Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Marketinška rehabilitacija na morju
Tudi med bogataši je veliko različnih odvisnikov. Odhod v komuno utegne biti prava rešitev za zdravljenje, vendar so komune največkrat naporne in ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
Lisac Marketing Ekspres
12.01.2020

20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...

 Pred leti sem sodeloval v resničnostnem šovu. Ne kot udeleženec, bil sem v vlogi tistega, ki je postavljal naloge.

 Moje delo je bilo zabavno, saj je v igri ostalo samo še 20 lepih mladih deklet.

 Ena izmed nalog, ki so jo dekleta dobila, je bila zelo zahtevna. Morala so prodajati, na voljo pa so imela samo 10 minut. V tem kratkem času je bilo treba kar na ulici poiskati primerno potencialno stranko in ji prodati.

 t2real

Priznajte, da naloga ni lahka. Ustavljati neznance na ulici in jim prodajati … V samo 10 minutah. Poskusite si predstavljati sebe v njihovi vlogi.

 Dekleta so se lahko sama odločila, ali bodo prodajala hladno limonado, pahljačo ali vstopnico za vožnjo po Ljubljanici. Povedali smo jim nabavne cene, sama pa so morala določiti kočno ceno. Začetek »tekme« je bil na ljubljanskem Mesarskem mostu. Dogajalo se je avgusta, na izjemno vroč dan.  

 Dekleta so se zelo trudila. Na tem mestu vam ne bom opisoval vseh dvajsetih poskusov prodaje, ampak vam bom zaupal samo končni izid:

 Štiri dekleta so naredila več dobička kot vsa druga skupaj.

 Za vse, ki se ukvarjamo s prodajo, to ni nobeno presenečenje:

 -        čeprav so imela vsa dekleta enake pogoje, so nekatera uspešno prodajala, druga ne. Pogoji torej niso bili odločilni.

-        v vsaki prodajni organizaciji so prodajalci, ki prodajajo odlično, povprečno ali slabo. Vedeli smo, da bo pri dekletih podobno.

-        izdelek, ki so ga prodajala, ni vplival na njihovo uspešnost. Dobri prodajalci znajo prodati kateri koli izdelek.

-        zmagovalke so prodajale dražje, začele so z visoko ceno in niso popuščale pri ceni. Popuste zna prodajati marsikdo, po polni ceni le najboljši.

 Sedaj pa retorično vprašanje za vas.

 Če bi v službo jemali novega prodajalca? Bi zaposlili katero izmed štirih deklet, ki so se pri tej nalogi odlično odrezala, ali bi raje izbrali med poraženkami?

 Se strinjate, da so prodajne veščine v poslu zelo pomembne?

Dobrega prodajalca se ne brani noben podjetnik, nobeno podjetje.

 Če ste prodajalec ali če zaposlujete prodajalce – imam za vas odlično novico.

 Pripravil sem NOV program, s katerim vam garantiram, da iz vas ali iz vaših prodajalcev v samo 90 dneh naredim prodajalce zmagovalce. Po mojem programu boste garantirano med 20 % najboljših prodajalcev v panogi, še verjetneje pa je, da boste med najboljšimi 4 %.

 Kaj se vam splača narediti?

 Preberite nekoliko daljše pismo z opisom novega programa in se prijavite.

You Did What?
Dobre knjige
12.01.2020

You Did What?

Recimo, da prodajate preko spleta, ali kataloga. In ob vsakem nakupu kupcem podarite še kakšen zanimiv izdelek ...

Kako natančno ugotoviti, katere nagrade bodo med strankami najbolj zaželene?

bird

V biografiji svetovno znanega marketinškega velemojstra sem izvedel za preprosto metodo, ki pa deluje bolje kot vse tržne raziskave.

V pisarni pustiš na mizi razstavljene vse izdelke, ki kandidirajo za nagrado. Več primerkov vsakega od teh izdelkov. Potem pa pogledaš katere izdelke snažilke in ostalo osebje pokradejo. 

Kako med 4% najboljših prodajalcev?
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 12.01.2020

Kako med 4% najboljših prodajalcev?

 Draga kolegica, dragi kolega,

 Ste pripravljeni slediti mojemu programu, če vam obljubim dramatični napredek v vašem znanju in učinku na področju prodaje?

 Končni rezultat 90-dnevnega programa?

 Znali boste izbrati prave kupce (tiste, ki odločajo o nakupu, imajo željo, denar in potrebo), jim na pravi način predstaviti svoj izdelek ali storitev, pravilno voditi vso komunikacijo in upravljanje s strankinimi pričakovanji – vse od prvega povpraševanja do sklenjene prodaje –, se pravilno odzivati na najrazličnejše ugovore in na koncu prodati.

 To so ključne veščine najboljših prodajalcev, ki jih je v vsaki panogi samo nekaj.

 Po zaključnem 90-dnevnem programu boste garantirano med njimi. Program je primeren za vse vrste prodajalcev, vodje prodaje, podjetnike. Izvajamo ga tudi v podjetjih.

 Več o programu boste našli na tej povezavi.

 Lep pozdrav, Aleš

na vrh