Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Marketinška rehabilitacija na morju
Tudi med bogataši je veliko različnih odvisnikov. Odhod v komuno utegne biti prava rešitev za zdravljenje, vendar so komune največkrat naporne in ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Gradili desetletja, odšlo čez noč …
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 14.04.2020

Gradili desetletja, odšlo čez noč …

dave

Fotografija je nastala pred 11 leti, na Floridi, kjer sem se udeležil zaprte Mastermind skupine z Davidom Lakhanijem (avtor knjige Prepričevanje). Po enem od predavanj smo šli v bar. Vse stene bara, prelepljene z dolarji. Lastnik je uvedel svojo barsko folkloro – obiskovalci so na stene lepili dolarje. Nekateri so na prilepljen denar tudi kaj napisali in stene bara so počasi postale zanimiv, edinstveno avtentičen interjer. Takšnih barov je v ZDA kar nekaj.

Danes pa berem žalostno zgodbo.

Lastnik podobnega lokala iz ameriške zvezne države Georgia je v obupu, ker ni imel denarja za plače, postrgal vse dolarje z zidov. Nabral je 3.714,00 dolarja.

Zakaj je zgodba žalostna? Lastnik je »varčeval« 15 let, prihranki so izginili čez noč. Nekaj podobnega se danes dogaja mnogim slovenskih podjetjem. Leta, desetletja so se trudili, sedaj pa se zna zgoditi, da bodo v nekaj mesecih izgubili vse.

Zato je prav, da se iz blagajne, v katero podjetniki redno vplačujemo leta in desetletja, sedaj hitro vzame nekaj naših prihrankov in se nam konkretno pomaga. 

Najboljši prodajni stavek vseh časov
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 13.04.2020

Najboljši prodajni stavek vseh časov

Predstavljajte si gospoda, starega 65 let. Aktiven, zdrav, zelo deloven lastnik podjetja. Kakor je značilno za aktivne ljudi, ga v življenju zanima zelo veliko stvari, zato ima dva hobija, ki se jima strastno posveča: rad igra golf in rad s prijatelji ribari. Golfist in ribič.

Njegovi ženi vse to ni preveč všeč, saj je gospod zaradi hobijev pogosto zdoma. Sinova in hči so se že odselili in ni rada sama doma, zato svoje nezadovoljstvo sem in tja pokaže z intenzivnim »teženjem«.

Vendar njeno teženje lepega dne v celoti preneha!

Mož namreč vse skupaj reši z enim samim zmagovitim prodajnim stavkom.

Zaradi rahlih bolečin v levi roki in v prsih je šel na zdravniški pregled. Zdravnik mu je priporočil čim več gibanja v naravi, veliko tekočine in zdravo prehrano.

Mož razloži ženi, kako je bilo pri zdravniku. »Predpisal mi je vsakodnevno gibanje na svežem zraku.« Ker ga ima žena rada, brez pomislekov takoj pristane na zdravnikovo navodilo. Mož nima nobenih težav več, ko se odpravlja na golf ali ribarjenje, nasprotno, žena mu celo prijazno pomaga pri pakiranju opreme.

Zmagoviti in brezčasni stavek, ki deluje v vseh panogah:

»Zdravnik je tako predpisal.«

Zakaj zdravnike ubogamo? Ker imajo avtoriteto. Priznavamo jim status eksperta. Verjamemo, da zdravnik ve, zna in nam želi pomagati. Zato se večina ljudi, ko se vrača od obiska pri zdravniku, ustavi v lekarni, brez pomisleka vzame predpisana zdravila in ubogljivo sledi navodilom, koliko katerih medikamentov kdaj pojesti.

Ker je zdravnik tako predpisal.

Želite svoj posel, podjetje v teh časih ohraniti, celo izboljšati poslovanje? Za vas imam recept – 30-dnevno terapijo, ki garantirano pomaga.

Zakaj se vam splača prijaviti? Zagotavljam vam, da boste sprejeli dobro odločitev, ki vam bo pomagala. Ker mi zaupate in veste, da imam znanje in vam želim dobro. Med programom vam bom tudi pokazal, kako lahko povečate avtoriteto v očeh svojih strank.

Avtoriteta je namreč odgovor na večino problemov v prodaji, saj vam zagotavlja, da vas stranke poslušajo in naredijo, kar jim priporočate.

Prijavite se  lahko samo še danes. Začnemo že v sredo, 15. 4., z webinarjem ob 21.00. Paket 3 je skoraj razprodan, Paket 1 in Paket 2 sta še na voljo.

na vrh