Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Niso plačevali davkov
Dnevnik guruja
19.01.2019

Niso plačevali davkov

Moji predniki so bili dobri prodajalci. Cesarja Friderika III. so prepričali, da jim je pustil prodajati, ne da bi morali plačevati davke.

Kako?

Nemški cesar Friderik III. je leta 1492 Kostelcem izdal krošnjarski patent oziroma pravico do trgovanja brez plačila davkov. Razlog so bile takratne razmere na kočevsko-ribniškem območju: slabe letine, vpadi Turkov in pritiski cehov.

potni

Tudi moj stari oče se je vsako zimo odpravil na krošnjarski pohod. Poglejte fotografijo njegovega potnega lista, ki ga je uporabljal pred drugo svetovno vojno. Kot vidite, je bil dokument v slovenščini. Kralj Aleksander je vedel, da imamo Slovenci radi svoj jezik. Ni pa bilo v potnem listu fotografije starega očeta, temveč samo njegov opis.

Zakaj vam pišem o tem?

Ker je včasih dobro prebrati kakšno uporabno zanimivost.
In ker želim vas in vaše prodajalce naučiti vsaj tako dobro prodajati, kot so to počeli moji predniki.

Krošnjarji niso imel nalepk s cenami na izdelkih, ampak so se z vsakim kupcem posebej pogajali o ceni. Tisti, ki so prodali dražje in več, so živeli bolje. Tako je bilo včasih.

Tudi danes se splača naučiti dobro prodajati. Ker dobri prodajalci zaslužijo več. S pravim treningom in poznavanjem prodajne psihologije boste tudi vi prodali več in dražje.

Kako?

Za vas sem pripravil program, na katerem boste garantirano dobili prave odgovore. Zagotavljam vam, da se boste s prijavo na ta program, dobro odločili.

Kliknite na to objavo. http://www.lisac-lisac.si/seminarji/prodaja1na1/

 

 
Pokvarjen mikser
Dnevnik guruja
05.01.2019

Pokvarjen mikser

 mikser

Pokvaril se nam je mikser, pravzaprav posoda mikserja. O tem sem na Facebooku objavil kratek zapis z naslednjo vsebino:

»Šok. Danes sem v popravilo peljal mikser. Pet let star. Na zaslonu je zapisano, da je naredil že nekaj več kot 1700 smutijev, sladoledov … V trgovini kjer sem ga kupil (ne na kakšnem odročnem servisu), so mi pokvarjeno posodo, zamenjali z novo. Mikser dela kot nov. Čakam na račun. S prodajalcem klepetava in klepetava, on pa nič. Ker se mi je že mudilo, mu rečem, če mi lahko računa, ker se mi mudi. On pa: »Aparat je še v garanciji, 7 let garancije. Ta zamenjava je zato brezplačna. Prinesite še drugo posodo in v ponedeljek vam še tisto zamenjam.« 
Če bom še kdaj kupoval mikser, veste kje ga bom kupil. In o tej izkušnji bomo s prijatelji še govorili, govorili.«

Veste kaj je pa glavni šok tega zapisa?

To, da je nanj reagiralo več kot 200 ljudi, da so zapis desetkrat delili. Povzetek zapisa pa se je pojavil tudi na enem spletnem portalu … V več kot 60 komentarjih so vsi hvalili prodajalca teh mikserjev in najmanj štirje so rekli, da so imeli s tem mikserjem enako pozitivno izkušnjo.

Marketinški nauk?

1.     Bolje je prodajati dražje, kot pa poceni. Če prodajate dražje, vam ostane več. In ker vam več ostane, lahko za stranke res dobro poskrbite. Takšen mikser stane več kot 700 evrov. Posoda, ki so mi jo brezplačno zamenjali stane več kot 100 evrov. Seveda je nabavna vrednost posode precej nižja. In če so pri prodaji mikserja zaslužili recimo 400 evrov, mi lahko zamenjajo kar nekaj posod, pa bodo še na plusu. Če pa prodajate poceni, ni denarja za garancije, za darila za kupce, za boljšo storitev.

 

2.     Priporočila so zelo močno marketinško orodje. Danes pa ljudje priporočajo samo, če so res zadovoljni, če so pozitivno presenečeni. Dobra podjetja imajo sistem, proces za obravnavanje kupcev PO NAKUPU. Sploh v današnjih časih, ko negativna in pozitivna mnenja po spletu zelo hitro potujejo, je še bolj pomembno, da poskrbimo za odlično storitev.

 

na vrh