Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Zastonj torej brezplačno
Zbiranje podatkov o potencialnih strankah s pomočjo vabe (brezplačnega darila), ni nič novega. V marketingu in prodaji zmagujejo tisti, ki znajo v pravem ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Predebele ste pri nas nezaželene!
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 02.07.2013

Predebele ste pri nas nezaželene!

Pred leti sem na tem blogu že pisal o diskriminaciji strank. Pametni podjetniki ne bodo svojih izdelkov in storitev prodajali komur koli. Stranke moramo zelo pazljivo izbrati.

Če ne izbiramo strank, imamo na koncu opraviti s tečnimi strankami, ki zahtevajo vedno nižje cene.

Zadnji odmeven svetovni primer diskriminacije strank so si privoščili pri podjetju Abercrombie&Fitch. Direktor podjetja je izjavil, da njihova oblačila ne bodo na voljo v XXL številkah.

Ker enostavno nočejo videti debelih strank v svojih trgovinah in ker jim nočejo prodati svojih izdelkov.

Primer diskriminacije je že osebje, ki je v teh trgovinah zaposleno. Luštne mlade punce in mišičasti mladeniči. Žena mi je rekla, da je tam vedno užitek kupovati.

af1

Pravično?

Diskriminacija v poslu je nujna. Če želimo ugoditi vsem, ne bomo ugodili nikomur.

Zakaj podjetniki ne bi smeli odločati o tem, komu bomo prodali in komu ne? Če ne drugačna, pa cenovna diskriminacija obstaja že od nekdaj. Z višjimi cenami odženeš nekatere in pritegneš druge. Prepričan sem, da ima direktor A&F prav. V njihove trgovine tisti, ki jih tam nočejo videti, ne bodo hodili. Tisti, ki tam (lahko) kupujejo, pa so verjetno še bolj zadovoljni, ker vedo, da ta oblačila niso za vsakogar …

Seveda pa vsaka takšna poteza povzroči upor in ljudje se postavijo na eno ali drugo stran.


Na eni strani sovražniki, na drugi pa kupci, ki še raje kupujejo.

 

Переработка и вывоз макулатуры в Киеве
Dnevnik guruja
29.06.2013

Переработка и вывоз макулатуры в Киеве

 

Для целлюлозно-бумажной промышленности широко известная макулатура, а в терминологии охраны окружающей среды – отходы из бумаги и картона, является одним из основных видов сырья.

Dobil sem sina!
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 12.06.2013

Dobil sem sina!

Tole se je zgodilo na današnji dan, natančno pred 11 leti ... 

 

Ob petih popoldne je zazvonil telefon. Na ekranu mobilnega telefona se je izpisalo ime »Natalie«. Na klic sem odgovoril takoj, čeprav sem bil sredi pomembnega sestanka.

Zakaj? Iz vsaj dveh razlogov:

1. Natalie je moja žena;

2. Natalie sem zjutraj peljal v porodnišnico in od takrat se mi ni več oglasila.

Če že prvi razlog sam po sebi ne bi bil dovolj, da se nemudoma oglasim, pa je bil drugi razlog 100% garancija, da klica ne bom spregledal in se bom takoj oglasil.

Kaj mi je Natalie povedala? Kaj natančno je rekla?

Rekla je: »Ali ga slišiš?«

V ozadju sem slišal nežen jok dojenčka.

Sam sem odgovoril: »Slišim.«

Natalie pa: »Ne boš vprašal, ali je fantek ali punčka?«

No, potem sem le vprašal, ali je vse v redu, in tudi izvedel, da sem dobil sina.

Zakaj vam vse tole pripovedujem, saj gre vendar za brezplačne marketinške nasvete?

Ker se v tem mojem pogovoru z ženo skriva pomembna marketinška lekcija! Na ženin telefonski klic sem odgovoril iz dveh razlogov:

1. ker osebo, ki me je klicala, poznam, ji zaupam in ker se njenih klicev veselim;

2. ker sem vedel, da mi bo povedala nekaj POMEMBNEGA.

Kaj mislite, ali je sploh pomembno, katere besede je uporabila, ko mi je sporočila novico. Namesto vprašanja: »Ali ga slišiš?«, bi lahko rekla tudi:

a)      dobil si sina;

b)      fantek je;

c)      rodila sem, sin je;

d)     itd. 

Ne glede na to, s katerimi besedami bi mi sporočila novico, bi razumel. Ne glede na to, katere besede bi izbrala, bi poslušal.

Nauk? Vaše stranke vam bodo prisluhnile, če boste izpolnili dva pogoja:

1. poskrbeli za to, da bodo potencialne stranke vedele, kdo ste oziroma bodo poznale vaše podjetje. Če ste jim tudi všeč in če vam zaupajo, toliko bolje.

2. povedati jim morate nekaj takšnega, kar je za vaše stranke presneto pomembno. Če jim boste imeli povedati kaj pametnega, vas bodo slišale. Če bodo stranke vnaprej vedele, da jim boste povedali nekaj zanje koristnega, vam bodo 100% prisluhnile.

Izpolnjevati morate oba pogoja in potem sploh ni važno, katere besede boste uporabili. Poslušale bodo. Domača naloga: napišite nekaj, kar vaše stranke zanima, napišite nekaj, kar je zanje tako pomembno, da sporočila ne bi želele preslišati niti v sanjah. Povejte stranki nekaj tako pomembnega, kot je meni danes povedala moja žena. Kaj boste torej povedali svojim strankam? Sporočilo v slogu »Pridite k nam in nam pustite nekaj svojega denarja«, že dolgo ne zadošča več. Bolj se boste morali potruditi.

 

Znanje v škatli
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 30.05.2013

Znanje v škatli

Z bratom sva dolga leta razmišljaja in razvijala tale izdelek.

firmakids

Družabna namizna igra s pomočjo katere otroci in malo večji otroci razumejo poslovanje podjetij.

Zabavno in poučno.

Če vas zanima zgodba o tem izdelku, na katerega sem zelo ponosen, kliknite na ta link.

Spletna stran, kjer lahko izveste še več je www.firmakids.com.

Rebeka Dremelj in prodajna lekcija
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 16.05.2013

Rebeka Dremelj in prodajna lekcija

Včeraj sem bil na otvoritvi novih poslovnih prostorov podjetja, s katerim sodelujem. Imel sem tudi kratek motivacijski nagovor za vse goste. Pred menoj je nastopila Rebeka Dremelj. Med njenim nastopom sem se pomešal med pretežno moško publiko in medtem ko smo poslušali njeno petje, pili penino in okušali prigrizke, sem moškim (bili so iz Slovenije, Hrvaške, Bosne …) postavil naslednje vprašanje:

»Kakšna se vam zdi Rebeka?«

Odgovori so bili:

»Lepa punca!«

»Lepa punca in še odlično poje!«

In še kar nekaj pristno moških izjav: »Vsekakor ji ne bi nič računal.« in »Uf, kaj bi ji delal …« Saj razumete, moške pripombe pač.

Potem pa sem na začetku predavanja postavil isto vprašanje, samo da sem moškim v občinstvu rekel, naj si predstavljajo, da jih o Rebeki sprašuje njihova žena. Vsi bodo doma povedali, da je nastopila tudi Rebeka in žene običajno postavijo kakšno vprašanje v stilu: »No, kako pa izgleda v živo, od blizu?«

Tokratni odgovori taistih moških so bili drugačni:

»Res nič posebnega.«

»Se vidi, da je bila misica že pred časom.«

»No, še kar, njeno petje pa sploh ni nič posebnega.«

Isti moški so na isto vprašanje odgovorili precej različno. Niso lagali, ampak odgovori so precej različni.

Veste, zakaj se je to zgodilo?

Ker je šlo za srečanje prodajalcev. In prodajalci vemo, da je treba nagovor prilagajati svoji ciljni skupini. Vsak dovolj dobro pozna svojo ženo in zato ve, da Rebeke (in katere koli druge ženske) ni modro preveč hvaliti, četudi se ti zdi še tako luštna.

Kakšna se je meni zdela Rebeka? Odvisno od tega, kdo me vpraša. :)

Obstajata dve vrsti lastnikov psov
Dobre knjige
Komentarji:   0 16.05.2013

Obstajata dve vrsti lastnikov psov

Tudi tisti, ki psa nimate, ste verjetno opazili, da obstajata dve skupini lastnikov psov. V prvi so tisti, ki pse sprehajajo, v drugi pa tisti, ki se pustijo psom sprehajati.

Prvi svojega psa obvladajo, saj lepo mirno hodi zraven, povodec ni napet, pes se ne zaletava v mimoidoče ljudi in pse.

V drugi skupini pa so takšni, ki svojih psov ne obvladajo. Njihovi psi vlečejo enkrat na eno, drugič na drugo stran. Lajajo, ovohati želijo vsakogar. Običajno takšni psi ne pustijo svojih lastnikov v miru pojesti, saj jim je dovoljeno ždeti ob mizi, kjer vztrajno prosjačijo za hrano.

In še bi lahko naštevali. Sedaj pa k bistvu zgodbe. Tisti, ki znajo s psi, tisti, ki svoje pse obvladajo, so o pasji vzgoji prebrali kakšno knjigo, večina jih je obiskovala tudi v pasjo šolo. Ravno lastniki, ki najbolj obvladajo svoje pse, radi gledajo oddaje in berejo knjige o pasji vzgoji. Skratka, tisti, ki bi najmanj potrebovali še eno knjigo o pasji vzgoji, jo zanesljivo kupijo. In tako ima povprečen lastnik vzgojenega psa vsaj 10 knjig na temo pasje vzgoje.

Povprečen lastnik kužka, ki je prevzel nadzor nad svojim lastnikom, nad vso njegovo družino in bližnjo okolico, pa nima nobene knjige o pasji vzgoji.

Velika napaka, ki jo delamo prodajalci, je, da poskušamo prodati nekaj, kar nekdo potrebuje. NAPAKA. Prodajati moramo tisto, kar nekdo ŽELI.

Pravkar smo v naši založbi izdali knjigo o prodaji, ki je po mojem mnenju boljša od večine ameriških knjig na isto temo. Samo v svoji pisarni imam več kot tisoč knjig, večinoma na temo prodaje, zato vem, o čem govorim.

jure

Kdo bo kupil to izjemno knjigo?

Tisti, ki že tako ali tako spremljate tovrstno literaturo. Dobri prodajalci. Tisti, ki si želite dodatnega znanja, dodatnih informacij. Žal ta knjiga ne bo prišla v roke tistim podjetnikom in prodajalcem, ki jo najbolj rabijo. Ampak tako pač je. Statistike in splošne zakonitosti težko spremenimo.  Če spadate med tiste, ki že tako ali tako kupujete znanje o prodaji, je knjiga »Uživajmo v prodaji« pravo branje za vas.

 

Živo blato
Seminarji
Komentarji:   2 08.05.2013

Živo blato

V soboto sem obrezoval jablane, katerih veje so se zlomile pod težo obilnega snega. Jablane rastejo ob potočku. Starejši sin mi je »pomagal«, tako da je z gumijastimi škornji tacal po potoku in komentiral moje početje.

Kar naenkrat sem opazil, da se je začel pogrezati v blato, saj je breg ob potočku zaradi deževja precej razmočen. Kaj je sin naredil, ko je videl, da je obtičal v blatu?

Začel je z vso silo premikati noge levo in desno, naprej in nazaj … Rezultat takšnega reševanja iz blata? Kmalu je bil do kolen z obema nogama pogreznjen v blato, njegovih škornjev se sploh ni več videlo. Kakšnih pet minut sem ga še pustil, da se rešuje sam, potem pa sem ga potegnil iz blata. Pa ni bilo preprosto, na breg je moral stopiti bos, potem pa sem se kar nekaj časa ukvarjal z izvleko njegovih škornjev …

Nauk?

Sinu ni nič pomagalo, da je gibčen, močan in poln energije. Z vsakim gibom je bil globje v blatu. Podobno se dogaja podjetnikom, ki so sicer pridni, delavni, vestni, vendar za reševanje težav v prodaji uporabljajo napačne metode.

Veliko delajo, ampak napačne stvari.

Veste, kaj je glavna težava mnogih podjetij? Odgovorni premalo razmišljajo o marketingu in prodaji! Če bi vsak dan urico razmišljali o tem, kako povečati prodajo, kako zaslužiti več, če bi razmišljali o strankah, bi hitro našli pot iz blata.

Če vas zanima, kako lahko v svojem poslu uporabite najmočnejše marketinško orodje na tem planetu, kliknite tukaj.

Ta metoda je bila najmočnejša pred več tisoč leti in je najmočnejša še danes. Deluje vedno in povsod!

Še nekaj značilnosti te metode:

  •  Je poceni, včasih celo zastonj.
  •  Metodo že uporabljate, žal ne dovolj pogosto.
  •  Z nekaj znanja, lahko začne SISTEMATIČNO delovati tudi za povečanje vaše prodaje.
  • Njena uporaba je zelo enostavna.
  • V nekaj dneh lahko z uporabo te metode garantirano povečate prodajo.

Zakaj bo šla danes zvečer na »Late night shopping?«
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 19.04.2013

Zakaj bo šla danes zvečer na »Late night shopping?«

Zakaj bo šla danes zvečer na »Late night shopping?«

Dobri prodajalci moramo razumeti, ZAKAJ kupci v resnici kupujejo. Zakaj bodo šle dame danes zvečer v BTC City na »Late night shopping«?

Kateri od spodnjih razlogov je pravilen?

a) Ker bodo v Emporiumu kupovale 15 % ceneje in torej veliko prihranile.

b) Ker bodo v več trgovinah ob nakupu dobile darilo.

c) Ker med tednom niso imele časa.

d) Ker bodo po ali med nakupom lahko v odprtih gostinskih lokalih kaj pojedle in popile.

e) Ker bodo lahko kupile številne izdelke, ki po današnjem dnevu ne bodo več na voljo.

f) Ker bo mož doma pazil otroke in bodo lahko v miru kupovale.

Nobeden izmed teh odgovorov ni pravilen!

Vsi našteti so samo racionalni razlogi, s katerimi bodo gospe in gospodične same sebi razložile, da res morajo iti po nakupih. Verjetno že veste, da je večina nakupnih odločitev čustvenih. Večino odločitev kupci sprejmemo zelo hitro in podzavestno.

Vse drugo je racionalno opravičevanje že sprejete odločitve.

Tiste dame, ki bodo nocoj kupovale, bodo kupovale, ker so se tako odločile.

Možni pravi razlogi pa so naslednji:

a) Da bodo prijateljicam in sodelavkam lahko povedale dobro ZGODBO.

b) Da se bodo med nakupovalnim pohodom in po njem ZMAGOVITO POČUTILE.

c) Da bodo lahko možu ali partnerju rekle, da so ODGOVORNE in so zapravile veliko manj, kot bi sicer.

d) Ukradle bodo nekaj uric za pobeg iz vsakdana, ki jih bodo preživele ležerno in sproščeno ob nakupovanju.

e) Nakupovanje bodo izkoristile za druženje s prijateljico in tako združile »prijetno« z »nujnim«.

Sicer pa je danes radijski voditelj na Valu 202 rekel, da je ta dogodek po njegovo »možganska lobotomija«.

Kakor koli že, zapomnite si, da ljudje vedno kupujemo iz dveh razlogov. Prvi razlog je tisti, ki se dobro sliši, drugi pa je tisti pravi, resnični razlog.

 

3 pravila uspešnih podjetij
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   4 17.04.2013

3 pravila uspešnih podjetij

Avtorja knjige »The Three Rules: How Exceptional Companies Think«, Michael E. Raynor in Mumtaz Ahmed, sta po preučevanju 25.000 podjetij izločila 344 izjemno uspešnih podjetij. Poskušala sta ugotoviti, kaj podjetja, ki so dolgoročno uspešna, delajo drugače kot navadna podjetja. Ugotovila sta, da ne moreta ugotoviti, kaj delajo drugače. Ugotovila pa sta tudi, da je glavna razlika v razmišljanju. Izjemno uspešna podjetja pri odločanju upoštevajo naslednja pravila:

 hbr

1.       Bolje, ne ceneje – povedano drugače, tekmuj tako, da si drugačen, ne cenejši.

2.       Prihodki, ne zmanjševanje stroškov – večji poudarek je na razmišljanju, kako povečati prihodke, kot na zmanjševanju stroškov.

3.       Drugih pravil ni, če želite kar koli spremeniti v podjetju, upoštevajte prvo in drugo pravilo.

 

Članek o treh pravilih sem prebral v zadnjem Harvard Business Review, vi pa lahko povzetek v angleškem jeziku preberete tukaj.

Ker želimo biti dolgoročno uspešni, bomo veliko razmišljali o marketingu in prodaji. S cenami ne bomo tekmovali, ker to dolgoročno vodi v stečaj. S stroški se bomo seveda ukvarjali, ker ni vseeno, kolikšni so, ampak je precej pomembnje, da se ukvarjamo z idejami za povečanje prihodkov!

Lopovi in lopovi ...
Marketing
Komentarji:   0 09.04.2013

Lopovi in lopovi ...

V vsakem poklicu, v vsakem poslu obstajata dve skupini ljudi. V eni so tisti pametni, ki vedo, kaj delajo in znajo razmišljati, v drugi pa tisti, ki jim posel ne gre najbolje … Dokažimo to na primeru lopovov, kriminalcev. Ja, tudi kriminal je posel, samo izbrati je treba panogo, kjer se da z najmanj dela in tveganja zaslužiti največ. V tej panogi obstajajo kriminalci, ki ropajo zlatarne, bencinske črpalke, pošte. Spadajo med takšne, ki zelo malo razmišljajo. V zlatarnah, na poštah in na bencinskih črpalkah imajo kamere, pogosto so v bližini varnostniki, pogosto je v poslovalnici ali v okolici veliko ljudi. Skratka, nevaren posel, ki niti ni zelo dobičkonosen. Plen, ki ga roparji odnesejo s pošt, bencinskih črpalk in zlatarn, zna biti boren.

lopovi

V drugi skupini tatov so na primer takšni, ki si za svoj cilj izberejo velike prazne hiše. Tam ljudi ni, varovanje je običajno slabo, plen pa zna biti, kot vidite tudi na posnetku članka, ki sem ga bral prejšnji teden, kar precejšen. In še nekaj je pomembno … če te že dobijo, je kazen za brskanje po tujih hišah precej nižja kot na primer za oborožen rop. Kako to, da nekateri še vedno ropajo pošte in zlatarne? Ne razmišljajo kaj dosti. So v poslu, ukvarjajo se z njim, ampak nikoli si niso vzeli časa, da bi res razmislili, kaj se splača in kaj ne. »Seminarji« na Dobu pa tudi ne pomagajo, ker se tam dobivajo v glavnem tisti, ki jim posel ne gre …

Seveda so še pametnejši kriminalci, recimo takšni, ki se ukvarjajo z gospodarskim kriminalom, nekaj jih je tudi v politiki … Do nedavnega se je ta vrsta kriminala najbolj izplačala, verjetnost, da te dobijo ali da greš celo sedet, je bila v naši državi skoraj ničelna.

Kako je vse to povezano z vami in vašim poslom?


Tudi v podjetništvu se podjetniki delijo na dve skupini. Eni delajo veliko in zaslužijo malo, drugi pa malo več razmišljajo in zaslužijo več. Če vas zanima, kako v vašem poslu doseči, da boste prodali več, po višjih cenah in da vas bodo stranke prosile, ali lahko kupijo pri vas in samo pri vas, se vam splača prebrati 8 strani besedila, ki sem ga pripravil za vas.

 
Ko ste brali tole o tatovih, ste se najbrž vprašali: »Res, zakaj gre nekdo ropat pošto, če lahko več ukrade iz hiše, kjer ni nikogar doma?« Ne glede na to, v katerem poslu ste, razmišljati je treba in poiskati boljši način. Če boste delali samo malo bolje in hitreje kot lani, to ne bo dovolj. Bolj se splača poiskati pravi nasvet in nekaj spremeniti.

 

Zasajeni v hiši gospodovi
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 02.04.2013

Zasajeni v hiši gospodovi

Pošiljanje ponudb po pošti je podobno sejanju.

Seme vržemo v zemljo in upamo, da bodo mnoga vzklila in da se bomo čez nekaj časa veselili pridelka.

Tako kot v pravem kmetijstvu tudi pri pošiljanju ponudb samo sejanje ni dovolj. Rastline moramo tudi negovati, jih ščititi pred škodljivci, zalivati … Skratka, ukvarjati se moramo z njimi.

Potem ko pošljemo ponudbo, se delo šele začne. No, pa se za trenutek vrnimo k setvi. Sejemo lahko vsepovsod – kar utegne biti draga in potratna opcija – ali pa sejemo samo tam, kjer vemo, da bo kaj zraslo.

Povedano drugače, baza prejemnikov je še vedno odločilna za uspeh ali neuspeh direktne pošte. Tudi ni vseeno, kakšno seme uporabimo!

 

semena.JPG

 

Poglejte primer direktne pošte, ki so jo dobila vsa gospodinjstva v Radovljici (in verjetno še kje). Verska organizacija je na vse domove poslala vrečko s semeni in z nekaj besedila. In še darilo za vsakega – brezplačno Sveto pismo Nove zaveze (za več informacij www.evd-slovenija.org). Ampak boste morali biti pridni, sodelovati v njihovi e-šoli, če si boste želeli Sveto pismo prislužiti. :)


Zakaj mi je ta paket všeč?

  • Ker gre za tridimenzionalno pošto, ki jo težko spregledamo.

  • Ker večina ljudi takšne pošte ne vrže v smeti (vsaj ne takoj).

  • Ker je sporočilo smiselno povezano z vsebino.

  • Ker gre za mini darilce – vsi imamo radi darila.

  • Ker so navodila za prejemnika jasna – podelite semena ali sadike s prijatelji, poglejte na našo spletno stran, kjer vam povemo, kako do brezplačnega Svetega pisma Nove zaveze.

Dragi moji, klasična direktna pošta še zdaleč ni mrtva.  V zadnjem času deluje celo bolje kot pred nekaj leti. Ker je manj konkurence (mnoga podjetja, ki so jo včasih pošiljala, tega ne počnejo več) in ker se s tiskano pošto ukvarjamo dlje časa kot na primer z brisanjem elektronske pošte. In če je direktna pošta tudi kreativna, še povečamo verjetnost, da jo prejemnik opazi in naredi, kar od njega pričakujemo.

Kaj pa vi, (že)še sejete ali upate na žetev brez setve? V prodaji je tako, da moramo ves čas sejati, sicer prej ali slej zmanjka pridelka.

 

»Pometite najprej pred svojim pragom!«
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 25.03.2013

»Pometite najprej pred svojim pragom!«

 

Danes imam za vas pomembno marketinško lekcijo. Je ravno tak snežen dan ...

Imamo pa tudi tudi zanimivo ponudbo, ki je čisto zunaj našega običajnega področja, ampak najprej nasvet za vse, ki se ukvarjate z marketingom in prodajo.

Ste opazili, da je v zadevi današnjega sporočila star slovenski pregovor? Seveda ste! Ta stavek ljudje kar radi in pogosto uporabljamo, ko želimo povedati, naj se nekdo ukvarja s svojimi zadevami, preden se vtika v tuje …

Vedno kadar začnete prodajno pismo z znanim stavkom, recimo s pregovorom, se v glavi potencialne stranke zgodi nekaj zanimivega – s pregovorom se strinja. Če rečem: »Bolje vrabec v roki, kot golob na strehi,« se večina ljudi s tem spet strinja. Če rečem: »Kdor ni z malim zadovoljen, velikega vreden ni,« se bo večina spet strinjala.

Če na začetku prodajnega nagovora rečete nekaj, kar vsi že vemo in se s tem strinjamo, dosežete, da se stranka z vami strinja. In to je že lep začetek. In tudi če naredite to, kar sem sam v tem dopisu naredil že nekajkrat, dosežete identičen učinek. Kaj sem naredil? Večkrat sem uporabil besedno zvezo »večina ljudi«. Takšnih in podobnih trikov je seveda veliko in dobri prodajalci jih poznamo.

V kratkem bo Založba Lisac & Lisac izdala priročnik, delovni zvezek, ki bo namenjen prav tej temi: katere besede, besedne zveze in jezikovne vzorce uporabiti, če želite povečati prodajo.

Sedaj ko veste, da se vam splača uporabljati znane pregovore in besedno zvezo »večina ljudi«, pa še ponudba.

Večina podjetij in stanovanj ima pred vrati predpražnik.

Se strinjate, kajneda?

Predpražnik je lahko navaden, lahko pa je izdelan iz posebnega »NASA« materiala in je celo personaliziran.

predpraznik

Poglejte, kakšen predpražnik imamo sedaj pred vrati našega podjetja.

Če bi tudi vi imeli vrhunski predpražnik

 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, marec 2013
Dnevnik guruja
25.03.2013

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, marec 2013

Iz vsebine marčevske oddaje:

  • Kako postati pametnejši.
  • Kako se upokojiti mladi in bogati.
  • Kaj se lahko naučimo od policistov.
  • Formula AIDA.

-          Intervju z Matejo Kunc, ki pravi, da v poslu ni bistvo biti najboljši, temveč je pomembno biti zadovoljen. Prehud tempo, preveč dela, vse to na koncu vodi v bolezen. Ravnovesje je v poslu zelo pomembno. Se nam mora res zgoditi nekaj hudega, da v življenju nekaj spremenimo? Zakaj se moramo vsako jutro vprašati, ali nas to, kar trenutno delamo, osrečuje? Če nas to, kar delamo, ne osrečuje, smo dolgoročno v težavah in bolni. Zakaj večina ljudi nima poguma, da bi pri sebi kar koli spremenila? Kamor gredo naše misli, bo šlo tudi naše življenje.

Zakaj se dobrim ljudem dogajajo slabe stvari? Ne gre za usodo, ne gre za smolo, gre za … poslušajte intervju z Matejo Kunc o več tisoč let starem orodju, ki nam pomaga razumeti življenje. Kakor lahko napovemo vreme, lahko napovemo, kakšna bo naša »življenjska vremenska napoved«.

Kako povečati ceno?
Dnevnik guruja
20.03.2013

Kako povečati ceno?

Na kakšen način povečati ceno, da bodo kupci z veseljem plačali več? Obstaja več načinov. Enega, ki je dokaj enostaven in učinkovit, lahko vidite v tem posnetku. 

Specializacija, spoštovani moji. Sesalnik, ki čisti vse, je vreden na primer 100 evrov. Sesalnik, ki še posebej dobro čisti dlake za vašimi hišnimi ljubljenčki, pa je vreden vsaj 150. Čeprav gre v resnici za enak izdelek, z nekaj dodatki in živalskim imenom. Lahko tudi vi naredite kaj podobnega? Lahko naredite posebno verzijo izdelka, storitve za posebno ciljno skupino? Seveda lahko. Torej?! Če vas med drugim zanima, kako prodati več, dražje in ne da bi morali kupce prositi za naročilo, vam sporočam, da sem za vas pripravil novo in zelo poglobljeno delavnico o prodajnih strategijah. Na približno 8 straneh teksta pojasnim, za kaj točno gre. Kliknite.

Rok je pomemben!
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 06.03.2013

Rok je pomemben!

Ideja za tale zapis me je stala 125 evrov. Toliko sem namreč plačal za prehitro vožnjo mimo ljubljanskih Žal. Namesto predpisanih 50 kilometrov na uro sem vozil 61. Privozil sem si 3 kazenske točke in plačilni nalog za 125 evrov.

Veste, kdaj sem zagrešil prekršek? Pred enim letom! Oziroma še 10 dni manjka, pa bi minila že prva obletnica.

Zakaj so državni, mestni ali občinski uradniki potrebovali eno leto, da so mi poslali plačilni nalog? Ker tam delajo lena, pokvarjena bitja, ki jih mi plačujemo, zato da se ves čas grdo držijo, da nam komplicirajo življenje?

Sploh ne. Glavni razlog, da so čakali eno leto, je zastaralni rok, ki je v tem primeru eno leto. Če bi odlašali še deset dni, bi mi sicer lahko poslali nalog za plačilo kazni, ampak bi se jim v odgovoru lahko samo nasmehnil.

Ker pa so se držali roka, sem ga moral plačati.

Današnji nauk? Tudi največji butenglavci na tem planetu razumejo, kaj je rok. In ljudje smo bitja, ki se natančno držimo rokov, ki bi za nas imeli kakšno negativno posledico.

Tako vi, ki sedaj tole berete, kot jaz imava nekaj skupnega. Na tem planetu prebivava zato, ker sta najini mami imeli rok poroda!

Še ena zgodbica o rokih. Kot verjetno veste, sem celo desetletje predaval na Gea Collegeu. In v tem času sem ugotovil, da študentje običajno redno delajo izpite, pogosto pa se zaplete pri diplomski nalogi. Študentje odlašajo in odlašajo in pijejo kri staršem, ki se sprašujejo, kdaj bo njihov sine ali hčerka diplomirala.

Študentje pozno diplomirajo in odlašajo zato, ker za diplomo nimajo roka. Obstajajo izpitni roki, ne obstaja pa rok za diplomiranje …

Dragi moji, kaj se lahko naučimo iz zgornje zgodbice za 125 evrov?

Če želimo v življenju nekaj narediti, če želimo biti učinkoviti, si moramo za vsako stvar postaviti ROK!

Jasno?

In rok naj bo čim prej, ker je hitrost v življenju in poslu pomembna. Kaj lahko naredite kar takoj? Pri vsaki izmed aktivnosti s svojega seznama dopišite še rok z datumom (in najbolje tudi z uro), ko jo boste opravili. Tako boste naredili več in hitreje.

Tale zapis me je spravil v dobro voljo. Iz nesrečnega dogodka, sem naredil zapis, ki je koristen tako za vas kot zame. V življenju so vsi dogodki nevtralni. Zgodi se nam lahko marsikaj, ampak praktično vedno mi odločamo, kako se bomo na dogodek odzvali. Moja prva reakcija je bila jeza nad zahrbtno lenimi državnimi uradniki, potem pa sem se raje odločil, da iz tega naredim nekaj produktivnega.

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, februar 2013
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 24.02.2013

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, februar 2013

Iz vsebine oddaje:  Mobilni marketing, intervju z Boštjanom Cokanom. Odgovori na vprašanja gledalcev, kako spremeniti kar koli v vašem življenju, kakšna darila podariti, kako doseči, da kupec mora kupiti, kar prodajate in še kaj ...

Ostav
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 24.02.2013

Ostav

»Ostav; vojnička komanda, koja zapravo ni ne postoji, ali je stalno koriste nadrkani desetari. ostav znači ponovo/opet uraditi nešto što smo uradili ...«

 

V JNA je bila beseda »ostav« beseda, ki nam je šla na živce. Preprosto pomeni, da nekaj ni dovolj dobro narejeno in da moramo narediti ponovno. Skratka, če smo pospravljali spalnico, pometali dvorišče, barvali kamion ali čistili orožje in je prišel kapetan ter se zadrl: »Ostav!«, smo vedeli, da moramo ponoviti vajo. Lepo vse še enkrat od začetka.

V poslu se nam najrazličnejši »ostavi« dogajajo praktično vsak dan. Sicer ni kakšnega zlobnega desetarja ali kapetana, ki bi nam namerno dajal »ostave«, so pa tu kupci, trg.

Če se izdelek ali storitev ne prodajata več tako dobro, (nam kupci rečejo »ostav«), kot sta se prodajala v preteklosti, moramo nekaj spremeniti.

Zaradi ostava se v vojski ni nihče pretirano sekiral, saj smo imeli časa na pretek in smo se samo malo dlje zabavali z aktivnostjo, na katero smo dobili ostav.

V poslu je hitrost pomembna, časa ni na pretek. Zato je pomembno, da po vsakem »ostavu« takoj ukrepamo.

Hitrost je sploh v teh časih izjemno pomembna. Danes ni dovolj, da začnemo razmišljati o novem izdelku ali storitvi. Nov izdelek, storitev mora biti čim prej na trgu. Ko govorimo o hitrosti, se pogosto spomnim anekdote o legendarnemu direktorju Leeu Iaccoci. Nekdo mu je omenil, da bi bilo fino, če bi Chrysler naredil kabriolet. Iaccoca je poklical prvega inženirja in mu rekel naj na enem od novih avtomobilov na dvorišču takoj odžaga streho.

Potem sta se šla vozit po mestu in sta opazovala reakcije oseb, mimo katerih sta se vozila. Na tej »tržni raziskavi« sta ugotovila, da je zanimanje za kabriolete veliko. Iaccoca je sklical tiskovno konferenco in objavil, da bo novi kabrio naprodaj čez 6 mesecev. Z javno objavo cilja je dosegel, da je bil novi model res pripravljen v pol leta. In projekt je bil uspešen.

Kaj pa če ne bi bil? Potem bi šef rekel »ostav« in bi se čim hitreje lotili novega projekta.

Posel ni nič drugega kot pot od enega »ostava« do drugega. Vmes pa se zabavamo. Vam je bil ta zapis všeč? Če vam ni bil, mi preprosto v komentar napišite »ostav« in bom hitro napisal še enega (ali še deset) novih. :)

 

Prava resnica o številu udeležencev na protestih?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 24.02.2013

Prava resnica o številu udeležencev na protestih?

Koliko protestnikov je bilo v petek (saj veste kateri petek mislim) v središču Ljubljane dopoldne in koliko popoldne?

Ljudi je bilo natančno toliko, kot jih je bilo. Dalo bi se jih celo zelo dobro prešteti. Ampak do natančnega in objektivnega štetja ne bo prišlo.

Število protestnikov je namreč odvisno od tega, KDO jih šteje.

Če navijate za dopoldansko izmeno, boste napihnili dopoldanske številke in zmanjšali popoldanske. In obratno, če navijate za popoldansko izmeno, boste zmanjšali dopoldansko številko in povečali popoldansko.

Pa smo spet pri marketingu in prodaji. Tudi pri prodaji se moramo zavedati, da je objektivna resnica ena sama. Recimo, kako dober je res vaš izdelek ali kako dobre so vaše storitve. Recimo tudi, da je to mogoče izmeriti. Ampak ta objektivna resnica ni pomembna!

Pomembno je, kaj si vaši kupci mislijo o vas in o vašem izdelku ali storitvi.

Percepcija je vse.

Kar kupci mislijo, je res. Če kupci mislijo, da ste dražji in manj kakovostni od konkurence (čeprav to ni res), je to vaš problem.

Kupci glasujejo po svoji vesti (in s svojimi denarnicami) in če zamenjajo svoj denar za konkurenčni izdelek, je to vaš problem.

Jankovič in Janša sta bila pred pol leta čisto enaka, kot sta danes.

Spremenila se je samo percepcija, dojemanje ljudi. Mnogi sedaj o njiju razmišljajo drugače, kot so razmišljali in verjeli še pred kratkim. Izdelek je ostal isti, kupci pa ga doživljajo drugače.

Na mnenje ljudi o vaših izdelkih in storitvah lahko vplivate. Ljudi se da v marsikaj prepričati. Samo vedeti morate, kako.

Če boste v tem tednu kupili knjigo mojega prijatelja Davea Lakhanija »Prepričevanje«, vas bom povabil še na brezplačni spletni seminar (webinar), kjer bom eno uro govoril o uspešnem prepričevanju. Datum webinarja bom objavil kmalu.

 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 14. november 2012
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 24.01.2013

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 14. november 2012

[12dec]

Iz vsebine oddaje:  Kako ugotoviti kako in kaj kupci vidimo, intervju s Tomažem Erjavcem. Odgovori na vprašanja gledalcev, marketinška lekcija obiska pri frizerju, moč ponavljanja v marketingu. In še kaj ...

Piščančje lahke odločitve
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 18.01.2013

Piščančje lahke odločitve

Pred novem letom sem bil govorec na ljubljanskem TEDx dogodku. TED je neprofitna organizacija, posvečena širjenju idej. Dogodek, o katerem govorim, se je zgodil 16. decembra 2102, v ljubljanski Operi. Približno 600 obiskovalcev (dvorana je bila polna do zadnjega kotička). Nastopilo je 12 govorcev, teme so bile kot običajno na teh dogodkih raznolike. Priporočam, da si pogledate nastope vseh govorcev. 

Na TED in TEDx dodkih imajo govorci za svoj nastop na voljo med 10 in 18 minut časa. Čas je omejen, občinstvo zahtevno. Zato se je treba na takšen govor dobro pripraviti. Za razliko od mnogih poslovnih seminarjev in konferenc, kamor govorci pogosto prihajajo precej nepripravljeni, na TEDx dogodkih ni tako. Tudi sam sem moral 5-krat na vaje. Prostovoljci, ki delajo za ljubljanski TEDx, so po znanju in predvsem po zagnanosti pravi profesionalci. In vsi nastopajoči smo se na teh vajah veliko naučili. Slišati konstruktivno kritiko svojega govora, preden ga poveš pred 600 poslušalci in TV kamerami, je seveda neprecenljiva izkušnja.

Sam veliko predavam in zato dobro vem, kaj je glavna težava govorcev na običajnih dogodkih, seminarjih, konferencah. Nepripravljeni so. To je prva težava. Druga je neizkušenost in tretja slabo pripravljen scenarij. Vsaj začetek in konec govora zna vsak govorec, ki da kaj nase in na svoj nastop, na pamet. Krajši, kot je govor, dlje časa in bolj intenzivno se moramo nanj pripraviti. Če boste na primer imeli 10-minutni nastop, svetujem, da ga pripravite vsaj tri tedne pred dogodkom, potem pa ga vsak dan vsaj dvakrat ponovite. In to naglas! Ponavljanje v glavni ne šteje. Pa še potem boste, če niste res izkušeni, na odru naredili kakšno napako …

Pa se vrnimo k decembrskemu ljubljanskemu TEDxu. Govoril sem o piščančje lahkih odločitvah. Posnetek mojega govora si lahko ogledate tukaj. Sicer pa so mi bili vsi govorci zelo všeč, še najbolj pa Miha Krofel, ki je

govoril o volkovih.

Udeležba na takšnih dogodkih je za vse, ki radi osebno napredujete, »piščančje lahka«. Vse, ki si želite dodatnih idej, znanja, poznanstev in motivacije za vaš posel, pa vabim na Marketinško superkonferenco Microsoft – Lisac & Lisac, ki bo 31. januarja in 1. februarja 2013, v Thermani Laško.

Pohlep …
Seminarji
Komentarji:   2 16.01.2013

Pohlep …

Naredil sem nekaj, česar ne bom več ponovil. Eksperiment. Pristal sem na predlog, da pripravim predavanje, ki ga oglašujemo na kuponko.si.

Tako se sedaj moje predavanje prodaja z 90% popustom. Sem pa v dobri družbi … Kračo lahko kupite s 85-odstotnim popustom, sol vam z avtomobila sperejo za 1 evro, tetovirate se lahko za 50 % ceneje (domnevam, da tatoo vseeno ostane za vse življenje), preoblikovanje telesa s 84-odstotnim popustom prav tako ni od muh.

Sami veste, da sem velik nasprotnik uporabe popustov v poslu. Ker s popusti navadno naredimo več škode kot koristi. Stranke se na popuste navadijo, prodaja je sicer nekoliko višja, zaslužek zaradi manjše razlike v ceni pa ne. Kaj vse lahko naredimo namesto dajanja popustov? Lahko izboljšamo storitev, bolj nagradimo prodajalce, več oglašujemo …

Ampak popusti, sploh zelo visoki, pritegnejo pozornost …

Zakaj sem torej pripravil predavanje, ki se oglašuje na kuponko.si?

  • Da vidim, kakšen bo odziv (prodajalci moramo vedno testirati).
  • Da »izkoristim« veliko bazo, ki jo ima kuponko.si, zame bodo sedaj prvič slišali tudi tisti, ki me še ne poznajo.
  • Da enkrat nastopim pred publiko, ki kupuje visoke popuste.
  • Da se preizkusim v novem žanru, predavanje bo preplet standupa in klasičnega predavanja. Odkrivam torej nov žanr.
  • Ker tudi jaz včasih ne znam reči ne in sem obljubil, da bom predaval.

 

Kako trenutno kaže moji ponudbi?

Prodali so že več kot 383 kuponov. Predavanje torej zanesljivo bo. Organizatorji pravijo, da bodo prodali še nekaj deset kuponov, potem pa konec.

Ne glede na to, koliko kuponov bodo prodali, ponudbe ne bom ponovil.

Če slučajno želite plačati 6,9 evra za moj 60-minutni nastop, kliknite na to povezavo in se prijavite.

Vsem, ki ste že dolgo v poslu, je jasno, zakaj to počnem. V 60 minutah lahko publiko navdušim, lahko povem marsikaj pametnega. Ampak to je šele začetek. Kdor želi več, kdor želi spremembo, ve, da se splača (resno in veliko) investirati v znanje.

Za vse, ki ste odločeni za spremembo, za vse, ki želite zaslužiti in prodati več, voditi uspešen posel, pa priporočam troje:

  1. Marketinška superkonferenca »Zdravo podjetje«. Dva dneva, 10 predavateljev – svetovalcev, druženje, zabava, znanje, priložnost za podjetnike.
  2. Marketinško križarjenje. 6 dni križarjenja po Zahodnem Sredozemlju v družbi marketinškega guruja in 40 podjetnikov. Predavanja, druženje, izleti, zabava.
  3. E-šola direktnega marketinga. Na voljo sta 6-tedenska in celoletna šola. To je nekaj za vse, ki želite znati o marketingu toliko, kot znajo najboljši, in želite to znanje tudi uporabiti v praksi.

 

Močna volja ni dovolj!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 16.01.2013

Močna volja ni dovolj!


Ste mož beseda? Imate močno voljo?
Potem vedno naredite tisto, kar ste si zadali, mar ne?
Ali pa tudi ne … :)
Verjetno se strinjate, da morate na določenih področjih v poslu in osebnem življenju kaj spremeniti. Ker le spremembe prinašajo napredek. Običajnega načina poslovanja, ki je bil dovolj dober zadnjih 15 let več ne prodajajo. Je izginil. Ni več učinkovit. Sprememba je nujnost. Ampak to že vsi vemo, o tem se že dolgo govori. Jaz pa vam bom danes povedal zakaj prepogosto ljudje ne uresničimo zadanih ciljev, zakaj ne uresničimo sprememb.

Problem je v tem, da še tako močna volja, še tako močna zaobljuba ni dovolj močna. Če želimo kaj spremeniti potem moramo narediti več, veliko več. Poglejmo primer namišljene osebe, na primer moškega, starega 35 let, ki si je zadnjih 8 let vsako novo leto obljubljal, da bo nehal kaditi in da bo svojo telesno težo s pretiranih 120 kilogramov zmanjšal na znosnih 95 kilogramov. Do lani mu je še vsako leto spodletelo. Ker samo volja, naj bo še tako močna, ni dovolj. Kaj pa se je zgodilo lanskega januarja, da je naš junak končno opustil kajenje, začel zdravo živeti in shujšal? In to ne samo na 95, pač pa na 85 kilogramov.

Kaj se je zgodilo?

Rahlo opozorilo v obliki infarkta, po katerem je možak dobil tako močno voljo, da je v naslednjih nekaj mesecih uresničil vse, česar mu prej ni uspelo v 8 letih. Le da ni šlo samo za močno voljo … Možaku so pripomogli naslednji dejavniki:

1. Že prej je sicer vedel, da 40 cigaret v kombinaciji z neštetimi kavami in dvema ogromnima nezdravima obrokoma na dan niso ravno dobri za njegovo zdravje. Po infarktnem opozorilu je prebral še nekaj knjig, pobrskal po internetu in vendarle dojel.
2. Po infarktu si je živo predstavljal, kakšno bo njegovo življenje (oziroma ga ne bo), če ne bo ničesar spremenil. Slika se je zbristrila. Ni šlo več za preventivo, temveč za reševanje situacije.
3. Prijatelji, ki so mu prej delali družbo pri kajenju in prenajedanju, so sedaj pokazali razumevanje in ga niso več silili v težave. Skratka, slaba družba se je spremenila v dobro družbo.
4. Začel se je družiti z mnogimi novimi ljudmi, ki so ga spodbujali k spremembi življenjskega sloga. Na začetku so bili to zdravniki in medicinske sestre na urgenci, potem medicinsko osebje na oddelku za menedžerske bolezni in osebje v zdravilišču, pa njegov novi osebni trener … Če se želimo spremeniti, moramo poiskati mentorja in čim več ljudi, ki nas pri spremembi podpirajo.
5. Pomagala je tudi zaobljuba, ki si jo je naš junak izmislil v bolnici. Obljubil si je, da bo vsakič, ko bo skrenil s poti (cigareta, nezdrava hrana, premalo gibanja …), politični stranki, ki je res ne mara, nakazal zajeten denarni znesek. Vsak teden, ko bo šlo vse po načrtu, pa si bo privoščil nekaj za svoj priljubljeni hobi.
6. Pomagala je sprememba fizičnega okolja. V bolnicah se manj kadi in bolj zdravo je … Tudi sicer pri odločitvah za spremembo pomaga, če se znebimo okolja, ki nas spodbuja k slabim navadam. Če želimo shujšati, je bolje, da se sploh ne približamo restavracijam s hitro prehrano, ker solate tam že ne bomo naročili.

Skratka, našemu junaku se je čez noč veliko spremenilo. In potem mu v kombinaciji z nekaj volje (ki jo je imel sicer že prej …) novega cilja ni bilo težko uresničiti. Vem, vem … bolje bi bilo ne čakati na infarkt. Ampak ljudje se težko spreminjamo, če ne poskrbimo, da na našo novo odločitev vpliva vseh 6 dejavnikov. Podobno je v poslu. Podjetniki pogosto vemo, kaj bi morali spremeniti, pa tega ne naredimo. Če res želimo spremembo, potem moramo:
sami sebi prikazati, kakšen bo naš posel čez nekaj let s spremebo ali brez nje,

• več izvedeti o predmetu spremembe, zbrati čim več relevantnih informacij,
• zmanjšati druženje z ljudmi, ki so proti spremembi, ki jim ustreza status quo,
• privabiti v svoje življenje ljudi, ki so naklonjeni spremembi,
• spremeniti tudi fizično okolje; če na primer delamo na lokaciji, ki nas »napeljuje« v to, da delamo, kar nam ne koristi najbolj, jo moramo zamenjati,
• nagraditi se moramo za mini spremembe in se kaznovati, če se ne držimo načrta.

Kako se vam zdi tole, kar ste prebrali do sedaj?
Če se vam zdi zanimivo in poučno, berite naprej … Preberite mail, ki sem ga dobil v odgovor prejšnji teden, potem ko sem pisal o novoletnih ciljih.

Najprej hvala za mail, ga je bilo prav fino prebrati.
Hja, tako je s temi novoletnimi obljubami, marsikaj si na tiho prisežemo, naredimo pa malo. :)
Sem pa ob branju maila pomislila tudi na moje izkušnje (verjetno se je vsak, ki je mail prebral, videl v tej zgodbi).
Že nekaj časa nazaj sem se aktivno ukvarjala s športom.Kot inštruktorica skupinske vadbe (bolj znane kot aerobika) in pilatesa sem videla in slišala 1001 zgodbo. Huda poškodba mi je žal onemogočila aktivno sodelovanje, kolikor lahko, pa kljub temu »sodelujem«.
Veliko žensk (bom kar omejila na ženske, ker v tej zgodbi resnično ne igra vloge niti en moški) je pristopilo k meni in me spraševalo za nasvet.
Kako naj shujšam? Zakaj se redim samo v trebuh ali zadnjico? Nič ne jem in se vseeno redim… in ogromno ogromno ogromno podobnih vprašanj/izgovorov je šlo skozi moja ušesa.
Naj poudarim, da nikoli nisem bila kakšen hud »fitness-freak«, ki šteje kalorije in se tehta vsakih 5 minut, zato so se rade obračale name.
Moj odgovor se je vedno začel enako: »Draga moja pupa (vse, od mladih do starejših sem zmeraj klicala pupa), kljub temu da se trudiš, se je očitno nekje zataknilo… Bova uvedli nekaj sprememb in verjemi, tvojih težav bo konec!«
Seveda noro navdušene nad idejo, da zdaj se pa nekaj BO! spremenilo, so se vse (in res VSE) strinjale z uvedbo super spremembe.
Da sem si lahko predstavljala življenski slog vsake posameznice, sem na začetku vedno prosila eno stvar in postavila en pogoj: kupiti so si morale zvezek ali beležko in 2 tedna vanj pisati popolnoma vse. Kdaj se zbudijo, kdaj in kaj jedo, kdaj in kaj pijejo, aktivnosti, služba, vikendi …vse, prav vse.
Na osnovi tega sem lahko sestavila prehranjevalno shemo, ki sem jo prilagodila vsaki posameznici.
Pogoj: jaz ne živim tvojega življenja, zato te preganjala, opominjala ali opozarjala ne bom. Vse kar narediš, narediš sama, jaz sem samo oseba, ki ti lahko pomaga začeti.
Ca. 80 % žensk se z zvezkom sploh ni prikazalo nazaj.
Tistim, ki so se vrnile, sem sestavila njim prilagojeno prehranjevalno shemo. To pomeni, da jim iz »menija« nisem vzela ničesar, kar so imele rade, sem jim pa količino drastično zmanjšala. Seveda so morale v zvezek zapisovati še naprej …
Od vseh tistih 20 % začetnih vztrajnic svojega življenja NI spremenilo niti 5 žensk v vsej moji »športni karieri«.
Kaj sem želela doseči?
• S tem ko so pisale v zvezek, so imele nadzor nad sabo. Točno so vedele, kaj so pojedle in koliko.
• Hrano sem razdelila na 5 manjših obrokov, ki so vsebovali tudi njihove najljubše jedi – želela sem jim dokazati, da svojega življenja ne rabijo popolnoma spremeniti, če bi želele uvesti eno »majhno« spremembo, zaradi katere bi se bolje počutile
• Dala sem jim svobodo odločanja – dokler se kadilec ne odloči, da bo nehal kaditi, ali pijanec nehal piti, bosta še vedno odvisnika. Dokler si ženske v glavi ne »poštimajo«, da bi rade spremembo, do sprememb tudi ne bo prišlo, pa sem lahko Dalaj Lama ali predsednik Obama (četudi to naredi s tem, da si zastavi cilj kot je plačati 2.000 € »gotof si« stranki …).
Tako kot ste rekli, g. Aleš, naše novoletne obljube samo čakajo pred vrati…Jaz sem za to, da jim odpremo vrata .
Barbara Čičak

Barbarino pismo je samo dokaz, da se je res težko spremeniti. Močna volja ni dovolj.

Za vas imam dva odlična predloga, ki vam lahko pomagata do spremembe v poslovnem in osebnem življenju. Pridružite se nam na marketinški superkonferenci ali na marketinškem križarjenju. Najbolje pa, da se prijavite na oba dogodka. Investicija je za vse, ki se ukvarjate s kakršnim koli poslom, tudi manjšim, zanemarljiva. Na obeh dogodkih bodo poleg vaše volje v smeri pozitivnih sprememb delovali tudi drugi zgoraj omenjeni dejavniki.

Spremenili boste fizično okolje, boste v družbi podobno mislečih, opremili vas bomo z novimi informacijami, za nekaj časa se boste izognili tistim, ki na vas slabo vplivajo … Skratka, vse okoliščine bodo naklonjene vaši želji po spremembi.
Tudi jaz vam bom s svojo ekipo pomagal kot mentor. Prepričan sem, da si boste na ta način dramatično povečali možnost za še uspešnejše 2013. Pridružite se nam!

Marketinška superkonferenca bo že 31. januarja
Na marketinško križarjenje pa gremo 26. aprila

Strici iz ozadja, zveze in poznanstva …
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 10.01.2013

Strici iz ozadja, zveze in poznanstva …

Bogatejši imajo več »stricev iz ozadja«, več zvez in poznanstev kot manj bogati ljudje. Ampak ne samo pri nas, po vsem svetu je zgodba enaka.

Po ameriških podatkih se povprečen (ne preveč bogat, »non-affluent«) Američan redno druži s približno 50 ljudmi. Povprečen premožnejši Američan (»affluent«) pa ima redne stike s 147 ljudmi. Drugače povedano, bogatejši imajo v povprečju trikrat širši krog ljudi, ki jih poznajo, kot revnejši.

Pustimo sedaj natančne definicije, kdo je bogat in kdo ne, pustimo tudi, kako je s tem v Ameriki in kako pri nas. Dejstvo je, da se splača imeti redne stike s čim več ljudmi. Dejstvo je tudi, da niti vi niti jaz ne bomo spremenili statistik. Kaj se lahko naučimo iz zgornje statistike? Splača se širiti mrežo svojih znancev, prijateljev, sodelavcev.

Če boste tako ali drugače pomagali več 100 ljudem, če se boste z njimi dovolj pogosto družili, boste s tem naredili velik korak k svojemu osebnemu in poslovnemu uspehu. Druženje s pametnimi in poštenimi ljudmi je zabavno in dobičkonosno.

Imate že kakšen načrt, kako boste povečali svoj nabor zvez in poznanstev, kako boste svoji mreži dodali še kakšnega strica iz ozadja?

Za vas imam 2 predloga. Poceni, zabavno, koristno, nepozabno …

a)    Greva skupaj na križarjenje po Sredozemlju? Na marketinško križarjenje, na katerem boste v 6 dneh dobro spoznali več deset sebi podobnih poslovnežev, podjetnikov. In še nekaj marketinških delavnic in predavanj bomo dodali v celoten paket. Več o drugem marketinškem križarjenju boste izvedeli tukaj. Poleg marketinškega znanja in oddiha za prvomajske počitnice je marketinško križarjenje idealna priložnost, da v svoj telefonski imenik dodate nekaj deset imen, s katerimi boste po novem »na ti«.

Pridružite se nam, ne bo vam žal.

b      Pridružite se nam na marketintinški superkonferenci 31. januarja in 1. februarja. Rdeča nit vseh predavanj in dogajanja na konferenci bo "zdravo podjetje" - kaj vse morate narediti, da boste ohranjali svoje podjetje v dobri kondiciji.Poleg novih marketinških tem in predavateljev so tokratna velika novost t. i. ordinacije specialistov, kar pomeni, da vam bo vsaj 10 različnih strokovnjakov na voljo ves čas konference, pri njih pa boste lahko naročili pregled za svoje podjetje. Več o konferenci si poglejte tukaj.

 

Novoletni cilji 2013?
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   3 01.01.2013

Novoletni cilji 2013?

Sklenili ste, da boste v novem letu več telovadili. Lep, koristen cilj. Ampak povejte mi, zakaj tako malo ljudi vztraja pri takšnih ciljih, čeprav so res koristni? Ker je veliko lažje delati vse po starem, ker je udobneje gledati televizijo kot se potiti v fitnesu! Sklenili ste, da boste prebrali vsaj dve knjigi na mesec. Vaš plemeniti cilj se izgubi nekje pri prebrani polovici prve knjige. Zakaj? Ker vas motijo otroci, ker nimate časa, ker … je veliko enostavneje nič spremeniti in ostati vklenjen v svoje ustaljene navade.

Kaj torej storiti, da boste uresničili cilje?

Pomaga vse troje:

1. Javna objava ciljev; cilji morajo biti jasni, količinsko in časovno določeni!
2. Partner, mentor, ki vam pri tem pomaga – veliko lažje je, če niste sami.
3. Kazen – kako se boste kaznovali, če cilja ne boste uresničili.

Moj znanec je shujšal 20 kilogramov v pol leta. In idealno težo ohranja že več kot leto dni. Kako mu je to uspelo?Na pikniku, kjer je bilo 20 ljudi, je javno povedal, da bo shujšal. Pri cilju se mu je pridružil prijatelj, ki je želel shujšati 10 kilogramov. Oba sta javno naznanila, da bosta politični stranki, ki jo oba izjemno sovražita, nakazala vsak po 2.000 evrov, če jima ne uspe. Si predstavljate, da bi morali tistim, ki so »gotofi«, nakazati 2.000 evrov iz svojega žepa? Poti nazaj ni bilo … :)

Cilje boste uresničili, če boste aktivni, če boste delali tisto, kar vas vodi k uresničitvi ciljev. Brez akcije ne bo nič. In še nekaj pomembnega.

Najprej vprašanje: Kako težko se vsako jutro pripravite k aktivnosti, ki ji pravimo umivanje zob? Nobenih težav nimate s tem, kajneda? Nobene posebne težave z motivacijo … Pa veste, zakaj nihče nima težav z motivacijo za umivanje zob? Ker je to ritual, na katerega smo se navadili! Vse, kar postane ritual, je tako preprosto kot dihanje. Kaj morate narediti, da bodo aktivnosti, ki vam v osebnem in poslovnem svetu prinašajo rezultate, postale ritual? Vztrajajte pri svojih novih aktivnostih vsaj 21 dni! Če boste vztrajali tri tedne, bo vaša nova aktivnost postala lahkotna, neboleča, sama po sebi umevna, tako kot je umivanje zob.

Pomoč? Imate pametni telefon, na primer iPhone ali nekaj podobnega? Sam uporabljam aplikacijo Live. V aplikacijo zapišete svoje cilje, novoletne obljube. Potem ko je naloga opravljena, enostavno označite, da je opravljena. Že samo dejstvo, da spremljate izvajanje ciljev, in užitek, ko na telefonu označite nekaj doseženega, naredita svoje … Kaj sem označil v svojem  iPhonu, kaj je postalo del mojega dnevnega rituala?

-        Branje, 30–60 minut dnevno.

-        Pisanje, vsaj 30 minut dnevno.

-        Pogovor z otroki (to rubriko sem dodal, ko sem prebral, da povprečna ameriška starša z otrokom govorita 3 in pol minute na teden. Jaz nočem prispevati k takšnim statistikam!)

-        Telovadba (s to rubriko nimam težav, ker dvakrat na teden igram nogomet, enkrat tenis in še kakšen sezonski šport se vrine zraven.)

Česar ne merite, ne morete kontrolirati … Kaj boste torej merili v letu 2013?

Lepo je tekmovati s samim seboj, občutek, ko v svoje življenje vnesete novo koristno navado, nov ritual, je neprecenljiv.

Vse je odvisno od nas samih! Veliko uresničenih ciljev v letu 2013 vam želim.

 

Konec sveta
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   1 05.12.2012

Konec sveta

Konec sveta - posebna dokončna razprodaja!

Verjetno veste, da bo 21. decembra 2012 konec sveta. Če še niste slišali, pobrskajte malo po spletu.
Celo japonska princesa je v svojem govoru priznala, da prihaja konec.
 

Glede konca sveta ljudje ne moremo nič narediti. Če bo konec, bo pač konec.

Vendar sem kot založnik prepričan, da bi bilo škoda končati s polnim skladiščem knjig,
zato sem se zaradi prihajajočega konca sveta odločil za popolno razprodajo knjig.

Vsi, ki boste do 14. decembra naročili 3 knjige iz naše založbe, boste plačali samo dve
(sami izberete, kateri dve) in tudi poštnina je za vas brezplačna.
Knjige boste prejeli pred koncem sveta. Kaj boste z njimi naredili, je vaša odločitev.
Lahko jih podarite (trenutek je idealen za obdarovanje), lahko pa še pred koncem sveta kaj koristnega preberete.
Knjige morate plačati pred koncem sveta, torej pred 21. decembrom. Ker vas po koncu sveta ne mislim več terjati.
In če 21. decembra ne bo konca sveta?
Naj bo, knjige seveda lahko obdržite, pa še veseli bomo, da še ni konec. In četudi bo 21. decembra vsega konec,
vam za nekaj evrov, ki jih boste investirali v tole smešno Liščevo akcijo, zagotovo ne bo žal.

 

Je cepljenje res škodljivo
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   3 21.11.2012

Je cepljenje res škodljivo

Odgovora na to, ali je cepljenje otrok res škodljivo ali ne, ne poznam. Ker nisem strokovnjak.
Glede na to, da je moja mama izgubila bratca in sestrico, ki sta umrla za davico, lahko rečem edino,
da je cepljenje prineslo tudi kakšno korist. Ali je tudi danes potrebno tolikokrat cepiti, res ne vem.


O cepljenju pa se lahko pogovarjamo tudi z marketinškega stališča. S stališča marketinga in prodaje
je cepljenje za farmacevte idealno. Vsako leto se jim rodi toliko in toliko strank, ki morajo kupiti njihov preparat.
Z državo so se dogovorili za obvezno cepljenje.


Kot so na primer dimnikarji dosegli, da je njihov obisk na domu enkrat letno obvezen.
Tudi TV naročnino vsi plačujemo, ker je tak zakon …


Ali na primer vsakoletno odmetavanje 400.000 cepiv za lisice iz letal.
Odličen posel za izdelovalca cepiv, pilote in še koga …


Poslovni model »cepljenja« je torej odličen. Stranke MORAJO kupiti, kar prodajate.
Model je odličen, ker vašemu poslu prinaša stabilnost. Dokaj natančno lahko veste,
koliko boste prodali, koliko prihodkov boste imeli.


Ta način prodaje ima eno veliko pomanjkljivost. Odvisni ste od enega kupca.
V marketingu in prodaji pa je številka ena najslabša številka. Se še spomnite,
kaj se je zgodilo s podjetjem, ki je tiskalo potne liste za slovensko državo?
Ko se je zamenjala vlada, je koncesijo za tiskanje potnih listov dobil nekdo drug.
Podjetje, ki je do takrat cvetelo, je bankrotiralo. Ker je vse stavilo na enega samega kupca.


Naj bo »cepljenje« še tako mikavno, vsako pametno podjetje tveganje zmanjša tako,
da ima več kupcev.
V našem podjetju je že tako, imamo zelo veliko majhnih kupcev.
Po drugi strani pa si lahko očitam, da sem slab prodajalec, ker državi nisem uspel
še praktično ničesar prodati.

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 14. november 2012
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 21.11.2012

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 14. november 2012

Iz vsebine oddaje:  Kako se obleči za poslovni uspeh? Kako prodati več cvička? Zakaj je priporočilo najmočnejše marketinško orodje? Kako do denarja za vašo idejo? in še kaj ...

Paranoja
Lisac Marketing Ekspres
12.11.2012

Paranoja

Podjetniki moramo biti paranoični. V kakšnem smislu? Ko razmišljamo o novem projektu, ko razmišljamo o novem izdelku, ki ga bomo ponudili na trgu, moramo seveda biti optimistični. Če bi bili paranoični že pri kreiranju novih idej, nikoli ne bi razvili nič novega.

Ko pa enkrat razvijemo idejo, ko mislimo, da smo pripravljeni, je pravi čas za paranojo. Lepa primerjava bi bila na primer s potovanjem. Ko se odpravljamo na dopust, ko se odločamo, kam bomo potovali, je dovoljeno optimistično razmišljanje in sanjarjenje. Zamislimo si, kam bi šli, kaj vse bomo tam počeli, in na koncu se odločimo, kje in kdaj bomo preživeli dopust.

Potem pa pride čas za paranojo. Računati moramo tudi na to, da bo šlo med dopustom kaj narobe. Postaviti si moramo več deset pravih vprašanj. Recimo, kje bo med dopustom naš pes, ali smo zavarovani za primer bolezni v tujini, smo avto peljali na servis, imamo s sabo dovolj gotovine itn. itn.

Razumljivo. Enako je v poslu. Ko razvijamo novo idejo, je dovoljeno vse. Ko se odločamo o tem, ali bomo zadevo izpeljali, pa je prav, da nasproti sebe posedemo največjega skeptika v podjetju in še največjega skeptika med našimi sorodniki in jima rečemo, naj povesta ali zapišeta, kaj vse bo šlo pri projektu narobe, zakaj projekt ne bo uspešen.

Temu jaz pravim zdrava paranoja. Ali pa še bolje, natančno razmišljanje. 

Malenkosti so pomembne!
Marketing
02.11.2012

Malenkosti so pomembne!

Ne zgodi se zelo pogosto, da lahko z eno mini spremembo dramatično povečamo dobičkonosnost posla, projekta. Se pa dogaja. Najprej poglejte video, ki je bil posnet kot del moje oddaje na TV Vaš kanal. Video smo posneli v zobozdravniški ordinaciji.
 


 

Kot ste videli, se zobozdravniki delijo v dve veliki skupini. Prva skupina ve, da z eno procesno malenkostjo lahko privabimo v zobozdravniško ordinacijo več strank. Dosežemo lahko, da pridejo pogosteje. Če bi bili vsi zobozdravniki izpostavljeni tržnim zakonitostim, bi bila prva skupina dobro preskrbljena, posel bi cvetel, druga skupina pa bi imela lačne otroke.
Danes govorimo o izboljšavah procesa. Delo s strankami lahko primerjamo s proizvodnjo ali pa na primer s pripravo hrane. Tako kot pri pripravi hrane sploh ni vseeno, kdaj dodamo kakšno začimbo, ali postrežemo jed toplo ali hladno, v kakšni posodi jo postrežemo … tudi v poslu štejejo malenkosti!
 

Pred časom sem pomagal stranki z majhno spremembo dramatično povečati prodajo. Šlo je za prodajo medicinskega pripomočka. Stranka je pospeševala prodajo s kupončki za 20% popust, jaz pa sem ji svetoval, naj kupone s popustom zamenja za brezplačni izdelek. Zakaj? Ker prodaja potrošni izdelek in če stranka dobi stekleničko zastonj, po navadi takoj kupi še eno. Ali pa se vrne po nove, ko porabi prvo stekleničko. 20% popust je precej slabša spodbuda kot brezplačni izdelek. No, ta malenkost je petkratno povečala prodajo!
Še ena procesna razlika za razmislek. Kaj mislite, je bolje, da vas optik najprej pošlje k okulistu, ki vam bo predpisal pravo dioptrijo, ali je bolje, da najprej izberete očala in vas šele potem napoti k okulistu? (Seveda tu predpostavljamo, da okulist in optik nista ena in ista oseba.) Verjetno se boste strinjali, da je bolje najprej izbrati okvir. Če gre stranka najprej k okulistu, se lahko na poti od njega ustavi pri drugem optiku. Običajno se ne, lahko pa se zgodi.

V poslu JE pomembna vsaka malenkost.
 

Te informacije vam lahko zelo pomagajo!
Seminarji
Komentarji:   10 15.10.2012

Te informacije vam lahko zelo pomagajo!

Vabim vas na brezplačen spletni seminar – webinar s Tomažem Gorcem.
 

tomazdr

"Tomaža sem oblekel primerno tematiki naše marketinške superkonference - Zdravo podjetje. Tomaž nastopa v vlogi specialista, pri katerem bo možen tudi brezplačen pregled brez čakalne vrste!"

 

Tomaž bo govoril o tem, kaj se vam danes splača narediti, da bo vašo spletno stran opazilo več strank,
ki imajo denar in željo po nakupu vaših izdelkov in storitev.
 
Na področju spletne optimizacije (SEO) in oglaševanja na Googlu je vsak dan nekaj novega.
Brezplačno boste izvedeli nekaj trikov, s katerimi se da kar veliko zaslužiti.
 
Webinar prirejamo za vas v sklopu predavanj, ki se povezujejo s temo marketinške superkonference Zdravo podjetje,
na kateri bo Tomaž tudi med specialisti predavatelji. Na sami konferenci pa bo imel Tomaž tudi svojo specialistično ordinacijo.
 
Webinar bo na sporedu v sredo, 17. 10., ob 15.00. Prijavite se takoj,
ker je število mest omejeno na 100, običajno pa imamo dvakrat več prijav.

S takojšnjo prijavo si boste tudi zagotovili, da vam bomo poslali povezavo do posnetka webinarja!

 

na vrh