Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Marketing
21.08.2018

V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?

Kdaj ste nazadnje v gostilni pili malinovec?

Leta 1989 v Bolgariji, je moj odgovor. Natakar mi je v kozarcu prinesel mlačen malinovec. Takrat so imeli v gostilni samo štiri vrste pijače … vino, vodo, kavo in malinovec. Po tem malinovca v gostilni nisem več pil. Do prejšnjega tedna, ko sem bil na Cresu.

Zakaj sem pil malinovec in kako vam to lahko pomaga dramatično povečati prodajo vašega podjetja?

Zgodba je preprosta. Malinovca v gostilni nismo pili, ker nam ga ni nihče ponudil.

malinovec

Sedaj pa se je nekdo (s sodobno terminologijo se taki osebi reče »growth hacker«) spomnil, da ga ponudi. Kako ponudijo malinovec Hrvati?

Prinesejo kozarec hladne vode, zraven pa vrečko, v kateri je koncentrat malinovca (imajo različne okuse). Iz vrečke potem koncentrat iztisnete v kozarec in vaš malinovec je pripravljen.

Mislim, da je bila s tem novim načinom prodaje prva Cedevita. Če opazujete, kaj po lokalih pije mladina (vsaj tista, ki ne pije alkohola), boste videli, da je Cedevita pogosto njihova prva izbira.

cedevita

Mislite, da bi lahko tudi vi naredili nekaj v stilu malinovca, cedevite?

Z eno idejo dramatično povečali prodajo? Odkrili nov prodajni kanal, nov način promocije, nekaj, česar drugi še ne delajo, in s tem povečali prodajo?

Vem, da je možno, saj mi je v moji karieri doslej to uspelo že v vsaj 20 različnih panogah. Sam za to, da odkrijem en ukrep, s pomočjo katerega povečate prodajo, zaračunam od 24.000 evrov naprej. Tukaj je nekaj detajlov moje ponudbe. Seveda mi ne uspe vedno.

Se pa vedno trudim. Verjetnost, da odkrijem nekaj, kar spektakularno deluje, je večja, če namerno zbiram koristne informacije.

vin

V Ljubljano prihaja tak človek, na prvi pogled »malinovec«, ki pa ima za sabo nekaj odmevnih zgodb o »growth hackingu«. Verjamem, da bom med njegovim predavanjem stuhtal nekaj, kar bom uporabil v svojem poslu. Zakaj ne bi prišli poslušat tega »malinovca« tudi vi? Investicija je smešno nizka, pa še v Ljubljani je delavnica, tako da ni potrebno na letalo …

Prijavite se in se vidiva. Aja, koda "Lisac" vam prinese 10% popusta. :)

Marketinška formula za povečanje prodaje
Marketing
21.08.2018

Marketinška formula za povečanje prodaje

Kdaj ste nazadnje uporabili to preizkušeno marketinško formulo za povečanje prodaje?

Oglasi, ki so pripravljeni po tej formuli, garantirano vzbudijo zanimanje. V nakup pa prepričajo zlasti tiste kupce, ki so že razmišljali o nakupu, le sami sebe še niso povsem do konca prepričali.

Kakšna je torej ta formula?

1.      korak 1: Vzamete ceno svojega izdelka.

2.       korak 2: Ceno delite s številom dni uporabe vašega izdelka, storitve (ali s številom dni plačevanja kredita …).

3.       korak 3: Sedaj rezultat deljenja primerjajte z nakupom kakšne osnove dobrine – na primer kave, časopisa, vstopnice za kopanje v bazenu …

Poglejmo, kako deluje formula v treh aktualnih primerih za nakup vozil znamke Dacia.

dacia1

dacia2

dacia3

Kot vidite, lahko dobite avto za 3 evre na dan, 5 evrov na dan. Podobno akcijo so pred leti izvedli pri Mazdi, kjer si lahko dobil mazdo 3 za 3 evre na dan, mazdo 6 pa za 6 evrov na dan. Tam je bil trik v malo večjem pologu.

Zakaj formula deluje?

Ker je nakup avta predvsem čustvena, podzavestna odličitev. Racionalizacija s tremi evri na dan pa prepriča še racionalni del naših možgan. Naloga prodajalcev je kupcem servirati dovolj racionalnih argumentov, s katerimi lahko opravičijo svoje že pred tem sprejete čustvene odločitve.

Tako, sedaj veste. Vendar pazite na paradoks – kot kupca vas poznavanje te formule niti malo ne zaščiti, še vedno se bo zgodilo, da boste podlegli njenim čarom, čeprav jo sedaj razumete.

na vrh