Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Lisac Marketing Ekspres
12.07.2018

Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?

 

 

Mnogi prodajalci so prepričani, da mora stranka v prodajnem razgovoru prodajalcu čim večkrat pritrditi. Večkrat kot slišijo da, bolje je.

Zgornje prepričanje je zmotno.

V prodaji je pomemben zgolj en DA. Tisti zadnji. Če stranka na koncu reče da in kupi, nam je uspelo. Če nam med prodajnim procesom ves čas prikimava, nazadnje pa vseeno reče ne, vse njeno prejšnje strinjanje popolnoma izgubi svoj pomen.

Za vas imam nasvet, ki se vam ga splača preizkusiti v praksi. Temelji na dejstvu, da se stranke velikokrat počutijo varnejše, če lahko prodajalcu rečejo ne. Beseda NE zagotavlja neko varnost, ljudje pa imamo zelo radi ta občutek.

Bom pojasnil na primeru moje žene. Najin starejši sin jo vpraša, ali gre lahko s prijatelji za vikend na morje. Star je 16 let in odhod seveda ni samoumeven.

Kakšen bo ženin prvi odgovor?

»Ne, ni govora!«

Potem sledi še krajša ali daljša razlaga. Pred koncem šolskega leta so bile razlage obsežnejše, med počitnicami, ki so že v teku, pa niso več tako goreče in dolge, ampak vseeno je prvi odgovor vedno ne. Žena odgovori z ne, ker se po takšnem odgovoru bolje počuti …

Kako se zgodba nadaljuje?

Čeprav je že rekla ne, sinu začne postavljati vprašanja: »Kdaj bi pa šli, kdo bo šel še zraven, bo z vami kdo od staršev, kdaj bi prišel domov, kdo bo pa vozil, kje boste jedli …«

Ko sin odgovori na vsa vprašanja, se pogosto zgodi, da mati privoli tako, da ga napoti k meni. Če mu dovolim, je potem zanjo vse zelo preprosto – za vse sem kriv jaz, ker otroku preveč popuščam.

Ste opazili, da je bil ženin prvi odgovor NE? Prav zaradi njega se je med pogovori bolje počutila. Zdelo se ji je, da ima pod nadzorom celoten proces in če je rekla ne, bo tako tudi obveljalo. Vseeno pa se pogosto zgodi, da se zgodnji Ne pozneje spremeni v DA.

Kaj se vam splača narediti?

Spremenite svoj prodajni nagovor tako, da stranka na začetku nekajkrat lahko reče ne. Tako že takoj posrbite, da bo pritisk manjši, stranka pa vas bo bolj sproščeno poslušala in se bolje počutila. Morda vam bo postavila več vprašanj, pogovor bo potekal brez pritiska – saj veste, večina ljudi ne mara prodajalcev, kupujejo pa vseeno radi.

Kako natančno to narediti prav za vaše podjetje in vašo panogo, lahko izveste na seminarju »Prodaja ena na ena«, lahko pa vam pripravimo odgovor prav za vaše podjetje, če se včlanite v Lisac&Lisac VIP klub.

 

 

Tiskani oglasi ne delujejo več?
Dnevnik guruja
26.03.2018

Tiskani oglasi ne delujejo več?

 fb

Veliko se je spremenilo v zadnjih desetletjih ... Pred kratkim sem šolal prodajalce oglasnega prostora, ki so se pritoževali, da stranke ne verjamejo, da so tiskani oglasi še vedno učinkoviti. Res je, da odziv ni več takšen, kot je bil recimo leta 1992. Vendar pa s pravim prostopom lahko tudi s tiskanimi oglasi zaslužimo. 

Poglejte, še Facebook je objavil serijo celostranskih oglasov. Facebook? Oni pa ja imajo svoj medij s katerim bi nam lahko vsem povedali kar imajo za povedati. Pa so se vseeno odločili za časopisne oglase. Premislite zakaj.

Cena?
Dnevnik guruja
08.03.2018

Cena?

V sredo sem med predavanjem na Gea Collegu študentom dal nalogo, naj napišejo 15 izdelkov ali storitev, ki so jih kupili v zadnjih dveh tednih (ok, fantje v  zadnjih dveh letih). Poleg vsakega izdelka so morali napisati, kje so ga kupili in ZAKAJ ravno tam. Potem smo skupaj pogledali razloge za njihove nakupe. V razredu je bilo približno 25 študentov in niti eden ni niti pri enem nakupu na prvo mesto kot razlog nakupa omenil cene!

geacene

Prevladujoči razlogi so bili navada, priporočilo, lokacija, ekskluzivna ponudba … Nauk? Podjetniki vse prevečkrat želijo povečati prodajo z nižanjem cen … Kot vidimo, cena skoraj nikoli ni glavni razlog za nakup oziroma nenakup. Za vas sem pripravil webinar, na katerem bom govoril, kako pravilno postavite ceno svojemu izdelku ali storitvi.

Fotografije golih deklet včasih in danes
Dnevnik guruja
08.03.2018

Fotografije golih deklet včasih in danes

Razlika med uporabo golega dekleta leta 2018 in leta 2006

Včeraj sem po dolgem času spet prelistal Slovenske Novice. Prebral sem šale na zadnji strani in vremensko napoved, potem pa je se je moje oko ustavilo na fotografiji »zapeljivke dneva«. Saj veste, vsak dan na sredini časopisa objavijo sliko golega dekleta.

Moje pozorno marketinško oko je opazilo veliko spremembo. Fotografija golega dekleta je v Slovenskih novicah že standard. Samo včasih so pod sliko objavili tekst kakšnega pregovora. Preberite, kaj sem o tem zapisal na svojem blogu leta 2006:

»Praktično nemogoče je pogledati sliko lepega, mladega, golega dekleta v Slovenskih Novicah, ne da bi prebrali pregovor pod sliko. Se strinjate, mar ne? Oko vam nehote zaide na pregovor. Kljub sliki lepega mladega dekleta, vi berete pregovor … 

Nauk? 

Uporabljate slike, ki pritegnejo pozornost in pod slike nekaj pametnega napišite. 

Če v vašem prospektu pod slikami niste nič napisali, delate napako. Če prodajate viličarje in ste pod sliko viličarja napisali oznako modela, delate napako. Rekel sem, da morate pod sliko napisati nekaj pametnega! Napišite raje: »Model z najmanjšo porabo v svojem razredu« ali »Naš najbolje prodajani model.« Pod sliko vedno napišite nekaj, kar želite, da si stranke zapomnijo. 

Teksti pod slikami so zelo, zelo pomembni! Spomnite se na ta nasvet, ko boste brali pregovor pod sliko mladega, lepega, golega dekleta.«

nagica1 

prej         

nagica2

potem

Podpis pod fotografijo je zelo težko spregledati, mar ne? 

V Slovenskih novicah so se zavedeli, da najbolj dragoceni in brani del strani (podpis pod fotografijo golega dekleta) slabo izkoriščajo. Od tega, da bralci preberejo pregovor, ni prihodkov. Zato so začeli prostor pod fotografijo prodajati. Sedaj vas namesto pregovora pod fotografijo čaka oglas za SEX TABLETE.

Nauk vsega skupaj?

Uporabljajte slike, ki pritegnejo pozornost, in ne pozabite pod sliko napisati nekaj, kar bo prodajajo vaše izdelke ali storitve.

P. P. S. Bi šli z mano na marketinško križarjenje, če bi vas povabil?  

Intervju
Dnevnik guruja
12.02.2018

Intervju

 

Poglejte kratek intervju z mano. Nekaj tem iz intervjuja:

 

  • Kaj narediti za povečanje prodaje?
  • Kako pripraviti prodajalce, da bodo prodali več?
  • Kakšno je resnično stanje v prodaji v Sloveniji?
  • Razmerje med dobrimi in slabimi prodajalci – koliko je dobrih, koliko slabih?
  • Kaj narediti, če prodajalci niso učinkoviti?
  • Kako lahko povečamo učinkovitost celotne ekipe prodajalcev?
  • Kako prepoznati dobrega prodajalca?
  • Najpogostejša napaka prodajalcev?
  • Zakaj prodajalci ne zaključijo prodaje, se bojijo zaključiti prodajo?
  • Poznate najpogostejše ugovore svojih kupcev?
  • Kako agresiven naj bo prodajalec?
  • Katerih prodajalcev ne maramo?
  • Kaj loči dobrega od slabih prodajalcev?
  • Kako takoj vzpostaviti odličen stik s kupci?
  • Kako motivirati prodajalce? Je pritisk dober?
  • Kako spremljati prodajalce? Kaj naj merimo?
  • Kaj je cona udobja pri prodajnih ekipah?
  • Katre prodajalce je treba zamenjati?
  • Zakaj prodajalci ne poslušajo?
  • Kaj je prodajni proces? Kako prodajni proces izboljšamo?
  • Kaj dober marketing naredi za prodajalce?
  • Kako naj prodajalec nadaljuje marketinško zgodbo?
  • Kako se soočiti s pritiski na ceno?
  • Zakaj šolati prodajalce?
  • Specializacija in širina v prodaji?
  • Kdaj in kako vam lahko pomaga svetovalec? Kako ga izbrati?

 

 

Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
Seminarji
01.02.2018

Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?

 ugovori

Brezplačen videoseminar za vas. Kako odgovarjati na tipične ugovore strank.

Marketinško križarjenje 2018
Seminarji
31.01.2018

Marketinško križarjenje 2018

Ste nostalgični glede prihodnosti?

krizarjenje

V svoji karieri sem spoznal več tisoč podjetnikov.

Do sedaj še nisem srečal nobenega, ki bi konstantno delal samo 4 ure tedensko, ki bi mu uspelo čez noč ali brez dela, po srečnem naključju. Uspeh je vedno rezultat ciljno usmerjene aktivnosti.

Značilnost vseh uspešnih podjetnikov?

Usmerjeni so v prihodnost. Živijo in delajo v današnjem trenutku, z mislimi in domišljijo pa so v prihodnosti. Obujanje spominov na stare dobre čase v poslu ni produktivno.

Obujati moramo »spomine« na dobre NOVE čase.

Biti moramo nostalgični glede prihodnosti. Ker nam le optimistična usmeritev v prihodnost lahko pomaga, da bo do lepša prihodnost res prišla.

Ste za eno nostalgično usmeritev v bližnjo prihodnost?

Vabim vas, da se mi pridružite na marketinškem križarjenju.

Združili bomo prijetno s koristnim. Križarjenje po Sredozemlju, v družbi vam podobnih, uspešnih podjetnikov. Vse to začinjeno z marketinškimi predavanji, brainstormingi in veliko mreženja.

Poglejte, kaj sem pripravil za vas, pridružite se nam.

 

Marco Bragadino in njegov ICO
Dnevnik guruja
28.01.2018

Marco Bragadino in njegov ICO

marco

Marco Bragadino je bil dober prodajalec. Vedel je, da moraš ponuditi tisto, kar si vroče želijo. Benetke so v Bragadinovih časih izgubljale sijaj. In jim je obljubil stare dobre čase. Trdil je, da zna narediti zlato. Benečani so se odločili, da Bragadinov ICO (pardon, alkimistične raziskave) financirajo. Ker dolgo časa ni bilo rezultatov, so postali nestrpni. Marco pa je pravi čas pobegnil. Potem je isti manever ponovil v Munchnu. Tam so tudi vložili v njegov ICO (pardon, alkimistične raziskave). Ker ni bilo rezultatov, so ga Nemci obglavili. Nauk. Če želite prodati, morate obljubiti tisto, kar si stranke želijo. Fino je, če obljube izpolnite. 

Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
Dobre knjige
19.01.2018

Naj knjige leta 2017 po mojem izboru

knjige 

The 48 Laws of Power Paperback; Robert Greene 

»Amoral, cunning, ruthless, and instructive, this piercing work distills 3,000 years of the history of power into 48 well-explicated laws«

Avtor je v eni knjigi zbral tisočletne modrosti o moči. V politiki, poslu in tudi osebnem življenju bomo lažje dosegli cilje, če bomo poznali 48 ključnih zakonov s področja moči. Knjiga je polna poučnih zgodb iz kitajskih, grških, francoskih in drugi dvorov. Tam je šlo vedno za moč in prevlado in  zmagali so najspretnejši – tisti, ki so igro najbolje obvladali. Ko enkrat preberete knjigo, vam bo kristalno jasno, kaj počnejo politiki, kaj počnejo najuspešnejši poslovneži. Navaden smrtnik bi njihove igre opisal kot neizprosne, krute, nemoralne … Ampak, če želite moč in oblast, morate igrati njihovo igro. Mnoga pravila pa so tudi takšna, da se jih splača uporabiti v osebnem življenju in v vsaki službi. Cilje bomo prej in lažje dosegli, če bomo poznali teh 48 ključnih zakonov. Nekaj izmed njih je zelo preprostih, eden pravi: »Nikoli ne zasenči svojega gospodarja«. Sem se spomnil na prijatelja, ki je sicer dobil dobro službo, ampak po pol leta je bilo vsega konec. Tudi zato, ker je prijatelj vozil za 60.000 evrov dražji avto kot njegov šef … Zanimivo je tudi (vsaj na prvi pogled precej kruto) pravilo, ki pravi, da je treba potolči sovražnika do konca, sicer se to maščuje. In avtor navaja niz zgodovinskih primerov, ko se je vladarjem maščevala njihova usmiljenost. Zanimiva knjiga z zgodovinskega in psihološkega vidika. Priporočam. Morda vas bo odvrnila le obsežnost te knjige. Seveda jo lahko berete postopoma, menda se tudi počasi daleč pride.

 

The Like Switch: An Ex-FBI Agent's Guide to Influencing, Attracting, and Winning People Over; Jack Schafer and Marvin Karlins

Lani sem prebral dve knjigi, ki sta ju napisala FBI agenta. The Like Switch je knjiga, ki govori o tem, kako se prikupiti prijateljem, znancem, sodelavcem, strankam, sovražnikom. Nekdanji FBI agent, specialist za vedenjsko analizo in rekrutiranje vohunov, je napisal priročnik s preizkušenimi nasveti, kako v trenutku »preberete« človeka in vplivate na to, kako on dojame vas. Tako da lahko praktično pri vsakomur dosežete, da mu boste všeč.

Never Split the Difference: Negotiating as if Your Life Depended on It

Chris Voss, Michael Kramer

 

Nekdanji mednarodni pogajalec v situacijah s talci in FBI agent je napisal knjigo o pogajanjih, uporabno v poslu, doma ali če rešujete talce pred ugrabitelji. Knjiga Never Split the Difference mi je všeč, ker je drugačna od vseh pogajalskih knjig, ki sem jih prebral do sedaj. V mnogočem se avtor tudi ne strinja s pogajalci, ki so se izšolali na Harvardu. Gre za zbirko praktičnih navodil, ki so se obnesla v pogajanjih s teroristi po vsem svetu. Avtor pokaže tudi, kako ta pravila uporabite na različnih življenjskih področjih. Če se boste držali pravil iz te knjige, boste na vsakih pogajanjih bolje pripravljeni kot vaše »nasprotniki«. Ker gre za nekdanjega FBI agenta, je vse razloženo v obliki pravil in formul, ki se jih še vedno učijo FBI agenti. Avtor je bil vodilni FBI-ajev pogajalec pri ugrabitvah. Že samo zgodba o tem, kako je odkupnino za ugrabljenega poslovneža z več sto tisoč dolarjev znižal na samo nekaj tisoč dolarjev, je vredna branja … Življenje je zaporedje malih in velikih pogajanj. Opremljeni z nekaj pravili s tega področja, boste dosegli več, ko bo to res potrebno.

The Last Days of Night: Graham Moore 

Graham Moore je napisal odlično knjigo, ki skoraj v celoti temelji na zgodovinskih dejstvih in opisuje boj za prevlado na začetku uvajanja električne energije. Edison, Westinghouse in Tesla. V glavni vlogi je mladi Westinghousov odvetnik, katerega naloga je rešiti Westinghousa pred bankrotom, ki ga skoraj povzroči Edinson. Slednji toži Westinghousa, ker naj bi brez dovoljenja uporabljal patent za električno žarnico. Potem je tu še boj med enosmernim in izmeničnim tokom. V tem boju so dovoljena vsa sredstva. Edison neprimernost izmeničnega toka dokazuje celo tako, da za prvo usmrtitev na električnem stolu uporabijo izmenični tok. Ker se malo uštejejo, morajo kar nekajkrat vključiti tok, preden kaznjenec umre. V precej opazni, če ne glavni vlogi v tem brutalnem boju, so seveda bankirji … Zanimivo, napeto, poučno branje. Čeprav enako kot pri Titanicu že poznamo konec in zmagovalca, prav tako Teslovo vlogo (ki je v resnici izumil praktično vse v zvezi z elektriko), je knjiga tako napisana, da je ne moreš prenehati brati. Po tem, ko preberete to knjigo, boste tudi lažje razumeli šalo, ki kroži po Facebooku: »Kako se imenuje ukradena Tesla (avto)? Edison.« Knjiga vam bo ponudila ogromno materiala v razmislek, tudi o tem, da je (veliki) posel politika, tudi umazana igra.

Homo Deus: A Brief History of Tomorrow; Yuval Noah Harari

Kakšna bo prihodnost človeštva? Tega nihče ne ve. Avtor svetovne in slovenske uspešnice Sapiens: kratka zgodovina človeštva je precej prepričljivo opisal našo prihodnost.

Ljudje smo v preteklih stoletjih praktično ukrotili lakoto, epidemije in vojne. Prvič v zgodovini več ljudi umre od starosti kot od nalezljivih bolezni. Na začetku 21. stoletja je večja verjetnost, da človek umre zaradi prenajedanja kot zaradi stradanja. Glavne razloge za slabo življenje bomo kmalu odpravili. Kaj nas čaka potem? Kaj nam prinašajo nove tehnologije, umetna inteligenca? Bodo z umetno inteligenco podprti roboti res zavladali tudi Homo Sapiensu?

Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal; Oren Klaff 

Dobro veste, da znam pripraviti odlično prezentacijo, ki proda izdelek ali storitev. Tudi zato, ker sem prebral praktično vse, kar sem našel vrednega s področja poslovne retorike, pogajanj, nastopanja v javnosti. Oren Klaff je napisal najboljšo knjigo, ki sem jo s tega področja prebral v zadnjem času. Ne gre za knjigo, s pomočjo katere se boste naučili pripraviti prezentacijo, nastopati pred večjo ali manjšo skupino ljudi. Gre za knjigo, v kateri boste spoznali napredne tehnike prepričevanja, da bo vaš sogovornik začel poslovati z vami. Knjiga je namenjena vsem, ki prodajate večje projekte. Ko gre za biti ali ne biti, ko iščete enega večjega kupca, poslovnega partnerja, ko iščete kupca za svoje podjetje, ko iščete investitorja, morate poznati Orenovo metodologijo. Predvsem je Oren našel načine, s pomočjo katerih v večini situacij spelje vodo na svoj mlin. Zadel je bistvo … Če na drugi strani nimate sogovornika, ki vas je najprej pripravljen poslušati in če vas potem ne bo jemal resno, ne boste dosegli ničesar s še tako lepo in zlikano prezentacijo. Avtor je veliko idej dobil s študiranjem nevroznanosti – večina naših odločitev je podzavestnih in s pravimi metodami lahko vplivamo na sogovornika, da na koncu naredi, kar želimo. Prva točka pri predstavljanju (pitching) vsake ideje ali projekta je nekaj, na kar mnogi pozabljajo. Gre za »Setting the Frame«. Če na začetku prevzamete pobudo, če se pogovarjate v okviru zgodbe, ki ustreza vam, boste uspešni. V nogometu ali šahu bi se reklo, da morate nasprotnika pripraviti do tega, da igra vašo igro … Res veliko dobrih primerov in svežih, novih idej.

Scientific Advertising; Claude Hopkins

To delo sem prebral že najmanj petkrat. Knjigo priporočajo praktično vsi marketinški in prodajni guruji. Jezik je sicer malo arhaičen, ampak naj vas to ne moti. Gre za kratko knjigo, ki je po mnenju mnogih še vedno najboljša na področju marketinga in prodaje. Pa še brezplačno si jo lahko snamete s spleta …Kaj še čakate?

The Revenge of Analog: Real Things and Why They Matter; David Sax

Priznam, da mi je bila ta knjiga všeč tudi zato, ker smo v našem podjetju izdali analogni izdelek. Družabna namizna igra sodi prej v preteklost kot v prihodnost. Vendar avtor dokazuje, da je tudi za analogne izdelke v sodobnem digitalnem svetu še dovolj prostora. So celo področja (namizne igre so eno izmed njih), kjer se analogno dobro prodaja in celo pridobiva na tržnem deležu. Avtor nam pokaže odličen primer, kjer so podjetja našla tržne niše (gramofonske plošče, namizne igre, papirnati rokovniki, klasični filmi za fotografiranje) in v digitalnem svetu odlično živijo od prodaje analognih izdelkov. Gre za odlično kombinacijo psihologije in reportaže o realnih analognih produktih. Tudi pri Googlu in Facebooku še vedno verjamejo v papir, ko razvijajo nove ideje. Samo digitalni svet enostavno nima prihodnosti, ljudje smo narejeni tako, da potrebujemo, želimo, hočemo tudi analogno.

Life of the Party: The Remarkable Story of How Brownie Wise Built, and Lost, a Tupperware Party Empire; Bob Kealing  

Zgodbo Brownie Wise bi moral prebrati vsak, ki se je kdaj ukvarjal z direktno prodajo ali mrežnim marketingom. Gre za zgodbo o materi samohranilki, ki je po drugi svetovni vojni pomagala iz Tupperwara narediti svetovno korporacijo. S pomočjo te knjige tudi lažje razumemo, kateri pogoji morajo biti izpolnjeni za uspešno rast podjetja, kjer vse temelji na prodaji na prodajalcih. Spet pa ne manjka korporacijske politike – ko je niso več potrebovali, so dolgoletno direktorico Brownie Wise, ki je »ustvarila« Tupperware, izbrisali iz uradne zgodovine podjetja, kot da je nikoli ne bi bilo.

The ONE Thing: The Surprisingly Simple Truth Behind Extraordinary Results Hardcover; Gary Keller,  Jay Papasan 

Za to knjigo ste verjetno slišali. Pojavila se je vsaj na 350 seznamih največjih prodajnih uspešnic. Njena ideja je enostavna. Če želite biti bolj produktivni in bolj uspešni, se morate osredotočiti na eno stvar. Ko svojo energijo osredotočite samo na eno pomembno zadevo, s tem povečate verjetnost za uspeh. V svojem življenju želite MANJ. Predvsem manj motilcev. Dnevna doza mailov, Facebooka, twitov, smsov, sestankov vas na koncu spravi v stres in vas onemogoči. Zanimivo je, da lahko dosežete in naredite več, če se osredotočite na eno stvar. Pomislite, kaj je najpomembnejše v vašem poslu. In zakaj ne delate več tega, kar je najpomembnejše?

Kako v trenutku pridobiti zaupanje, vpliv in odnos?: Tom Schreiter

Zakaj prodajalci ne morejo prodati, stranke pa nočejo prisluhniti? Ne gre za to, kakšna je predstavitev. Ali cena. Ali prodajalčev zadah. Temveč gre samo za prvih nekaj čarobnih sekund, ko prodajalec sreča svojo potencialno stranko. Kaj se zgodi? V prvih nekaj sekundah se potencialna stranka odloči:

1. Da vam bo zaupala. Vam verjela. ali 2. Vklopila opozorilni alarm pred prodajalcem. Uporabila filter »prelepo, da bi bilo res«. Postala skeptična. Se začela spraševati, v čem je »past«. Ta odločitev je takojšnja, in, žal, po navadi tudi dokončna.

 Tom ‘Veliki Al’ Schreiter nam v knjigi pokaže, kako v nekaj sekundah zgradite vez zaupanja in prepričanja s potencialno stranko. Kako? Z neposrednim nagovorom tistega dela možganov, ki sprejema odločitve – z nagovorom podzavesti. Vendar naj vas ne skrbi. To ni nič težkega. Spoznali boste preproste štiri- in petčrkovne besede, mikropovedi in preproste, naravne tehnike, ki jih lahko obvladate že v kratkem času. Vaša naloga je prenesti sporočilo v glavo vaše stranke, tako da bo imela izbiro. Če ne morete doseči, da vam bo potencialna stranka zaupala in verjela, ji v resnici sporočila sploh ne dajete.

Uporabite te preverjene, preproste tehnike, s katerimi boste v trenutku zgradili takšen odnos s potencialno stranko, da bo vse drugo … preprosto.

Tudi dve kriminalki sem prebral (ok, poslušal zvočni knjigi v avtu).

The Postcard Killers; James Patterson

V tej napeti kriminalki newyorški detektiv Jacob Kanon išče morilca svoje hčerke. Knjiga je zanimiva tudi zato, ker se vse dogaja v glavnih evropskih mestih. Seveda na koncu detektiv najde množičnega morilca, ki pošilja razglednice iz evropskih mest, jasno pa do konca ne veste, kdo in kako je v resnici moril …

Razor Girl: Carl Hiaasen 

Ta kriminalka je vzbudila mojo pozornost, ker se dogaja na Floridi, na Key Westu. Praktično vsa mesta, kjer se zgodba odvija, poznam, že večkrat sem bil na »kraju zločina«. Cela zgodba je zabavna: do solz sem se nasmejal, ko se je eden od obrobnih kriminalcev ubil, ker je ukradeno teslo poskušal napolniti z navadne vtičnice in ni poskrbel za izolacijo, v glavni vlogi pa je prevarantka, ki se brije po mednožju, medtem ko se namerno zaletava v avtomobile (zavarovalniške prevare) … Skratka, dobro napisano, zabavno, razvedrilno.
 

Priročnik za pisanje oglasov; Joseph Sugarman

Preberite, kaj boste zamudili, če knjige ne naročite:

·         ne boste izvedeli, kaj vse vsebuje oglas, s katerim je oče šestih otrok prodal 3 milijone knjig, in zakaj je potem umrl pred televizijskimi kamerami;

·         ne boste poznali nerodnosti, ki so jih zagrešili v začetnih oglasih za znameniti katalog Victoria Secret, in kako je končal ustanovitelj tega podjetja;

·         ne boste vedeli, kako napisati oglas za nekaj tako preprostega, kot je grenivka, in kako genialno je to uspelo preprostemu teksaškemu kmetovalcu, ki ga je eno samo oglasno besedilo spremenilo v milijonarja;

·         ne boste vedeli, kako je spisan oglas, s katerim je Joe Sugarman preko direktne pošte prodal več kot 20 milijonov parov sončnih očal;

·         ne boste poznali učinkovitih prijemov besedila, ki ga je Joe Sugarman napisal za prodajo svojega letala – tako učinkovitih, da se je zanj zanimala celo CIA;

·         morda ne boste nikdar pomislili, da je treba prodajati koncept, še manj, kako je pri tem lahko v pomoč komunizem ali šahovski prvak Kasparov;

·         ne boste natančno poznali obveznih 23 elementov vsakega dobrega oglasnega besedila, ki izpolnjuje svoj edini cilj, tj. besedila, ki prodaja;

·         ne boste se zavedali, da mora branje oglasnega besedila teči tako gladko in preprosto kot drsenje po otroškem toboganu;

·         ne boste vedeli, kateri besedilni element je najpomembnejši: naslov, podnaslov, prvi stavek ali morda kaj četrtega?

·         ne boste znali ustvariti primernega okolja za nakup – ne smete namreč pozabiti, da je pero v vaših rokah;

·         ne boste poznali enostavne formule za izračun stopnje zahtevnosti besedila (t. i. Gunningov indeks);

·         ne boste vedeli, katere psihološke sprožilce uporabljati v besedilu in s katerimi boste dosegli, da bo bralec svoj težko prisluženi denar zamenjal za vaš izdelek ali storitev;

·         utegnili bi prezreti in ne uporabiti zelo donosne marketinške moči modnih muh, družbenih trendov in pomembnosti pravega trenutka;

·         morda si ne boste nikoli priznali (kaj šele uporabili sebi v prid), da pri vseh družbenih skupinah deluje nečasten psihološki sprožilec z imenom pohlep;

·         morda vas bo zamikalo, da bi kakšno pomanjkljivost svojega izdelka ali storitve raje zamolčali, a prej ko se boste naučili priznati napako in odpraviti strankine ugovore, bolje boste prodajali;

·         ne boste vedeli, kako in s katerimi tehnikami doseči, da bodo ljudje vaše oglase prebrali v celoti, pa čeprav samo zato, ker jih preprosto ne morejo nehati brati in čeprav sprva izdelka, ki ga oglas prodaja, sploh niso nameravali kupiti;

·         ne boste se zavedali, da je bolje prodajati zdravilo kot preventivo, in ne boste vedeli, kako torej prodajati preventivo, če jo že morate;

·         ne boste izvedeli, kaj si o Sugarmanu – enem izmed najboljših ameriških piscev oglasnih besedil – misli nekdanji ameriški podpredsednik Al Gore.

 

 

Novoletni cilji in prodaja
Dnevnik guruja
15.01.2018

Novoletni cilji in prodaja

Novoletni cilji in prodaja.

Za uspešno 2018, kliknite tukaj!

 

 

Moj stari čevelj
Dnevnik guruja
19.12.2017

Moj stari čevelj

Zgodba o čevlju letnik 2008

Ročno, po naročilu izdelan čevelj, usnjen, z dodatki iz kevlarja, se je po 10 letih zbudil in zame in za vas pripravil marketinško lekcijo.

Gre za nasvet, ki ga boste z lahkoto izvedli in vam bo garantirano povečal prodajo in dobiček.

In to v nekaj dneh po izvedbi!

Prejšnji teden se je čevelj nenapovedano oglasil in me presenetil.

Zato vam zgodbo o tem čevlju enostavno moram povedati …

Na brezplačnem webinarju z naslovom »moj stari čevelj«.

 

Marketinška analiza "finančne industrije"
Dnevnik guruja
08.12.2017

Marketinška analiza "finančne industrije"

Zadnje čase se spet veliko piše in govori o financah in finančni pismenosti. Strinjam se, da bi bilo prav, če bi ljudje o tej temi vedeli več. Tudi v šoli bi lahko učence in dijake učili o tem, kako naj pametno ravnajo s svojim denarjem. V nadaljevanju moj marketinško-prodajni komentar o tem, kako s strankami ravna »finančna industrija«.

Torej, kaj si »finančna industrija« želi od strank?

Tri velike želje ima.

Najprej si želijo, da ste aktivna stranka oziroma aktiven investitor. Če kupite delnice (ali kakšen drug finančni inštrument) enkrat in potem mirujete 10 let, za finančno industrijo niste zanimivi. Potrebujejo stranke, ki so ves čas v strahu in paniki in zato čim večkrat kupujejo in prodajajo. Od aktivnih strank nekaj zaslužijo, od neaktivnih praktično nič. Zadnjič sem bil na predavanju, kjer je slovenski finančni strokovnjak (lastnik podjetja, ki se ukvarja izključno s financami) razlagal, kako neodgovorni so nekateri vlagatelji. Za primer je opisal vlagatelja, ki je junija dobro zaslužil (prodal delnice v pravem trenutku), potem pa od junija do danes ni naredil še ničesar. Sami izgovori so ga, najprej dopusti, potem službena pot, nujno popravilo strehe na hiši … Skratka, »len« investitor, ki ravna nespametno. Jasno, da je predavatelj kritiziral neaktivnega vlagatelja – od takšnih ni zaslužka.

Drugič, »finančna industrija« želi, da redno spremljate novice in se odločate na podlagi trenutnih novic. Sedaj vsi govorijo o bitcoinu. Ste zamudili vlak, je pravi čas, da skočite na vlak … Finančna industrija vas želi z dnevnimi novicami držati v strahu. Najbolje, da ste ves čas na robu panike in da se obnašate kot izgubljeni turist v puščavi, ki nekaj časa hodi v eno smer, potem pa si premisli in gre v drugo … Zato ima vaš zaupanja vredni finančni svetovalec ves čas na zalogi pomembne časovno občutljive informacije – reagirati je treba hitro, ker sicer utegne biti prepozno. Saj veste – prva njihova želja, zanje ste nekaj vredni samo, če ste aktivni.

Tretjič, tudi v finančni industriji odlično deluje čarobna marketinška beseda NOVO. Za vas imajo vedno kaj novega, nekaj, s čimer boste z manj tveganja zaslužili več. Vedno znova kreirajo nove produkte ali pa iz naftalina privlečejo stare dobre naložbe. Spet želja iz prve točke – povečati vašo aktivnost kot vlagatelja.

Opazujte jih in boste videli, da gre ves čas za aktivnost, željo po tem, da delujete na podlagi aktualnih svežih informacij in da imajo za vas vedno nekaj novega. Pa veliko sreče pri investiranju. Svojega prodajalca (pardon, svetovalca) vseeno vprašajte, kako to, da si tako želi vaših evrov. Če pa je vendar najslabša star na tem planetu imeti te nič vredne evre …

Na finance se ne spoznam, vem pa nekaj o marketingu in prodaji. Deloval sem vsaj v 100 različnih panogah in imam približno sliko, za kaj gre v posameznih panogah. Danes sem samo opisal, kako deluje finančna industrija. To so trgovci z novci, ki si želijo, da čim večkrat kupite in prodate, ker zaslužijo z vsakim vašim nakupom in prodajo.

Odkar v našem podjetju organiziramo seminarje in delavnice, v dvorani vedno obesimo velik napis, na katerem piše: »Investirajte vase, razen če mislite, da ste slaba naložba.« Priznam, tudi industrija, v kateri večinoma delujem (izobraževanje, svetovanje), si želi čim bolj aktivne stranke. Če ste bili na enem samem seminarju in ste prebrali eno samo knjigo, me ne zanimate. Če pa veliko investirate v svoje znanje, ste moja idealna stranka. Velik plus moje panoge pa je v tem, da še nihče ni bankrotiral zaradi preveč prebranih knjig in preveč učenja.

 

Zastonj torej brezplačno
Dnevnik guruja
10.11.2017

Zastonj torej brezplačno

zastonj

Zbiranje podatkov o potencialnih strankah s pomočjo vabe (brezplačnega darila), ni nič novega. V marketingu in prodaji zmagujejo tisti, ki znajo v pravem trenutku uporabiti prava (že zdavnaj odkrita) orodja. Objavljeno v Slovencu 25. oktobra 1909 (klik na sliko za povečanje Zastonj oglasa).

FirmaKids in ŠKL
Dnevnik guruja
05.11.2017

FirmaKids in ŠKL

O naši igri FirmaKids na TV ŠKL.

Katalog promocijskih in poslovnih daril
Dnevnik guruja
11.10.2017

Katalog promocijskih in poslovnih daril

Dobil prvi letošnji katalog poslovnih in promocijskih daril. Seveda brez spremnega dopisa. To je podobno, kot, če bi vam prodajalec v trgovini brez besed samo pokazal izdelek ...

Ne pošiljajte samo katalogov, prospektov. Dodajte prodajno pismo, ki je v resnici nagovor prodajalca. V prodajno pismo napišite to kar bi rekel prodajalec, ko bi vam v živo prodajal izdelek.

Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
Dnevnik guruja
26.09.2017

Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja

laura

Laura Unuk je danes osvojila naslov mladinske svetovne šahovske prvakinje. Ponosen, ker Laura pozna in igra našo podjetniško igro Firma Kids (www.firmakids.com).

Beer Bulli
Dnevnik guruja
26.09.2017

Beer Bulli

 

Tokrat sem pomagal pri prenovi kombija. V posnetku sta tudi vsaj dva marketinška nasveta - tudi o tem, kako pravilno postaviti ceno.

Naš kuža in koze
Dnevnik guruja
09.05.2017

Naš kuža in koze

 Naš kuža in koze

Naš kužek je svoje poznanstvo s kozami začel precej nesrečno. S smrčkom se je dotaknil električne mreže, s katero so ograjene koze. Bolečino je povezal s temi »čudnimi živalmi«, ki so pred kratkim prišle k hiši. Koz se je bal, niti na 10 metrov se jim ni upal približati.

Kako sem rešil težavico?

Na povodcu sem ga pripeljal h kozam in poskrbel, da se jim je približal. Vajo sva nekajkrat ponovila in pri kozah ostala vsakič malo dlje. Poskrbel sem tudi za to, da je bilo srečanje intenzivno in se je na koncu že igral z njimi.

Ko se je pogosteje in dlje časa intenzivno družil s kozami, se jih ni več bal. Nasprotno, postale so njegove prijateljice.

Morda kakšen namig za prodajalce?

Če želite kaj prodati, pomaga, če pridete v bližino strank. Če pride do osebnega kontakta, morate biti s stranko pogosto v stiku. Pomaga tudi, če je stik intenziven, če se vi ukvarjate s stranko in stranka z vami. 

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Dnevnik guruja
01.09.2016

Pogovor s prodajalcem rekorderjem

Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to uspelo, kaj se lahko iz njegovega primera naučimo vsi, ki se ukvarjamo s prodajo in marketingom?  Kliknite in poglejte posnetek.   

постельное белье Киев

Se splača šolati prodajalce?
Seminarji
11.08.2016

Se splača šolati prodajalce?

 

Prava resnica o tem, kako pomembno je šolanje prodajalcev.

In še vabilo na vedno razprodano delavnico - prodaja ena na ena.

Škarje za 900 evrov
Lisac Marketing Ekspres
04.08.2016

Škarje za 900 evrov

 »Vse najboljše za rojstni dan,« je moja žena pred nekaj tedni zaželela svoji frizerki.

»Hvala. Veš, čudovito darilo sem dobila.«
»Od koga pa?«
»Hm … od sebe. Kupila sem si nove škarje. In samo tebi lahko priznam, da so bile 900 evrov. Možu bom pa rekla, da so bile 500 ...«

Pametna frizerka, investira v osnovna sredstva. S kakovostnimi škarjami vsekakor bolje in lažje dela kot s cenenimi.

Vprašanje, ki ga zastavljam vam in vsem podjetnikom: Koliko ste pripravljeni investirati v orodja, brez katerih ne bi mogli opravljati svojega posla?

In koliko ste pripravljeni investirati v marketing in prodajo?

Obe povezavi vam lahko veliko pomagata:

1) Lisac VIP klub - ekskluziven svetovalni program za izbrane podjetnike – povečanje prodaje in dobička.

2) Dobičkonosen sistem za povečanje vaše učinkovitosti v prodaji ena na ena – ne da bi v marketing vložili en sam dodaten cent.

Ekskluziven program za povečanje vaše prodaje in dobička
Lisac Marketing Ekspres
06.06.2016

Ekskluziven program za povečanje vaše prodaje in dobička

Za vas sem pripravil program, s katerim boste zanesljivo povečali prodajo in dobiček. Program je učinkovit, poceni, mesečno pa vam vse skupaj ne bo vzelo več kot 3 ure. Če ste pripravljeni v povečanje prodaje vložiti 3 ure mesečno in investirati približno toliko, kot natočite goriva v rezervoar svojega avta, berite naprej.

Problem večine podjetnikov je v tem, da na povečanju prodaje in dobička ne delajo sistematično. Si predstavljate, kaj bi pomenilo za vašo prodajo, če bi vsak mesec res temeljito izvedli en ukrep za povečanje prodaje?

Samo en ukrep. In to takšen, ki je izvedljiv prej kot v 120 minutah. Ste pripravljeni izvesti ukrep po receptu marketinškega guruja? Če vam garantiram, da je ukrep enostaven, primeren za vaše podjetje in da ga boste brez težav uresničili?

Če vam garantiram, da bom priložil natančna in jasna navodila in vam vse skupaj  pojasnil v krajšem webinarju? Če želite konkretna navodila, kako do več denarja v vašem poslu, in če imate 120 minut mesečno časa, se vam splača klikniti na to povezavo.

Naredili so mi dan!
Dnevnik guruja
06.06.2016

Naredili so mi dan!

 mos

S to sliko me je po delavnici razveselila ekipa Celjskega Sejma,

Lep je delati z motiviranimi ljudmi dobre volje.

Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?
Dnevnik guruja
27.12.2015

Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?

Na Facebooku sem prejšnji teden opazil zanimiv video. V posnetku lahko prvo minuto gledamo levinjo, ki opazuje ogromno čredo gnujev. Gnuji tečejo dobesedno nekaj centimetrov pred njenim lačnim gobcem.

Levinja »agresivno čaka« in se ne more odločiti, katero žival bi zagrabila. Potem pa se od nikoder pojavi lev in upleni prvo žival, ki mu pade pod kremplje.

Lev ni »agresivno čakal«, temveč je, ko je videl, da ima priložnost, takoj ukrepal.

Pa vi? Ste bolj podobni levinji ali levu? In kaj, če se vaša konkurenca obnaša kot lev?

Sam veliko delam s prodajalci in povem vam, da mnogi izvajajo strategijo »agresivnega čakanja na klic stranke«, namesto da bi se aktivno lotili prodajanja. Mnogi podjetniki izvajajo strategijo »agresivnega čakanja na boljše čase«, namesto da bi ukrepali.

Za vse, ki imate dovolj »agresivnega čakanja«, sem pripravil nekaj posebnega. Brezplačno 4-urno delavnico (vrednost 250 evrov, vendar za vas vstopnine ni – samo hitro, brez agresivnega čakanja, se morate prijaviti), na kateri vam bom povedal in pokazal, kako lahko v letu 2016 zaslužite dodatnih 1.000 evrov mesečno.

Bi vam dodatnih 1.000 evrov dobička mesečno prišlo prav?

Seveda.

Govoriva o dodatnem dobičku v vašem poslu, v vašem podjetju, v dejavnosti, ki jo že opravljate.

Za vas imam predavanje, delavnico, uporabne nasvete, vaje, brezplačno bogato gradivo.

Kdaj?

8. 1. 2016, v Smeltu, na Dunajski 160, v Ljubljani. Med 9.00 in 13.00.

Odlična priložnost za vse, ki se znate hitro odločiti in niste pristaši »agresivnega čakanja«.

Na delavnici vam bom pokazal pot do dodatnih 1.000 evrov mesečnega dobička v vašem poslu. Garantirano. Ker vem, da vam bo dodatnih 12.000 čistega v letu 2016 še kako prav prišlo, se veselim srečanja z vami.

Pogovor s prodajalcem
Dnevnik guruja
24.11.2015

Pogovor s prodajalcem

Če se ukvarjate s prodajo, s prodajo po telefonu, potem priporočam ogleda spodnjega videa.

izvedeli boste kako je moj gost iz prodaje nič v prvem mesecu, postal v drugem mesecz najboljši v svojem podjetju. 

Tudi vi lahko postanete super prodajalec z upoštevanjem preprostega nasveta iz tega webinarja.

In še nekaj ... po ogledu tega videa boste imeli voljo in motivacijo! Garantirano.

 

Cena ni pomembna!
Dnevnik guruja
23.11.2015

Cena ni pomembna!

 Ljudje nismo racionalna bitja. Cena še zdaleč ni tako pomembna pri naših nakupnih odločitvah, kot si to nekateri mislijo.

Tudi, če lahko popolnoma enak izdelek, ali storitev kupimo ceneje, to pogosto ne bomo naredili.

Draga ali poceni elektrika čisto enako strese ...

Glengarry Glen Ross & Aleš Lisac
Dnevnik guruja
03.10.2015

Glengarry Glen Ross & Aleš Lisac

 

Ob 20. obletnici podjetja Lisac & Lisac predstavljamo novo formo predavanja (in tudi gledališča):
 "Predavanje se dopolni z dramo in drama se dopolni s predavanjem"

Predstava Slovenskega mladinskega gledališča Glengarry Glen Ross in predavanje mag. Aleša Lisca

 

Za uvod 40 minut predavanja marketinškega guruja: Prodaja, najdonosnejši posel na našem planetu: 

  • umazani prodajni triki največjih prevarantov in kako jih uporabiti v poslu;
  • ali se prodajalec rodi ali se naredi;
  • razlike med najuspešnejšimi 4 % prodajalcev in preostalimi, ki komaj zaslužijo za stroške;
  • v čem se ponudba prodajalke ljubezni za 50 € razlikuje od tiste za 5.000 € na uro;
  • zakaj je težko biti šef prodajalcem in zakaj je biti prodajalec tudi tako težak poklic.

glen

Predavanju sledi predstava Glengarry Glen Ross, po kultnem besedilu Davida Mameta, v režiji Vita Tauferja in izvedbi igralcev Slovenskega mladinskega gledališča.

Vsebina predstave bo elegantno, nazorno, prepričljivo dopolnila vsebino predavanja, saj prav tako govori o prodaji.

In ne samo o prodaji. Gre za boj. Gre za to, koga je več v hlačah. Za bliskovite, energične, eksplozivne misli prodajalcev. Ko jim prodaja teče kot po maslu. In tudi ko jim ne ...

Ura in pol zabavnih, grenko-smešnih, ostrih dialogov, ob katerih ne le uživamo, temveč se lahko tudi kaj naučimo.

Seznam brezplačnih webinarjev
Lisac Marketing Ekspres
29.09.2015

Seznam brezplačnih webinarjev

Za vas sem v septembru in oktobru pripravil 5 brezplačnih webinarjev.

Kliknite na spodnje povezave in se prijavite.

1. Vse kar ste želeli vedeti o mrežnem marketingu (30.9. ob 20.00). Prijava.

2. Vprašajte guruja. Odgovarjam na vaša vprašanja (6.10. ob 19.00)! Prijava.

3. Naslovi so pomembni. Kako napisati odličen naslov, ki bo prodajal vaše izdelke in storitve (8.10. ob 19.00)? Prijava.

4. Vaš prodajni načrt. Vsako podjetje mora imeti prodajni načrt, sistem. Pokazal vam bom kaj tak načrt vsebuje (20.10. ob 19.00). Prijava.

5. Kako povečati prodajo s pomočjo telefona. Konkretni nasveti za vse, ki opravljate posel tudi po telefonu (27.10. ob 19.00). Prijava.

Na webinarje se vam splača prijaviti, tudi če ste ob uri, ko je webinar na sporedu zasedeni. Ker bom vsem prijavljenim poslal link do ponovitve.

 

Če narediš napako ...
Dnevnik guruja
22.09.2015

Če narediš napako ...

 

Če že narediš napako, je pošteno priznanje vseeno najboljši odgovor.

Kdo je vaša ciljna skupina?
Marketing
21.09.2015

Kdo je vaša ciljna skupina?

Kdo so vaši potencialni kupci?

Kje se nahajajo?

Kakšne želje imajo?

Kaj jih muči?

 

 

na vrh