Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Slepo ali z dvema prstoma?
Lisac Marketing Ekspres
14.04.2015

Slepo ali z dvema prstoma?

 

To besedilo tipkam slepo, s hitrostjo 55 znakov na minuto. Brez napak.

Zakaj? Ko sem bil še na fakulteti, sem vložil nekaj denarja in časa v tečaj slepega tipkanja. Od takrat sem napisal približno 1200 člankov, 11 knjig in gore tekstov za moje stranke. Če ne bi znal slepo tipkati, bi napisal manj in porabil bi več časa.

Podobno je v prodaji. Če vi ali vaši prodajalci ne vložite dovolj časa in denarja – da, brez investiranja se ne zgodi nič – v razvijanje veščine, ki se imenuje prodaja, boste prodali manj, čeprav se boste še tako trudili.
Pravo razmerje med učenjem in akcijo? Odvisno od panoge, ampak vsaj 25 % učenja in razmišljanja!

Če želite pred košnjo dodatno nabrusiti svojo koso oziroma primerjajmo raje moje seminarje in delavnice z motorno kosilnico, imam za vas pravo orodje.

Izboljšamo lahko vašo metodo, s pomočjo katere boste pridobili več najboljših strank. To so stranke, kise ne pogajajo za ceno, ki ubogajo, ki kupijo, so hvaležne in vas priporočajo.

 

Sindikalno razmišljanje?
Lisac Marketing Ekspres
09.04.2015

Sindikalno razmišljanje?

V državnih službah, pa tudi sicer v mnogih drugih, se je uveljavilo nekaj, kar imenujem sindikalno razmišljanje.

Gre pa takole: »Dlje časa delam v neki službi, v nekem poslu, višja plača mi pripada in več privilegijev si zaslužim.«

Podjetniki seveda vemo, da je takšno razmišljanje napačno, samomorilsko in da tisti podjetniki, ki tako razmišljajo, prej ali slej bankrotirajo.

»Sindikalno« razmišljanje je skrajno škodljivo!

Naj pojasnim. Z izobraževanjem in svetovanjem se ukvarjam že 26 let. Sem marketinški guru, slovenski predavatelj leta, dvakrat najboljši predavatelj na Gea College, predaval sem v 13 državah, delal sem vsaj v 20 različnih panogah, na svojih delavnicah in seminarjih sem imel več udeležencev kot kateri koli drug slovenski predavatelj, verjetno imam svetovni rekord po številu udeležencev na enem samem seminarju (4000 na seminarju leta 2008 v Hali Tivoli) glede na število ljudi v državi.

Lahko zdaj mislim, da mi pripada višja plača ali določeno število strank samo zato, ker sem guru, in da je samo po sebi umevno, da mi bodo stranke plačale več, ker imam že 26 let svetovalsko-predavateljske dobe?

Napačno! Napačno!

Takoj, ko podjetniki začnemo razmišljati, da nam nekaj pripada, da smo si s preteklim delom nekaj zaslužili za vedno, je naše mišljenje zmotno. Kupci imajo namreč kratek spomin. In če se prenehamo ukvarjati z marketingom in prodajo, nas bodo prej ali slej zapustili.

Podjetniki smo v igri, ki se nikoli ne konča. Če prenehamo igrati, izgubimo. Nič nam ne pripada, vse si moramo zaslužiti. 

Za avtobusom na marketinški izlet
Dnevnik guruja
15.03.2015

Za avtobusom na marketinški izlet

Ob 20-letnici podjetja Lisac&Lisac bom pripravil poseben, neponovljiv seminar za 48 udeležencev, kar je za en poln avtobus. In odpeljali se bomo na 4-dnevni izlet. Ogledali si bomo nekaj zanimivih podjetij, obiskali prijetne kraje, izbrano jedli in pili. Predvsem pa se bomo večino časa pogovarjali o poslu, marketingu in prodaji. Če imate kakšen predlog, kam bi radi šli, ali če ste med resnimi kandidati za 4-dnevno marketinško potovanje, mi to, prosim, napišite v komentar. Kmalu vas bom obvestil o datumu, izbrani destinaciji in drugih podrobnostih. Skratka, če ste za bus-marketinško turo s svojim gurujem, se mi oglasite. 

Hemingway
Lisac Marketing Ekspres
12.12.2014

Hemingway

Hemingway in prodajna besedila

Verjetno ste že prebrali kakšno Hemingwayevo literarno delo.

Vsekakor smo za tega ameriškega pisatelja že vsi slišali.

Danes se nahajam v njegovi hiši na Key Westu na Floridi. In da ne bom hvalil samo tukajšnjega sončnega in toplega vremena, reciva še kakšno besedo o marketingu in prodaji. Saj to najbrž tudi pričakujete od mene … :)

h1

V hiši znanega pisatelja.

Hemingway je postal svetovno znan pisatelj zaradi svojskega sloga. Znan je njegov dialog z Williamom Faulknerjem.

Faulkner: »Hemingway has never been known to use a word that might send a reader to the dictionary.«

Hemingway: »Poor Faulkner. Does he really think big emotions come from big words? He thinks I don't know ten-dollar words. I know them all right. But there are older and simpler and better words, and those are the ones I use.«

Da je mogoče z malo in s preprostimi besedami veliko povedati, je dokazal s povedjo, ki jo boste prebrali v nadaljevanju. Cilj je bil s čim krajšo povedjo povedati celo zgodbo. Preberite, kaj je ustvaril Hemingway:      

For sale: baby shoes, never used.

Dobra novica za vse nas, ki nikoli ne bomo tako dobro pisali, je ta, da za uspeh v prodaji kreativnost ni najbolj nujna.

Nujno pa je uporabljati prave besede!

In poiskati orodje, s katerim si olajšamo delo. Ker želimo hitre rezultate.

h2

V tej sobi je Hemingway napisal večino svojih knjig.

Za vas imamo odlično novico. Novost – orodje, s katerim boste vi in vaši prodajalci prodali več, obstaja. Že nekaj tednov.

h3

 

Smešno?
Dobre knjige
11.12.2014

Smešno?

Pred 3 leti sem se uvrstil v finale na tekmovanju za Standup komika leta. Pripravljal sem se tako, da sem svoj 7-minutni nastop vsaj delno ponovil približno 100-krat. Nekajkrat sem se posnel in potem gledal posnetke. Nato sem se z menedžerjem znanih slovenskih standup komikov zmenil za 4 nastope v manjših dvoranah. Šele potem sem si upal nastopiti v finalu pred približno 400 ljudmi.

alesstandup

Bil sem še kar smešen, vendar ne dovolj za zmago.

Standup komiku, ki ni smešen, se ljudje preprosto ne smejijo. 

Prodajalcu, ki uporablja napačne besede, se prav tako ne smejijo. Kupijo pa tudi ne. In to utegne biti precej drago.

Pošteno odgovorite: Imate kakovostne izdelke in storitve? Se splača kupovati pri vas? So vaše stranke zadovoljne z vami?

Verjetno ste trikrat odgovorili pritrdilno. Kako to, da potem pri vas ne kupuje več ljudi? Je možno, da jih s svojim nagovorom, z besedami, ki jih uporabljate vi in vaši prodajalci, ODŽENETE?

V prodaji je veliko odvisno od tega, kdo ste, kaj prodajate, kakšna je vaša ponudba. Potem pa pridejo na vrsto prave besede. Če uporabite prave besede, prave stavke, boste garantirano prodali več.

Predstavljajte si, da obstaja orodje, s katerim lahko hitro in enostavno določite prave besede za prodajo vaših izdelkov in storitev.

Takšno orodje res obstaja in je novost v naši založbi. Komplet priročnika, delovnega zvezka in delovnih kartic, s pomočjo katerega ne boste nikoli v zadregi glede besed, ki jih boste vi ali vaši prodajalci izgovorili pred potencialnimi strankami.

Govorimo o pisani in izgovorjeni besedi.

besedeprodajajo

Z uporabo tega orodja boste hitro povečali učinkovitost svojih prodajnih nagovorov. Garantirano. Postanite lastnik tega dragocenega kompleta še danes. Investicija se vam bo povrnila že pri prvi dodatni prodaji. 

 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 12. november 2014
Dnevnik guruja
13.11.2014

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 12. november 2014


Vloga za Emo, zgodba o filmu. Revija Kužek in Mucek. Najmočnejše marketinško orožje, odgovori na vaša vprašanja ...

Poglejte oddajo!

Manj jih je!
Lisac Marketing Ekspres
11.11.2014

Manj jih je!

Kupcev je manj, kot jih je bilo pred leti. V večini panog je tako. In tudi tisti, ki so ostali, previdneje ravnajo s svojim denarjem.

Zato je v teh časih pomembneje kot kadar koli prej, da ne izgubljamo strank. Ker je nove težko dobiti in ker moramo za vsako izgubljeno dobiti dve novi, da smo približno na istem …

Obstaja marketinška metoda, ki vam pripelje:

·         boljše kupce,

·         kupce, ki manj gledajo na ceno,

·         kupce, ki dlje ostanejo z vami.

Metoda, o kateri govorim, so priporočila.

Ker imate dobre izdelke in storitve, vas stranke že priporočajo. Vendar premalo in ne takrat, kadar vi to želite.

Kako to, da se priporočila ne dogajajo pogosteje in avtomatično, kar sama od sebe?

Za to obstaja več razlogov:

·         Stranke niso pri vas zaposlene kot prodajalci, zato ne moremo pričakovati, da bodo namesto vas prodajale vaše storitve.

·         Strankam niste dali v roke primernih orodij in niste jih »izšolali«, da bi vas znale priporočati.

·           Nimate dodelanega, izpiljenega sistema, ki bi vam garantirano pripeljal več, boljših, priporočenih strank.

Na tem svetu se avtomatično od časa do časa zgodi kaj slabega, za vse drugo pa se moramo potruditi sami.

Za vas in vaše podjetje sem pripravil kompleten SISTEM za povečanje priporočil. Kompletno orodje, s pomočjo katerega boste zanesljivo prišli do boljših strank, do strank, ki vam bodo že od vsega začetka zaupale in se z vami ne bodo pogajale za vsak cent.

 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 17. september 2014
Dnevnik guruja
18.09.2014

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 17. september 2014


Tokrat imam v oddaji dva gosta, Ambroža Cevca in Mateja Špeharja. Ampak to seveda še ni vse ... :)

Poglejte oddajo.

Spomenik korupciji
Dnevnik guruja
16.09.2014

Spomenik korupciji

V našem bloku so pred časom zamenjali ploščice pred vhodom. Stare ploščice so res popokale, potrebna je bila zamenjava. Vendar so stare ploščice zamenjali z novimi, neprimernimi, smrtno nevarnimi.

kri

Prejšnji teden se je starejši gospod skoraj ubil, prizor pred vrati je bil takšen.

Kako smo lahko lastniki dovolili, da so nam podtaknili smrtno nevarne in seveda večkrat preplačane ploščice? Kako to, da nam ploščic takoj, ko smo vsi ugotovili, da mokre drsijo bolje kot led v Hali Tivoli, niso zamenjali, temveč so samo na steno prilepili dva velika napisa »Pozor, spolzka tla«?

spolzka

Odgovor je seveda jasen in ga poznajo vsi, ki vedo, kako delujejo male, dobro organizirane skupine, ki upravljajo z denarjem velike množice slabo organiziranih in nevednih lastnikov.

Verjetno veste, kakšni so običaji v poslu upravljanja z zgradbami. Skupinica sama izbere dobavitelje in si od vsakega posla vzame provizijo. Pravilnejša beseda za provizijo v tem primeru je kraja. Ker gre denar za provizijo iz žepov lastnikov, ki seveda nikoli ne bi pristali na kaj takšnega …

Poleg »provizije« je tu še en problem. Skupinica ljudi, ki odloča, običajno izbere izvajalca, ki ni niti najboljši niti cenovno ugoden. Izberejo tistega, ki jim je pripravljen dati največ. Našega denarja – denarja lastnikov.

Lastniki smo, po domače povedano, ovce, in to lepo strpno prenašamo … Pustimo, da nas vsakič posebej ostrižejo in ne naredimo ničesar. Ker smo slabo organizirani, ker ko se neka vsota razdeli na 96 delov, na posamezni položnici niti ni več tako visoka, ker nimamo časa in imamo vsak še veliko svojih skrbi in dela …

In tu delamo veliko napako. Pri takšnih »majhnih« stvareh se vse začne. Vsi vemo, da nas kradejo, a kljub temu ne naredimo ničesar, da bi to preprečili.

V zgodovinskih knjigah beremo, da je ta ali ona velika civilizacija propadla zaradi korupcije … Korupcija je možna, ker večina nič ne naredi in ker je preveč vpletenih. V vsakem bloku je kakšen koordinator, ki je na plačilni listi organizatorja celotne koruptivne verige, kakšna snažilka, hišnik.  In še kdo … Oni in njihovi šefi – pravi organizatorji so zajedalci, pijavke, ki mirno srkajo naš težko prisluženi denar. Redno, mesečno. Leta in leta.

In ko gredo res predaleč, ko s svojim početjem ogrozijo zdravje in življenje ljudi, (spet z našim denarjem) izobesijo napis: »Pozor, spolzka tla«.

Koliko časa bomo običajni ljudje dovolili, da nas kradejo in ogrožajo skupinice dobro organiziranih kriminalcev? Primer takšnih združb lahko najdemo v bankah, energetiki, zdravstvu itn. Vse to jim uspeva, ker imajo informacije, ki jih običajni ljudje ne razumejo, ali pa oni trdijo, da jih ne razumemo. Bankirji nas prepričujejo, da bi vse propadlo, če jim ne bi dali naslednje milijarde, če ne damo naslednjih nekaj sto milijonov v TEŠ, bo tudi vse propadlo, če bomo reformirali zdravstvo, bomo ostali brez zdravstva, nas prepričujejo. V resnici pa gre vedno za ohranjanje polnih korit, pri katerih se ti »strokovnjaki« napajajo. Politikov, seveda niti ne omenjam, oni nas za nekaj novih oblek, čevljev in dobro plačo v Bruslju prodajo v celoti …

Vse pa se začne pri tako majhnih stvareh, kot so spolzka tla pred našim/vašim vhodom v stolpnico. Ker molčimo, na koncu plačamo polno ceno.

 

Vincent Van Gohg
Lisac Marketing Ekspres
02.09.2014

Vincent Van Gohg


Na seznamu najdražjih slikarjev na svetu so tri imena: Vincent van Gogh, Pablo Picasso, Andy Warhol. Slednja sta s svojimi slikami obogatela.

Vincentu Van Goghu pa je, dokler je bil živ, uspelo prodati samo eno sliko. Pa še to v današnjem denarju za skromnih 1.500 evrov.

Po van Goghovi smrti so samo njegovih sedem najdražjih slik prodali za več kot 700 milijonov dolarjev! Vendar šele po slikarjevi smrti …

Mimogrede, Vincent van Gogh si je na koncu menda sodil sam, čeprav pištole, s katero naj bi se ustrelil, niso nikoli našli.

 angel_nič_zaslužil.jpg

No, pustimo sedaj podrobnosti. Kakšna je marketinška lekcija dejstva, da Vincent van Gogh ni znal prodajati?

Van Gogh je imel podoben problem, kot ga imajo mnogi podjetniki. Očitno je bil mojster svojega poklica. Bil je nadarjen in priden. Več kot 800 slik je ustvaril, čeprav je začel slikati dokaj pozno.

Vendar mu je v življenju uspelo prodati eno samo sliko!

Razlog?

Očitno se s prodajo ni ukvarjal. Ni znal, ni želel, ni ga zanimalo, ni imel volje …  Sam ni prodajal in nikogar, ki bi mu znal pomagati, ni poklical na pomoč.

Vem, da veste, ampak bom vseeno povedal še enkrat. Brez prodaje se ne zgodi nič. Ne v vaši, ne v moji, v nobeni panogi. Prodaja je veščina, je umetnost. Prodaja je nekaj, brez česar ne more biti uspešno nobeno podjetje niti posameznik.

Ko enkrat prodaja steče, je vse drugače, lažje, lepše.

Pravo neodvisnost podjetnikom prinese samo preveč strank. Če imamo strank preveč, smo sami gospodarji svoje usode. Sami odločamo, komu in po kakšni ceni bomo prodali. Če strank ni, nam niti van Goghova kakovost ne pomaga.

Če želite, vam lahko pomagam prodati več, zaslužiti več. Pripravil sem delavnico, ki se vam je ne splača izpustiti.

Iz najmanj 3 razlogov:

·         investicija se vam bo garantirano večkratno povrnila

·         ker ne tvegate ničesar

·         ker boste v veliki prednosti pred konkurenco.


Več o delavnici si poglejte tukaj.

 

Kdo je vaš zajec?
Lisac Marketing Ekspres
02.09.2014

Kdo je vaš zajec?


Atleti si, ko želijo postaviti res dober rezultat, omislijo »zajca«. Zajec je tekač, ki narekuje tempo. Pogosto imajo na rekreativnih maratonih več zajcev, ki imajo na hrbtu izpisan čas, v katerem bo zajec končal maraton.

Če tečete za zajcem, ki ima napis 2 uri 45 minut, veste, da boste na cilj pritekli v tem času. Če vam seveda zajec ne pobegne ali če ga ne prehitite …

Kaj pa v vašem poslu, v vaši prodaji?

Imate cilje, veste, kako hitro želite teči? Kdo je vaš zajec, kdo vam pri tem pomaga?

Zajec ni pomemben samo zato, ker diktira tempo. Zajec je tam tudi zaradi vašega zavedanja, da je cilj uresničljiv, da ga bo nekdo zanesljivo dosegel.

Za vas imam predlog.

Če želite povečati prodajo in dobiček … sami boste povedali za koliko, sem lahko vaš zajec.

In garantiram rezultat. Prodali boste več, zaslužili boste več.

V septembru smo za vas pripravili tri dogodke, na katerih boste dobili znanje, motivacijo, voljo in entuziazem:

·         Brezplačno predavanje za naše stranke. 15. septembra 2014, v Celju. Vem, da vas takrat zna pot zanesti na Celjski sejem (47. MOS).  Med 11. in 12.30 uro bom govoril o 4 najpomembnejših področjih v vašem poslovnem in osebnem življenju. Glavna tema bo seveda, kako do preveč strank. Za več informacij pošljite sporočilo tukaj. 

·         Strategije za povečanje cen. Sedaj je prišel pravi trenutek, da obrnete list v svojem poslu in začnete prodajati bolje in po višjih cenah. Ker si to zaslužite in ker je to mogoče!  Za več informacij kliknite tukaj.

·         Executive sales course.  S konkretnimi potezami izboljšajte uspeh prodajnega osebja - ekskluzivno druženje 12 izbranih direktorjev.  Za več informacij kliknite tukaj. 

Kliknite in izberite pravega "zajca" so svoje želje. 

 

Tudi vi prodajate prepoceni?
Lisac Marketing Ekspres
30.06.2014

Tudi vi prodajate prepoceni?

Zakaj znani slovenski pisatelj, doktor znanosti, računalniški strokovnjak, avtor filmskih scenarijev, dobitnik številnih domačih in tujih nagrad prodaja svoj najnovejši roman za pičlih 10 evrov (davek vključen v ceno)?

Obenem pa v svojih kolumnah ugotavlja, da delo slovenskih intelektualcev ni dovolj cenjeno?!?

Govorim o Mihi Mazziniju. Odličen avtor, večina ljudi ve, da je prebirati njegove kritične kolumne zelo razvedrilno, ne zgolj zato, ker so brezplačne, temveč se je težko ne strinjati z napisanim, kupovati njegove romane pa je prav tako zelo poceni …

Povod za moje današnje pisanje je Mazzinijeva kolumna (povezavo najdete v nadaljevanju besedila).

Splača se vam jo prebrati, ker je (spet) dobro ubesedil več bistrih opažanj in ker boste še bolje razumeli moje besedilo.

Težava je v Mazzinijevem tarnanju, da delo intelektualcev ni dovolj cenjeno, hkrati pa sam svoje znanje in delo prodaja po 10 evrov.

Če držijo številke, ki jih navaja v kolumni, s pisanjem knjige zasluži 45 evrov mesečno. Proda okoli 500 izvodov, od knjige dobi 1 evro, piše jo leto in pol. S pisanjem torej zasluži 45 evrov mesečno (davkov še nismo odšteli …)

Zakaj slovenski intelektualec tako malo ceni svoje delo, da ga razprodaja po 10 evrov za knjigo?

To je za nas podjetnike ključno poslovno vprašanje. Zakaj delati, zakaj prodajati nekaj, kar nam prinaša izgubo?

Ponujata se dve razlagi.

1.      To počne namerno, s knjigami v resnici ne želi zaslužiti, gre zgolj za samopromocijo. In avtor misli (seveda napačno), da bo s poceni knjigami dosegel več potencialnih bralcev.

2.      To počne, ker mu ni nihče povedal, da gre tudi drugače.

Obe razlagi lahko nadaljujemo z isto povedjo:

… v nobenem primeru s pisanjem knjig ne zasluži dovolj niti za plačilo računa za mobilni telefon, torej njegove literarne podvige financira nekdo drug.

Ne vem, kdo je pisateljev delodajalec, v eni izmed kolumn je napisal, da dela za državno podjetje.

Saj je vseeno, avtorjevo pisateljevanje je očitno zgolj hobi. In v tem je težava – Mazzini se gre dumping, ker si to lahko privošči. Sam ni odvisen od pisanja, to je le njegova (sicer slabo plačana) prostočasna aktivnost.

Ker gre za hobi in ker kolumnist noče delati drugače (niti mu ni treba), se razprodaja po 10 evrov.

Podjetniki si tega ne moremo, ne smemo privoščiti.

Če bi Miha Mazzini živel od pisateljevanja, bi se ga moral lotiti drugače.  

Ali pa bi bil ves čas lačen, gol in bos.

Lahko pa bi, kot Srečko Kosovel, še več delal. Če bi vsak teden napisal novo knjigo, bi se mu izračun morda celo izšel, prezgodnja smrt zaradi izčrpanosti pa bi njegovo slavo še povečala.

Naj spomnim, kaj je o pisateljskih honorarjih povedal Srečko Kosovel: »Honorarji so lahko različni: veliki ali majhni ali pa jih sploh ni. Taki so, da z njimi ne moreš živeti, umreti pa ravno tako ne, kajti škoda bi bilo pustiti to, kar pričakuješ. Res je to: honorar je cilj pisanja. Naj govorijo vsi umetniki, kar hočejo, o popolnosti svojih umetnin, kar hočejo, o popolnosti in poti k popolnosti, honorar je vendar sladka beseda.«


Podjetniki imamo podobno težavo kot Mazzini. Ni dovolj, da imamo odličen izdelek ali storitev. Tisto, kar delamo, moramo tudi prodati. In prodati moramo po takšni ceni, da ostane še kaj za plače in dobiček, s katerim financiramo poslovanje podjetja.

Če ni dobička, ni kruha, otroci so lačni, rubežniki pa sitni in vztrajni.

Država ni prav nič prijaznejša, če zamudimo s plačilom davkov za nekaj dni, nam blokirajo račun, prav nič jih ne zanima, kaj vse lahko povemo v zagovor.

Pisateljski posel, v katerem morda Miha Mazzini misli, da deluje, je podoben poslom v filmski industriji, na katero se prav tako zelo dobro spozna. Je namreč tudi režiser, avtor scenarijev.

V ameriški filmski industriji radi rečejo, da mora imeti vsak igralec, ki želi biti v poslu dolgoročno (seveda tudi finančno) uspešen, na zalogi dovolj (uporabil bom kar necenzuriran izraz) »Fuck You Money«. To je nekakšna varovalka. Ko ti ponudijo vlogo, ki je nočeš, ali te želijo premalo plačati, ponudniku enostavno zabrusiš z besedo na F… in zavrneš ponudbo. Ker imaš dovolj denarja, si lahko privoščiš čakanje na primerno vlogo.

Ker ima Mazzini delodajalca, bi si lahko privoščil prodajati svoje knjige po 50 evrov, založnikom pa postavljal drugačne pogoje: »Hočem 10 evrov od knjige, ki jih boste na trgu prodajali vsaj po 50 evrov, ali pa …«

To bi si lahko privoščil, ker se ne preživlja s pisanjem knjig. Ker že ima sponzorja, bi za kolege pisatelje največ naredil s tem, da bi svoje delo začel sam ceniti in ga prodajati po pravi ceni. A, žal, opažam, da slovenski intelektualci radi potarnajo nad slabimi, naravnost nevzdržnimi razmerami na trgu, in (namerno?) pozabljajo, da trg soustvarjajo; medtem pa čakajo, da jim bo nekdo tretji ustvaril trg, na katerem bodo lahko prodajali dražje.

Drage podjetnice, dragi podjetniki. Vi in jaz moramo sami paziti, da priskrbimo kruh zase in svojo družino, da redno plačujemo davke.

Vemo tudi, da je v poslu lažje uspeti (in preživeti), če ne prodajamo prepoceni.

Če želite končno prodajati po višjih cenah, se vam splača priti na moje predavanje, ki bo 15. julija 2014, ob 9.00, v Ljubljani. Ker bo predavanje kratko (skupaj s krajšima odmoroma 4 ure), izgovora, da nimate časa, nimate.

Pokazal vam bom, kako lahko prodate več, po višjih cenah! Kot je za moja predavanja običajno, to garantiram, ali pa vam vrnem denar.

Investicija v znanje o pametnih cenovnih strategijah, ki jih boste dobili na predavanju?

169 EUR + DDV.

Preberite več o predavanju in se prijavite še danes. Razen če vam ni treba zaslužiti več.  

Povezava do Mazzinijeve kolumne.

 

Semmelweis reflex
Lisac Marketing Ekspres
28.05.2014

Semmelweis reflex

Ste že kdaj slišali za Semmelweisov reflex?

Če niste, pozorno berite naprej. No, če ne boste nadaljevali z branjem, ste nehote že postali žrtev Semmelweisovega refleksa.

Ignaz Semmelweis je bil madžarski zdravnik, rojen leta 1818. V bolnišnici, kjer je delal, je 10–35-odstotno smrtnost pri določenih okužbah dojenčkov zmanjšal na en sam odstotek!

Namesto 10–35 % mrtvih samo še en 1 % umrlih novorojenčkov!

An engraved portrait of Semmelweis: a mustachioed, balding man in formal attire, pictured from the chest up.

Kako je to dosegel?

Z banalno preprosto metodo. Kolegom zdravnikom je predlagal, naj si po in pred pregledom pacienta umijejo roke.

Njegov predlog je v začetku naletel na odpor in zaničevanje. Mnogi so bili prepričani, da roke gospodov zdravnikov nikakor ne morejo biti razlog za infekcije … No, ker metoda ni bila zelo komplicirana – umivanje rok z razkužilom – so jo kljub dvomom počasi vpeljali tudi v druge bolnišnice.

In rezultat je bil povsod isti. Drastično zmanjšanje umrljivosti.

Od takrat s tem imenom imenujemo refleksno NEsprejemanje novih idej.

In kako boste vi sprejeli mojo GARANCIJO, da lahko prodate veliko, veliko več, če bi (včasih zgolj malenkostno) spremenili vaše ponudbe?

Ali Semmelweisov refleks ali boste raje pogledali tole?

Problem omenjenega refleksa v poslu je v tem, da boste izvedeli, da sem imel prav, na zelo boleč način. Konkurenca bo prodala, vi pa ne. Samo zato, ker »niste želeli razkužiti rok«.

Vašim ponudbam morda manjka nekaj enostavnih elementov. Morda delate kakšno od tipičnih, osnovnih napak …

Za vas sem pripravil nekaj posebnega!

Ne, ne gre za običajen seminar – vašo, prav vašo ponudbo bom pregledal in vam pokazal, kako jo lahko izboljšate. Če vas zanima, kliknite tukaj.

 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, maj 2014
Dnevnik guruja
15.05.2014

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, maj 2014


Telefon je močno prodajno orodje. Vendar morate biti v dobri formi, če želite biti uspešni.

Kaj pravite na 11 minut brezplačnih nasvetov o telefonski prodaji iz ust človeka, ki vodi ekipo dvesto prodajalcev, ki mesečno opravijo 100.000 pogovorov s Slovenci?

Ja, tega se ne splača zamuditi!

Ogled prijazno svetujem vsem, ki želite prodati več. Med drugim boste tudi izvedeli, katera fraza v telefonski prodaji preverjeno vedno deluje …

V oddaji, ki je bila na TV Vaš kanal predvajana včeraj zvečer, boste izvedeli še kopico drugih koristnih nasvetov. Kot bi gledali 30-minutni seminar o marketingu in prodaji. Vabljeni k ogledu.

Mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje!
Dnevnik guruja
14.05.2014

Mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje!

Z mrežnim marketingom sem se prvič srečal leta 1989. Vodil sem prodajo v 3 mrežnomarketinških podjetjih v treh državah, leta 1995 sem napisal 3 knjige o tem področju.

Vendar sem šele prejšnjo soboto, na 15. obletnici delovanja enega izmed slovenskih mrežnomarketinških podjetij dojel, da ta posel ne bo nikoli tako velik, kakor nekateri mislijo, da bo. Verjetno je bilo v dvorani okoli 300 navdušenih ljudi. Večina starejših od 50 let. Ni v vseh mrežnomarketinških podjetjih tako, v nekaterih prevladujejo ženske, v drugih moški, v tretjih starejši, mlajši …

cali2

Skratka, dvorana je bila polna entuziastov. Vsi verjamejo v svoje izdelke in poslovno priložnost. Vsi si z veseljem vzamejo čas za izobraževanje, za sestanke. Vsi radi pridejo na oder in pred 300 ljudmi povedo svojo zgodbo. Ne bojijo se nastopanja v javnosti. Vsi ploskajo in se iskreno veselijo uspeha svojih sodelavcev. Čudovito vzdušje.

Sedaj pa primerjajmo to vzdušje z običajnimi podjetji. Kot veste, sem osebno šolal že več kot 80.000 ljudi. V 13 različnih državah. Junija bom na ta spisek dodal še 14. državo, saj grem na predavateljsko turnejo po Češki (v Pragi bom predaval prvič) in Poljski. Pogosto šolam zaposlene v podjetjih po naročilu direktorja. Zaposleni pa niso vedno navdušeni, da morajo na seminar, sploh če je zunaj delovnega časa. Pritožujejo se nad kakovostjo izdelkov podjetja, ki jim daje plačo. Tarnajo, da imajo previsoke cene, nekateri celo pravijo, da bi še sami raje kupili pri konkurenci. Zaposleni sovražijo šefa, svojim sodelavcem ne privoščijo pohvale ali napredovanja.

Kako je to mogoče? V mrežnomarketinških podjetjih vlada prijetno vzdušje, vsi verjamejo v izdelke, ki jih prodajajo, in vsi so zadovoljni, pa kljub temu nikoli ne bo postal prevladujoči način prodaje.

Kakšno je moje novo spoznanje?

Na tem svetu velja »pravilo 80/20«.

Zanj ste zagotovo že slišali, a čisto preprosto povedano, to na primer pomeni, da 80 % svojih oblačil v omari praktično nikoli ne oblečete, večino časa nosite samo 20 % oblačil, ki jih imate. Če ponovno uporabimo taisto formulo, ugotovimo, da tudi teh 20 % oblačil ne nosite enakomerno, temveč 4 % oblek nosite še pogosteje kot druge.

V prodaji je podobno. Če ima podjetje 100 prodajalcev, jih 20 izmed njih ustvari 80 % vsega prometa.

In zakaj mrežni marketing ne bo množičen posel?

Ker je na tem svetu premalo kakovostnih ljudi, da bi to lahko bil množičen posel!

Od 100 ljudi jih ima morda 20 dovolj volje, znanja, želje, da se sploh lotijo česa novega. Največ štirje od stotih imajo voljo, znanje, željo in vztrajnost, da jim res uspe. En sam odstotek je tistih, ki zares izkoristijo vse svoje sposobnosti, ki se ne pustijo motiti in na koncu ustvarijo veliko zgodbo.

Ker ni dovolj pridnih, prijaznih, motiviranih, sposobnih ljudi, mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje.

Ali to pomeni, da se z mrežnim marketingom ne splača ukvarjati? Nikakor ne. Pomeni samo, da so vam vsa vrata odprta na stežaj, samo če želite biti med opisanimi 20 %, 4 % ali 1 %. Samo želeti si morate dovolj, delati in vztrajati morate. Dobra novica je tudi ta, da konkurenca res ni huda, večina ljudi preprosto nima volje, da bi sama odločala o svojem uspehu, da bi sama poskrbela za svojo neodvisnost.

cali1

Spoštovanje do vseh, ki so pridni, vztrajni, prijazni, motivirani.

 

*fotograjije iz Calivitine slavnostne konference in večerje ob 15. letnici delovanja

Obisk v Steklarni Hrasatnik
Dnevnik guruja
13.05.2014

Obisk v Steklarni Hrasatnik

Danes sta moja sinova špricala šolo. In to zaradi mene. Ob 9.00 sem ju vzel iz šole in ju odpeljal v Steklarno Hrastnik. Ker so v Steklarni imeli dan odprtih vrat.

Odločil sem se, da je za sinova dobro, če vidita, kako se izdelujejo kozarci, steklenice, vaze … In tudi, da vidita, kako izgleda pravo delo v proizvodnji. Sam sem si zelo dobro zapomnil teden dni obvezne prakse, ko sem v takratni Iskri delal vijake. Opis tovarne je eno, če vse vidiš v živo, pa nekaj drugega.

stekl1

No, sinova sta bila navdušena, naredili smo nekaj fotografij, v razredu pa bosta sošolcem  poročala o našem današnjem obisku. Vsekakor sta se veliko naučila in še dolgo ne bosta pozabila današnjega ogleda. Jasno jima je tudi, kako se delajo izdelki iz stekla.

stekl2

Med ogledom je mlajši sin izrekel tudi tale stavek: »Tati, a ni delat tukaj mal naporno? Pa tud vroče in hrupno je …«

stekl3

En sam takšen obisk otroka nauči več kot desetkrat prebrana stran v učbeniku. Sedaj vesta, kako nastajajo kozarci.

 

 

Ulični prodajalec
Dnevnik guruja
12.05.2014

Ulični prodajalec


Med prvomajskimi prazniki smo bili s skupino podjetnikov na marketinškem križarjenju po Sredozemlju. Že tretjem po vrsti. Gre za kombinacijo marketinških predavanj in uživanja na križarjenju.

Med postankom v Atenah sem se zagovoril z gospodom, ki ga vidite na spodnji sliki.

Govori angleško, francosko, italijansko, grško, nemško. Ko je bil star 17 let, so se s starši (Grki) vrnili iz Kanade v Grčijo in od takrat do danes je njegova naloga stati pred lokalom in v lokal vabiti mimohodeče sprehajalce.

Pri svojem poslu je zelo uspešen. Tudi naša družina se je posladkala prav v »njegovem« lokalu. Opazoval sem ga pri delu in ga vprašal, v čem misli, da je skrivnost njegovega uspeha. Kljub hudi konkurenci je kar dobro polnil lokal, ki ni bil nič posebnega.

ulicni1

»Kaj mi je povedal super ulični prodajalec s 33 leti izkušenj?«

Ko sem ga vprašal, od česa je odvisno, ali bo nekdo sprejel njegovo vabilo ali ne, je povedal, da je pomembno troje:

·         Energija. Če verjameš vase,  če si poln entuziazma, to mimoidoči opazijo in začutijo.

·         Veliko je odvisno od pravilne izbire. Pravi, da se je sčasoma naučil ugotoviti, ali je nekdo že jedel, pravkar popil kavo ali pa še išče pravi lokal. Skratka, z večletnimi izkušnjami izostriš nos za potencialne stranke.

·         Pomemben je prvi stavek, nagovor, pristop. Zanimivo je, da on k vsem pristopa s kupom razglednic v roki. Razglednice, na katerih je naslikan lokal, so samo nekaj, kar pritegne pozornost, nekaj, s čimer si kupi sekundo ali dve, da lahko začne pogovor.

Torej, prava izbira ciljne skupine, vera vase in dober prvi stavek. Nič revolucionarnega na prvi pogled. Ampak po 33 letih vaje je vse videti enostavno. Pri profesionalcih je na videz vse lahkotno, enostavno.

Vem, da tudi v vašem podjetju prodajate. Včasih bolj, včasih manj uspešno. Vsak dober prodajalec rad prisluhne nasvetom, ki mu lahko pomagajo z manj dela prodati več.

ulicni2

»Šef je na splošno zadovoljen z učinkom prodajalca, čeprav je pripomnil, da je bil v času, ko smo posneli to sliko, prodajalec še malo pod planom.«

Pogosto so tudi mnenja šefov in prodajalcev različna. Prodajalčev šef (močnejši možak na sliki) mi je povedal, da je prodajalec kar dober, ampak da je danes malenkost pod planom. Da se mora še malo bolj potruditi … Zveni znano, kajneda?

Če ste odločeni prodati več, in to z manj dela, imam za vas pravi način. Še posebej za tiste, ki pri prodaji kdaj pa kdaj v roke vzamete telefon in pokličete potencialno ali stalno stranko. Si predstavljate, kaj bi bilo, če bi samo za 15 % povečali učinkovitost svojih prodajnih klicev?

Ja, je možno, in to lahko naredite zelo hitro. Kliknite tukaj.

 

Editor's pick
Dnevnik guruja
31.03.2014

Editor's pick

Pravkar mi je Matej Golob posredoval mail z naslednjo vsebino:

"Hi Matej and Dan!

 Exciting news- we've chosen Aleš Lisac's talk to be one of the TEDx Talks Editor's Picks for this week. You can find the Editor's Picks on the TEDx Talks sit here: http://tedxtalks.ted.com. 

We encourage you to let as many people know about this as possible via your website, blog, listserv, Facebook, Twitter or even Instagram accounts. And please do follow us on Twitter - @TEDx and Instagram - @TEDxEvents.

 Again, congratulations! Keep up the great work and I look forward to seeing more from TEDxLjubljana in the future.

 Best,
Asia"

Priznam ponosen. Če še niste pogledali posnetka mojega govora, ga lahko vidite tukaj.

Je knjigoljubstvo samo moderno?
Lisac Marketing Ekspres
14.01.2014

Je knjigoljubstvo samo moderno?

Tale tekst je napisala moja žena Natalie. Ko sem ga prebral, sem skoraj kupil ... Potem sem se spomnil, da vse te knjige že imam. Kaj pravite na tale tekst? :)

 

Stavim, da ste tudi vi opazili, kako je zadnje čase zelo moderno »biti bralec, rad imeti knjige, biti knjigoljub ipd.«?

Zagotovo vam ni ušlo, kako so se ljudje pred prazniki tiho veselili, ker bodo imeli končno čas za branje kakšne dobre knjige.

In nedvomno vam je znana tudi tale: »V prostem času zelo rada berem ...«

Celo naš najmlajši družinski član, ki ga moramo dnevno rotiti in prositi, naj bere, se v šoli na vprašanje »Kaj rad počneš v prostem času?« prostodušno zlaže: »Berem knjige!«

Ste se kdaj vprašali, zakaj je odgovor tako (že kar obrabljeno) priljubljen? Z njim pač ne morete udariti mimo. Bi lahko koga ujezili, ker trdite, da berete? Le kako, saj z branjem ni nič narobe – prav obratno, imenitne in pametne nas dela!

Morda nas le malo begajo statistični podatki in ugotovitve strokovnjakov, da se bralci v zelo malo tistega, kar si izposodijo ali kupijo, tudi poglobijo ali zares preberejo.

A kaj bi le s tem? Ljudem je v navadi poskrbeti, da so med dejstvi in ljudmi skoraj vedno določena odstopanja, kajneda?

***

Spoštovani bralci, če ste tudi vi med knjigoljubi (pristnimi ali ne) in vas zanimajo knjige za osebnostno in poslovno rast, še posebej na temo marketinga in prodaje, imamo za vas prijazno novico:

Zaloga knjig, katerih naslove najdete na tem seznamu, se približuje številki 0 (pri vsakem posameznem naslovu je na zalogi manj kot 12 knjig), njihov ponatis pa ni predviden. Zato smo se odločili, da vam ponudimo posebno priložnost.

Za samo 29,99 evra lahko izberete katere koli 3 knjige s seznama.

Vaši pošiljki bomo priložili še knjižno darilo, ki bo pobožalo knjigoljubca v vas: slovenski detektivski roman Veliki modni biznis (njegov avtor je znana medijska osebnost, ki pa se je podpisala s psevdonimom Samo Puh.)

Za naročilo svojega paketa 3 knjig in knjižnega darila kliknite tukaj ali pa me kar pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 1509, bo naročanje šlo še hitreje.

Vesela bom vašega klica, do takrat pa prijazen knjigoljubski pozdrav

natalie.JPG 

Natalie Lisac

urednica spletne knjigarne Lisac & Lisac, knjige za poslovno in osebnostno rast 

 

Vzemite si 3.06 minute za ogled tega videa!
Dnevnik guruja
03.01.2014

Vzemite si 3.06 minute za ogled tega videa!

Tale mail mi je danes poslal (in vsej svoji listi po celem svetu) prijatelj Drayton Bird:

Can you spare 3.06 minutes to improve your selling?

Then I have a video for you.

It will make you laugh, because the man has actually worked as a stand-up comedian.

But he is also a brilliant marketer.

This story is not about him, though. It is about someone who took money off him ... and how they did it.

Listen carefully. Play it twice. Make notes.

You will pick up some priceless lessons.

About how people sell. How they buy. About lowering price. Who really makes the decisions. What you are really selling.

And more, including a Masterclass in how to present.

All in just over 3 minutes.

Amazing.

Here you go.


Best,

Drayton

 

Недорогое постельное белье в Киеве
Dnevnik guruja
02.01.2014

Недорогое постельное белье в Киеве

Хорошая хозяйка знает, насколько важно выбрать правильные постельные принадлежности. Ваше настроение, а порой и здоровье, может зависеть от того, какой будет комплект белья у вас на кровати. На качественных простынях, с легкостью засыпаешь, а утром проснувшись, чувствуешь себя отдохнувшим.

Kako vsaj trikratno povečati svojo produktivnost?
Dnevnik guruja
08.12.2013

Kako vsaj trikratno povečati svojo produktivnost?

Kako vsaj trikratno povečati produktivnost 8-letnega sina, ki dela domačo nalogo?

Enostavno.

Iz njegove okolice odstranite vse moteče dejavnike, kot so igrače, računalnik, Ipad, televizor, pes itn.

Otrok enostavno ne bo in ne more narediti domače naloge, če je prižgan televizor ali če se ima možnost zamotiti s čimer koli od prej naštetega.

Se strinjamo?

Podobno je z mano in vami. Če se lotimo pomembnega dela in imamo vključen Facebook, elektronsko pošto, prižgan radio, če se hkrati pogovarjamo s sodelavcem … bomo na koncu za nalogo porabili trikrat več časa in še kakšno napako bomo naredili.

Današnji nasvet?

Poskrbite, da bo vaše okolje zagotavljalo, da boste lahko produktivni. Kdor dela več stvari naenkrat, nobene ne dela zavzeto in osredotočeno. Tudi od branja tega zapisa boste imeli veliko več, če je bilo njegovo branje vaša edina zavestna dejavnost v zadnjih nekaj minutah.

 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, november 2013
Dnevnik guruja
14.11.2013

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, november 2013

Na Facebooku sem dobil komentar, da je to moja najboljša oddaja do sedaj. Ne vem, preverite. :)

Iz vsebine:

  • intervju z Luko Kogovškom
  • kako do moža, žene na spletu
  • kako prodajati dražje
  • koliko denarja kdo dobi od javnih inštitucij
  • kaj se lahko naučimo o prodaji od gasilcev
Hvala gospa zdravnica!
Lisac Marketing Ekspres
18.09.2013

Hvala gospa zdravnica!

Včeraj sem s pomočjo zdravnice ponovil zelo pomembno marketinško lekcijo. Zopet se je izkazalo, da nekateri zelo dobro razumejo psihologijo prodaje. In te pripravijo do tega, da kupiš nekaj, kar je predrago, kar ti krade čas in denar … ampak vseeno kupiš. Ker imajo sistem!

Najprej pa zgodbica, poučna resnična zgodbica za vse nas.

Ata je svojega tretješolčka vpisal v nogometni klub. To je storil, da se bo fant trikrat na teden malo utrudil in ostal v dobri formi. In tudi zato, ker so utrujeni otroci precej bolj ubogljivi. Vse skupaj se je začelo s tremi poskusnimi treningi. Seveda je ata že za prve tri poskuse sinu kupil posebne nogometne copate. Potem je bilo treba nakupiti dres, torbo, žogo, nogavice, ščitnike, trenirko, vse v klubski barvi in po ugodni klubski ceni 135 evrov.

Sledilo je trenerjevo obvestilo. Deček mora na zdravniški pregled. Najprej na odvzem krvi, potem še na pregled. Pregled je obvezen, če želi igrati tudi na tekmah. Cena pregleda 60 evrov.

Ata si je vzel čas in sina peljal na pregled, na katerega je bil naročen ob 17.30. Trener jima je zažugal, naj nikar ne zamudita, češ da so z ambulanto dogovorjeni za točnost. Ata in sin sta bila točno ob 17.30 (raje pet minut prej) v čakalnici. In sta čakala. Eno uro. Potem se je na vratih čakalnice pokazala mladenka in sina odpeljala v drug prostor. Vprašala ga je, koliko je težak in visok. Mali ni vedel ne prvega ne drugega odgovora. Ata je dekletu v beli halji rekel, naj ga stehta in izmeri. Dekle je pojasnilo, da nimajo tehnice in metra, da bosta zato kar nekaj približno napisala … Na pregledu za 60 evrov?

Potem sta ata in sin morala spet čakati – še na pregled pri zdravnici. Ata je vprašal sina: »A grem v ordinacijo in zahtevam nazaj tistih 60 evrov, saj vidiš, da kar čakava in se nič ne zgodi?« Sinko je odgovoril: »Prav imaš, čist brez veze je čakat.«

Ampak potem je ata opozoril sina: »Če ne narediva tega pregleda, boš lahko samo treniral, na tekme pa ne boš smel hoditi. Res hočeš oditi?«

»Potem pa vseeno počakajva. Rad bi igral tudi na tekmah.« In sta počakala. Prijazna zdravnica je celo malo popravila vtis čakanja. V torbici je našla meter in z atovo pomočjo ob vratih izmerila, koliko je otrok visok. Tehnice pa ni imela v torbici ...

Bi ata v normalnih razmerah kupil nepotreben, pomanjkljiv in predrag zdravniški pregled? Bi bil pripravljen čakati eno uro in pol za takšno storitev in vse skupaj plačati v gotovini? Seveda ne.

Ampak razmere niso bile normalne!

Tisti, ki so oblikovali ta prodajni model, zelo dobro igrajo na prava čustva in na pravi psihološki sprožilec, ki se v tem primeru imenuje KONSISTENCA.

Ata je pristal na plačilo pregleda, ker:

  • je sin že trikrat treniral in ni želel uničiti njegovih sanj (konsistentnost odločitve – kar začnemo, želimo dokončati, in čustvo ljubezni – sina ne želimo razočarati, prizadeti)
  • je že kupil klubsko opremo in bi šel tisti denar v nič (strah pred izgubo je večji motivator kot želja po dobičku)
  • je že porabil uro v čakalnici in bi šlo vse čakanje v nič, če bi odšel
  • je človek, ki ne odneha na pol poti (ponos)
  • ne želi poslušati sinovih očitkov, da mu je uničil nogometno kariero.

Za zdravniški pregled, stroške opreme, obvezen odvzem krvi in vode ob vpisu v klub atu seveda niso nič povedali. Vse to je izvedel šele po treh treningih – šele po tem, ko je bil sin že 100-odstotno odločen, da si želi trenirati.

Premeten sitem.

Dragi moji, morda se zdi vse to komu malce neetično. A pustimo sedaj to. Pomembno je, da si zapomnimo, kako močan psihološki sprožilec je konsistenca. Ljudje običajno vztrajamo pri odločitvah, ki smo jih že sprejeli, ne glede na to, ali so res pravilne in nam koristijo ali ne.

Ste v svojem podjetju zrežirali takšen marketinški sistem, da konsistenca deluje za vas? Če niste, se hitro lotite domače naloge.

Še en primer, da boste bolje razumeli, kako ta sprožilec deluje. Vsaka tretja testna vožnja proda avto. Prodajalci avtomobilov imajo torej navidezno enostavno nalogo, čim več potencialnih strank morajo peljati na testno vožnjo.

Če v trgovini poskusite košček jelenove salame, jo boste verjetno kupili. Ker ste poskusili in ker je naslednji korak nekako logičen.

Tale moja nogometna zgodba ni naključna. Nekdo je zelo dolgo razmišljal, kako se starši počutimo, ko vpisujemo otroka v nogometno šolo. In je celoten proces zrežiral tako, da je zelo težko odnehati, da je zelo težko sinu pogledati v oči in mu reči: »Ne boš več hodil na nogomet.«

Ata iz zgodbe sem jaz. Plačal sem 60 evrov za (zelo pomanjkljiv) zdravniški pregled in kmalu se bo zgodba ponovila še z drugim sinom. Saj veste, obema sem obljubil.:) Psihologija prodaje je zabavna reč ...

 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, september 2013
Dnevnik guruja
12.09.2013

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, september 2013

Iz vsebine septemberske oddaje:

  • kako napolniti Piranski in kateri koli drug trg z zadovoljnimi ljudmi.
  • državno prvenstvo v ležanju na plaži
  • pravi marketinški strokovnjaki testirajo, primer star več kot sto let - Claude Hopkins
  • kako na internetu do zaslužka z dejavnostjo, ki vas itak veseli
  • kdo ima več moči v prodaji in zakaj je to pomembno
  • je koruza ženskega ali moškega spola
  • najboljša marketinška knjiga vseh časov za vas brezplačno

 

-        Intervju z Mojmirjem Kovačem - ugotovili boste, da ste najboljši! Ma, kaj naj vam rečem, poglejte oddajo, sploh intervju z Mojmirjem. Potem pa v akcijo. Zmagajte!

 

Inteligenca nekega petelina vs. podjetniška inteligenca
Lisac Marketing Ekspres
01.09.2013

Inteligenca nekega petelina vs. podjetniška inteligenca

Mojega petelina Gigija verjetno že poznate. V videu, ki si ga je ogledalo več kot 3400 ljudi, lovi moja sinova, v drugem videu, ki ima prav tako nekaj tisoč ogledov, pa preganja ženinega psa.

Gigi je hud petelin. Neustrašen. Tudi mene si upa napasti … Pameten pa ni kaj dosti. Na posnetku, ki sem ga posnel včeraj, boste videli, kako neumen je Gigi.

Kokoši gredo zgodaj spat. In ker verjamem, da se morajo sprehajati zunaj po mili volji, sem jim postavil improvizirano lestev, da lahko po želji odhajajo in se vračajo v kokošnjak. Tudi kadar ni nikogar na kmetiji. Lestev ni preveč udobna, da se po njej ne bi sprehajala tudi lisica.

Vse kokoši in piščanci brez težav pridejo v kokošnjak. Gigi pa nikakor. Kot vidite na posnetku, je zelo nervozen, išče vhod, ampak ga ne najde. Sicer vztrajno hodi levo in desno, pogleduje proti svojim kokoškam, ki že kinkajo, vidi se, da bi se jim rad pridružil.

In čeprav lahko vsak dan opazuje 7 kokoši in 10 piščancev, kako se povzpnejo po lestvi, še vedno ni dojel, da lahko sam naredi enako. Kar naprej vztrajno pleše okoli lestve, se nesrečno oglaša, ampak na lestev se ne spravi.

Zato petelin spi zunaj.

Ker noče poskusiti s plezanjem po lestvi, ker noče in ne zna poskusiti še česa drugega, kot je neumno beganje levo in desno okoli vrat.

Je med petelinom Gigijem, mano, vami in drugimi podjetniki kakšna podobnost?

Seveda je. Tudi nam se pogosto dogaja, da znova in znova delamo iste napake. Tudi mi pogosto uporabljamo poslovno strategijo, ki se imenuje (prazno) UPANJE. Upamo, da bo kmalu bolje, čeprav ni nobenih znakov, da bo res tako. Upamo, da bo prodaja večja, čeprav ne naredimo nič drugače, kot smo naredili včeraj.

Podjetniki običajno predolgo odlašamo z ukrepi, za katere vemo, da so potrebni. Prepozno spremenimo način prodaje, prepozno izboljšamo izdelek, prepozno se lotimo še kakšnega drugega trga, prepozno odpustimo zaposlenega, ki ne prinaša dobička. Skratka, čakamo, da nam nekdo odpre vrata kokošnjaka. Ta pa običajno ostanejo zaprta in mi spimo zunaj.

Se bomo še naprej obnašali kot moj petelin Gigi ali se bomo končno povzpeli po lestvi?

Odločitev je vaša. Odločitev je moja.

Veste, kaj pomaga, ko se moramo odločiti in nekaj spremeniti? Pomaga troje:

  • znanje,
  • dobra družba,
  • primerno okolje.

 

Če želimo spremeniti svoj posel na bolje – to si vsi želimo – moramo pridobiti dodatno znanje. Koristno je, če se več družimo z ljudmi, ki nam lahko pomagajo. In še kako pomaga, če zamenjamo okolje, če se premaknemo nekam, kjer bomo lažje razmišljali, kjer bomo bolj odprti za nove ideje.

Za vas imam predlog, ki vas bo stal samo 22 evrov. Za to minimalno investicijo boste dobili moj novi izdelek – svetovno inovacijo – namizno družabno igro, s katero se otroci in odrasli učijo voditi podjetje, razumeti bilance in še zabavajo se pri tem.

Poleg tega boste dobili brezplačno vstopnico (vrednost je sicer 250 evrov) na mojo 4-urno marketinško delavnico, kjer boste v dobri družbi in v primernem okolju dobili informacije, potrebne, za korak naprej v vašem poslu.  

Da ne bomo vsi še naprej kot moj Gigi … lestev ima ob sebi, pa ne zna ali si ne upa stopiti nanjo.

Zakaj tako ugodno? Iz dveh razlogov. Prvič, ker tudi sam preizkušam nove načine vstopa v kokošnjak. S projektom Firma Kids želimo uspeti (predvsem) v tujini, zato moramo preizkusiti čim več načinov, prepričati čim več kupcev, da preizkusijo izdelek.

In drugič, ker vas imam rad. Ker je iskreno poslanstvo našega podjetja pomagati podjetnikom zaslužiti več. Ker vem, da vam naš izdelek lahko pomaga, vam ga želim čim bolj približati. Izgovorov sedaj ni, kliknite na naš projekt na Idiegogo.com in potrudite se priti čez postopek.

Vendar pohitite, v trenutku, ko to pišem, imamo na voljo samo še 14 dni. Priložnost se definitivno ne bo nikoli ponovila.

Hvala in lep pozdrav!

P. S. Kaj naj v resnici naredim z Gigijem? Naj mu naredim lestev, ki jo bo razumel, in tako ogrozim celotno kokošjo jato (po boljši lestvi bo v kokošnjak znala priti tudi lisica) ali naj ga pustim spati zunaj? Druga opcija pomeni, da bo precej lačen in se bo kaj hitro znašel na lisičjem jedilniku. Je v poslovnem svetu kaj drugače? Če ne naredimo tistega, kar moramo, smo hitro lačni ali plen močnejšega.

 

Kako do ekskluzivnega vabila na mojo novo marketinško delavnico?
Dnevnik guruja
23.07.2013

Kako do ekskluzivnega vabila na mojo novo marketinško delavnico?


V začetku septembra bom izvedel ekskluzivno marketinško delavnico (predvidena datuma sta petek, 13., in sobota, 14. september). Dva termina za dve izvedbi iste delavnice. Na delavnici bomo delali na primerih izdelkov in storitev udeležencev, dodal pa bom tudi svoje primere. Skratka, zelo praktično usmerjena delavnica. Nekaj kritično pomembnih tem, ki jih bomo obdelali (tudi vi se nam lahko pridružite):

  • Zakaj bodo ali pa ne bodo kupili vaš izdelek ali storitev?
  • Kako prodati po višji ceni, kot prodajate sedaj?
  • Kako ugotoviti, ali se bo vaš novi izdelek/storitev prodajal/a?
  • Kako izbrati pravi način prodaje, prave načine komuniciranja?
  • Koliko vložiti v marketing in prodajo in kako ugotoviti, koliko je najmanj potrebno?
  • Zakaj se splača za stranko plačati več, kot plačuje konkurenca?
  • Prava resnica o »start up gibanju«, Kickstarterju, Indiegogo in podobnih platformah.
  • Glavna tema – psihologija prodaje: od česa je najbolj odvisno, ali bodo kupili vaš izdelek/storitev. Kako to zanesljivo ugotoviti?
  • Zakaj so nekatere restavracije polne, druge skoraj prazne?
  • 4 preizkušeni modeli za kreiranje novih izdelkov/storitev, poslovnih idej.
  • 13 vprašanj in odgovorov, s katerimi boste takoj kreativno izboljšali svoj izdelek/storitev ali pa ustvarili nekaj novega, dobičkonosnega.
  • Vnaprej pripravljen komentar Aleš Lisca o vseh poslovnih idejah udeležencev (ki jih bom prej dobil po pošti in skrbno proučil).
  • Vprašanja in odgovori v živo.


Dodali bomo še kakšno temo. Delavnica bo intenzivna, gre za priložnost, ki vam lahko spremeni življenje ali poslovanje vašega podjetja.

Vaša investicija, cena?

Delavnica je zastonj.

Vendar pa vabilo prejmete samo tisti, ki boste kliknili na to povezavo in z najmanj 29 dolarji podprli moj projekt, s katerim želim uspeti tudi v tujini. V zadnjem času svetujem samo podjetjem, ki so izvozno usmerjena. Pa ne zato, ker bi si to želel. Očitno so to edina podjetja, ki si v tem trenutku moje svetovanje lahko privoščijo. Tudi naše podjetje se širi na svetovno tržišče. Naš projekt na platformi Indiegogo je samo eden od korakov v tej smeri. Za uspeh bo potrebnega veliko dela, veliko poskusov, zato vas prosim za podporo tega projekta.

Zakaj se vam splača sodelovati?

  • Ker boste prejeli vabilo na ekskluzivno delavnico, o kateri sem govoril zgoraj (aprila letos smo razprodali delavnico, na kateri nihče od 146 udeležencev ni dobil popusta. Tokrat bosta vsebina in format drugačna, vrednost septembrske delavnice je najmanj 250 evrov + DDV). Za vas bo vstop prost.
  •  Ker boste dobili svoj izvod namizne družabne igre Firma Kids. 

Hvala in upam, da se vidimo jeseni. Delavnice ne bom ponovil, tudi snemali je ne bomo. Ekskluzivne informacije za vas, ki razumete, ki želite pomagati in ki ste ugotovili, da se takšne priložnosti ne splača izpustiti. Še enkrat povezava na projekt. Če se vam bo kje zataknilo, če imate kašno dodatno vprašanje, me pokličite na 080 1509 ali na mobitel 040 771077.

Več o igri Firma Kids boste izvedeli v tem videu:

Častim za rojstni dan in osebna prošnja
Dnevnik guruja
22.07.2013

Častim za rojstni dan in osebna prošnja

Častim za rojstni dan in zelo osebna prošnja!

Kmalu (27. 7.) bom imel rojstni dan. Devetinštirideseti. Saj ne morem verjeti … Za rojstni dan sem si tokrat zaželel darilo. Ampak se spodobi, da tudi častim, kajneda? Zato imam za vas lepo darilo in prošnjo. Oboje pa bo zavito v marketinški nasvet in pomembno informacijo, ki jo poznajo samo v bolj zaprtih marketinških krogih.

Torej na kratko:

Kaj imam za vas?

Brezplačno celodnevno marketinško delavnico. Častim tudi napitke. Število prostih mest je resno omejeno, zato se vam bo splačalo reagirati hitro. Za vas pa imam tudi naš novi izdelek – izobraževalno družabno igro Firma Kids po posebni ceni! Kaj si želim za darilo?

Pripravil sem projekt, s katerim prodiramo na svetovne trge. In potrebujem vašo pomoč. Investirajte 29 evrov v zabavno izobraževalno namizno igro Firma Kids, katere redna cena je 50 evrov, vi pa jo lahko dobite za samo 29 evrov. Ampak … naročilo morate izvesti preko največjega svetovnega mednarodnega "Crowdfunding portala" - Indiegogo.com. Zakaj?

Saj veste, ljudje neradi zahajamo v prazne restavracije. Tudi pri uveljavitvi novih projektov v tujini na platformah, kot sta kickstarter ali indiegogo, zelo pomaga, če se hitro pojavi nekaj deset ali nekaj sto podpornikov projekta. Potem zadeva lahko steče sama od sebe. Ker ljudje kupujejo tisto, kar se dobro prodaja, tisto, kar kupujejo tudi drugi …Prosim vas, da se pridružite prvim podpornikom, ki bodo podprli angleško verzijo našega izuma.

V zahvalo se boste lahko brezplačno udeležili celodnevne marketinške delavnice, ki jo bom v celoti vodil jaz. Dobili boste angleški (lahko pa tudi slovenski) izvod izobraževalne igre Firma Kids, in to samo za 29, namesto za 50 evrov. Poštnino tudi častimo mi! Zakaj si želim to darilo, kaj boste imeli vi od tega? S tem izdelkom želimo uspeti v tujini. V oktobru bomo razstavljali na največjem sejmu namiznih iger v Evropi, ki je vsako leto v Essnu. Uspešna promocija projekta na indiegogo nam bo pomagala pri prodoru na tuje trge. Vi pa boste za vedno ostali v mojem spominu kot »ustanovni« član, kot nekdo, ki je podprl projekt na začetku. Igra se sicer v Sloveniji odlično prodaja, pravkar gremo v prvi ponatis, ampak tokrat me Slovenija ne zanima. Želimo narediti svetovno zgodbo.

Za majhno investicijo, ki vam bo prinesla cenejši izdelek in brezplačno marketinško delavnico, ste lahko del te zgodbe. Obljubljam vam, da se bom za vas na delavnici še posebej potrudil! Več o delavnici vam pošljem v naslednjem mailu. 

Če želite, lahko o tem poveste svojim prijateljem. Hvala in prijazen pozdrav.

 

Predebele ste pri nas nezaželene!
Dnevnik guruja
02.07.2013

Predebele ste pri nas nezaželene!

Pred leti sem na tem blogu že pisal o diskriminaciji strank. Pametni podjetniki ne bodo svojih izdelkov in storitev prodajali komur koli. Stranke moramo zelo pazljivo izbrati.

Če ne izbiramo strank, imamo na koncu opraviti s tečnimi strankami, ki zahtevajo vedno nižje cene.

Zadnji odmeven svetovni primer diskriminacije strank so si privoščili pri podjetju Abercrombie&Fitch. Direktor podjetja je izjavil, da njihova oblačila ne bodo na voljo v XXL številkah.

Ker enostavno nočejo videti debelih strank v svojih trgovinah in ker jim nočejo prodati svojih izdelkov.

Primer diskriminacije je že osebje, ki je v teh trgovinah zaposleno. Luštne mlade punce in mišičasti mladeniči. Žena mi je rekla, da je tam vedno užitek kupovati.

af1

Pravično?

Diskriminacija v poslu je nujna. Če želimo ugoditi vsem, ne bomo ugodili nikomur.

Zakaj podjetniki ne bi smeli odločati o tem, komu bomo prodali in komu ne? Če ne drugačna, pa cenovna diskriminacija obstaja že od nekdaj. Z višjimi cenami odženeš nekatere in pritegneš druge. Prepričan sem, da ima direktor A&F prav. V njihove trgovine tisti, ki jih tam nočejo videti, ne bodo hodili. Tisti, ki tam (lahko) kupujejo, pa so verjetno še bolj zadovoljni, ker vedo, da ta oblačila niso za vsakogar …

Seveda pa vsaka takšna poteza povzroči upor in ljudje se postavijo na eno ali drugo stran.


Na eni strani sovražniki, na drugi pa kupci, ki še raje kupujejo.

 

Переработка и вывоз макулатуры в Киеве
Dnevnik guruja
29.06.2013

Переработка и вывоз макулатуры в Киеве

 

Для целлюлозно-бумажной промышленности широко известная макулатура, а в терминологии охраны окружающей среды – отходы из бумаги и картона, является одним из основных видов сырья.

na vrh