Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Intervju
Dnevnik guruja
12.02.2018

Intervju

 

Poglejte kratek intervju z mano. Nekaj tem iz intervjuja:

 

  • Kaj narediti za povečanje prodaje?
  • Kako pripraviti prodajalce, da bodo prodali več?
  • Kakšno je resnično stanje v prodaji v Sloveniji?
  • Razmerje med dobrimi in slabimi prodajalci – koliko je dobrih, koliko slabih?
  • Kaj narediti, če prodajalci niso učinkoviti?
  • Kako lahko povečamo učinkovitost celotne ekipe prodajalcev?
  • Kako prepoznati dobrega prodajalca?
  • Najpogostejša napaka prodajalcev?
  • Zakaj prodajalci ne zaključijo prodaje, se bojijo zaključiti prodajo?
  • Poznate najpogostejše ugovore svojih kupcev?
  • Kako agresiven naj bo prodajalec?
  • Katerih prodajalcev ne maramo?
  • Kaj loči dobrega od slabih prodajalcev?
  • Kako takoj vzpostaviti odličen stik s kupci?
  • Kako motivirati prodajalce? Je pritisk dober?
  • Kako spremljati prodajalce? Kaj naj merimo?
  • Kaj je cona udobja pri prodajnih ekipah?
  • Katre prodajalce je treba zamenjati?
  • Zakaj prodajalci ne poslušajo?
  • Kaj je prodajni proces? Kako prodajni proces izboljšamo?
  • Kaj dober marketing naredi za prodajalce?
  • Kako naj prodajalec nadaljuje marketinško zgodbo?
  • Kako se soočiti s pritiski na ceno?
  • Zakaj šolati prodajalce?
  • Specializacija in širina v prodaji?
  • Kdaj in kako vam lahko pomaga svetovalec? Kako ga izbrati?

 

 

Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
Seminarji
01.02.2018

Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?

 ugovori

Brezplačen videoseminar za vas. Kako odgovarjati na tipične ugovore strank.

na vrh