Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Lisac Marketing Ekspres
12.07.2018

Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?

 

 

Mnogi prodajalci so prepričani, da mora stranka v prodajnem razgovoru prodajalcu čim večkrat pritrditi. Večkrat kot slišijo da, bolje je.

Zgornje prepričanje je zmotno.

V prodaji je pomemben zgolj en DA. Tisti zadnji. Če stranka na koncu reče da in kupi, nam je uspelo. Če nam med prodajnim procesom ves čas prikimava, nazadnje pa vseeno reče ne, vse njeno prejšnje strinjanje popolnoma izgubi svoj pomen.

Za vas imam nasvet, ki se vam ga splača preizkusiti v praksi. Temelji na dejstvu, da se stranke velikokrat počutijo varnejše, če lahko prodajalcu rečejo ne. Beseda NE zagotavlja neko varnost, ljudje pa imamo zelo radi ta občutek.

Bom pojasnil na primeru moje žene. Najin starejši sin jo vpraša, ali gre lahko s prijatelji za vikend na morje. Star je 16 let in odhod seveda ni samoumeven.

Kakšen bo ženin prvi odgovor?

»Ne, ni govora!«

Potem sledi še krajša ali daljša razlaga. Pred koncem šolskega leta so bile razlage obsežnejše, med počitnicami, ki so že v teku, pa niso več tako goreče in dolge, ampak vseeno je prvi odgovor vedno ne. Žena odgovori z ne, ker se po takšnem odgovoru bolje počuti …

Kako se zgodba nadaljuje?

Čeprav je že rekla ne, sinu začne postavljati vprašanja: »Kdaj bi pa šli, kdo bo šel še zraven, bo z vami kdo od staršev, kdaj bi prišel domov, kdo bo pa vozil, kje boste jedli …«

Ko sin odgovori na vsa vprašanja, se pogosto zgodi, da mati privoli tako, da ga napoti k meni. Če mu dovolim, je potem zanjo vse zelo preprosto – za vse sem kriv jaz, ker otroku preveč popuščam.

Ste opazili, da je bil ženin prvi odgovor NE? Prav zaradi njega se je med pogovori bolje počutila. Zdelo se ji je, da ima pod nadzorom celoten proces in če je rekla ne, bo tako tudi obveljalo. Vseeno pa se pogosto zgodi, da se zgodnji Ne pozneje spremeni v DA.

Kaj se vam splača narediti?

Spremenite svoj prodajni nagovor tako, da stranka na začetku nekajkrat lahko reče ne. Tako že takoj posrbite, da bo pritisk manjši, stranka pa vas bo bolj sproščeno poslušala in se bolje počutila. Morda vam bo postavila več vprašanj, pogovor bo potekal brez pritiska – saj veste, večina ljudi ne mara prodajalcev, kupujejo pa vseeno radi.

Kako natančno to narediti prav za vaše podjetje in vašo panogo, lahko izveste na seminarju »Prodaja ena na ena«, lahko pa vam pripravimo odgovor prav za vaše podjetje, če se včlanite v Lisac&Lisac VIP klub.

 

 

na vrh