje je tisto, ki lastnikom prinaša več denarja, kot so ga vanj vložili. Z zdravim podjetjem pa so prav tako zadovoljni tudi zaposleni, stranke, dobavitelji, davčna uprava …

Za zdravje moramo nekaj narediti. Pomaga, če živimo zdravo, pomaga, če gremo na kakšen preventivni pregled, pomaga, če s posvetujemo s specialisti za različna področja.

Za vas smo pripravili nekaj posebnega.

Marketinško superkonferenco z naslovom Zdravo podjetje. In tudi »napotnico« za celo vrsto pregledov pri specialistih za različna področja poslovanja vašega podjetja.

Za vas sem posnel tale kratek video.

Več informacij o tem, kako poskrbeti, da bo vaše podjetje (še naprej) zdravo, boste našli tukaj.

 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 11. oddaja
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 10.10.2012

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 11. oddaja

Posnetek moje zadnje oddaje na TV Vaš kanal.

Gostja je bila Maja iz licila.si.

 

Kam gredo sirote?
Marketing
Komentarji:   0 26.08.2012

Kam gredo sirote?

Kam gredo sirote?


V času »recesije« se v nekaterih panogah spremembe dogajajo hitreje kot sicer. Podjetja tudi propadajo. To samo po sebi ni nič slabega, tisto, kar ne deluje dovolj dobro, mora (tako kot je to v naravi) umreti. Zato da se rodi nekaj novega, hitrejšega, močnejšega, spretnejšega.


Ko propade katero koli podjetje, za sabo pusti »sirote«. Sirote so kupci, ki so kupovali pri tem podjetju, pa sedaj ne morejo več.
Jaz na primer vozim saab. Lastniki saabov s(m)o bili tradicionalno zelo zvesti blagovni znamki. Ampak podjetje je letos dokončno bankrotiralo in novega saaba ne morem kupiti, tudi če bi hotel.


Ključno vprašanje je, kdo bo poskrbel za vse »sirote«?


Podoben primer se je zgodil v ZDA, ko sta propadli veriga knjigarn Borders in veriga trgovin s tehničnim blagom Circuit City.
Seveda je podobno tudi pri nas. Velika gradbena podjetja so propadla, gradi pa se še vedno. Sicer manj kot pred leti, a vendarle. In osirotele stranke velikih gradbenih podjetij je nekdo dobil.


Ali na primer odhod Neckermana iz Slovenije. Pri tem podjetju so kupovala praktično vsa slovenska gospodinjstva! Mislite, da stranke, ki jih je imelo to veliko podjetje, sedaj ne kupujejo več, ne naročajo več iz katalogov? Seveda kupujejo. Nekaterim v kataloški prodaji gre sedaj bolje kot prej, morda tudi zato, ker so podedovali nekaj osirotelih strank Neckermana. Ali pa sirote kupujejo manj preko katalogov in so jih pridobila klasična trgovska podjetja.


Je v vaši panogi kdo propadel, zapustil stranke? Če je to tako ali če se kaj takšnega morda pripravlja, morate biti na to pripravljeni. Zadeve ne smete prepustiti naključju. Pripravite poseben program za sirote, ki bodo prišle od nekod drugje.


Zavedati se morate, da sirote običajno ne gredo vse na isto mesto, ampak se bolj ali manj enakomerno razkropijo med glavne igralce, ki so še ostali na trgu.

Vsekakor pa razmislite o posebnem programu za osirotele stranke!

Opazujete
Dnevnik guruja
21.08.2012

Opazujete

V nadaljevanju boste videli nekaj zanimivih (marsikdo bo rekel spektakularnih) posnetkov iz našega sadovnjaka. V sadovnjak sem za dva dneva in dve noči nastavil lovsko kamero. To je kamera, ki začne snemati, ko zazna gibanje ali ko se ji ponoči približa kaj toplejšega od okolice.

Sadovnjak se nahaja v Slavskem Lazu v Kostelu, v vasi, kjer se je rodil moj oče. Vas ima danes le le malo prebivalcev, zato pa toliko več živali.

Jazbeci, kune in lisice so skorajda domače živali. Srne lahko srečujete vsak dan. Ravno včeraj je na dvorišče ves zadihan pritekel mlajši sin in hitel praviti svoji materi: »Imam dve novici – dobro in slabo. Dobra novica je to, da sem pravkar videl dve srnici. Slaba pa, da sta jedli peso na tvoji njivi …«

Letos je naša hiša postala mala vaška posebnost, saj imamo edini domače živali – piščance, kokoši in petelina Gigija. Kako jezno se zna obnašati naš »peteh«, sem vam že pokazal. Če ste zamudili posnetek, ga lahko vidite tukaj.

Poleg domačih živali se po naših njivah in sadovnjakih sprehajajo še jeleni, divji prašiči, volk in medved, ki obožuje jabolka in stikanje po čebelnjaku.

Zakaj lovci uporabljajo takšne kamere? Da jim ni treba cele noči čepeti na preži in opazovati živali. Dovolj je na primerna mesta postaviti kamere in v nekaj tednih je natančno jasno, katere živali prebivajo na določenem terenu in tudi ob katerih urah se pojavljajo. Ko se lovec odloči za odstrel, mu ni treba dolgo čakati, saj natančno ve, kam in kdaj pride plen.

Treba je opazovati! In potem uporabiti zbrane podatke!

Veste, kje se nahajajo vaše stranke?

Veste, katere vrste strank imate, veste, kako se med sabo razlikujejo?

Veste, na katero vabo lahko ujamete posamezno stranko?

In še natančneje:

-          Se stranke, ki plačujejo z gotovino, razlikujejo od tistih, ki plačujejo na obroke ali s kreditnimi karticami?

-          Se nakupne navade vaših strank razlikujejo glede na starost in spol?

-          Imajo stranke, ki so pri vas kupile za veliko denarja, kakšne skupne lastnosti?

-          Se stranke razlikujejo glede na tip medija (Facebook, televizija, internet, lokacija …), preko katerega ste jih našli?

-          Itn.

Treba je dobro in veliko opazovati, če želimo povečati prodajo.

Imate »lovsko kamero« za svoje stranke? Uporabljate zbrane podatke?

Tudi o tem, katere podatke se vam splača zbrati o strankah in kako jih uporabiti, se bomo pogovarjali naslednji teden na seminarju o prodaji, ki ga ne smete zamuditi.

Prijazno vabljeni.

Prodajati dražje je lažje!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   1 21.08.2012

Prodajati dražje je lažje!

Prodajati dražje je lažje!

Jutri grem kupit novo motorno žago. Kar nekaj časa sem se odločal.

Medtem sem celo dal v popravilo staro očetovo motorno žago (starost približno 40 let), ki sedaj spet odlično deluje. Ker pa je nekoliko težka za manevre po visokem sadnem drevju, sem se vseeno odločil za nakup nove motorne žage.

Katero sem izbral?

Lahko bi kupil motorno žago v Hoferju za 89 evrov. Ali pa motorno žago za 110 evrov, katere blagovno znamko sem že pozabil. Lahko bi kupil Husquarno za 200 evrov, prijatelj mi je celo rekel, da je to dober nakup. Nazadnje pa sem se odločil za Stihl, ki stane 240 evrov. Priznam, da je precej pomagalo ženino prigovarjanje. Verjemite, ta ženska se hudimano spozna na nakupovanje: »Kupi nekaj, da ti ne bo žal in da ne boš ponovno kupoval čez nekaj let.« Sicer ne vem, zakaj sama non-stop nekaj kupuje, ampak nasvet se mi je zdel dober ...

Seveda bom nakup opravil v njihovi specializirani trgovini. Ker Stihlovih motornih žag niti ne prodajajo v Merkurju, Obiju, Baumaxu in podobnih trgovskih centrih.

stihl

Poglejte tudi kopijo oglasa, ki sem ga pred leti izrezal iz USA Today. Stihl se pohvali s tem, da se njihovih motornih žag ne da dobiti v trgovskih centrih. To je ena od njihovi prednosti! Večina proizvajalcev želi prodajati v velikih trgovskih centrih, Stihl pa se zaveda, da je težko prodati najdražjo žago, če usposobljen prodajalec kupcu ne pove celotne zgodbe. Zato raje ne prodajajo tam, kjer bi imeli manj možnosti.

Zakaj bom kupil najdražji izdelek v razredu?

Ker sem bom potem dobro počutil, ker verjamem, da je to pametna odločitev. Mislim si, da bom verjetno malo preplačal, ampak občutek bo tisti pravi … 

Pridružil sem bom profesionalcem, ki žagajo samo s Stihlovimi žagami. Kot po naključju sem v tem tednu zagledal dva gozdarja, ki sta tudi imela (eden na pickupu, drugi pa na gozdnem traktorju) vsak svojo »štilerco«. Saj veste, kako je, ko se začnete zanimati za nekaj – kar naenkrat opazite stvari, ki jih sicer ne bi.

Nauk?

V vsaki panogi obstajajo različni cenovni razredi. Podobne izdelke in storitve ljudje kupujemo po različnih cenah. Nismo vsi kupci enaki. Upoštevajte to pri vaši prodaji!

In najpomembnejše? Lažje in donosneje je prodajati dražje.

Zanič šole in zanič marketing
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 21.08.2012

Zanič šole in zanič marketing

Zanič šole in zanič marketing …


Celoten šolski sistem je vse slabši. Učenci znajo vse manj, kljub temu da za njihovo šolanje porabimo vedno več!

Kako si upam to trditi?
Preprosto. Pogledati moramo, koliko nas stane osnovnošolec ali srednješolec, in znesek primerjati z zneskom, ki so ga plačevali pred na primer štiridesetimi leti.

Spomnim se, da nas je bilo v razredu malo več kot trideset. Za večino predmetov smo imeli učbenik, delovnih zvezkov pa v glavnem ni bilo.

Kako je danes?

Moja sinova bosta šla letos v 2. in 5. razred osnovne šole. Vsak ima manj kot 20 sošolcev, torej vsaj 10 manj, kot sem jih imel jaz. Pri vsakem predmetu imata več učbenikov in tudi več delovnih zvezkov. Razložite mi, prosim, zakaj petošolec potrebuje kar 3 knjižne rekvizite za glasbo (učbenik, delovni in vadni zvezek) …

Da nekdo s tem služi, končni izdelek – šolarčkovo znanje glasbe – ni zaradi treh delovnih zvezkov nič boljši.

Ko sem hodil v prvi razred osnovne šole, nas je učiteljica ocenjevala. Sedaj otroci do 4. razreda nimajo ocen. Tako so učitelji odgovornost za neznanje elegantno preložili na starše oziroma na učitelje v višjih razredih.

Končni rezultat? Učenci znajo manj.

Moja trditev, ki jo zlahka dokažem, je naslednja. Končni izdelek (osnovnošolec, srednješolec – ki nekaj zna), je danes precej dražji, kot je bil pred 40 leti. V absolutnih in relativnih številkah.
Šolski sistem je vsako leto dražji, rezultati niso boljši.

Kaj bodo odgovorni za šolstvo predlagali kot rešitev?
Razrede z 10 učenci, 6 delovnih zvezkov za glasbo, nič ocenjevanja do 3. letnika gimnazije? V 4. letniku gimnazije pa se bodo morali z ocenami strinjati tako starši kot učenci, sicer ocene ne bodo veljale?

Povezava z marketingom in prodajo?

Tudi v marketingu in prodaji se nam dogaja nekaj podobnega. Za novo stranko porabimo vse več denarja. Včasih je novo stranko dobil prodajalec, za kar je dobil plačo in nekaj denarja za potne stroške. Ali pa je podjetje nekaj malega oglaševalo, se odpravilo na kakšen sejem in prodaja je stekla.

Danes podjetja oglašujejo, se gredo optimizacijo na internetu, pospešujejo prodajo s pomočjo Facebooka in Twiterrja, raziskujejo trg, najemajo drage konzultante itn.

Rezultat? Slabša prodaja kot pred leti, predvsem pa bistveno višji stroški za marketing in prodajo na prodani izdelek ali storitev.

 


Kot v šolstvu smo tudi v prodaji pozabili na bistvo! Zdrava kmečka pamet je šla na dopust.

Sedaj je prišel čas, da se vsaj podjetniki vrnemo h koreninam in začnemo prodajati! Da, prodajati, in to brez izgovora.
Glede šolstva sem obupal, hitrih sprememb na tem področju ne pričakujem.

Podjetniki pa moramo nekaj spremeniti, sicer bomo lačni. In če bomo lačni mi, bodo čez nekaj časa lačni tudi učitelji, ravnatelji, ministri …

Kaj spremeniti, kaj narediti, da boste v zadnjem četrtletju 2012 prodali več …


Kako se dobičkonosno priključiti ritualu?
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 18.06.2012

Kako se dobičkonosno priključiti ritualu?

Kavo pijemo mnogi. Redno. Redno pomeni za prodajalca stalen prihodek. Starbucks je podjetje, ki mu je uspelo (predvsem Američane) prepričati, da kava za 5 in še več dolarjev ni predraga. Verjetno gremo tudi mi po tej poti. Se še spomnite kave za 60 tolarjev?

Ampak danes bomo govorili o nečem drugem. Poglejte fotografijo, ki sem jo posnel pri najboljšem sosedu. Pri blagajni so mi poskušali (poseben osvetljen napis!) prodati žvečilne gumije. No, to ni nič posebnega, boste rekli. Seveda ni nič posebnega, ampak ideja, da povežejo ritual pitja kave z žvečenjem, je nedvomno vredna omembe. V najlepših sanjah Orbitovega direktorja marketinga vsi zemljani, ki pijemo kavo, po kavici v usta vtaknemo žvečilni gumi. In potem nekaj minut "zafrkavamo" želodec. Saj veste, želodec misli, da bo nekaj dobil, ker prežvekujemo, dobi pa ne nič ... zato zafrkavanje. Moje osebno mnenje o žvečilnih gumijih.

orbit

Ideja je odlična! Gre za poskus priključiti se ritualu. Zakaj zjutraj mnogi pijejo pomarančni sok? Ker so nas floridski proizvajalci pomaranč uspeli prepričati, da se pomarančni sok pije pri zajtrku in da je zdrav za organizem. Kaj želijo doseči pri Orbitu? Prepričati nas želijo, da je dobro za naše zobe in zdravje, če po kavici še malo žvečimo. Želijo povezati eno razvado s še eno ... Morda jim bo tudi uspelo. Boste videli, verjetno bodo nekaj časa pri kavici brezplačno delili žvečilne gumije, še dodatno oglaševali. In na koncu bodo poleg kave vedno zraven še žvečilni gumiji. Kot je na mizah v gostilnah poleg popra vedno tudi sol.

Če jim bo seveda uspelo. Se lahko tudi vi, dragi bralci, pri prodaji svojih izdelkov, priključite kakšnemu običaju, navadi, trendu?

 

 

 

In smo spet ujeli Američane ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 13.06.2012

In smo spet ujeli Američane ...

Napisi po ameriško.

Twitter je krasna zadeva. Pravzaprav mi je od vseh "novih" medijev še najbolj všeč. Če želite kaj sporočiti preko Twitterja, imate na voljo samo 140 znakov.

Znate na Twitterju povedati, kaj prodajate, komu je to, kar prodajate, namenjeno, zakaj naj kupijo pri vas in kaj morajo vaši kupci narediti? Vse s samo 140 znaki. Če ne znate, začnite vaditi. Ali pa si za primer vzemite tale oglas dekleta, ki se ukvarja z najstarejšo obrtjo (sicer prepisan iz starega Salomonovega oglasnika).

"24-letna študentka, podobna Pameli Anderson, iščem premožne gospode za diskretna srečanja. Pokličite na telefon 040XXXYYY." Vse je jasno; kaj in komu prodaja, kako izgleda to, kar prodaja, kaj morajo kupci narediti ...

Seveda Twitter ni namenjen (neposredni) prodaji vaših izdelkov in storitev. Na Twitterju se splača predvsem slediti eksperte, znane osebnosti, ki vas zanimajo. Če želite koga slediti na Twitterju, ni treba, da imate svoj račun na Twitterju, niti ne rabite potrditve oseb, ki jih želite slediti. Kot recimo na Facebooku, kjer vas morajo prijatelji najprej potrditi, da lahko berete in pišete po njihovih zidovih.

Prostor je v resnici vedno omejen.

Danes moramo v čim krajšem času povedati bistvo. Navdušiti stranke, prepričati bralca, da bere naprej. Poglejmo primer malo slabše izrabe prostora.

iskra

Na motorni žagi prostora za razne napise ni veliko. Če podjetje porabi najbolj viden in praktično edini prostor za tale napis, lahko rečemo, da so na svoji najboljši lokaciji, na svoji najboljši parceli postavili kozolec. Namesto da bi tam stal hotel, restavracija ali vsaj luksuzna vila ...

Kaj bi namesto tega napisa morali napisati? Če že kaj v zvezi z gorivom, bi lahko napisali, katera vrsta goriva sodi v to motorno žago ...

Sedaj pa poglejte svojo spletno stran, brošuro, prodajno pismo, plakat. No, kaj ste napisali na svojo najboljšo lokacijo?

Aja, še nekaj ... :) Poiščite me na Twitterju.

"Dnevi ekstremnega varčevanja"
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 13.06.2012

"Dnevi ekstremnega varčevanja"

Kaj ja glavna tema pogovorov med vašimi potencialni strankami? Če ne veste, je vaša prva naloga, da to izveste.

Ko enkrat veste, o čem se pogovarjajo vaše stranke, se morate kot dobri prodajalci vključiti v pogovor, ki med vašimi strankami že poteka.

rutarekstremno

Tisti, ki redno spremljajo poročila in berejo ter poslušajo dnevne novice (trenutno še večina prebivalstva), vsak dan z vseh strani poslušajo, da bomo morali varčevati. V socializmu je bila magična beseda "stabilizacija". Ta beseda nam je prinesla bone, par/nepar, pomanjkanje kave, banan, goriva in hladilnikov ... Kaj nam bo prinesla trenutna modna beseda evropskih politikov - varčevanje - bomo še videli. Vsekakor pa vemo, da bomo vsi morali varčevati. Sedaj bomo morali varčevati še malo bolj, ker bomo v kratkem poleg Grkov tudi Špancem posodili milijarde evrov. Potem pridejo na vrsto naši zahodni sosedje ...

Beseda varčevanje trenutno vzbuja pozornost. In pri Rutarju to vedo. Zato so besedo varčevanje uporabili za nagovarjanje ljudi, naj kupijo še več. Čeprav zveni nekoliko kontradiktorno, da vas z besedno zvezo "ekstremno varčevanje" vabijo k nakupom, pa je beseda varčevanje sedaj tako moderna, da vzbudi pozornost.

Kaj nas je že naučil stari dobri Robert Collier? "When you write copy, you want to join the conversation already taking place in the reader’s mind." Pri Rutarju očitno poznajo nasvete starih marketinških mojstrov in jih spretno uporabljajo za povečanje prodaje.

Kaj pa vi? Kako trenutno nagovarjate svoje kupce?

"Padel še zadnji velikan"
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 13.06.2012

"Padel še zadnji velikan"

Primerjati se s konkurenco ni niti pametno niti dovolj, če želimo biti v poslu dolgoročno uspešni. Primorje je bilo za nekaj mesecev boljše od SCT-ja. SCT je bil za kakšno leto boljši od Vegrada. Kaj jim to pomaga? Najboljši v panogi je znal samo za nekaj mesecev odložiti svojo smrt. Boljši je bil ravno tako dolgo, da je še lahko videl pogreb konkurence, potem pa se je že znašel na svojem.

primorje

Kaj torej narediti? V poslu se moramo primerjati s konkurenco zgolj toliko, da vidimo, da smo korak ali dva pred njimi. In če smo - to je vsekakor dober znak - si moramo potem poiskati nekoga ali nekaj drugega, s katerim ali s čimer se primerjamo.

Če smo na primer v storitveni panogi, se moramo primerjati s tisto panogo, ki najbolje ravna s strankami. Kje smo najbolje postreženi? Kje najbolje komunicirajo z nami? Kje nikoli ne pozabijo na nas? Kam se radi vračamo?

Če ste bolnišnica, se primerjajte s hotelom. V recepciji hotela z dvema zvezdicama boste prej na vrsti, kot če se znajdete z zlomljenim gležnjem ne UKC. Določite si višje standarde, kot jih ima vaša konkurenca.

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 10. oddaja
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 25.05.2012

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 10. oddaja

Posnetek moje zadnje oddaje na TV Vaš kanal. Moj gost je bil Edvard Kadič.

Med drugim boste izvedeli tudi, ali bo 2012 leta res konec sveta! Poglejte!

 

IPad zastonj? Nemogoče 3.0!
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 12.04.2012

IPad zastonj? Nemogoče 3.0!

Neverjetni uspeh iPada

V 4 dneh so jih v 11 državah prodali 3 milijone! Novi Ipad 3, bravo! Pa ne samo zato, ker jim je uspelo narediti izdelek, ki si ga kupci želijo. Bravo tudi zato, ker so to logistično izpeljali.
Si predstavljate, kaj to pomeni? Do začetka prodaje nekje skrivate vse te iPade, potem pa se prodaja odpre in vam uspe brez zapletov, brez pomendrane množice prodati milijone naprav.
 

Veliko načinov je, kako lahko podjetnik uspe v poslu. Enega izmed poslovnih modelov, ki utegnejo dobro delovati, lahko v enem stavku opišemo takole: »Prišlepajte se na izdelek, ki se odlično prodaja«.
Prvi primer: prodajanje okraskov za priljubljene crockse.
 

In drugi primer?
 

Ta pa je iz našega podjetja … Če se boste prijavili na najbolj priljubljeno marketinško delavnico Nemogoče 3.0 (tretja, izboljšana, prenovljena in posodobljena verzija), vam podarimo Apple iPad 3! Podrobnosti boste našli tukaj.
 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 9. oddaja
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 12.04.2012

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 9. oddaja

Posnetek moje zadnje oddaje na TV Vaš kanal. Moj gost je bil Igor Arih.

 

Pes ali mačka?
Marketing
Komentarji:   3 10.04.2012

Pes ali mačka?

Hišni ljubljenčki in oglaševanje

Kaj uporabijo glaševalci v oglasih, če jim zmanjka idej ali če so (človeški) zvezdniki predragi?
Hišne ljubljenčke.

kuza1

kuza2

Kuža bo seveda pritegnil pozornost. Tistih, ki ga doma imajo, in tudi tistih, ki ga nimamo. Prva črka v marketinški formuli AIDA (Atttention, Interest, Desire, Action) je torej »odkljukana«. Seveda pa prva črka še ne zadostuje. Oglasa sta všečna, ampak podjetniki, ki smo odvisni od rezultatov svojih oglasov, se moramo bolj potruditi.
 

Kaj ni zanimivo, da se kužki pojavljajo v krdelih? Sedaj pričakujem še serijo mačjih oglasov.
 

Kršite pravila!
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 10.04.2012

Kršite pravila!

Kršite pravila panoge, bodite uporniki.

Berem blog Setha Godina. Rad berem njegove zapise. Tokrat je pisal o tem, da moramo kršiti pravila panoge, v kateri nastopamo. O tem sem pisal že večkrat, tudi že leta 2007. In sam se tega pravila držim. Nekaj pravil panog, ki sem jih prekršil:

- Na Poljskem sem prvi začel zbirati bazo strank v akvaparku in prvi sem uvedel drugačen način zaračunavanja vstopnine (namesto po minutah, sem uvedel »vinjeto«, tj. triurno karto).
- Prvi sem v Sloveniji predstavil »First minute« pri prodaji turističnih paketov, potem so nas seveda posnemali vsi.
- Prvi sem v izobraževalni panogi uvedel velike brezplačne množične seminarje. Leta 2008 smo tako napolnili halo Tivoli (skoraj 4000 udeležencev na marketinškem seminarju).
- Ko sem bil direktor marketinga mobilnega operaterja, sem uvedel brezplačno klicanje v vsa omrežja ob petkih.
- Prvi sem uvedel brezpogojno 100% garancijo na naše seminarje: »Če niste zadovoljni, vam takoj in brez vprašanj vrnemo denar.«

In še bi lahko našteval. Dragi moji, poslušajte nasvet Setha Godina ali pa moj nasvet iz leta 2008 in kršite pravila, ki veljajo v vaši panogi.

S kršenjem pravil sem začel zgodaj … Največ podpisov v osnovni šoli, manj primerno vedenje … Ja, človek mora tudi z dejanji dokazati, da s svojimi nasveti misli resno.:)
 

Na planincah
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 10.04.2012

Na planincah

Na planincah
Ko ste v bližini police z jogurti Na planincah, zaslišite glasbo. Za polico, na kateri so jogurti, so v Mercatorju v ljubljanski Šiški namestili zvočnike, iz katerih odmeva napev Na planincah. Jogurti na planincah so tudi edini, ki so postavljeni na preprogo iz umetne zelene trave, vsi ostali jogurti so postavljeni na navadno polico.

na planincah

Danone se spozna na marketing. Vedo, da je treba vplivati na čim več človeških čutil. Res so strokovnjaki in res se jih splača posnemati. Ker se na psihologijo prodaje spoznajo.
Res pa je, da niso preveč etični, saj pogosto obljubljajo več, kot bi smeli. Pogosto trdijo nekaj, kar ni res. Dokaz? Lani so zaradi zavajajočega oglaševanja v ZDA plačali 21 milijonov dolarjev kazni in umakniti so morali svoje zavajajoče oglase za Actimel in Activio.

Z jogurtom Na planincah ni nič narobe, nobene trditve, da kaj zdravijo … Tole z glasbeno spremljavo pa je občudovanja vredno. Ker so se spomnili in ker so idejo uresničili.
 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 19.03.2012

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti

Posnetek moje zadnje oddaje na TV Vaš kanal. Moj gost je bil Smiljan Mori.

 

Družinski zakonik je slab
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 15.03.2012

Družinski zakonik je slab

Poglejte video v katerem razlagam zakaj je Družinski zakonik slab.

Tudi zato ga praktično nihče ne bo prebral ... Če bi želeli, da ljudje v resnici razumejo, bi se morali stvari lotiti drugače.

na vrh